Ғарышты игеру

Бекітемін:

Оқу ісінің міндетін атқарушы: Калтаева Г. Д.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мектеп:
Рассвет негізгі мектебі
Мектеп:: Күні:
Рассвет негізгі мектебі: 07. 04
Мұғалімнің аты-жөні:
Кошмурзина Гулдана Жылкышиевна
Мектеп:: Сынып:
Рассвет негізгі мектебі: 5
Қатысқандар саны: 4
Қатыспағандар саны: 0
Мектеп:: Сабақтың тақырыбы
Рассвет негізгі мектебі: Ғарышты игеру
Мектеп:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты
Рассвет негізгі мектебі: Оқушылардың ғылыми жаңалықтарға құлшынысын ояту, өз бетінше оқу, ой қорыту дағдыларын қалыптастыру.
Мектеп:: Сабақ мақсаттары
Рассвет негізгі мектебі: Барлық оқушылар үйренеді :
Мектеп:: Оқушылар «ғарыш» сөзінің мағынасын біледі, қазақстандық ғарышкерлерді таниды.
Мектеп:: Оқушылардың көбісі үйренеді:
Мектеп:: Ғарышкерлердің ғарышқа ұшуын ретімен орналастыра алады.
Мектеп:: Кейбір оқушылар үйренеді:
Мектеп:: Ғарышты игерілуі адамзатқа тигізер пайдасы мен зиянын талдайды.
Мектеп:: Алдыңғы білім
Рассвет негізгі мектебі: Ғарыш айлағы - Байқоңыр екенін біледі, ғарышкерлердің кейбіреуін біледі.
Мектеп:: Сабақ барысы
Мектеп:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты
Рассвет негізгі мектебі: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Мектеп:: Мұғалім іс-әрекеті
Рассвет негізгі мектебі: Оқушы іс-әрекеті
Ресурстар
Мектеп::

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:

1 мин

Рассвет негізгі мектебі: Амандасу. Психологиялық ахуал «гүл сыйлау» тренингі арқылы оқушыларды ортаға шақырады.
Оқушылар амандасады. Гүл сыйлау арқылы бір - біріне жақсы тілектерін білдіреді.
Гүл
Мектеп::

Үй тапсырмасын сұрау

«Гармошка»

6 мин

Рассвет негізгі мектебі: «Тың игеру» тақырыбын «гармошка» әдісі арқылы сұраймын. Бүктелген қағазға бір сөйлемнен жазып шығуды тапсырады.
Оқушылар бүктелген қағазға бір сөйлемнен жазып шығады. Кейін бір оқушы барлық жазылған сөйлемді оқиды.
Бүктелген парақ
Мектеп::

Негізгі бөлім

4 мин

Анықтамалық кесте

Рассвет негізгі мектебі:

Ғарыш сөзінің араб тілінен аударғанда мағынасы қандай екенін анықтау мақсатында « анықтамалық кесте» таратып береді

:
:
:
:
Ұғым термин
Анықтамсы өз сөзіңмен
Ғылыми анықтама
Ұқсастығымен айырмашылығы
Оқушылар анықтамалық кестені толтыру барысында өздері «ғарыш» сөзіне берген мағынасын ғылыми анықтамамен салыстырады.
Үлестірмелі материал
Мектеп::
Рассвет негізгі мектебі:
Мектеп::
Рассвет негізгі мектебі:
Мектеп::

Мәтінмен жұмыс

«Кім көп біледі»

10 мин

Рассвет негізгі мектебі: Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыпқа байланысты мәтіндерді таратып береді. Оқып шығып, мәтіннен түсінген ақпаратпен жұбымен бөлісуді тапсырады. Диалогқа түсуді ұсынады.
Оқушылар мәтінді оқып, алған ақпараттарын жұбымен бөліседі, өзара әңгіме құрады. Өзара диалогқа түседі.

Оқулық

/Wiki материал-дары/

Мектеп::

Сабақтың ортасы

2 мин

Кескін картамен жұмыс

Рассвет негізгі мектебі: Ғарыш айлағының Қазақстанның қай аймағында орналасқанын кескін картаға түсіруді тапсырады.
Оқушылар кескін картаға Қазақстанның ғарыш айлақтарын түсіреді.
Кескін карта
Мектеп::

«Жарнамалау» әдісі

6 мин

Рассвет негізгі мектебі: Интербелсенді тақтадан ғарыш пен ғарышкерлердің суретін көрсету арқылы оқушылардан не білетіні жайлы «жарнамалау» әдісі бойынша баяндауды сұрайды.

Оқушылар суреттерге қарап ғарыш туралы, көрген ғарышкерлер туралы не білетінін баяндайды, олар туралы жарнама жасайды.

Описание: C:\Users\user\Desktop\гагарин.jpeg Описание: C:\Users\user\Desktop\токтар.jpeg Описание: C:\Users\user\Desktop\талгат.jpeg

Ғарышкерлер суреті
Мектеп::

5 мин

«W» әдісі

Рассвет негізгі мектебі:

Ғарышты игерудің адамзатқа тигізер пайдасы мен зияны қандай екенін «W» әдісі арқылы салыстыруды тексереді.

W

Оқушылар «W» әдісі арқылы оқушылар ғарыштың пайдасы мен зиянын саралап, салыстырады.
Мектеп::

Сабақтың аяғы

Семантикалық карта

7 мин

Рассвет негізгі мектебі: Семантикалық карталарды үлестіріп береді.
Оқушылар семантикалық картаны шешеді.
Үлестірмелі материал
Мектеп::

Кері байланыс

2 мин

Бағалау

2 мин

Үй тапсырмасын беру

Рассвет негізгі мектебі:

«Аралдар» әдісі арқылы кері байланыс жасауды ұсынады.

Жетон арқылы бағалайды.

Ғарыштың адам өміріндегі маңызы қандай туралы эссе жазып келуді тапсырады.

Оқушылар өздері қалаған аралды таңдап, сабақтан алған әсерін айтады.

Оқушылар жинаған жетондары бойынша өз-өздерін бағалайды

Оқушылар эссенің тақырыбын дәптерге жазып алады.

АКТ слайд Стикер

Жетондар

Дәптер

Жұптық жұмыс (семантикалық карта) (7 минут)

Жылдар

Оқиғалар

1961 ж. 12 сәуір
1991 ж. 2 қазан
2006 ж.
1946 ж.

1951 ж.

1994 ж.

ЖылдарОқиғалар: Әлемде тұңғыш адам баласы ғарышқа ұшты. Ғарышкер Ю. Гагарин еді.
1961 ж. 12 сәуір:
1991 ж. 2 қазан:
2006 ж.:
1946 ж.:
1951 ж.:
1994 ж.:
ЖылдарОқиғалар: Қазақ тарихына ұлы оқиға жазылды. Тоқтар Әубәкіров ғарышқа ұшты.
1961 ж. 12 сәуір:
1991 ж. 2 қазан:
2006 ж.:
1946 ж.:
1951 ж.:
1994 ж.:
ЖылдарОқиғалар: Байқоңыр айлағынан КазСат ғарыш жабдығы ұшырылды.
1961 ж. 12 сәуір:
1991 ж. 2 қазан:
2006 ж.:
1946 ж.:
1951 ж.:
1994 ж.:
ЖылдарОқиғалар: Т. Әубәкіров Қарағанды облысының Қарқаралы ауданында дүниеге келді.
1961 ж. 12 сәуір:
1991 ж. 2 қазан:
2006 ж.:
1946 ж.:
1951 ж.:
1994 ж.:
ЖылдарОқиғалар: Т. Мұсабаев Алматы облысы Жамбыл ауданы Қарғалы ауылында дүниеге келген.
1961 ж. 12 сәуір:
1991 ж. 2 қазан:
2006 ж.:
1946 ж.:
1951 ж.:
1994 ж.:
ЖылдарОқиғалар: Талғат Мұсабаев 1 маусымнан 4 қараша аралығында ғарышта болды.
1961 ж. 12 сәуір:
1991 ж. 2 қазан:
2006 ж.:
1946 ж.:
1951 ж.:
1994 ж.:

Ұқсас жұмыстар
Барлық оқушыларды қатыстыру
Ғарышқа ұшу
Сабақтың аты
1994 жылы Байқоңыр космодромын Ресейге жалға беру мерзімі
Ғарышқа ұшу. ғарышты игеру. 4 сынып
Қазақ халқының материалдық мәдениеті
Ғарыштық зерттеулердің бүгіні мен ертеңі
Мұхиттар картасы
Қанадй сөз
Қазақтың ғарышкері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz