Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Әнші Әмірқан бейнесін ашу
Сынып: 7
17.11.2016ж.
Мұғалім: Темиргалиева М.М.
Пәні:
Әдебиет
Сабақтың тақырыбы:
Ж.Аймауытовтың <<Әнші>> әңгімесіндегі Әмірқан бейнесі
Негізгі түйінді идея:
Әңгіме желісі арқылы Әмірқан бейнесін ашады
Оқу мақсаты:
Әнші Әмірқан бейнесін ашу
Табыс критерийлері
Барлық оқушылар:
Көпшілік оқушылар:
Жекелеген оқушылар:
Әңгіме желісі арқылы Әмірқан бейнесі туралы түсінік алады
Әңгімедегі Әмірқанның әншілік өнерін дәлелдей алады
Әмірқан бейнесіне баға бере алады, әншілік өнерін салыстыра алады
Уақыты
Кезеңдері
Тапсырма
мақсаты
Формативті бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ресурстар
2 мин
Кіріспе
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу. Кезекші мәлімдемесі
Оқушылар назарын аудару
<<Сәтті күн>>
<<Жарайсыздар>> қошеметтеу
Сәлемдесу.
Сәттілік тілеу
Бақылайды
Кезекші мәлімдейді
3 мин
Сергіту сәті
<<Қаражорға>> әні
Аңғарымпаздыққа жетелеу
Қошеметтеу
Бақылайды
Ойынды достарымен бірге орындайды
10 мин
Үй тапсырмасын сұрау
І топ. Әңгіме авторы туралы мәлімет
ІІ топ. Жетішатыр қаласы жөнінде мәлімет
ІІІ топ. <<Әнші>> әңгімесін композициялық құрылымына қарай талдау
IV топ. Әңгімедегі салт-дәстүрлер
Ойын жүйелеуге мүмкіндік беру
<<Бас бармақ>> арқылы бағалау
Бағыт-бағдар береді.
Бақылайды.
Көршісінің дайындығын тексереді.
Бағалайды
Бағалау парағы
15 мин
Негізгі бөлім
Білу,түсіну, қолдану
<<Кубизм>> әдісі
І топ. <<Талдаңыз>> - Әңгімеден Әмірқанды әнші ретінде көре алдыңыз ба?
ІІ топ. <<Зерттеңіз>> - Әмірқан - өмірде болған адам (ғаламтор)
ІІІ топ. <<Салыстырыңыз>> - Ақындық өнер мен серілік өнерді салыстыру
IV топ. <<Талқылаңыз>> - <<Ән атасы - Әміре>> (ой толғау)
Әнші бейнесін жан-жақты ашу
<<Керемет>> қошеметтеу
Бақылайды.
Бағыт-бағдар береді. Бағалайды
Топпен талқылайды. Өз пікірін, ойын ашық айтады
ғаламтор
5 мин
Жинақтау
<<Жетелеу сұрақ>>
1.Бүгінгі сабақта әнші Әмірқан бейнесін аша алдық па?
2.Прототипі Әміре Қашаубаев туралы толық мәлімет ала алдық па?
3.Әміре Қашаубаевтың өз дауысымен айтылған әнін тыңдағымыз келе ме?
Ән: <<Балқадиша>>
Ақын шығармашылығы туралы түсінігін білу
<<Бас бармақ>>
Тапсырма беріледі
Орындап, жауап береді
3 мин
Бағалау
Бағалау парақшасы арқылы топта бағалау
Кестені таратып береді, түсіндіреді
Берілген кестені толтырады
Парақшалар, кесте
4 мин
3 мин
Қорытынды
Бағалау
Кері байланыс
Мұғалім сөзі: <<Әміренің адамшылығы зор еді. Барынша әділ, жүректі еді. Қаннен-қаперсіз, қалай-болса солай жүретін. Дүние үшін қабақ шытып, бір тарықпайтын. Қоң етін кесіп беретін жомарт еді>>.
Қалибек Қуанышбаев
Бағалау парақшалары
Стикерге жазу
* Бүгінгі сабақтаған алған әсерім
Өзін-өзі бағалау
Өзіне есеп беру
Бақылайды, бағалайды
Бақылайды, бағалайды
Өзін-өзі бағалайды
Сабақтан алған әсерін жазады
17.11.2016ж.
Мұғалім: Темиргалиева М.М.
Пәні:
Әдебиет
Сабақтың тақырыбы:
Ж.Аймауытовтың <<Әнші>> әңгімесіндегі Әмірқан бейнесі
Негізгі түйінді идея:
Әңгіме желісі арқылы Әмірқан бейнесін ашады
Оқу мақсаты:
Әнші Әмірқан бейнесін ашу
Табыс критерийлері
Барлық оқушылар:
Көпшілік оқушылар:
Жекелеген оқушылар:
Әңгіме желісі арқылы Әмірқан бейнесі туралы түсінік алады
Әңгімедегі Әмірқанның әншілік өнерін дәлелдей алады
Әмірқан бейнесіне баға бере алады, әншілік өнерін салыстыра алады
Уақыты
Кезеңдері
Тапсырма
мақсаты
Формативті бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ресурстар
2 мин
Кіріспе
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу. Кезекші мәлімдемесі
Оқушылар назарын аудару
<<Сәтті күн>>
<<Жарайсыздар>> қошеметтеу
Сәлемдесу.
Сәттілік тілеу
Бақылайды
Кезекші мәлімдейді
3 мин
Сергіту сәті
<<Қаражорға>> әні
Аңғарымпаздыққа жетелеу
Қошеметтеу
Бақылайды
Ойынды достарымен бірге орындайды
10 мин
Үй тапсырмасын сұрау
І топ. Әңгіме авторы туралы мәлімет
ІІ топ. Жетішатыр қаласы жөнінде мәлімет
ІІІ топ. <<Әнші>> әңгімесін композициялық құрылымына қарай талдау
IV топ. Әңгімедегі салт-дәстүрлер
Ойын жүйелеуге мүмкіндік беру
<<Бас бармақ>> арқылы бағалау
Бағыт-бағдар береді.
Бақылайды.
Көршісінің дайындығын тексереді.
Бағалайды
Бағалау парағы
15 мин
Негізгі бөлім
Білу,түсіну, қолдану
<<Кубизм>> әдісі
І топ. <<Талдаңыз>> - Әңгімеден Әмірқанды әнші ретінде көре алдыңыз ба?
ІІ топ. <<Зерттеңіз>> - Әмірқан - өмірде болған адам (ғаламтор)
ІІІ топ. <<Салыстырыңыз>> - Ақындық өнер мен серілік өнерді салыстыру
IV топ. <<Талқылаңыз>> - <<Ән атасы - Әміре>> (ой толғау)
Әнші бейнесін жан-жақты ашу
<<Керемет>> қошеметтеу
Бақылайды.
Бағыт-бағдар береді. Бағалайды
Топпен талқылайды. Өз пікірін, ойын ашық айтады
ғаламтор
5 мин
Жинақтау
<<Жетелеу сұрақ>>
1.Бүгінгі сабақта әнші Әмірқан бейнесін аша алдық па?
2.Прототипі Әміре Қашаубаев туралы толық мәлімет ала алдық па?
3.Әміре Қашаубаевтың өз дауысымен айтылған әнін тыңдағымыз келе ме?
Ән: <<Балқадиша>>
Ақын шығармашылығы туралы түсінігін білу
<<Бас бармақ>>
Тапсырма беріледі
Орындап, жауап береді
3 мин
Бағалау
Бағалау парақшасы арқылы топта бағалау
Кестені таратып береді, түсіндіреді
Берілген кестені толтырады
Парақшалар, кесте
4 мин
3 мин
Қорытынды
Бағалау
Кері байланыс
Мұғалім сөзі: <<Әміренің адамшылығы зор еді. Барынша әділ, жүректі еді. Қаннен-қаперсіз, қалай-болса солай жүретін. Дүние үшін қабақ шытып, бір тарықпайтын. Қоң етін кесіп беретін жомарт еді>>.
Қалибек Қуанышбаев
Бағалау парақшалары
Стикерге жазу
* Бүгінгі сабақтаған алған әсерім
Өзін-өзі бағалау
Өзіне есеп беру
Бақылайды, бағалайды
Бақылайды, бағалайды
Өзін-өзі бағалайды
Сабақтан алған әсерін жазады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz