Сендерді көрсем қуанам

Білім саласы : Коммуникация

Ұйымдастырылған оқу қызметі : Көркем әдебиет

Тақырыбы: «Бұл қай кезде болады?»

Мақсаты: а) Жылдың төрт мезгіліндегі құбылыстарды салыстыру және айыра білу.

ә) Қоршаған ортаға деген сүйіспеншіліктерін арттыру.

б) Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілі: Түсіндіру, Сұрақ-жауап, Сергіту сәті. Дәптермен жұмыс. Ойын: «Жер, су, ауа».

Көрнекі құралдар: Жұмыс дәптері. Жыл мегілдерінің суреттері. Хрестоматия.

Оқу іс-әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Оқу іс-әрекет кезеңдері:

Мотивациялық-

қозғаушылық

Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Шаттық шеңбері:

Амансың ба, алтын Күн!

Амансың ба, Жер -Ана!

Амансың ба, достарым!

Сендерді көрсем қуанам.

Балалардың іс-әрекеті: Балалар шеңбер бойымен тұрып орындайды.
Оқу іс-әрекет кезеңдері:

Ұйымдастыру-

шылық

ізденістік

Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Кіріспе әңгіме

-Балалар, жылдың неше мезгілі бар?

-Қазір жылдың қай мезгілі?

-Күз айларын атаңдар?

-Ал, балалар, мен сендерге «Бұл қай кезде болады?» өлең-жұмбақты оқимын, сендер мазмұнын мұқият тыңдап, жауабын шешуге тырысыңдар.

«Бұл қай кезде болады?» өлеңін оқу.

1. Қар-мұз еріп,

Су көбейіп,

Бүршік шашып,

Жапырақ ашып

Бәйшешектер басады,

Айтыңдаршы, балалар,

Бұл қай кезде болады?

2 . Күннің көзі шуақты,

Балалар жүр шомылып.

Көбелек қуып ойнайтын

Қай мезгіл деп ойлайсың?

3 . Жапырақ сарғаяды,

Күн бұлттанады,

Жаңбыр жиі жауады,

Құстар жылы жаққа ұшады.

Айтыңдаршы, балалар,

Бұл қай кезде болады?

4 . Шана зырғып желетін,

Шаңғы, коньки тебетін,

Аққала жасап ойнайтын,

Қай мезгіл деп ойлайсың?

Сұрақ-жауап:

-Өлең жолдарында не туралы айтылған?

-Сендерге қай мезгіл ұнайды?

Сергіту сәті:

Жаңбыр, жаңбыр жауасың,

Жанымызға дауасың.

Біз ойнайтын ауланың,

Тазартасың ауасын.

Жыл мезгілдерінде болатын табиғат құбылыстарына байланысты жұмбақтар жасыру.

1 . Аспаннан домалап

Көп моншақ төгілді.

Бусанды бар алап,

Тірілді, керілді.

2 . Қанаты жоқ, ұшады,

Аяғы жоқ, қашады.

3 . Көлге жапқан қақпақ,

Сіресіп тұр, қатты-ақ.

Дәптермен жұмыс:

1. Әр жыл мезгілдің ерекшеліктерін сипатта.

2. Табиғат мезгілдерінің суретін сал.

Балалардың іс-әрекеті:

-Төрт мезгіл бар.

-Күз мезгілі.

-Қыркүйек, қазан, қараша.

Өлеңмен танысу.

Балалар өлең шумақтарын мұқият тыңдайды.

-Көктемде

-Жаз

-Күзде

-Қыс

-Жыл мезгілдері туралы.

Балалар оз ойларын айтады.

Сергіту сәтін іс-қимылмен жасайды.

Жұмбақтың жауабын шешеді.

-Жаңбыр.

-Жел.

-мұз.

Балалар тапсырманы орындайды.

Оқу іс-әрекет кезеңдері:

Рефлексиялық

түзетушілік

Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Қорытындылау.

Оқу іс-әрекетін «Жер, су, ауа » ойыны арқылы аяқтау.

Балалардың іс-әрекеті: Ойын ойнауға қызығушылық танытады.

Күтілетін нәтиже:

Біледі: жыл мезгілдерінің бір-бірінен айырмашылығын ажырата білу;

Игереді: жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін;

Меңгерді: табиғатты аялауды.


Ұқсас жұмыстар
Бізде жасай аламыз
Гүлдер
Жабайы жануарлар
Бояумен бізге күз келді
Үстелдік компьютермен танысу
А.құнанбаевтың «қыс» өлеңін жаттау
Ұстаздарға мың алғыс
Менің Отаным - менің болашағым
Жылулық шеңбері
Сын есім 417 -421 жаттығу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz