Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қазақ киносы
Келісемін: Бекітемін:
Мектеп директоры: Абдуахитов А.А. Калтаева Г.Д.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мектеп:
Рассвет негізгі мектебі
Күні:
11.04
Мұғалімнің аты-жөні:
Кошмурзина Гулдана Жылкышиевна
Сынып:
5
Қатысқандар саны: 4
Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбы
Қазақстандағы ғылым мен өнердің дамуы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты
Оқушыларға XX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы ғылым мен мәдениеттің дамуы жайында мағлұмат беру, ғылыми-техникалық прогрестің Қазақстан шаруашылығына тигізген әсерін анықтауға жағдай жасау. Қазақстанның ғылым, мәдениет, өнер және саласындағы жетістіктерін анықтау.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар үйренеді
ҚР Ғылым Академиясының тұңғыш президентін біледі, <<Мәдени мұра>> бағдарламасының мақсаттары мен міндеттерін түсінеді.
Оқушылардың көбісі үйренеді:
Қазақстандағы ғылым мен білімге, спортқа үлес қосқан тұлғалардың еңбегін ажыратып, ғылымның дамуына талдау жасай алады.
Кейбір оқушылар үйренеді:
Қазақ киносы мен әдебиет саласының кемеңгерлерінің қосқан үлестерін жинақтайды, қазіргі кездегі кино өнерінің дамуына баға бере алады.
Алдыңғы білім
Оқушылар <<ғылым>>, <<өнер>>, <<мәдениет>> деген ұғымдарды түсінеді, мәдениетті материалдық және рухани деп ажыратада алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ресурстар
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі
3 мин
Амандасу, оқушыларды түгендейді. <<Тірек нүктесі>> тренингін өткізеді. Әр оқушы өзінің жақсы қасиеттерін тіке, сеніммен айтуы қажет деген ұсыныс білдіреді.
Амандасады. Ортаға шығып, <<Тірек нүктесі>> тренингіне қатысады. Әр оқушы өзінің жақсы қасиеттерін тіке, сеніммен айтуы қажет.
Жұпқа бөліну
Жұпқа түрлі-түсті стикерлерге фигуралардың суретін салып, ұқсас фигуралар арқылы бөледі.
Оқушылар өз таңдаулары бойынша жұпқа бөлінеді
стикерлер
Үй тапсырмасын тексеру
7 мин
Үй тапсырмасын <<Зымыран сұрақтар>> әдісі арқылы тексеріп шығады.
Сұрақтары:
1. Тұңғыш ғарышкер кім? Ол туралы не білесіңдер?
2. Ғарыш айлағы қайда орналасқан?
3. Тоқтар Әубәкіров туралы әңгімелеп беріңдер.
4. Ғарыш сөзінің араб тілінен аудармасы қандай мағына береді.
5. Адамзат қай жылы ғарышқа ұшты?
6. Талғат Мұсабаев жайлы не білесіңдер?
7. Ғарыштың пайдасы мен зияны қандай?
8. Ю.Гагариннің ғарыштық сапарына жыр арнаған кім?
Оқушылар сұрақтарға толық жауап береді.
Қызығушылық сезімдерін ояту
<<Акроним>> әдісі
3 мин
<<М
Ә
Д
Е
Н
И
Е
Т>> сөзіне қатысты сөздерді жазып шығуды тапсырады.
<<Мәдениет>> сөзіне байланысты сөздерді әрбір әріп қатарына жазып, шығады.
Үлестірмелі материал
Негізгі бөлім
Мәтінмен жұмыс
<<Қара, оқып шық, жап, жаз>>
12 мин
Мәтінді оқи отырып, постерге тірек сызбалар арқылы түсінгенін баяндауды тапсырады.
Мәтінді оқи отырып, постерге тірек сызбалар арқылы түсінгенін ауызша баяндайды.
А4 парақ, маркерлер
Сабақтың ортасы
<<Семантикалық карта>>
5 мин
Қазақстанның мәдениет, өнер және спорттың дамуына үлес қосқан тұлғаларды анықтауға бағыттайды.
Семантикалық картада өздерінің білетін тұлғаларын белгіліп шығады
Семантикалық карта
<<Қима қағаз>> әдісі
5 мин
Қима қағаздарды тарата отырып, кестені толтыруды тапсырады.
Қазақ киносы
Спорт жетістігі
Оқушылар қима қағаздардағы спорт пен киноға байланысты сөйлемдерді ажырата отырып кестені толтырады.
Үлестірмелі материалдар, клей
Венн диаграммасы
6 мин
Қазіргі кездегі қазақ киносының дамуына салыстыру арқылы баға беруді ұсынады.
Салыстыруды толтыру арқылы қазақ киносының қазіргі кездегі дамуына баға береді.
дәптер
Сабақтың аяғы
Кесте толтыру
7 мин
Қазақ киносы мен әдебиет саласының кемеңгерлерінің қосқан үлесін кестеде жинақтаңыз.
Қазақ әдебиетінің өкілдері
Атақты опера әншілері
Олимпиада чемпиондары
Кино өкілдері
Оқушылар кесте толтыру арқылы өз ойларын жинақтайды
Топтық жұмыс.
Ватман, маркерлер
Рефлексия
2мин
<<Бағдаршам>> әдісі
2 мин
Үй тапсырмасын беру
1мин
<<Тазалық>> әдісі арқылы оқушылардан керібайланыс алады.
Сабақты қаншалықты меңгергінін бақылау мақсатында <<Бағдаршам>> әдісі арқылы бағалау жүргізеді
Сабақтан алған әсеріне қарай кері байланыс жасайды.
Тақтада тұрған бағдаршамға стикерлерді іледі
Жиынтық бағалау
шабадан, еттартқыш,себет суреті
Тақта, бағдаршам суреті, стикерлер
Мектеп директоры: Абдуахитов А.А. Калтаева Г.Д.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мектеп:
Рассвет негізгі мектебі
Күні:
11.04
Мұғалімнің аты-жөні:
Кошмурзина Гулдана Жылкышиевна
Сынып:
5
Қатысқандар саны: 4
Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбы
Қазақстандағы ғылым мен өнердің дамуы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты
Оқушыларға XX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы ғылым мен мәдениеттің дамуы жайында мағлұмат беру, ғылыми-техникалық прогрестің Қазақстан шаруашылығына тигізген әсерін анықтауға жағдай жасау. Қазақстанның ғылым, мәдениет, өнер және саласындағы жетістіктерін анықтау.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар үйренеді
ҚР Ғылым Академиясының тұңғыш президентін біледі, <<Мәдени мұра>> бағдарламасының мақсаттары мен міндеттерін түсінеді.
Оқушылардың көбісі үйренеді:
Қазақстандағы ғылым мен білімге, спортқа үлес қосқан тұлғалардың еңбегін ажыратып, ғылымның дамуына талдау жасай алады.
Кейбір оқушылар үйренеді:
Қазақ киносы мен әдебиет саласының кемеңгерлерінің қосқан үлестерін жинақтайды, қазіргі кездегі кино өнерінің дамуына баға бере алады.
Алдыңғы білім
Оқушылар <<ғылым>>, <<өнер>>, <<мәдениет>> деген ұғымдарды түсінеді, мәдениетті материалдық және рухани деп ажыратада алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ресурстар
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі
3 мин
Амандасу, оқушыларды түгендейді. <<Тірек нүктесі>> тренингін өткізеді. Әр оқушы өзінің жақсы қасиеттерін тіке, сеніммен айтуы қажет деген ұсыныс білдіреді.
Амандасады. Ортаға шығып, <<Тірек нүктесі>> тренингіне қатысады. Әр оқушы өзінің жақсы қасиеттерін тіке, сеніммен айтуы қажет.
Жұпқа бөліну
Жұпқа түрлі-түсті стикерлерге фигуралардың суретін салып, ұқсас фигуралар арқылы бөледі.
Оқушылар өз таңдаулары бойынша жұпқа бөлінеді
стикерлер
Үй тапсырмасын тексеру
7 мин
Үй тапсырмасын <<Зымыран сұрақтар>> әдісі арқылы тексеріп шығады.
Сұрақтары:
1. Тұңғыш ғарышкер кім? Ол туралы не білесіңдер?
2. Ғарыш айлағы қайда орналасқан?
3. Тоқтар Әубәкіров туралы әңгімелеп беріңдер.
4. Ғарыш сөзінің араб тілінен аудармасы қандай мағына береді.
5. Адамзат қай жылы ғарышқа ұшты?
6. Талғат Мұсабаев жайлы не білесіңдер?
7. Ғарыштың пайдасы мен зияны қандай?
8. Ю.Гагариннің ғарыштық сапарына жыр арнаған кім?
Оқушылар сұрақтарға толық жауап береді.
Қызығушылық сезімдерін ояту
<<Акроним>> әдісі
3 мин
<<М
Ә
Д
Е
Н
И
Е
Т>> сөзіне қатысты сөздерді жазып шығуды тапсырады.
<<Мәдениет>> сөзіне байланысты сөздерді әрбір әріп қатарына жазып, шығады.
Үлестірмелі материал
Негізгі бөлім
Мәтінмен жұмыс
<<Қара, оқып шық, жап, жаз>>
12 мин
Мәтінді оқи отырып, постерге тірек сызбалар арқылы түсінгенін баяндауды тапсырады.
Мәтінді оқи отырып, постерге тірек сызбалар арқылы түсінгенін ауызша баяндайды.
А4 парақ, маркерлер
Сабақтың ортасы
<<Семантикалық карта>>
5 мин
Қазақстанның мәдениет, өнер және спорттың дамуына үлес қосқан тұлғаларды анықтауға бағыттайды.
Семантикалық картада өздерінің білетін тұлғаларын белгіліп шығады
Семантикалық карта
<<Қима қағаз>> әдісі
5 мин
Қима қағаздарды тарата отырып, кестені толтыруды тапсырады.
Қазақ киносы
Спорт жетістігі
Оқушылар қима қағаздардағы спорт пен киноға байланысты сөйлемдерді ажырата отырып кестені толтырады.
Үлестірмелі материалдар, клей
Венн диаграммасы
6 мин
Қазіргі кездегі қазақ киносының дамуына салыстыру арқылы баға беруді ұсынады.
Салыстыруды толтыру арқылы қазақ киносының қазіргі кездегі дамуына баға береді.
дәптер
Сабақтың аяғы
Кесте толтыру
7 мин
Қазақ киносы мен әдебиет саласының кемеңгерлерінің қосқан үлесін кестеде жинақтаңыз.
Қазақ әдебиетінің өкілдері
Атақты опера әншілері
Олимпиада чемпиондары
Кино өкілдері
Оқушылар кесте толтыру арқылы өз ойларын жинақтайды
Топтық жұмыс.
Ватман, маркерлер
Рефлексия
2мин
<<Бағдаршам>> әдісі
2 мин
Үй тапсырмасын беру
1мин
<<Тазалық>> әдісі арқылы оқушылардан керібайланыс алады.
Сабақты қаншалықты меңгергінін бақылау мақсатында <<Бағдаршам>> әдісі арқылы бағалау жүргізеді
Сабақтан алған әсеріне қарай кері байланыс жасайды.
Тақтада тұрған бағдаршамға стикерлерді іледі
Жиынтық бағалау
шабадан, еттартқыш,себет суреті
Тақта, бағдаршам суреті, стикерлер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz