Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ойыншылардың шабуыл кезіндегі қозғалу бағыты
Баскетбол
Сыныбы 8 <<а>>
Мұғалім: Шардарбеков Б.Б
Бөлімі : / Баскетбол /
Тақырыбы : Бастапқы қалыптан әр түрлі әдіспен допты беру және алу
техникасы.
Мақсаты :
Әр оқушыны қызықтыра отырып қимыл - қозғалысын қалыптастыру,
ойынның жекелеген әдістерін дамыту және жетілдіру .
Білімділік:
Допты алып жүру және допты екі қолмен кеудеден беру және қағып алу
әдісін жетілдіру.
.
Тәрбиелік :
Ойын барысында адамгершілік қабілеттерін қалыптастыру.
.
Дамытушылық :
Оқушылардың үйлесімді қимыл-қозғалысын дамыту.
Күтілітін нәтижесі:
Оқушылар баскетбол ойынды меңгереді, күрделі
қимыл-қозғалысты дамыту.
Өтілу орны :
Мектеп спорт залы .
Өтілу мерзімі :
<<14>> наурыз 2017 жыл
Қолданылатын құрал-жабдықтар :
Баскетбол доптары ,ысқырық , секундомер.
.
І
ІІ
ІІІ
САБАҚТЫҢ МАЗМҰНЫ
ДАЙЫНДЫҚ БӨЛІМІ
-* Сапқа тұру , сәлемдесу , сынып физорогының есебі , сабақтың мақсат - міндеті және техникалық сақтандыру ережесімен таныстыру .
- * Бұрылу түрлері :
1. Жартылай , <<Оң- Ға!>> , <<Сол -Ға!>> .
2. <<Оң- Ға!>> , <<Сол -Ға!>> , <<Ай - Нал!>> / 6 -7 рет /
* Жүру түрлері :
1. Жорықтық қадам мен тіке және бағыт өзгерте
/ Қол еркін /
2. Аяқтың - ұшы , өкшесі және ішкі ,сыртқы
қырларымен .
/ Қол белде ,желкеде және төбеде /
* Жүгірудің түрлері :
1. Жеңіл екпінде тіке және алаңды айлана ;
2. Бағытын өзгерте жеңіл екпінде
3.Тізені жоғары көтере және аяқты артқа сермей
4.Артпен жүгіру.
* ЖДЖ - / жалпы дамыту жаттығулары /
- Мойын бұлшық еттерін қызындыруа негізделген .
- Бел және иыққа негізделген .
- Аяқ және қол сауақатарына негізделеген жаттығулар топтамасы / рет санымен /
* Демалу - тынығу
НЕГІЗГІ БӨЛІМ.
№ 1 тапсырманы орындау әдісі ;
- Сынып оқушыларын екі - екіден жұптап кезектесіп доп беру және тосу әдістерін орындату .
- Сынып оқушыларын екі - екіден жұптап кезектесіп допты жерге ұрып бру және тосу әдістерін орындату - Сынып оқушыларын екі - екіден жұптап кезектесіп допты жоғарыдан беру. 2
* 22
* 22
№ 2 тапсырманы орындау әдісі ;
Ойыншылардың қорғану кезіндегі қозғалу бағыты,допты беру.
2
2
№ 3 тапсырманы орындау әдісі ;
- Сынып оқушыларын үш - үштен бөліп допты орта арқылы беру және тосу әдістерін орындату
2
2
2
№ 4 тапсырманы орындау әдісі ;
- Сынып оқушыларын үш топка бөліп допты орта
арқылы беру жіне тосу әдістерір орындау (сегіздік, восьмерка)
2
2
2
№ 5 тапсырманы орындау әдісі ;
. Ойынды үш орталық шабуылшымен және екі қорғаушы ойнау тәртібі.
- № 1,2 Орталық ойыншылардың алаңдағы қозғалысы .
- № 3,4,5 қосымша шабуылшылардың алаңдағы қозғалысы ,
- Ойыншылардың қорғану кезіндегі қозғалу бағыты .
- Ойыншылардың шабуыл кезіндегі қозғалу бағыты .
ҚОРЫТЫНДЫ БӨЛІМ
- Жай жүріс , тынысалуды қалпына келтіру
жаттығулары
-Сабақты қорытындылау - үй тапсырмасын беру .
-Қоштасу
- 15 минут
2 минут
1 минут
2 минут
3 минут
3 минут
1 минут
-25 минут -
5 минут -
Оқушылардың сырт көрінісіне назар аудару
Бұйрықты нақты беру және оқушыларман қарым - қатынас орнату
Ентігіп қалмауды бақылау
Ентігін басу
Жаттығуды дұрыс орындату
Дене қызынуына толық бақылау жасау
Ентіктерін бастыру .
Жас және жыныс ерекшеліктерін ескере отырып сынақтар орындау әдісін толық пайдалану .
Жүктемлерді орындау шеберліктеріне бақылау жасау .
Орындау шеберліктеріне жеке - жеке талдаулар жасау
Доп беру және тосу кезіндегі дене , аяқ - қолдардың дұрыстығы орындау шеберліктерін талдау
Себетке әр денгейлі доптпр лақтырудың әдіс -тәсілдері және орындау шеберліктерін бақылау және талдау
Әр оқушының жек орындау қаблеттерін тексеру
Әр жұпқа жеке орын таңдау әр бағытта орын өзгерту ал екінші оны спорттық ережеге сай кедергі жасауды қалыптастыру
Жақсы ойын үлгісін көрсету үшін екі орталық шабуылшы мен өнер көрсету қолайлы
Қызыл бағыттағыш шабуылдау кезіндегі ойыншылырдың қозғалу бағыты
Қара бағыттағыш қорғану кезіндегі қозғалу бағыты .
Ойыншыларға
Негізігі тапсырмалар ойын кезінде қосымша ойыншылар алмасу кезінде өзгеруі мүмкін бірақ әр ойыншы осы негізігі әдіс - тәсілді әр кез қолдануы керек бұл әдіс тәсілді бұлжытпай орындаған топ түбі жақсы көрсеткіш беруі әбдан мүмкін .
Сабақтағы үйретілген әдіс - тәсілдерден тыс қалмау
Сыныбы 8 <<а>>
Мұғалім: Шардарбеков Б.Б
Бөлімі : / Баскетбол /
Тақырыбы : Бастапқы қалыптан әр түрлі әдіспен допты беру және алу
техникасы.
Мақсаты :
Әр оқушыны қызықтыра отырып қимыл - қозғалысын қалыптастыру,
ойынның жекелеген әдістерін дамыту және жетілдіру .
Білімділік:
Допты алып жүру және допты екі қолмен кеудеден беру және қағып алу
әдісін жетілдіру.
.
Тәрбиелік :
Ойын барысында адамгершілік қабілеттерін қалыптастыру.
.
Дамытушылық :
Оқушылардың үйлесімді қимыл-қозғалысын дамыту.
Күтілітін нәтижесі:
Оқушылар баскетбол ойынды меңгереді, күрделі
қимыл-қозғалысты дамыту.
Өтілу орны :
Мектеп спорт залы .
Өтілу мерзімі :
<<14>> наурыз 2017 жыл
Қолданылатын құрал-жабдықтар :
Баскетбол доптары ,ысқырық , секундомер.
.
І
ІІ
ІІІ
САБАҚТЫҢ МАЗМҰНЫ
ДАЙЫНДЫҚ БӨЛІМІ
-* Сапқа тұру , сәлемдесу , сынып физорогының есебі , сабақтың мақсат - міндеті және техникалық сақтандыру ережесімен таныстыру .
- * Бұрылу түрлері :
1. Жартылай , <<Оң- Ға!>> , <<Сол -Ға!>> .
2. <<Оң- Ға!>> , <<Сол -Ға!>> , <<Ай - Нал!>> / 6 -7 рет /
* Жүру түрлері :
1. Жорықтық қадам мен тіке және бағыт өзгерте
/ Қол еркін /
2. Аяқтың - ұшы , өкшесі және ішкі ,сыртқы
қырларымен .
/ Қол белде ,желкеде және төбеде /
* Жүгірудің түрлері :
1. Жеңіл екпінде тіке және алаңды айлана ;
2. Бағытын өзгерте жеңіл екпінде
3.Тізені жоғары көтере және аяқты артқа сермей
4.Артпен жүгіру.
* ЖДЖ - / жалпы дамыту жаттығулары /
- Мойын бұлшық еттерін қызындыруа негізделген .
- Бел және иыққа негізделген .
- Аяқ және қол сауақатарына негізделеген жаттығулар топтамасы / рет санымен /
* Демалу - тынығу
НЕГІЗГІ БӨЛІМ.
№ 1 тапсырманы орындау әдісі ;
- Сынып оқушыларын екі - екіден жұптап кезектесіп доп беру және тосу әдістерін орындату .
- Сынып оқушыларын екі - екіден жұптап кезектесіп допты жерге ұрып бру және тосу әдістерін орындату - Сынып оқушыларын екі - екіден жұптап кезектесіп допты жоғарыдан беру. 2
* 22
* 22
№ 2 тапсырманы орындау әдісі ;
Ойыншылардың қорғану кезіндегі қозғалу бағыты,допты беру.
2
2
№ 3 тапсырманы орындау әдісі ;
- Сынып оқушыларын үш - үштен бөліп допты орта арқылы беру және тосу әдістерін орындату
2
2
2
№ 4 тапсырманы орындау әдісі ;
- Сынып оқушыларын үш топка бөліп допты орта
арқылы беру жіне тосу әдістерір орындау (сегіздік, восьмерка)
2
2
2
№ 5 тапсырманы орындау әдісі ;
. Ойынды үш орталық шабуылшымен және екі қорғаушы ойнау тәртібі.
- № 1,2 Орталық ойыншылардың алаңдағы қозғалысы .
- № 3,4,5 қосымша шабуылшылардың алаңдағы қозғалысы ,
- Ойыншылардың қорғану кезіндегі қозғалу бағыты .
- Ойыншылардың шабуыл кезіндегі қозғалу бағыты .
ҚОРЫТЫНДЫ БӨЛІМ
- Жай жүріс , тынысалуды қалпына келтіру
жаттығулары
-Сабақты қорытындылау - үй тапсырмасын беру .
-Қоштасу
- 15 минут
2 минут
1 минут
2 минут
3 минут
3 минут
1 минут
-25 минут -
5 минут -
Оқушылардың сырт көрінісіне назар аудару
Бұйрықты нақты беру және оқушыларман қарым - қатынас орнату
Ентігіп қалмауды бақылау
Ентігін басу
Жаттығуды дұрыс орындату
Дене қызынуына толық бақылау жасау
Ентіктерін бастыру .
Жас және жыныс ерекшеліктерін ескере отырып сынақтар орындау әдісін толық пайдалану .
Жүктемлерді орындау шеберліктеріне бақылау жасау .
Орындау шеберліктеріне жеке - жеке талдаулар жасау
Доп беру және тосу кезіндегі дене , аяқ - қолдардың дұрыстығы орындау шеберліктерін талдау
Себетке әр денгейлі доптпр лақтырудың әдіс -тәсілдері және орындау шеберліктерін бақылау және талдау
Әр оқушының жек орындау қаблеттерін тексеру
Әр жұпқа жеке орын таңдау әр бағытта орын өзгерту ал екінші оны спорттық ережеге сай кедергі жасауды қалыптастыру
Жақсы ойын үлгісін көрсету үшін екі орталық шабуылшы мен өнер көрсету қолайлы
Қызыл бағыттағыш шабуылдау кезіндегі ойыншылырдың қозғалу бағыты
Қара бағыттағыш қорғану кезіндегі қозғалу бағыты .
Ойыншыларға
Негізігі тапсырмалар ойын кезінде қосымша ойыншылар алмасу кезінде өзгеруі мүмкін бірақ әр ойыншы осы негізігі әдіс - тәсілді әр кез қолдануы керек бұл әдіс тәсілді бұлжытпай орындаған топ түбі жақсы көрсеткіш беруі әбдан мүмкін .
Сабақтағы үйретілген әдіс - тәсілдерден тыс қалмау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz