Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Махаббат қызық мол жылдар романы

Сабақ жоспары
Пәні: қазақ әдебиеті
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ
Күні : 01.04.2017
Мұғалім: Текеева Жанша Тажибаевна
Сынып: 9Т1
Қатысқан оқушы саны: Келмегендер:
Бөлім
Ә.Нұршайықов"Махаббат қызық мол жылдар"
романындағы әйел тағдыры
Сабақтың тақырыбы
Шығарманы тану
Сабақтың тақырыбына сілтеме
АИ1 Әдебиетті оқу және түсіну;
АИ5 Автор мен кейіпкер табиғатын түсіну
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Ұсынылған шығарманың тақырыбы мен мазмұнына анализ жасайды
Автордың негізгі ойын сол заманғы өмірмен байланыстырып, заман көрінісін түсінеді.
Сабақтың мақсаттары
Оқушылардың барлығы: шығарманың тақырыбы мен мазмұнына анализ жасайды;
Оқушылардың көпшілігі: автор мен кейіпкер табиғатын талдай отырып түсінеді;
Оқушылардың кейбірі: автордың ойын сол замандағы өмір оқиғасымен байланыстырып сипаттайды.
Жетістік
критерийлері
Көркем шығарманың тақырыбы мен мазмұнына романды түсініп оқу арқылы анализ жасай алады;
Автордың негізгі ойын сол заманғы өмірмен байланыстырып сипаттайды;
Заман көрінісін кейіпкерлер арқылы түсінеді.
Тілдік
міндеттер
Оқушылар түсінеді және сипаттайды...
Құдай-ау, қайда сол жылдар, Махаббат, қызық мол жылдар,
Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:
Менің байқағанымдай,... Менің ойымша,... Мен ... ойлаймын
Ұлттық құндылықтар
Оқушылардың бір-біріне деген адалдық, ойларын ашық айту, пікірлеріне құрметпен қарау және бағалау.
Осыған дейін
меңгерілген білім
Ілияс Есенберлиннің <<Қаһар>> романы
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дереккөздер

Сабақтың бастапқы
кезеңі
5 мин

10 мин

Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды шеңберге отырғызу; <<Бүгінгі сабақты неден және қалай бастасақ?>> деген сауал тастау арқылы оқушылардың ойларын біліп аламыз да, онда сабақты
<<Сырласу клубы>> деп ұйымдастырамыз.
Қызығушылықты ояту
Шығарма туралы <<1 пікір>>
Шығарма ұнады ма? Несімен?
Романның атына қызықтыңыз ба? Неліктен?
Ұнаған эпизод болды ма? Ол қандай эпизод?
Алдыңғы шығармалардан өзгешелігі бар ма? Дәлел.
Автор туралы көзқарасың қандай? Мен үшін...
Бұл кейіпкерлер туралы не айтасыз?
Өзі ақжарқын, кішіпейіл, адамгершілігі мол келіншек.
Бірден сыпайы сырбаз мінезімен өзін танытатын кім еді?
Сөйлесіп, көңіл көтеруге де жарамайтын адам.
Махаббатқа адал, шынайы сезім иесі...
Дәулетті әрі жиеркенішті әрекетімен танылған образ.
* Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын және жетістік критерийлерін таныстыру.
Сабақтан не күтіледі:
Автор мен шығарма туралы толық білетіндіктерін байқата алады.
Шығарма кейіпкерлерін оның мазмұнымен байланыстыра отырып баяндайды.
Жағдаятты сұрақтар дайындап, оған көркемдік тілмен жауап береді.

Ә.Нұршайықов
<<Махаббат қызық мол жылдар>> романы

Парақтар (А4)
маркер
Сабақтың ортасы

5 мин

20 мин

15 мин

10 мин

5 мин

5 мин

Мағынаны тану
<<Әдеби шеңбер>> әдісімен
Белгілеуші- шығарманың тақырыбы мен мазмұнына сай маңызын эпизодтарды табады.
Талқы себепшісі- сұрақ құрастырады.
Байланыстырушы-эпизодтағы көріністі шынайы өмірмен байланыстырады.
Қорытындылаушы- берілген үзінділердің немен аяқталғанына тоқталып, автордың позициясын анықтайды.
Суреттеуші- шығарманың бір кейіпкерін суреттеп жеткізеді.
Тапсырма
Белгілеуші
1. Шығарманың алғашқы бөліміне көз жүгіртіп, романның жалпы тақырыбы мен мазмұнына қатысты ең маңызды бөліктерін атайды.(Олар қызықты, күлкілі, ой тудырарлық болуы да мүмкін).2.
2. Бөліктерді өз топтарында дауыстап оқиды және олардың маңыздылығын талқылайды. Сыныппен бөлісіп, соның ішінен ең ұтымды деген бөліктерін таңдап алады.
Талқы себепшісі
1.Талқылайтын әдеби шығарма туралы маңызды деген 4-5 сұрақ құрастырады. Бұл сұрақтарда шығарманың тақырыбы мен берілген үзіндінің қамтылуын қадағалау керек. Құрылған сұрақтар талқыға және сараптамаға себеп болатын ашық сұрақ болуы тиіс.
2.Талдау кезінде жеңіл болу үшін осы сұрақтарға жауаптарын жазады.
Байланыстырушы
1. Берілген үзіндіден сол заман көрінісі мен шынайы өмір арасындағы көріністердің байланысын анықтайды. Бұл оқиғаларға өзінің жеке өмірінен, мектепте болып жатқан іс-шаралардан, басқа адамдар өмірінен, күнделікті жаңалықтардан алынуы мүмкін.
Қорытындылаушы
Берілген үзінділердің мазмұнын қорытындылайды, шығарма композициясына тоқталады және шығарманың маңызды жерлерін атап өтеді. Шығарманың негізгі тақырыбын ашады. Автордың позициясын анықтайды.
Суреттеуші
Мәтінге қатысты нақты немесе абстрактілі сурет салады. Сурет салу қабілеті бұл жерде басты емес; мәтіннің басты оқиғасын немесе кейіпкерін суреттеп жеткізе алуы маңызды. Мультфильм бейнелерін, диаграмма , сызбанұсқа, кесте арқылы беруге де болады. Қойылатын талап: салған суреттері арқылы мәтін мазмұнын аша білу керек.
Сынып оқушылары тапсырманы қорғайды

Қалыптастырушы бағалау
Жетістік критерийлері арқылы бағалап шығады.

Тапсырма
Жұптық жұмыс .
1-топ: <<Махаббат қызық мол жылдар>> романын оқығаннан кейінгі алғашқы талқылау пікіріңіз.
<<Қосу>> (+) <<Несі ұнамды?>> сұрағына жауап беретін 5 дәлел табыңыз.
<<Алу>> (-) <<Несі ұнамсыз?>> сұрағына жауап беретін бірнеше дәлелдер мен ойларға мысалдар келтіріңіз.
<> - <<Несі қызық?>> сұрағына жауап беретін дәлелдер мен ойларды дәлел келтіріп айтыңыз.
Кері байланыс. Өз пікірлерін қалыптастыра отырып сөйлейді.
Үйге тапсырма
<<Махаббат қызық мол жылдар>> романының 2-3-4-бөлімдерін оқып, ең қызықты эпизод пен ең ұнамды кейіпкер туралы өз ойын жазу әрі құпия сұрақ дайындап келу.

http://aldiyar.kz/index.php?option=com_content&view=article&id=1032:2012-02-03-14-00-52&catid=8:2011-03-03-16-34-22&Itemid=138

Абай Құнанбаев
<<Есіңде бар ма жас күнің>> өлеңі

Соңы
5 мин

Рефлексия
<<Телеграмма>>. Сабақтың өзіне ұнағанын тұсын Бас бармаққа салып жазады. Ұнаған кейіпкерге 2 сөйлеммен тілек жаза алады.

Қосымша ақпарат

Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.
Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?
Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?
Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?
Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

Абай Құнанбаев
Есіңде бар ма жас күнің,
Көкірегің толық, басың бос,
Қайғысыз, ойсыз, мас күнің -
Кімді көрсең, бәрі дос.
Махаббат, қызық, мал мен бақ
Көрінуші еді досқа ортақ.
Үміт жақын, көңіл ақ,
Болар ма сондай қызық шақ?
Құдай-ау, қайда сол жылдар,
Махаббат, қызық мол жылдар?
Ақырын, ақырын шегініп,
Алыстап кетті-ау құрғырлар!
Жалынасың, боқтайсың,
Сағынасың, жоқтайсың.
Махаббат кетті, дос кетті -
Жете алмайсың, тоқтайсың.
Көзіме жас бер, жылайын,
Шыдам бер, сабыр қылайын.
Жаралы болған жүрекке
Дауа бер, жамап сынайын.

Ұқсас жұмыстар
Ақиқат пен аңыз роман-диалогі. 11-сынып
Шәкәрімтану
«үздiк құқықтанушы» сайысы
Қасым Аманжоловтың портреті, интерактивті тақта
МЕН және МЕНІҢ ОТБАСЫМ Төменгі сынып оқушыларына арналған әдеби-музыкалық кеш
"ақбілек"-қазақ әдебиетіндегі алғашқы эпикалық роман (конференция)
Қазақ әдебиеті
Мәңгі өшпес жарық жұлдыз
С. Мұқанов Лашын
С.торайғыров. «қамар сұлу» романы. (2-сағаты)
Пәндер