Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ғарышты игеру
Бекітемін:
Оқу ісінің міндетін атқарушы: Калтаева Г.Д.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мектеп:
Рассвет негізгі мектебі
Күні:
07.04
Мұғалімнің аты-жөні:
Кошмурзина Гулдана Жылкышиевна
Сынып:
5
Қатысқандар саны: 4
Қатыспағандар саны: 0
Сабақтың тақырыбы
Ғарышты игеру
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты
Оқушылардың ғылыми жаңалықтарға құлшынысын ояту, өз бетінше оқу, ой қорыту дағдыларын қалыптастыру.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар үйренеді:
Оқушылар <<ғарыш>> сөзінің мағынасын біледі, қазақстандық ғарышкерлерді таниды.
Оқушылардың көбісі үйренеді:
Ғарышкерлердің ғарышқа ұшуын ретімен орналастыра алады.
Кейбір оқушылар үйренеді:
Ғарышты игерілуі адамзатқа тигізер пайдасы мен зиянын талдайды.
Алдыңғы білім
Ғарыш айлағы - Байқоңыр екенін біледі, ғарышкерлердің кейбіреуін біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі:
1 мин
Амандасу. Психологиялық ахуал <<гүл сыйлау>> тренингі арқылы оқушыларды ортаға шақырады.
Оқушылар амандасады. Гүл сыйлау арқылы бір - біріне жақсы тілектерін білдіреді.
Гүл
Үй тапсырмасын сұрау
<<Гармошка>>
6 мин
<<Тың игеру>> тақырыбын <<гармошка>> әдісі арқылы сұраймын. Бүктелген қағазға бір сөйлемнен жазып шығуды тапсырады.
Оқушылар бүктелген қағазға бір сөйлемнен жазып шығады. Кейін бір оқушы барлық жазылған сөйлемді оқиды.
Бүктелген парақ
Негізгі бөлім
4 мин
Анықтамалық кесте
Ғарыш сөзінің араб тілінен аударғанда мағынасы қандай екенін анықтау мақсатында <<анықтамалық кесте>> таратып береді
Ұғым термин
Анықтамсы өз сөзіңмен
Ғылыми анықтама
Ұқсастығымен айырмашылығы
Оқушылар анықтамалық кестені толтыру барысында өздері <<ғарыш>> сөзіне берген мағынасын ғылыми анықтамамен салыстырады.
Үлестірмелі материал
Мәтінмен жұмыс
<<Кім көп біледі>>
10 мин
Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыпқа байланысты мәтіндерді таратып береді. Оқып шығып, мәтіннен түсінген ақпаратпен жұбымен бөлісуді тапсырады. Диалогқа түсуді ұсынады.
Оқушылар мәтінді оқып, алған ақпараттарын жұбымен бөліседі, өзара әңгіме құрады. Өзара диалогқа түседі.
Оқулық
/Wiki материал-дары/
Сабақтың ортасы
2 мин
Кескін картамен жұмыс
Ғарыш айлағының Қазақстанның қай аймағында орналасқанын кескін картаға түсіруді тапсырады.
Оқушылар кескін картаға Қазақстанның ғарыш айлақтарын түсіреді.
Кескін карта
<<Жарнамалау>> әдісі
6 мин
Интербелсенді тақтадан ғарыш пен ғарышкерлердің суретін көрсету арқылы оқушылардан не білетіні жайлы <<жарнамалау>> әдісі бойынша баяндауды сұрайды.
Оқушылар суреттерге қарап ғарыш туралы, көрген ғарышкерлер туралы не білетінін баяндайды, олар туралы жарнама жасайды.
Ғарышкерлер суреті
5 мин
<> әдісі
Ғарышты игерудің адамзатқа тигізер пайдасы мен зияны қандай екенін <> әдісі арқылы салыстыруды тексереді.
W
Оқушылар <> әдісі арқылы оқушылар ғарыштың пайдасы мен зиянын саралап, салыстырады.
Сабақтың аяғы
Семантикалық карта
7 мин
Семантикалық карталарды үлестіріп береді.
Оқушылар семантикалық картаны шешеді.
Үлестірмелі материал
Кері байланыс
2 мин
Бағалау
2 мин
Үй тапсырмасын беру
<<Аралдар>> әдісі арқылы кері байланыс жасауды ұсынады.
Жетон арқылы бағалайды.
Ғарыштың адам өміріндегі маңызы қандай туралы эссе жазып келуді тапсырады.
Оқушылар өздері қалаған аралды таңдап, сабақтан алған әсерін айтады.
Оқушылар жинаған жетондары бойынша өз-өздерін бағалайды
Оқушылар эссенің тақырыбын дәптерге жазып алады.
АКТ слайд Стикер
Жетондар
Дәптер
Жұптық жұмыс (семантикалық карта) (7 минут)
Жылдар
Оқиғалар
1961 ж. 12 сәуір
1991 ж. 2 қазан
2006 ж.
1946 ж.
1951 ж.
1994 ж.
Әлемде тұңғыш адам баласы ғарышқа ұшты. Ғарышкер Ю. Гагарин еді.
Қазақ тарихына ұлы оқиға жазылды. Тоқтар Әубәкіров ғарышқа ұшты.
Байқоңыр айлағынан КазСат ғарыш жабдығы ұшырылды.
Т.Әубәкіров Қарағанды облысының Қарқаралы ауданында дүниеге келді.
Т. Мұсабаев Алматы облысы Жамбыл ауданы Қарғалы ауылында дүниеге келген.
Талғат Мұсабаев 1 маусымнан 4 қараша аралығында ғарышта болды.
Оқу ісінің міндетін атқарушы: Калтаева Г.Д.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мектеп:
Рассвет негізгі мектебі
Күні:
07.04
Мұғалімнің аты-жөні:
Кошмурзина Гулдана Жылкышиевна
Сынып:
5
Қатысқандар саны: 4
Қатыспағандар саны: 0
Сабақтың тақырыбы
Ғарышты игеру
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты
Оқушылардың ғылыми жаңалықтарға құлшынысын ояту, өз бетінше оқу, ой қорыту дағдыларын қалыптастыру.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар үйренеді:
Оқушылар <<ғарыш>> сөзінің мағынасын біледі, қазақстандық ғарышкерлерді таниды.
Оқушылардың көбісі үйренеді:
Ғарышкерлердің ғарышқа ұшуын ретімен орналастыра алады.
Кейбір оқушылар үйренеді:
Ғарышты игерілуі адамзатқа тигізер пайдасы мен зиянын талдайды.
Алдыңғы білім
Ғарыш айлағы - Байқоңыр екенін біледі, ғарышкерлердің кейбіреуін біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі:
1 мин
Амандасу. Психологиялық ахуал <<гүл сыйлау>> тренингі арқылы оқушыларды ортаға шақырады.
Оқушылар амандасады. Гүл сыйлау арқылы бір - біріне жақсы тілектерін білдіреді.
Гүл
Үй тапсырмасын сұрау
<<Гармошка>>
6 мин
<<Тың игеру>> тақырыбын <<гармошка>> әдісі арқылы сұраймын. Бүктелген қағазға бір сөйлемнен жазып шығуды тапсырады.
Оқушылар бүктелген қағазға бір сөйлемнен жазып шығады. Кейін бір оқушы барлық жазылған сөйлемді оқиды.
Бүктелген парақ
Негізгі бөлім
4 мин
Анықтамалық кесте
Ғарыш сөзінің араб тілінен аударғанда мағынасы қандай екенін анықтау мақсатында <<анықтамалық кесте>> таратып береді
Ұғым термин
Анықтамсы өз сөзіңмен
Ғылыми анықтама
Ұқсастығымен айырмашылығы
Оқушылар анықтамалық кестені толтыру барысында өздері <<ғарыш>> сөзіне берген мағынасын ғылыми анықтамамен салыстырады.
Үлестірмелі материал
Мәтінмен жұмыс
<<Кім көп біледі>>
10 мин
Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыпқа байланысты мәтіндерді таратып береді. Оқып шығып, мәтіннен түсінген ақпаратпен жұбымен бөлісуді тапсырады. Диалогқа түсуді ұсынады.
Оқушылар мәтінді оқып, алған ақпараттарын жұбымен бөліседі, өзара әңгіме құрады. Өзара диалогқа түседі.
Оқулық
/Wiki материал-дары/
Сабақтың ортасы
2 мин
Кескін картамен жұмыс
Ғарыш айлағының Қазақстанның қай аймағында орналасқанын кескін картаға түсіруді тапсырады.
Оқушылар кескін картаға Қазақстанның ғарыш айлақтарын түсіреді.
Кескін карта
<<Жарнамалау>> әдісі
6 мин
Интербелсенді тақтадан ғарыш пен ғарышкерлердің суретін көрсету арқылы оқушылардан не білетіні жайлы <<жарнамалау>> әдісі бойынша баяндауды сұрайды.
Оқушылар суреттерге қарап ғарыш туралы, көрген ғарышкерлер туралы не білетінін баяндайды, олар туралы жарнама жасайды.
Ғарышкерлер суреті
5 мин
<
Ғарышты игерудің адамзатқа тигізер пайдасы мен зияны қандай екенін <
W
Оқушылар <
Сабақтың аяғы
Семантикалық карта
7 мин
Семантикалық карталарды үлестіріп береді.
Оқушылар семантикалық картаны шешеді.
Үлестірмелі материал
Кері байланыс
2 мин
Бағалау
2 мин
Үй тапсырмасын беру
<<Аралдар>> әдісі арқылы кері байланыс жасауды ұсынады.
Жетон арқылы бағалайды.
Ғарыштың адам өміріндегі маңызы қандай туралы эссе жазып келуді тапсырады.
Оқушылар өздері қалаған аралды таңдап, сабақтан алған әсерін айтады.
Оқушылар жинаған жетондары бойынша өз-өздерін бағалайды
Оқушылар эссенің тақырыбын дәптерге жазып алады.
АКТ слайд Стикер
Жетондар
Дәптер
Жұптық жұмыс (семантикалық карта) (7 минут)
Жылдар
Оқиғалар
1961 ж. 12 сәуір
1991 ж. 2 қазан
2006 ж.
1946 ж.
1951 ж.
1994 ж.
Әлемде тұңғыш адам баласы ғарышқа ұшты. Ғарышкер Ю. Гагарин еді.
Қазақ тарихына ұлы оқиға жазылды. Тоқтар Әубәкіров ғарышқа ұшты.
Байқоңыр айлағынан КазСат ғарыш жабдығы ұшырылды.
Т.Әубәкіров Қарағанды облысының Қарқаралы ауданында дүниеге келді.
Т. Мұсабаев Алматы облысы Жамбыл ауданы Қарғалы ауылында дүниеге келген.
Талғат Мұсабаев 1 маусымнан 4 қараша аралығында ғарышта болды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz