Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сэмның сүйікті жануары туралы оқу және сұрақтарға жауап беру

Пән мұғалімі
Пәні
Сыныбы
Күні
Тақырыбы

Ағылшын тілі
4

Wild and domestic animals
Жалпы мақсаты
"Wild and domestic animals>>тақырыбының лексикалық материалын оқып-үйрену, Plural of nouns-зат есімдерді көпше түрде қолдану дағдыларын қалыптастыру, оқушыларды әр түрлі үй және жабайы жануарлардың атауларын атауға, жануарлар түрлері туралы әңгімелесушіге ақпарат бере алуға үйрету.
Күтілетін нәтиже
Сабақта Plural of nouns-зат есімдерді көпше түрде қолдана алады,жаңа фразалық тіркестерін білу және дұрыс пайдалану.
Сілтеме
CD ойнатқыш, көрнекі материалдар жинағы
Ресурстар
Үлестірмелі таратпалар, формативті бағалау, жұмыс дәптері, тақырыптық сөздер бар карточкалар
Тапсырмалар
Жеке жұмыстар, топтық жұмыстар
Кейінгі оқу
қайталау

Мұғалімнің жазбасы
The outline of the lesson
(time:45 minutes)
Teacher's role
Pupil's activity
Introduction
(7 minutes)
:: Greeting
:: Absence
:: Psychological moment

:: Greeting
:: Pupil on duty gives a report
:: Pupils divided into groups by colours.
"Red, yellow,
green"
Presentation
(10 minutes)
Балалар сіздер Доктор Дуллитл деген есиммен таныссыздарма? Ия , ол тек қана фильмнің негізгі кейіпкері ғана емес, сонымен қатар ағылшынның атақты жазушысы Хью Лофтингтың балаларға арнап жазған <<Дәрігер Дулиттлдың хикаялары>> деген кітап жазған. Бұл кітапта оның жеке фермасы болады. Мұнда көптеген хайуанаттар мекен етеді.Солардың біразымен таныс болайық

A dog, a cat, a bear, a giraffe, a lion, a sheep, a cow, a tiger

o Listen and learn new words

Main part
(22 minutes)
1.Choose the right answer
Берілген жануарға қатысты үш сөздің ішінен дұрысын таңдау.

2.Is it domestic or wild?
Бұл тапсырмада балалар берілген суреттегі жануарлардың үй немесе жабайы жануарлар екенін айту

3.Текстпен жұмыс.
Сэмның сүйікті жануары туралы оқу және сұрақтарға жауап беру.

4. Let's have a rest

5. What is it?
Берілген сөйлемдерді оқып, мағынасын түсініп, жасырынған суретті табу.

6. Грамматика `Plural of nouns'
Station 5 Work in a group

Work with e-book
7. Топпен жұмыс.
Берілген суреттен жануарларды тауып, оларды атау.
Who will be the first?
1 ogd-
2 gteir-
3 woc-
4 bbarti-
5 shpee-
6 helenpta-
7 keynom-
8 gip-
c A t
m o N k e y
c r o c o d i l e
c a M e l
e l e p h A n t
w o L f
Оқушылар дұрыс жауабын табады.

Оқушылар берілген сұраққа суретке сәйкес жауап береді.

Оқушылар текстті оқиды, сұрақтарға жауап береді, өздерінің сүйікті жануарлары туралы айтады.

Оқушылар жасырынған суретті табады.

Оқушылар зат есімнің көпше түрде жіктелуін түсінеді, электрондық оқулықтан тапсырма орындайды.

Conclusion
(3 minutes)

Оқушылар жануарлардың атауларын, тауып белгілейді.
Assessment
(1 minute)
Formative and summative assessments for groups and to each pupil
o A Traffic light
Reflection
(2 minutes)
What have you got acquainted with during today's lesson?
o Pupils write their opinions on the stick

Ұқсас жұмыстар
Суретті карточкалар
Интеллектуалды сайыс "бала тілі - бал!"
Сөздерге сұрақ қой. Сабақтың тақырыбы
Ақ бұзау өлеңі. Жуан дауыстылар А, О, Ұ, Ы
«қой» мәтіні
Интербелсенді тақта, оқулық
Жануар орталығы
Ана өмірдің шуағы. жоспар
Жануарлар әлемінің сан алуандығы
Су қоймасы өсімдіктері мен жануарлары жайлы ақпарат
Пәндер