Етістіктің түрлері

Мұғалімдер
Н. Лесбекова, С. Бакирова
Мұғалімдер:

Lesson:

САБАҚ: №

Н. Лесбекова, С. Бакирова: Қазақ тілі, ағылшын тілі
Мұғалімдер: Date:
КҮНІ:
Н. Лесбекова, С. Бакирова: 28. 02. 2017ж
Мұғалімдер: Grade:
СЫНЫП:
Н. Лесбекова, С. Бакирова: 7-сынып
Мұғалімдер: Presents:
Қатысқандар:
Н. Лесбекова, С. Бакирова: Absents:
Қатыспағандар
Мұғалімдер: Theme of the lesson
Сабақ тақырыбы:
Н. Лесбекова, С. Бакирова:

Етістік. Етістіктің түрлері

Types of verbs

Мұғалімдер:

Learning objectives that this lesson is contributing to

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

Н. Лесбекова, С. Бакирова:

Алдыңғы сабақтарда өткенді еске түсіріп, қайталау арқылы алған білімдерін қорытындылау, Етістіктің түрлері мен жасалуының қолданысын ұғындыру Оқушылардың сөйлеу мәдениетін арттырып, өз ойын еркін жеткізуге, шығармашылыққа баулу, тіл байлығын дамыту

Ана тілінің құдіретін ұғындырып, байлығын сезінуге, құрметтеуге тәрбиелеу

Мұғалімдер:

Lesson objectives

Сабақ мақсаттары:

Н. Лесбекова, С. Бакирова:

All learners will be able to:

Барлық оқушылар орындай алады :

Барлық окушылар негізгі ойды айта алады, берілген тақырыпқа сенімді және еркін жауап береді.
Most learners will be able to:
Express their thoughts in Kazakh and English languages

Оқушылардың көпшілігі орындай алады : тапсырмаларды орындап, ойларын айтады

Some learners will be able to:
can reveal the idea of the text

Кейбір оқушылар орындай алады :Ережелерін, сұрақтарын біледі

Мұғалімдер:
Мұғалімдер: Тілдік мақсат:
Language objective:
Н. Лесбекова, С. Бакирова:

Learners will be able to:

to tell the main idea about the nature. Do some difficult tasks.

Оқушылар орындай алады: Тапсырмаларды орындайды

Пәнге қатысты сөздік қор:

сөз тіркесі мен етістікке қатысты терминдер сөздерді таба алады, мысал келтіре алады.
will be able to find the words and phrases and terms and give an example

Диалог құруға /шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер :

Мұғалімдер:

Expected result:

Күтілетін нәтиже

Н. Лесбекова, С. Бакирова:
Мұғалімдер: Сабақтың түрі
Н. Лесбекова, С. Бакирова: қайталау сабақ
Мұғалімдер: Сабақтың әдісі:
Н. Лесбекова, С. Бакирова: баяндау, топпен жұмыс, талдау, сұрақ жауап.
Мұғалімдер:

Assessment criteria

Бағалау критерийлері

Н. Лесбекова, С. Бакирова:

Students will be able to reveal the title of the text.

Мәтін мағынасын аша алады

Plan Жоспар
Plan Жоспар:

Module

Модуль

Planned activities (replace the notes below with your planned activities)

Жоспарланған жаттығу түрлері

Resources

Ресурстар.

Plan Жоспар:

Beginning

Басы

мин

мин

Teaching critical thinking

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Teaching critical thinking, Assessment for learning
Обучение критическому мышлению, Оценивание
для обучения

the use of ICT in teaching

Оқыту мен оқуды ақпараттық- коммуникативтік технологияларды пайдалану

  1. Ұйымдастыру кезеңі(оқушылармен амандасу, түгендеу. Назарын сабаққа аудару, сабақтың мақсатымен таныстыру) The organization moment ( greeting with students, checking up absents and presents, to introduce with the aim of the lesson) .
  2. Psychological training. Психологиялық ахуал туғызу

Жұбан Молдағалиев
Қазақ тілім - өз тілім, ана тілім
Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім.
Қастерлейді ұл - қызың мәңгі сені
Болашағым, бақытым, дара тілім.
Міне, балалар, кемеңгер, ғұлама ақын жазушыларымыз айтқандай туған тіліміз - қазақ тілі сабағы екен.
Енді сабағымыз сәтті өтсін деп, бір-бірімізге етістіктерді қолдана отырып, жақсы тілектер, жылы лебіздер білдірейікші.
- Сабақ сәтті өтсін!
- Сабаққа белсенді қатысайық!
- Үлгілі оқушы болып, жақсы баға алайық!

Ал енді тақтадағы сөзжұмбақты шешейік

Сөзжұмбақ шешу.

Жаңа сабақтың тақырыбын «сөзжұмбақ» шешу арқылы тапқызу. Translate into English the theme of the lesson.

Не істейді?

http://www.asfera.info/files/banks/2016/01/bolls.jpg

Не істеп жатыр?

http://boombob.ru/img/picture/Jun/25/41b49d0badfcf0223d8c32df365eb047/8.jpg

Не істеді?

https://baq.kz/storage/42/4289a16093a0fbad63e1f9d7c0041c5f_resize_w_520_h_.jpg

To divide students into 3 groups

Оқушыларды сурет арқылы 3 топқа бөлу

1-топ Не істейді?

2-топ Не істеп жатыр?

3-топ Не істеді?

Суреттеріңізді қараңыздар

-Қай сөз табының сұрақтары?

-Олар нені білдіреді?

Топ ережесін құру

1. ​ Бір-бірін сыйлау

2. ​ Ұзақ уақыт сөйлемеу

3. ​ Көңілді болу

4. ​ Бірін-бірі тыңдай білу

5. ​ Өз ойын нақты жеткізе білу.

Сабақ ережесімен таныстыру.

Слайд

Үлестірме

карточкалар, слайдтар, интерактивті тақта.

Plan Жоспар:

№ 1 ТАПСЫРМА Топпен жұмыс

- Балалар, сендер Етістік туралы ертегі білесіңдер ме?

Етістік туралы ертегі

Ерте, ерте, ертеде Етістік деген бай болыпты. Ол үлкен ауылда өмір сүріпті. Етістіктің үш ұлы болған екен. Үлкені Осы шақ, ортаншысы Келер шақ, кішісі Өткен шақ.

Ертегінің жалғасын сіздер жазыңыздар

  1. Топ ОСЫ ШАҚ
  2. Топ КЕЛЕР ШАҚ
  3. Топ ӨТКЕН ШАҚ

№2 ТАПСЫРМА Топпен жұмыс
Берілген сөздерге сөйлемдер құрап, сұрақтар қою:
І топ
. . . … тоқыды.
… … кісінеді.
… … күркіреді.
ІІ топ
… … құйды.
… … серуендеді.
… … оқыды.
ІІІ топ
… … жазды.
… … тыраулады.
… … тазалады.
Оқушылар құраған сөйлемдерін оқиды.

№3 ТАПСЫРМА

№4 ТАПСЫРМА Топтық жұмыс

№5 «Етістік жайлы не үйрендім?» тақырыбына ой қорыту.

№ 6 ТАПСЫРМА САНДЫҚШАДАН СҰРАҚ АЛ


Ұқсас жұмыстар
Етістік. 7-сынып. тиси технологиясы бойынша сабақ
Етістіктің шақтары
Келер шақ Етістік шақтары осы шақ
Сабақты салт етістіктің ережесін айт
Қазақ тілінен бақылау жұмыс дәптері
Ашық рай
Бағдарлама
Етістіктің шақтары. 4-сынып
Тұйық етістіктің түрленуі. 7 сынып
Етістікті қайталау, бекіту сабағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz