8-сыныпқа арналған Батыр Баян поэмасының тарихи-әлеуметтік негізі

Уақыты:
Қазақ әдебиеті
Сынып:8
Уақыты:: Сабақ тақырыбы:
Қазақ әдебиеті: «Батыр Баян» поэмасының тарихи-әлеуметтік негізі
Уақыты:: Жалпы мақсат:
Қазақ әдебиеті:

А) білімділік: М. Жұмабаев шығармашылығын өз бетінше ізденіп оқуға, поэманы түсінуге және талдай білуге қалыптастыру. Тарихи деректер мен поэма мазмұнын астастыра отырып, Баян бейнесін аша білуге үйрету.

Ә) дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше ойлау және көркем де дәйекті сөйлеу қабілеттерін дамыту. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. Өз ой пікірлерін оралымды, дәлелді жеткізуге, ізденімпаздыққа қалыптастыру.

Б) тәрбиелік: Баян әрекеттерін бағалау, талдау барысында, Абылайдың тұлғалық сипатын ашуда оқушы бойында патриоттық сезімді ояту. Бауырмалдыққа, адалдыққа, әділдікке тәрбиелеу.

Уақыты:: Пәнаралық байланыс:
Қазақ әдебиеті: Қазақстан тарихы, музыка, кино өнері
Уақыты:: Оқу нәтижесі:
Қазақ әдебиеті:

Әр оқушының өзіндік ой-қиялына ерік бере отырып,

оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуіне жағдай жасау

Уақыты:: Сабақта қолданылатын материалдар:
Қазақ әдебиеті: Интерактивті тақтамен жұмыс, үнтаспа Мағжан суреттері, плакаттар, ойындар, семантикалық карта, сызбалар, әдеби деректер
Уақыты:: Оқыту әдістері:
Қазақ әдебиеті: , алдын ала тапсырма беру, талдау, зерттеу

Ұйымдастыру бөлімі:

  • Оқушыларды түгендеймін;

Сабаққа дайындығын тексеремін

Оқушыларды 3 топқа бөлемін.

Оқушылардан «Батыр Баян» поэмасының мазмұнын сұрап, құрылысына қарай талдатамын.

І . Шығарманың басталуы

«Батыр Баян» поэмасы Мағжан ақынның көңіл-күй сезімін толғаудан басталады.

ІІ. Шығарманың дамуы

Ақын бұл жерде Баянды Абылай ханның сүйікті батыры, қалың жолға қаймықпай барар жолбарысы дейді.

ІІІ. Шығарманың шиеленісуі :Тұтқын боп келген қалмақ қызы мен Ноян әрекеті. Баян батырдың ыстық сезімі.

IV. Шығарманың шарықтау шегі

Қалмақ еліне қашып бара жатқан екі ғашықты Баянның өлтіруі . Баян ішкі ойы екіге бөлінеді. Бірі - айыптайды, екіншісі - ақтайды.

VI. Шығарманың шешімі Батырдың өз үкімі.

Баянның ерлік қылықтары, іс-әрекеті баяндалады. Баян батырға көрсетілген ерекше құрмет.

Поэмаға талдау жасау

«Топтастыру стратегиясы

  1. Абылайға, Баянға, Ноянға мінездеме

Поэма ұнады ма?

. -Поэмада батыр Баянның тарихи бейне екендігі қалай берілген?

-Жаны жаралы Батырдың жан толғанысы қалай берілген?

  1. Абылай хан туралы не білеміз?

Кинодан үзінді көрсетіліп, оқушыларға сұрақ қойылады

Сұрақ: Әсерің қандай? Сен Баянның орнында болсаң не істер едің?

Бес жолды өлең (қорытындылау)

Шығарма кейіпкерлеріне 5 жолды өлең құрастыра отырып, мінездеме беру.

Үлгі:

Кім? Зат есім (1 сөз)

Қандай? Сын есім (2 сөз)

Не істеді? Етістік (3 сөз)

Сөз тіркесі (4 сөз)

Синоним (1 сөз)

Үйге тапсырма: «Батыр Баян» дастаны

«Қалқаман - Мамыр» дастанымен салыстыру

Бағалау: Сабақта белсенділік танытқан оқушыларды бағалаймын.

Үйге тапсырма:


Ұқсас жұмыстар
Батыр Баян поэмасының композициялық құрылымын талдау: 7-сыныпқа арналған сабақ жоспары
8 сынып әдебиет сабағы: М.Жұмабаевтың Батыр Баян поэмасын талдау
Мағжан Жұмабаевтың Батыр Баян поэмасын тарихи-эпикалық және психологиялық талдау негізіндегі сабақ жоспары
Мағжан Жұмабаевтың Батыр Баян поэмасындағы кейіпкерлер бейнесі: 8-сынып қазақ әдебиетінің күнделікті сабақ жоспары
9-сынып қазақ әдебиеті: М. Жұмабаевтың Батыр Баян поэмасын талдауға арналған сабақ жоспары
М. Жұмабаевтың Батыр Баян поэмасын талдау бойынша сабақ жоспары
С. Сейфуллиннің Көкшетау және М. Жұмабаевтың Батыр Баян поэмаларындағы Абылай, Адақ пен Баян бейнелерін салыстырмалы талдау
М. Жұмабаевтың Батыр Баян поэмасы: махаббат пен борыш тақырыбын әдеби талдау (Қазақ әдебиеті, 11-сынып)
5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Қобыланды батыр жырының тәрбиелік және тарихи құндылығы
8-сыныпқа арналған Аққулар ұйықтағанда поэмасының негізгі идеясы мен көркемдік ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz