Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Батыр Баян дастаны
Уақыты:
Қазақ әдебиеті
Сынып:8
Сабақ тақырыбы:
<<Батыр Баян>> поэмасының тарихи-әлеуметтік негізі
Жалпы мақсат:
А) білімділік: М.Жұмабаев шығармашылығын өз бетінше ізденіп оқуға, поэманы түсінуге және талдай білуге қалыптастыру. Тарихи деректер мен поэма мазмұнын астастыра отырып, Баян бейнесін аша білуге үйрету.
Ә)дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше ойлау және көркем де дәйекті сөйлеу қабілеттерін дамыту. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. Өз ой пікірлерін оралымды, дәлелді жеткізуге, ізденімпаздыққа қалыптастыру.
Б)тәрбиелік: Баян әрекеттерін бағалау, талдау барысында, Абылайдың тұлғалық сипатын ашуда оқушы бойында патриоттық сезімді ояту. Бауырмалдыққа, адалдыққа, әділдікке тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс:
Қазақстан тарихы, музыка, кино өнері
Оқу нәтижесі:
Әр оқушының өзіндік ой-қиялына ерік бере отырып,
оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуіне жағдай жасау
Сабақта қолданылатын материалдар:
Интерактивті тақтамен жұмыс, үнтаспа Мағжан суреттері, плакаттар, ойындар, семантикалық карта, сызбалар, әдеби деректер
Оқыту әдістері:
, алдын ала тапсырма беру, талдау, зерттеу
Ұйымдастыру бөлімі:
Оқушыларды түгендеймін;
Сабаққа дайындығын тексеремін
Оқушыларды 3 топқа бөлемін.
Оқушылардан <<Батыр Баян>> поэмасының мазмұнын сұрап, құрылысына қарай талдатамын.
І. Шығарманың басталуы
<<Батыр Баян>> поэмасы Мағжан ақынның көңіл-күй сезімін толғаудан басталады.
ІІ. Шығарманың дамуы
Ақын бұл жерде Баянды Абылай ханның сүйікті батыры, қалың жолға қаймықпай барар жолбарысы дейді.
ІІІ. Шығарманың шиеленісуі :Тұтқын боп келген қалмақ қызы мен Ноян әрекеті. Баян батырдың ыстық сезімі.
IV. Шығарманың шарықтау шегі
Қалмақ еліне қашып бара жатқан екі ғашықты Баянның өлтіруі .Баян ішкі ойы екіге бөлінеді. Бірі - айыптайды, екіншісі - ақтайды.
VI. Шығарманың шешімі Батырдың өз үкімі.
Баянның ерлік қылықтары, іс-әрекеті баяндалады. Баян батырға көрсетілген ерекше құрмет.
Поэмаға талдау жасау
<<Топтастыру стратегиясы
1. Абылайға, Баянға, Ноянға мінездеме
Поэма ұнады ма?
. -Поэмада батыр Баянның тарихи бейне екендігі қалай берілген?
-Жаны жаралы Батырдың жан толғанысы қалай берілген?
2. Абылай хан туралы не білеміз?
Кинодан үзінді көрсетіліп, оқушыларға сұрақ қойылады
Сұрақ: Әсерің қандай? Сен Баянның орнында болсаң не істер едің?
Бес жолды өлең (қорытындылау)
Шығарма кейіпкерлеріне 5 жолды өлең құрастыра отырып, мінездеме беру.
Үлгі:
Кім? Зат есім (1 сөз)
Қандай? Сын есім (2 сөз)
Не істеді? Етістік (3 сөз)
Сөз тіркесі (4 сөз)
Синоним (1 сөз)
Үйге тапсырма: <<Батыр Баян>> дастаны
<<Қалқаман - Мамыр>> дастанымен салыстыру
Бағалау: Сабақта белсенділік танытқан оқушыларды бағалаймын.
Үйге тапсырма:
Қазақ әдебиеті
Сынып:8
Сабақ тақырыбы:
<<Батыр Баян>> поэмасының тарихи-әлеуметтік негізі
Жалпы мақсат:
А) білімділік: М.Жұмабаев шығармашылығын өз бетінше ізденіп оқуға, поэманы түсінуге және талдай білуге қалыптастыру. Тарихи деректер мен поэма мазмұнын астастыра отырып, Баян бейнесін аша білуге үйрету.
Ә)дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше ойлау және көркем де дәйекті сөйлеу қабілеттерін дамыту. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. Өз ой пікірлерін оралымды, дәлелді жеткізуге, ізденімпаздыққа қалыптастыру.
Б)тәрбиелік: Баян әрекеттерін бағалау, талдау барысында, Абылайдың тұлғалық сипатын ашуда оқушы бойында патриоттық сезімді ояту. Бауырмалдыққа, адалдыққа, әділдікке тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс:
Қазақстан тарихы, музыка, кино өнері
Оқу нәтижесі:
Әр оқушының өзіндік ой-қиялына ерік бере отырып,
оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуіне жағдай жасау
Сабақта қолданылатын материалдар:
Интерактивті тақтамен жұмыс, үнтаспа Мағжан суреттері, плакаттар, ойындар, семантикалық карта, сызбалар, әдеби деректер
Оқыту әдістері:
, алдын ала тапсырма беру, талдау, зерттеу
Ұйымдастыру бөлімі:
Оқушыларды түгендеймін;
Сабаққа дайындығын тексеремін
Оқушыларды 3 топқа бөлемін.
Оқушылардан <<Батыр Баян>> поэмасының мазмұнын сұрап, құрылысына қарай талдатамын.
І. Шығарманың басталуы
<<Батыр Баян>> поэмасы Мағжан ақынның көңіл-күй сезімін толғаудан басталады.
ІІ. Шығарманың дамуы
Ақын бұл жерде Баянды Абылай ханның сүйікті батыры, қалың жолға қаймықпай барар жолбарысы дейді.
ІІІ. Шығарманың шиеленісуі :Тұтқын боп келген қалмақ қызы мен Ноян әрекеті. Баян батырдың ыстық сезімі.
IV. Шығарманың шарықтау шегі
Қалмақ еліне қашып бара жатқан екі ғашықты Баянның өлтіруі .Баян ішкі ойы екіге бөлінеді. Бірі - айыптайды, екіншісі - ақтайды.
VI. Шығарманың шешімі Батырдың өз үкімі.
Баянның ерлік қылықтары, іс-әрекеті баяндалады. Баян батырға көрсетілген ерекше құрмет.
Поэмаға талдау жасау
<<Топтастыру стратегиясы
1. Абылайға, Баянға, Ноянға мінездеме
Поэма ұнады ма?
. -Поэмада батыр Баянның тарихи бейне екендігі қалай берілген?
-Жаны жаралы Батырдың жан толғанысы қалай берілген?
2. Абылай хан туралы не білеміз?
Кинодан үзінді көрсетіліп, оқушыларға сұрақ қойылады
Сұрақ: Әсерің қандай? Сен Баянның орнында болсаң не істер едің?
Бес жолды өлең (қорытындылау)
Шығарма кейіпкерлеріне 5 жолды өлең құрастыра отырып, мінездеме беру.
Үлгі:
Кім? Зат есім (1 сөз)
Қандай? Сын есім (2 сөз)
Не істеді? Етістік (3 сөз)
Сөз тіркесі (4 сөз)
Синоним (1 сөз)
Үйге тапсырма: <<Батыр Баян>> дастаны
<<Қалқаман - Мамыр>> дастанымен салыстыру
Бағалау: Сабақта белсенділік танытқан оқушыларды бағалаймын.
Үйге тапсырма:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz