Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ соңында білімдерін тексеру
<<Өзін - өзі тану>> сабағының жоспары
Мектеп №2 Қамысты орта мектебі
Мерзім 09.02.2017 ж.
Мұғалім: Бисембаева Күлімжан Ерекешқызы
Сынып 4
Оқушылар саны 15
Тақырып: Еңбекқорлық пен еріншектік.
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: сыйлау; тілалғыш болу; жауапкершілік.
Сабақ мақсаты: Оқушыларға <<Еңбек>> атты бейнематериалды көрсету арқылы дұрыс әрекет жасау құндылығының мәнін ашу.
Сабақ міндеттері:
1. Ата-ананы, үлкендерді сыйлауға үйрету.
2. Тілалғыш, жылдам болу дағдысын дамыту.
3. Кез-келген жұмысына жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу.
Ресурстары
Сабақ барысы:
І арал: "Тыныштық сәті" Нұрға бөлену
ІІ арал: "Ой-жүйрік " Венн Диаграмма
"Еңбексүйгіштік пен еріншектік" ертегі В.А. Сухомлинскийдің ертегісіндегі
кейіпкерлерді ажырату.
ІІІ арал: <<Бабалар сөзі - даналық көзі>>
<<Мюнстенберг>> әдісі
Шатасқан әріптерден Абай атамыздың нақыл сөзін табу.
Лмнжеңбектісқұнқуанышлмрнужалқаулықпраустынайырылмастақолкеазаптир
ҚКИТАБАЙДТМ
<<Еңбек - қуаныш, жалқаулық - айырылмас азап>> Абай
ІV арал: <<Көрсет, есіме сақтаймын>>
Бейнематериал: <<Еңбек>> атты мультфильм көрсету.
-Бейнематериалдан не көрдіңдер?
-Қандай ой түйдіңдер?
V арал: <<Кел досым, би биле>> (сергіту)
Қырға шықсаң өрлеп(қолдарын кезек-кезек жолға көтереді)
Мұның аты- еңбек. (екі қолын жаяды)
Кесте тіксең зерлеп,(оң қолымен ине ұстап, тіккен қимылды көрсетеді)
Мұның аты - еңбек.( екі қолын жаяды)
Сабағыңа жөндеп (жанындағы көршісіне қарап сол қолын жаяды)
Әзірленсең еңбек.( екі қолын жаяды)
Қиындықтың бәрін (құшағын ашады)
Еңбек қана жеңбек.( екі қолын жаяды)
VІ арал: <<Қалам ұстап, ой қозғайық>>
І топ Еріншек пен Еңбекқорға тән мінездерді бөліп жазу.
ІІ топ Еңбекке байланысты мақал-мәтелдер жазу.
Шығармашылық іс-әрекет, топтық жұмыс.
VII арал: <<іМекtep>> Өзін - өзі тану пәні <<Еңбекқорлық пен еріншектік>>
атты фильмді көрсету.
VIІI арал: <<Біліп ал!>> Қима қағаздағы <<Дұрыс - Бұрыс>>,
<<Бос орынды толықтыру>> тапсырмаларды толтыру және тексеру.
Сабақ соңында білімдерін тексеру.
Топпен ән айту.
<<Еңбек>>
Үй тапсырма.
105-107 беттер. <<Әдемі әже>> оқу және өз әжесі туралы әңгімелеу.
Сабақтың соңғы тыныштық сәті.
Бір-біріне жақсы тілектерін білдіреді.
Кері байланыс: <<Аралдар>> қайықтарды өз таңдаған аралдарына жабыстырады.
Мектеп №2 Қамысты орта мектебі
Мерзім 09.02.2017 ж.
Мұғалім: Бисембаева Күлімжан Ерекешқызы
Сынып 4
Оқушылар саны 15
Тақырып: Еңбекқорлық пен еріншектік.
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: сыйлау; тілалғыш болу; жауапкершілік.
Сабақ мақсаты: Оқушыларға <<Еңбек>> атты бейнематериалды көрсету арқылы дұрыс әрекет жасау құндылығының мәнін ашу.
Сабақ міндеттері:
1. Ата-ананы, үлкендерді сыйлауға үйрету.
2. Тілалғыш, жылдам болу дағдысын дамыту.
3. Кез-келген жұмысына жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу.
Ресурстары
Сабақ барысы:
І арал: "Тыныштық сәті" Нұрға бөлену
ІІ арал: "Ой-жүйрік " Венн Диаграмма
"Еңбексүйгіштік пен еріншектік" ертегі В.А. Сухомлинскийдің ертегісіндегі
кейіпкерлерді ажырату.
ІІІ арал: <<Бабалар сөзі - даналық көзі>>
<<Мюнстенберг>> әдісі
Шатасқан әріптерден Абай атамыздың нақыл сөзін табу.
Лмнжеңбектісқұнқуанышлмрнужалқаулықпраустынайырылмастақолкеазаптир
ҚКИТАБАЙДТМ
<<Еңбек - қуаныш, жалқаулық - айырылмас азап>> Абай
ІV арал: <<Көрсет, есіме сақтаймын>>
Бейнематериал: <<Еңбек>> атты мультфильм көрсету.
-Бейнематериалдан не көрдіңдер?
-Қандай ой түйдіңдер?
V арал: <<Кел досым, би биле>> (сергіту)
Қырға шықсаң өрлеп(қолдарын кезек-кезек жолға көтереді)
Мұның аты- еңбек. (екі қолын жаяды)
Кесте тіксең зерлеп,(оң қолымен ине ұстап, тіккен қимылды көрсетеді)
Мұның аты - еңбек.( екі қолын жаяды)
Сабағыңа жөндеп (жанындағы көршісіне қарап сол қолын жаяды)
Әзірленсең еңбек.( екі қолын жаяды)
Қиындықтың бәрін (құшағын ашады)
Еңбек қана жеңбек.( екі қолын жаяды)
VІ арал: <<Қалам ұстап, ой қозғайық>>
І топ Еріншек пен Еңбекқорға тән мінездерді бөліп жазу.
ІІ топ Еңбекке байланысты мақал-мәтелдер жазу.
Шығармашылық іс-әрекет, топтық жұмыс.
VII арал: <<іМекtep>> Өзін - өзі тану пәні <<Еңбекқорлық пен еріншектік>>
атты фильмді көрсету.
VIІI арал: <<Біліп ал!>> Қима қағаздағы <<Дұрыс - Бұрыс>>,
<<Бос орынды толықтыру>> тапсырмаларды толтыру және тексеру.
Сабақ соңында білімдерін тексеру.
Топпен ән айту.
<<Еңбек>>
Үй тапсырма.
105-107 беттер. <<Әдемі әже>> оқу және өз әжесі туралы әңгімелеу.
Сабақтың соңғы тыныштық сәті.
Бір-біріне жақсы тілектерін білдіреді.
Кері байланыс: <<Аралдар>> қайықтарды өз таңдаған аралдарына жабыстырады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz