Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көпшілік оқушылар
Астана қаласы
<<№66 мектеп-лицей>> ММ
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Темиргалиева Меруерт Мутановна
6 <<Г>> сынып
Сабақ тақырыбы
<<Түбінде адам болатын бала>>
Оқу мақсаттар
Қожа бейнесі арқылы білімдерін кеңейтеді.
Шығарманың мазмұнын аша отырып, кейіпкердің іс-әрекетін талдайды.
Жазушы көтерген мәселелер арқылы түсініктерін тереңдетіп, жинақтап қорытады.
Оқудан күтілетін нәтижелер
(Табыс критерийлері)
Барлық оқушылар: Әңгіменің мазмұнын түсініп, ой қорытады
Көпшілік оқушылар: Қожаны <<Тәмпіш қара>> әңгімесіндегі Шаншатаймен салыстыра алады. Кейіпкерлерге жеке қырынан мінездеме беру барысында адамгершілік құндылықтарды ашады.
Жекелеген оқушылар: Жеке көзқарастарын қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, өз білімдеріне баға береді.
САБАҚ БАРЫСЫ
Реттілігі уақыты
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеттері
Оқушылардың іс-әрекеттері
Оқудың тиімді дағдылары
Бағалау
3 минут
6 минут
I.ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ:
СЕРГІТУ СӘТІ
II.ОСЫҒАН ДЕЙІНГІ БІЛІМДІ ТЕКСЕРУ КЕЗЕҢІ
Көңіл күйлерін сұрау
<<Ақ>> қол, <<Көк>> қол, <<Қызыл>> қолды көрсету
Үйге берілген <<Бақытты балалық шақ>> тақырыбындағы ой толғауды топта сағат тілімен оқыттыру
Көңіл күйлерін айтады
<<Ақ>> қолда амандасады, <<Көк>> қолда бір-бірінің арқасынан қағады, <<Қызыл>> қолда қол шапалақтайды
Әр топтан ең үздік шығарманы <<Автор орындығына>> отырып оқиды
Ізеттілік, құрмет көрсету
Бір-біріне деген ыстық ықыласы
Шығармашылыққа баулу
Мұғалім мадақтауы
<<Жарайсыңдар!>> деп қошемет көрсету
Мұғалім мадақтауы
2 минут
20 минут
III.БІЛІМДІ ИГЕРУГЕ ДАЙЫНДЫҚ КЕЗЕҢІ
IV.БІЛІМДІ ИГЕРУ КЕЗЕҢІ
ТҮСІНУІН ТЕКСЕРУ КЕЗЕҢІ
Оқушыларға сыни сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу
<<Кубизм>> әдісі бойынша топтық жұмыс:
1-топ - << Суреттеу>>
2-топ - <<Салыстыру>>
3-топ - <<Ойыңызбен байланыстырыңыз>>
4-топ - <<Зерттеу>>
Оқушылар жаңа тақырыптың <<Түбінде адам болатын бала>> екендігін айтады
Мәліметтермен бөліседі, талдайды, салыстырады, өз ойларын тұжырымдайды
Бірлесіп жұмыс жасау, өзара қарым-қатынасқа түсу арқылы үйрену
Зерттеу жұмысына, өз ойларын тұжырымдауға баулу
Топ басшысының бағалауы
Топ басшысының бағалауы
8 минут
V. САБАҚТЫ БЕКІТУ КЕЗЕҢІ
Қожаға хат жазу
Оқушылар Қожаға хат жазып, ішкі ойларымен бөліседі
Шығармашылыққа баулу
Топтың қошеметі
3 минут
VI. БАҒАЛАУ
<<Бағалау парағы>> бойынша әр топтың топ басшысына сөз беру
Топ басшысы оқушыларды қалай бағалағандығы жөнінде мәлімдейді
Оқушыларды бірін-бірі әділ бағалауға дағдыландыру
Өзін-өзі бағалау
2 минут
VII. РЕФЛЕКСИЯ
<<Сабақтан алған әсерім>> -өтілген сабақ бойынша оқушылардың пікірін білу үшін стикер тарату
Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады
Кері байланыс
1 минут
VIII. ҮЙГЕ ТАПСЫРМА
<<Мен қандай оқушымын...>> тақырыбына ой толғау жазу
<<№66 мектеп-лицей>> ММ
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Темиргалиева Меруерт Мутановна
6 <<Г>> сынып
Сабақ тақырыбы
<<Түбінде адам болатын бала>>
Оқу мақсаттар
Қожа бейнесі арқылы білімдерін кеңейтеді.
Шығарманың мазмұнын аша отырып, кейіпкердің іс-әрекетін талдайды.
Жазушы көтерген мәселелер арқылы түсініктерін тереңдетіп, жинақтап қорытады.
Оқудан күтілетін нәтижелер
(Табыс критерийлері)
Барлық оқушылар: Әңгіменің мазмұнын түсініп, ой қорытады
Көпшілік оқушылар: Қожаны <<Тәмпіш қара>> әңгімесіндегі Шаншатаймен салыстыра алады. Кейіпкерлерге жеке қырынан мінездеме беру барысында адамгершілік құндылықтарды ашады.
Жекелеген оқушылар: Жеке көзқарастарын қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, өз білімдеріне баға береді.
САБАҚ БАРЫСЫ
Реттілігі уақыты
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеттері
Оқушылардың іс-әрекеттері
Оқудың тиімді дағдылары
Бағалау
3 минут
6 минут
I.ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ:
СЕРГІТУ СӘТІ
II.ОСЫҒАН ДЕЙІНГІ БІЛІМДІ ТЕКСЕРУ КЕЗЕҢІ
Көңіл күйлерін сұрау
<<Ақ>> қол, <<Көк>> қол, <<Қызыл>> қолды көрсету
Үйге берілген <<Бақытты балалық шақ>> тақырыбындағы ой толғауды топта сағат тілімен оқыттыру
Көңіл күйлерін айтады
<<Ақ>> қолда амандасады, <<Көк>> қолда бір-бірінің арқасынан қағады, <<Қызыл>> қолда қол шапалақтайды
Әр топтан ең үздік шығарманы <<Автор орындығына>> отырып оқиды
Ізеттілік, құрмет көрсету
Бір-біріне деген ыстық ықыласы
Шығармашылыққа баулу
Мұғалім мадақтауы
<<Жарайсыңдар!>> деп қошемет көрсету
Мұғалім мадақтауы
2 минут
20 минут
III.БІЛІМДІ ИГЕРУГЕ ДАЙЫНДЫҚ КЕЗЕҢІ
IV.БІЛІМДІ ИГЕРУ КЕЗЕҢІ
ТҮСІНУІН ТЕКСЕРУ КЕЗЕҢІ
Оқушыларға сыни сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу
<<Кубизм>> әдісі бойынша топтық жұмыс:
1-топ - << Суреттеу>>
2-топ - <<Салыстыру>>
3-топ - <<Ойыңызбен байланыстырыңыз>>
4-топ - <<Зерттеу>>
Оқушылар жаңа тақырыптың <<Түбінде адам болатын бала>> екендігін айтады
Мәліметтермен бөліседі, талдайды, салыстырады, өз ойларын тұжырымдайды
Бірлесіп жұмыс жасау, өзара қарым-қатынасқа түсу арқылы үйрену
Зерттеу жұмысына, өз ойларын тұжырымдауға баулу
Топ басшысының бағалауы
Топ басшысының бағалауы
8 минут
V. САБАҚТЫ БЕКІТУ КЕЗЕҢІ
Қожаға хат жазу
Оқушылар Қожаға хат жазып, ішкі ойларымен бөліседі
Шығармашылыққа баулу
Топтың қошеметі
3 минут
VI. БАҒАЛАУ
<<Бағалау парағы>> бойынша әр топтың топ басшысына сөз беру
Топ басшысы оқушыларды қалай бағалағандығы жөнінде мәлімдейді
Оқушыларды бірін-бірі әділ бағалауға дағдыландыру
Өзін-өзі бағалау
2 минут
VII. РЕФЛЕКСИЯ
<<Сабақтан алған әсерім>> -өтілген сабақ бойынша оқушылардың пікірін білу үшін стикер тарату
Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады
Кері байланыс
1 минут
VIII. ҮЙГЕ ТАПСЫРМА
<<Мен қандай оқушымын...>> тақырыбына ой толғау жазу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz