Мен кіммін? Өзін-өзі тану және кәсіби бағдар беру сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Мен кіммін?

Сабақтың мақсаты: оқушыларға өмірдегі өз орнын айқындауға көмек беру, өз ойларын ашық, еркін жеткізуге. Әңгімелеуге үйрету. Кәсіптік бағдар беру бағытында әр мамндық иесіне тән жауапкершіліігн арттыру. Топта әрекет ете отырып, шығармашылықта жұмыс жасау қабілеттерін арттыру.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: хабарлау, түсіндіру, әңгімелеу, көрнекілік, топтық жұмыс.

Сабқтың формасы: пікір -талас

Сабақтың көрнекілігі: презентация, үлестірме материалдар

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі:

- оқушылармен амандасу;

- сабаққа даярлығын қадағалау;

- психологиялық дайындық

Тренинг «Жылы тілек»

-оқушыларды топқа бөлу (әр маман иесіне сай әр оқушы өзі қалаған орынға отырады)

2. Жаңа сабаққа кіріспе

Әсемпаз болма әрнеге,

Өнерпаз болсаң арқала.

Сен де бір кірпіш дүниеге

Кетігін тап та бар қалан. (Абай)

Оқушыларға ой тастау «Мен кіммін?»

2. 1 топтық жұмыс:

1-топ: Мен үшін отбасы, мектеп, Отан деген не?

2-топ: Менің қоғамдағы орным қандай?

3-топ: Мен -өзіме және мені қоршаған адамдарға қандай пайда тигізе аламын?

(оқушылардың жауаптары)

2. 2 Жағдаяттарды шешу

№1 жағдаят: Әкесі:

-Балам, бүгін неше алдың?

Баласы:

-Әке, бүгін математикадан “5” деген баға алдым. Мен сөзімде тұрдым, бестік үшін уәделескен ақша қайда?

-Жарайсың, балам, міне, уәделескен 200 теңге.

№2 жағдаят:

Арман мектептен қайтып келе жатыр

еді, кенет, балалардың даусын естіп

тоқтай қалды. Мектеп жанынан бір топ

балаларды көріп, біраз бақылап тұрды.

Байқаса, ересектеу балалар өздерінен

кіші балаға күш көрсетіп жатыр екен.

Арман ойланып қалды . . .

2. 3 «Ертегі терапиясы» (Ой тастау)

Топтарға тапсырма беру «Менң арманым»

  1. Оқушы арманы
  2. Отбасы мүшесінің арманы
  3. ҚР азаматының арманы

2. 4 Постер қорғау «Азамат қандай болу керек?»

Аяқталмаған сөйлем

  • А) Мен отбасымды жақсы көремін, өйткені . . .
  • Ә) Мен сабағымды жақсы оқимын, себебі . . .
  • Б) Мен қашан да өз ісіме жауап беремін, себебі . . .
  1. Сабақты бекіту:

Шығармашылық жұмыс
I - топ : суретшілер
II - топ: әртістер
III - топ: ақындар

  1. Сабақты қорытындылау:

Әр оқушы өз ойын жазып көрсетеді «Мен кіммін?»

Тақтаға жапсыру арқылы оқушылар өздерінің көңіл-күйлерн танытады

-оқушыларға сабақтың аяқталғанын хабарлау; .

Оқушылармен қоштасу


Ұқсас жұмыстар
11 «А» сыныпта кәсіби бағдар беру бойынша өзін-өзі тану сабағының жоспары
Бейіміне қарай мамандық таңдау: кәсіби бағдар беру тренингі
Жалынды жастық шақ: өмірлік мақсаттарды айқындау, өзін-өзі бағалау және кәсіби бағдар
Мамандық әлемі: 9-сынып оқушыларына арналған кәсіби бағдар беру бағдарламасы
Мамандық таңдауға әсер ететін факторлар және кәсіби бағыт-бағдар беру
Тәрбиеден өзін-өзі тәрбиелеуге: Өзін-өзі тану пәні бойынша 80 минуттық қысқа мерзімді сабақ жоспары
4-сыныпқа арналған Өзін-өзі тану пәнінің сабақ жоспары: өзін-өзі таныту және адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру
Өзін-өзі тану: сабақ жоспары, жаттығулар және тұлғалық өсу бағдарламасы
Сәтті болашағыма қадамым тренингі: өзін-өзі тану және өзін-өзі тәрбиелеуге бағытталған сабақ жоспары
Өзін-өзі тану пәнінің сабақ жоспары: Өзіңмен үйлесімділікте
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz