Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Балалар сендердің құлақтарын қане

<<Ерте жас>> тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметіннің
технологиялық № 23 картасы
Тобы: << Ерте жас тобы>>
Күні: 20.01.2017 жыл
Білім беру саласы: <<Коммуникация>>
Бөлімі: <<Сөйлеуді дамыту>>
Тақырыбы: <<Біз көңілді көжекпіз>>
Мақсаты: Балалардың тілдік қорын молайту, сөздіктерді дұрыс айтуға және өз ойын еркін білдіруге , сөздерді қайталауға дағдыландыру.
Әдіс-тәсідері: тосын сәт, жұмбақ , қызығушылықты ояту , мағынаны ашу, сөйлету, сұрақ-жауап, қимылды ойын, мадақтау.
Көрнекілігі: суреттер, жұмсақ ойыншықтар
Сөздік жұмыс: сәбіз, көжек ,қоян
Қызмет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық
Ұйымдастырушы
Шаттық шеңбері
Күннің көзі ашылсын
Көкке шуақ шашылсын
Құтты қонақ келіпті
Төрімізге еніпті
Ал қанекей бәріміз
Сәлем - дейік үлкенге
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-Қыста ауа - райы қандай болады?
-Қыста не жауады?
-Қардың түсі қандай болады?
Балалар сәлемдесу сәтін қосыла айтады

-қыс мезгілі
-суық, аяз болады
-қар жауады
-ақ болады
Іздену ұйымдастырушы
Жұмбақ:
Екі ұзын құлағы
Секіріп ол шабады.
-Балалар мына ойыншықтардың ішінен кім маған қоянды тауып береді?
Тәрбиеші балаларға қоянды көрсете отырып, түсінік береді және дене мүшелерімен таныстырады, қоянның баласы көжек екенін айтып өтеді.
Тосын сәт:
Қоян көжегімен келеді.
Қоян: -Сәлеметсіңдер ме , балалар , мен таныдыңдар ма? Мен кіммін?
-Менің түсім қандай?
-Менің құлағым қандай?
-Балалар , ал мен немен қоректенемін?
-балалар мынау менің көжегім , қайталап айтайықшы?
-балалар менің көжегімнің қарны ашып тұр, оған сәбіз жинауға көмектесесіңдер ме?
Тәрбиеші : -Қане , балалар олай болса көжекке көмектесейік , өоян секілді секіріп , анау тұрған бау - бақшадан сәбіз жинап келейік.
Қимылды ойын:
<<Сәбіз жина>>
Қоян: -Балалар сендерге көп-көп рахмет, енді біз үйімізге кетейік , сендер жинап берген сәбіздерді көжегіме пісіріп берейін , сау болыңдар балалар .
Сергіту сәті:
Ұзын құлақ сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды
Ойлы - қырлы жерлермен
Ыртқып -ыртқып жүгірді
Қарап еді артына
Қиығын салып көзінің
Келе жатқан тоңпандап
Көжегі екен өзінің .

Қоян

Біреу шығып қочһянды тауып береді

-қоян
-ақ
-ұзын
-сәбіз
-көжек

-иә

-балалар ойын ойнағысы кеп дайындалады

- Сау болыңыздар

-балалар сергіту сәтіне қатынасты(қимылдармен жасап)
Рефлексивті коррекциялаушы
Суретпен жұмыс:
-Балалар біз бүгін немен таныстық , бізге кімдер қонаққа келді?
-Енді балалар бәріміз мына суретке назар аударайық?
-Мына жерде қоянның қандай мүшелері жоқ екен , қараңдаршы?
-Дұрыс айтасыңдар балалар!
-Қане , кім маған қоянның құлағын тауып береді?Біреуі шығып қоянның құлағын тауып береді?
-Балалар сендердің құлақтарын қане?
-Ал , енді кім маған қоянның қолын тауып береді?Екінші бала шығып қоянның қолын тауып береді?
-Ал сендердің қолдарын нешеу?
-Балалар енді қоянның қандай дене мүшелері жетіспейді?
Дұрыс айтасыңдар , балалар.
-Ал , енді қоянның аяғын кім тауып береді?
Үшінші бала шығып қоянның аяғын тауып береді.
-Балалар енді сендердің аяқтарын қане?
-Міне балалар көрдіңдер ме , қоянның да сендер сияқты екі ұүлағы , екі көзі, екі қолы , екі аяғы бар екен.
-Міне,балалар бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметінде жақсы , өте тамаша қатынастыңдар.
-Енді балалар қонақтармен қоштасар сәтте келіп қалды , қане бәріміз қонақтарға сау болыңдыздар деп айтайық.

-Қоян көжегімен келді

Құлағы, қолы, аяғы

-Құлақтарын көрсетеді

-қолдарын көрсетеді

-ағяғы

аяқтарын көрсетеді

Сау болыңыздар .
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Қоянның түсін, дене мүшелерін және көжегімен танысты.
Түсінеді: Қоянның немен қоректенетінін , қалай секіретінін түсінеді.
Қолдана біледі: Тілдік қоры дамыды.

Ұқсас жұмыстар
Әлібек, бұл - ұұ дыбысы
Ширату тапсырмасы
«ғажайып математика»
Төрт түлікті қадірлеуге баулу
Ана тілі. түлкі мен тиін.(ә.асылбеков) 2-сынып
Топтарды бағалау
Шығармашылық тапсырма. Сабақтың тақырыбы
Бақта ма,бақша да ма
Менің туыстарым жайлы ақпарат
Балаларға сандыққа
Пәндер