Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Көпшілік оқушылар

Астана қаласы
<<№66 мектеп-лицей>> ММ
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Темиргалиева Меруерт Мутановна
6 <<Г>> сынып
Сабақ тақырыбы
<<Түбінде адам болатын бала>>
Оқу мақсаттар
Қожа бейнесі арқылы білімдерін кеңейтеді.
Шығарманың мазмұнын аша отырып, кейіпкердің іс-әрекетін талдайды.
Жазушы көтерген мәселелер арқылы түсініктерін тереңдетіп, жинақтап қорытады.
Оқудан күтілетін нәтижелер
(Табыс критерийлері)
Барлық оқушылар: Әңгіменің мазмұнын түсініп, ой қорытады
Көпшілік оқушылар: Қожаны <<Тәмпіш қара>> әңгімесіндегі Шаншатаймен салыстыра алады. Кейіпкерлерге жеке қырынан мінездеме беру барысында адамгершілік құндылықтарды ашады.
Жекелеген оқушылар: Жеке көзқарастарын қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, өз білімдеріне баға береді.
САБАҚ БАРЫСЫ
Реттілігі уақыты
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеттері
Оқушылардың іс-әрекеттері
Оқудың тиімді дағдылары
Бағалау

3 минут

6 минут
I.ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ:

СЕРГІТУ СӘТІ

II.ОСЫҒАН ДЕЙІНГІ БІЛІМДІ ТЕКСЕРУ КЕЗЕҢІ
Көңіл күйлерін сұрау

<<Ақ>> қол, <<Көк>> қол, <<Қызыл>> қолды көрсету

Үйге берілген <<Бақытты балалық шақ>> тақырыбындағы ой толғауды топта сағат тілімен оқыттыру
Көңіл күйлерін айтады

<<Ақ>> қолда амандасады, <<Көк>> қолда бір-бірінің арқасынан қағады, <<Қызыл>> қолда қол шапалақтайды

Әр топтан ең үздік шығарманы <<Автор орындығына>> отырып оқиды
Ізеттілік, құрмет көрсету

Бір-біріне деген ыстық ықыласы

Шығармашылыққа баулу
Мұғалім мадақтауы

<<Жарайсыңдар!>> деп қошемет көрсету

Мұғалім мадақтауы

2 минут

20 минут
III.БІЛІМДІ ИГЕРУГЕ ДАЙЫНДЫҚ КЕЗЕҢІ

IV.БІЛІМДІ ИГЕРУ КЕЗЕҢІ
ТҮСІНУІН ТЕКСЕРУ КЕЗЕҢІ

Оқушыларға сыни сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу

<<Кубизм>> әдісі бойынша топтық жұмыс:
1-топ - << Суреттеу>>
2-топ - <<Салыстыру>>
3-топ - <<Ойыңызбен байланыстырыңыз>>
4-топ - <<Зерттеу>>

Оқушылар жаңа тақырыптың <<Түбінде адам болатын бала>> екендігін айтады

Мәліметтермен бөліседі, талдайды, салыстырады, өз ойларын тұжырымдайды
Бірлесіп жұмыс жасау, өзара қарым-қатынасқа түсу арқылы үйрену

Зерттеу жұмысына, өз ойларын тұжырымдауға баулу
Топ басшысының бағалауы

Топ басшысының бағалауы
8 минут
V. САБАҚТЫ БЕКІТУ КЕЗЕҢІ

Қожаға хат жазу
Оқушылар Қожаға хат жазып, ішкі ойларымен бөліседі
Шығармашылыққа баулу
Топтың қошеметі
3 минут
VI. БАҒАЛАУ
<<Бағалау парағы>> бойынша әр топтың топ басшысына сөз беру
Топ басшысы оқушыларды қалай бағалағандығы жөнінде мәлімдейді
Оқушыларды бірін-бірі әділ бағалауға дағдыландыру
Өзін-өзі бағалау
2 минут
VII. РЕФЛЕКСИЯ
<<Сабақтан алған әсерім>> -өтілген сабақ бойынша оқушылардың пікірін білу үшін стикер тарату
Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады
Кері байланыс

1 минут
VIII. ҮЙГЕ ТАПСЫРМА
<<Мен қандай оқушымын...>> тақырыбына ой толғау жазу

Ұқсас жұмыстар
Қоғамдық ортада өзіңді ұстай білесің бе
Қоғамдық ортада өзіңді ұстай білесіңбе?
Қысқаша көбейту формулалары тарауын қайталау
Пікір алмасу
Толқындық қозғалысқа есептер шығару
Оқушы жетістіктері
Сөйлеу мәдениеті
Солтүстік америка материгі
Оқушылардың жеке тұлға болып қалыптасуына қоғамдық –көпшілік жұмыстардың ықпалы
Тіл тазалығы
Пәндер