8-сынып алгебра: квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру - қысқа мерзімді сабақ жоспары

ОҚО, Сайрам ауданы

№ 41 М. Оразалиев атындағы жалпы орта мектебі

математика пәні мұғалімі

Сартбаев Нұрғали

Қысқа мерзімді сабақ жоспары 8 сынып алгебра

Сынып: 8
Күні:
Пән мұғалімі
Пәні: алгебра
Сынып: 8: Сабақтың тақырыбы
Күні:: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендру .
Сынып: 8: Жалпы мақсаттар:
Күні:: Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығара білуж және көбейткішті түбір таңбасының ішіне ендіре білу
Сынып: 8: Ресурстар:
Күні:: Оқулық, тақта, сабаққа қажетті ресурстар
Сынып: 8: Әдіс - тәсілдер
Күні:: Тәсілі : жеке, жұппен, топпен
Пән мұғалімі: Әдісі: АКТ, СТО, диалог
Сынып: 8: Оқыту нәтижесі:
Күні:: Есеп шығарудың тиімді жолдарын үйренеді, топпен жұмыс істейді. Есептердің шығарылу жолдарын бір - біріне түсіндіреді, өзгенің қатесін түзейді. Оқушылар жекелеме, жұппен, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.
Сынып: 8: Түйінді идеялар
Күні:: Квадрат түбірлердің негізгі қасиеттерін біле отырып, квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендру.
Сынып: 8: Дерек көздер
Күні:: Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер, үлестрме материалдар стикерлер, бағыт парақтары
Сынып: 8: Сабақтың барысы :
Күні:: Уақыты:
Пән мұғалімі: Мұғалімнің іс-әрекеті
Пәні: алгебра: Оқушының іс-әрекеті
Сынып: 8: Ұйымдастыру кезеңі:
Күні:: 2мин
Пән мұғалімі: Дене мүшелері арқылы бір-бірімен амандасады;
Пәні: алгебра: Оқушылар бір-біріне амандасуды жалғастырады;
Сынып: 8: 3 мин
Күні:: Топқа бөлу - әртүрлі суреттер таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтады.
Пән мұғалімі: Оқушылар ұқсас фигуралар мен бірігіп 4топ құрайды, топ ережесін сақтайды.
Сынып: 8: Ой қозғау
Күні:: 20 мин
Пән мұғалімі:

Өткен материалдағы білімді еске түсіру үшін, диалог арқылы «Арифметикалық квадрат түбір дегеніміз не? а ≥ 0 болғанда қалай жазылады және қалай аталады ?

Егер а< 0 болса, онда √а өрнегінің мағнасы бар ма ?

√а өрнегінің анықталу облысы қандай сандар жиыны: а ≥ 0

Х 2 =а, а ˃ 0 теңдеуінің қанша түбірі бар?

Кез- келген а саны үшін √а 2 не орындалады

Көбейтіндінің квадрат түбірі неге тең ?

Бөліндінің кв. түбірі неге тең?

Дәреженің түбірі неге тең ?

√а 10 в 6 , ( а ˃ 0, в< 0 ) өрнегін ықшамдаңыз.

, , бағалаймын.

Пәні: алгебра:

Әр оқушы жеке жеке жауап береді. Теріс емес санның оң ( теріс емес ) квадрат түбір і оның арифметикалық кв. түбірі деп ат.

√ арифметикалық квадрат түбір белгісі. √а

Егер а< 0 болса, онда √а өрнегінің мағнасы болмайды өйткені кез-келген санның квадраты теріс емес сан. Мыс: √-16, √-1, 44

Теріс емес нақты сандар жиыны.

Х 1/2 = ± √а

√а 2 = IaI теңдігі орындалады.

Көбейткіштердің кв. Түбірлерінің көбейтіндісіне тең а ≥ 0, в ≥ 0 болғанда

√а*в = √а * √в.

Кв. түбірлердің қатынасына тең,

а ≥ 0, болса онда к-келген натурал n үшін . √а n = (√а ) n теңсіздігі орындалады.

√а 10 в 6 = √а 10 в 6 а \ \ а 5 в 3 = а 5 (-в) 3 = - а 5 в 3

Сынып: 8: Мағынаны ажырату
Күні:: 6 мин
Пән мұғалімі:

Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару тәсілі:

√288 = √144 * 2 = 12 √2

Көбейткішті түбір таңбасы астына алу тәсілі:

13√2 = √169 √2 = √169*2 = √338

Әр топқа есеп беріледі, топпен ақылдасып шығарады, талдайды

І топ. Түбірдің мәнін табыңдар: №145

  1. √121*64 =
  2. √0. 36*49 =

ІІ топ. 3) √12 1/4 =

  1. √0. 04*81 *25 =

ІІІ топ.

  1. √0. 09 *16*0. 04 =
  1. √1 7/9*4/25 =

ІV топ.

  1. √121/144*2 1/4 =
  2. √12*3*4 =
Пәні: алгебра:

Топта талқылайды, талдайды, есепті шығарады, нәтижені тақтаға жазып, қорғайды.

Бірін-бірі 5 балдық жүйемен бағалайды.

Сынып: 8: Ой шақыру
Күні:: 8 мин
Пән мұғалімі:

Әр топқа жұппен жұмыс істеуге, жаңа сабақ бойынша тапсырмалар беріледі.

Түбірдің мәнін табыңдар:

І топ. №147

ІІ топ. №148

ІІІ топ. №1495

ІV №150

Пәні: алгебра:

Әр топ оқушылары жұппен берілген тапсырмалар бойынша есеп шығарады .

Қортынды бағаны көреді. Бағалау жүйесі

100 - 90 балл - « 5 »

70 - 89 балл - « 4 »

50 - 69 балл - « 3 »

Сынып: 8: Тақта алдында жұмыс
Күні:: 2 мин
Пән мұғалімі: Әр топқа тақырып бойынша есеп беріледі. Сол еесптерді тақтада шығарады
Пәні: алгебра: Бірін-бірі 5 балдық жүйемен бағалайды.
Сынып: 8: Бағалау
Күні::

1

мин

Пән мұғалімі: Топтар бір-бірлерінің жұмыстарын әр түрлі геометриялық фигуралар, 5 балдық жүйе арқылы бағалайды. Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады.
Сынып: 8: Кері байланыс
Күні:: 1 мин
Пән мұғалімі: Стикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді.
Сынып: 8: Үйге тапсырма
Күні:: 1 мин
Пән мұғалімі: №151, №1152, №153

Ұқсас жұмыстар
8-сынып Алгебра: Квадрат түбірдің қасиеттері мен түбірі бар өрнектерді түрлендіру - орта мерзімді жоспар
8-сынып алгебра: квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру: деңгейлеп оқыту сабағы
8-сынып алгебрасы: құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тең түрлендіруге арналған орта мерзімді жоспар
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру әдістері
8-сынып алгебрасы: квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру - қорытынды практикалық сабақ
8-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
10-сынып сабақ жоспары: Квадрат түбірі бар өрнектерді болжам арқылы теңбе-тең түрлендіру және функцияны зерттеуде берілу тәсілдері
8-сынып математика: квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру және есептерді шешу
8-сынып, Алгебра: Квадрат теңдеулердің түбір формулалары - қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz