Сендерді көрсем қуанам

Білім саласы : Коммуникация
Ұйымдастырылған оқу қызметі : Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Бұл қай кезде болады?»
Мақсаты: а) Жылдың төрт мезгіліндегі құбылыстарды салыстыру және айыра білу.
ә) Қоршаған ортаға деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
б) Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілі: Түсіндіру, Сұрақ-жауап, Сергіту сәті. Дәптермен жұмыс. Ойын: «Жер, су, ауа».
Көрнекі құралдар: Жұмыс дәптері. Жыл мегілдерінің суреттері. Хрестоматия.
Мотивациялық-
қозғаушылық
Шаттық шеңбері:
Амансың ба, алтын Күн!
Амансың ба, Жер -Ана!
Амансың ба, достарым!
Сендерді көрсем қуанам.
Ұйымдастыру-
шылық
ізденістік
Кіріспе әңгіме
-Балалар, жылдың неше мезгілі бар?
-Қазір жылдың қай мезгілі?
-Күз айларын атаңдар?
-Ал, балалар, мен сендерге «Бұл қай кезде болады?» өлең-жұмбақты оқимын, сендер мазмұнын мұқият тыңдап, жауабын шешуге тырысыңдар.
«Бұл қай кезде болады?» өлеңін оқу.
1. Қар-мұз еріп,
Су көбейіп,
Бүршік шашып,
Жапырақ ашып
Бәйшешектер басады,
Айтыңдаршы, балалар,
Бұл қай кезде болады?
2 . Күннің көзі шуақты,
Балалар жүр шомылып.
Көбелек қуып ойнайтын
Қай мезгіл деп ойлайсың?
3 . Жапырақ сарғаяды,
Күн бұлттанады,
Жаңбыр жиі жауады,
Құстар жылы жаққа ұшады.
Айтыңдаршы, балалар,
Бұл қай кезде болады?
4 . Шана зырғып желетін,
Шаңғы, коньки тебетін,
Аққала жасап ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың?
Сұрақ-жауап:
-Өлең жолдарында не туралы айтылған?
-Сендерге қай мезгіл ұнайды?
Сергіту сәті:
Жаңбыр, жаңбыр жауасың,
Жанымызға дауасың.
Біз ойнайтын ауланың,
Тазартасың ауасын.
Жыл мезгілдерінде болатын табиғат құбылыстарына байланысты жұмбақтар жасыру.
1 . Аспаннан домалап
Көп моншақ төгілді.
Бусанды бар алап,
Тірілді, керілді.
2 . Қанаты жоқ, ұшады,
Аяғы жоқ, қашады.
3 . Көлге жапқан қақпақ,
Сіресіп тұр, қатты-ақ.
Дәптермен жұмыс:
1. Әр жыл мезгілдің ерекшеліктерін сипатта.
2. Табиғат мезгілдерінің суретін сал.
-Төрт мезгіл бар.
-Күз мезгілі.
-Қыркүйек, қазан, қараша.
Өлеңмен танысу.
Балалар өлең шумақтарын мұқият тыңдайды.
-Көктемде
-Жаз
-Күзде
-Қыс
-Жыл мезгілдері туралы.
Балалар оз ойларын айтады.
Сергіту сәтін іс-қимылмен жасайды.
Жұмбақтың жауабын шешеді.
-Жаңбыр.
-Жел.
-мұз.
Балалар тапсырманы орындайды.
Рефлексиялық
түзетушілік
Қорытындылау.
Оқу іс-әрекетін «Жер, су, ауа » ойыны арқылы аяқтау.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: жыл мезгілдерінің бір-бірінен айырмашылығын ажырата білу;
Игереді: жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін;
Меңгерді: табиғатты аялауды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz