Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару тәсілі

ОҚО, Сайрам ауданы

№ 41 М. Оразалиев атындағы жалпы орта мектебі

математика пәні мұғалімі

Сартбаев Нұрғали

Қысқа мерзімді сабақ жоспары 8 сынып алгебра

Сынып: 8
Күні:
Пән мұғалімі
Пәні: алгебра
Сынып: 8: Сабақтың тақырыбы
Күні:: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендру .
Сынып: 8: Жалпы мақсаттар:
Күні:: Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығара білуж және көбейткішті түбір таңбасының ішіне ендіре білу
Сынып: 8: Ресурстар:
Күні:: Оқулық, тақта, сабаққа қажетті ресурстар
Сынып: 8: Әдіс - тәсілдер
Күні:: Тәсілі : жеке, жұппен, топпен
Пән мұғалімі: Әдісі: АКТ, СТО, диалог
Сынып: 8: Оқыту нәтижесі:
Күні:: Есеп шығарудың тиімді жолдарын үйренеді, топпен жұмыс істейді. Есептердің шығарылу жолдарын бір - біріне түсіндіреді, өзгенің қатесін түзейді. Оқушылар жекелеме, жұппен, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.
Сынып: 8: Түйінді идеялар
Күні:: Квадрат түбірлердің негізгі қасиеттерін біле отырып, квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендру.
Сынып: 8: Дерек көздер
Күні:: Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер, үлестрме материалдар стикерлер, бағыт парақтары
Сынып: 8: Сабақтың барысы :
Күні:: Уақыты:
Пән мұғалімі: Мұғалімнің іс-әрекеті
Пәні: алгебра: Оқушының іс-әрекеті
Сынып: 8: Ұйымдастыру кезеңі:
Күні:: 2мин
Пән мұғалімі: Дене мүшелері арқылы бір-бірімен амандасады;
Пәні: алгебра: Оқушылар бір-біріне амандасуды жалғастырады;
Сынып: 8: 3 мин
Күні:: Топқа бөлу - әртүрлі суреттер таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтады.
Пән мұғалімі: Оқушылар ұқсас фигуралар мен бірігіп 4топ құрайды, топ ережесін сақтайды.
Сынып: 8: Ой қозғау
Күні:: 20 мин
Пән мұғалімі:

Өткен материалдағы білімді еске түсіру үшін, диалог арқылы «Арифметикалық квадрат түбір дегеніміз не? а ≥ 0 болғанда қалай жазылады және қалай аталады ?

Егер а< 0 болса, онда √а өрнегінің мағнасы бар ма ?

√а өрнегінің анықталу облысы қандай сандар жиыны: а ≥ 0

Х 2 =а, а ˃ 0 теңдеуінің қанша түбірі бар?

Кез- келген а саны үшін √а 2 не орындалады

Көбейтіндінің квадрат түбірі неге тең ?

Бөліндінің кв. түбірі неге тең?

Дәреженің түбірі неге тең ?

√а 10 в 6 , ( а ˃ 0, в< 0 ) өрнегін ықшамдаңыз.

, , бағалаймын.

Пәні: алгебра:

Әр оқушы жеке жеке жауап береді. Теріс емес санның оң ( теріс емес ) квадрат түбір і оның арифметикалық кв. түбірі деп ат.

√ арифметикалық квадрат түбір белгісі. √а

Егер а< 0 болса, онда √а өрнегінің мағнасы болмайды өйткені кез-келген санның квадраты теріс емес сан. Мыс: √-16, √-1, 44

Теріс емес нақты сандар жиыны.

Х 1/2 = ± √а

√а 2 = IaI теңдігі орындалады.

Көбейткіштердің кв. Түбірлерінің көбейтіндісіне тең а ≥ 0, в ≥ 0 болғанда

√а*в = √а * √в.

Кв. түбірлердің қатынасына тең,

а ≥ 0, болса онда к-келген натурал n үшін . √а n = (√а ) n теңсіздігі орындалады.

√а 10 в 6 = √а 10 в 6 а \ \ а 5 в 3 = а 5 (-в) 3 = - а 5 в 3

Сынып: 8: Мағынаны ажырату
Күні:: 6 мин
Пән мұғалімі:

Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару тәсілі:

√288 = √144 * 2 = 12 √2

Көбейткішті түбір таңбасы астына алу тәсілі:

13√2 = √169 √2 = √169*2 = √338

Әр топқа есеп беріледі, топпен ақылдасып шығарады, талдайды

І топ. Түбірдің мәнін табыңдар: №145

  1. √121*64 =
  2. √0. 36*49 =

ІІ топ. 3) √12 1/4 =

  1. √0. 04*81 *25 =

ІІІ топ.

  1. √0. 09 *16*0. 04 =
  1. √1 7/9*4/25 =

ІV топ.

  1. √121/144*2 1/4 =
  2. √12*3*4 =
Пәні: алгебра:

Топта талқылайды, талдайды, есепті шығарады, нәтижені тақтаға жазып, қорғайды.

Бірін-бірі 5 балдық жүйемен бағалайды.

Сынып: 8: Ой шақыру
Күні:: 8 мин
Пән мұғалімі:

Әр топқа жұппен жұмыс істеуге, жаңа сабақ бойынша тапсырмалар беріледі.

Түбірдің мәнін табыңдар:

І топ. №147

ІІ топ. №148

ІІІ топ. №1495

ІV №150

Пәні: алгебра:

Әр топ оқушылары жұппен берілген тапсырмалар бойынша есеп шығарады .

Қортынды бағаны көреді. Бағалау жүйесі

100 - 90 балл - « 5 »

70 - 89 балл - « 4 »

50 - 69 балл - « 3 »

Сынып: 8: Тақта алдында жұмыс
Күні:: 2 мин
Пән мұғалімі: Әр топқа тақырып бойынша есеп беріледі. Сол еесптерді тақтада шығарады
Пәні: алгебра: Бірін-бірі 5 балдық жүйемен бағалайды.
Сынып: 8: Бағалау
Күні::

1

мин

Пән мұғалімі: Топтар бір-бірлерінің жұмыстарын әр түрлі геометриялық фигуралар, 5 балдық жүйе арқылы бағалайды. Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады.
Сынып: 8: Кері байланыс
Күні:: 1 мин
Пән мұғалімі: Стикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді.
Сынып: 8: Үйге тапсырма
Күні:: 1 мин
Пән мұғалімі: №151, №1152, №153

Ұқсас жұмыстар
Үйге тапсырма. Сабақтың тақырыбы
Өрнекті ықшамда
Үшбұрыштар тобы
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Квадрат теңдеу жайлы ақпарат
Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін түсіндіру
Квадрат түбірлер
Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру
Квадрат түбір
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz