Қазақ киносы

Келісемін: Бекітемін:

Мектеп директоры: Абдуахитов А. А. Калтаева Г. Д.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мектеп:
Рассвет негізгі мектебі
Мектеп:: Күні:
Рассвет негізгі мектебі: 11. 04
Мұғалімнің аты-жөні:
Кошмурзина Гулдана Жылкышиевна
Мектеп:: Сынып:
Рассвет негізгі мектебі: 5
Қатысқандар саны: 4
Қатыспағандар саны: 0
Мектеп:: Сабақ тақырыбы
Рассвет негізгі мектебі: Қазақстандағы ғылым мен өнердің дамуы
Мектеп:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты
Рассвет негізгі мектебі: Оқушыларға XX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы ғылым мен мәдениеттің дамуы жайында мағлұмат беру, ғылыми-техникалық прогрестің Қазақстан шаруашылығына тигізген әсерін анықтауға жағдай жасау. Қазақстанның ғылым, мәдениет, өнер және саласындағы жетістіктерін анықтау.
Мектеп:: Сабақ мақсаттары
Рассвет негізгі мектебі: Барлық оқушылар үйренеді
Мектеп:: ҚР Ғылым Академиясының тұңғыш президентін біледі, «Мәдени мұра» бағдарламасының мақсаттары мен міндеттерін түсінеді.
Мектеп:: Оқушылардың көбісі үйренеді:
Мектеп:: Қазақстандағы ғылым мен білімге, спортқа үлес қосқан тұлғалардың еңбегін ажыратып, ғылымның дамуына талдау жасай алады.
Мектеп:: Кейбір оқушылар үйренеді:
Мектеп:: Қазақ киносы мен әдебиет саласының кемеңгерлерінің қосқан үлестерін жинақтайды, қазіргі кездегі кино өнерінің дамуына баға бере алады.
Мектеп:: Алдыңғы білім
Рассвет негізгі мектебі: Оқушылар «ғылым», «өнер», «мәдениет» деген ұғымдарды түсінеді, мәдениетті материалдық және рухани деп ажыратада алады.
Мектеп:: Сабақ барысы
Мектеп:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты
Рассвет негізгі мектебі: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Мектеп:: Мұғалім іс-әрекеті
Рассвет негізгі мектебі: Оқушы іс-әрекеті
Ресурстар
Мектеп::

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі

3 мин

Рассвет негізгі мектебі: Амандасу, оқушыларды түгендейді. «Тірек нүктесі» тренингін өткізеді. Әр оқушы өзінің жақсы қасиеттерін тіке, сеніммен айтуы қажет деген ұсыныс білдіреді.
Амандасады. Ортаға шығып, «Тірек нүктесі» тренингіне қатысады. Әр оқушы өзінің жақсы қасиеттерін тіке, сеніммен айтуы қажет.
Мектеп:: Жұпқа бөліну
Рассвет негізгі мектебі: Жұпқа түрлі-түсті стикерлерге фигуралардың суретін салып, ұқсас фигуралар арқылы бөледі.
Оқушылар өз таңдаулары бойынша жұпқа бөлінеді
стикерлер
Мектеп::

Үй тапсырмасын тексеру

7 мин

Рассвет негізгі мектебі:

Үй тапсырмасын «Зымыран сұрақтар» әдісі арқылы тексеріп шығады.

Сұрақтары:

  1. Тұңғыш ғарышкер кім? Ол туралы не білесіңдер?
  2. Ғарыш айлағы қайда орналасқан?
  3. Тоқтар Әубәкіров туралы әңгімелеп беріңдер.
  4. Ғарыш сөзінің араб тілінен аудармасы қандай мағына береді.
  5. Адамзат қай жылы ғарышқа ұшты?
  6. Талғат Мұсабаев жайлы не білесіңдер?
  7. Ғарыштың пайдасы мен зияны қандай?
  8. Ю. Гагариннің ғарыштық сапарына жыр арнаған кім?
Оқушылар сұрақтарға толық жауап береді.
Мектеп::

Қызығушылық сезімдерін ояту

«Акроним» әдісі

3 мин

Рассвет негізгі мектебі:

«М

Ә

Д

Е

Н

И

Е

Т» сөзіне қатысты сөздерді жазып шығуды тапсырады.

«Мәдениет» сөзіне байланысты сөздерді әрбір әріп қатарына жазып, шығады.
Үлестірмелі материал
Мектеп::

Негізгі бөлім

Мәтінмен жұмыс

«Қара, оқып шық, жап, жаз»

12 мин

Рассвет негізгі мектебі: Мәтінді оқи отырып, постерге тірек сызбалар арқылы түсінгенін баяндауды тапсырады.
Мәтінді оқи отырып, постерге тірек сызбалар арқылы түсінгенін ауызша баяндайды.
А4 парақ, маркерлер
Мектеп::

Сабақтың ортасы

«Семантикалық карта»

5 мин

Рассвет негізгі мектебі: Қазақстанның мәдениет, өнер және спорттың дамуына үлес қосқан тұлғаларды анықтауға бағыттайды.
Семантикалық картада өздерінің білетін тұлғаларын белгіліп шығады
Семантикалық карта
Мектеп::

«Қима қағаз» әдісі

5 мин

Рассвет негізгі мектебі:

Қима қағаздарды тарата отырып, кестені толтыруды тапсырады.

:
:
Қазақ киносы
Спорт жетістігі
Оқушылар қима қағаздардағы спорт пен киноға байланысты сөйлемдерді ажырата отырып кестені толтырады.
Үлестірмелі материалдар, клей
Мектеп::
Рассвет негізгі мектебі:
Мектеп::
Рассвет негізгі мектебі:
Мектеп::

Венн диаграммасы

6 мин

Рассвет негізгі мектебі: Қазіргі кездегі қазақ киносының дамуына салыстыру арқылы баға беруді ұсынады.
Салыстыруды толтыру арқылы қазақ киносының қазіргі кездегі дамуына баға береді.
дәптер
Мектеп::

Сабақтың аяғы

Кесте толтыру

7 мин

Рассвет негізгі мектебі:

Қазақ киносы мен әдебиет саласының кемеңгерлерінің қосқан үлесін кестеде жинақтаңыз.

:
:
:
:
Қазақ әдебиетінің өкілдері
Атақты опера әншілері
Олимпиада чемпиондары
Кино өкілдері

Оқушылар кесте толтыру арқылы өз ойларын жинақтайды

Топтық жұмыс.

Ватман, маркерлер
Мектеп::
Рассвет негізгі мектебі:
Мектеп::
Рассвет негізгі мектебі:
Мектеп::

Рефлексия

2мин

«Бағдаршам» әдісі

2 мин

Үй тапсырмасын беру

1мин

Рассвет негізгі мектебі:

«Тазалық» әдісі арқылы оқушылардан керібайланыс алады.

C:\Users\пк\Desktop\image-6.PNG

Сабақты қаншалықты меңгергінін бақылау мақсатында «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау жүргізеді

Сабақтан алған әсеріне қарай кері байланыс жасайды.

Тақтада тұрған бағдаршамға стикерлерді іледі

Жиынтық бағалау

шабадан, еттартқыш, себет суреті

Тақта, бағдаршам суреті, стикерлер


Ұқсас жұмыстар
Барлық оқушыларды қатыстыру
«үздiк құқықтанушы» сайысы
Нәтиже сабақ Өнерлі - өрге жүзер
« менің отбасым – сыйластық, жарастық орнаған ортам» атты 8 сынып ата-аналар үшін семинар-тренинг
Қыз Жібек операсы туралы
Ғ. Мүсіреповтың өмірі мен шығармашылығы
Қазақ-қалмақ қатынастары. 8-сынып
Ғажайып қазақ тілі әлемі. сайыс сабақ
Елім менің
Армысың ару - нұр көктем
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz