Жаңа сабақ бойынша бір сұрақ

Газ, мұнай және тас көмірді өңдеуді, қолдануды оқыпүйрену.
Теориялық білімдерін өмірмен байланыстыра білугедағдыландыру. Қоршаған ортаны қорғауға, жер байлықтарын сақтауға баулу.
Экологиялық және экономикалық тәрбие беру.
Отынның түрлері- газ, сұйық, қатты; мұнай өнімдері-бензин, ұршық және цилиндр майы; катализдік және термиялық крекинг;
риформинг; пиролиз; кокстеу; газдандыру; гидрогендеу
ІІ. Үйтапсырмасын сұрау:5мин
1-тапсырма: Жұптық жұмыс
2-тапсырма:Топтық жұмыс
Қаныққан, қанықпаған және аромат
көмірсутектердің қасиетіне жұптық тапсырманы беру
«Екі шындық, бір өтірік» әдісі бойынша үш топқа тапсырма беріледі
1. Оқушылар жұптасып тапсырма орындайды (1-қосымша)
2. Оқушылар топта ақылдасып, ойланып топтық тапсырма орындайды. (2-қосымша)
ІV. Жаңа сабақ 1. Қызығушылықты ояту:жұмбақ шешу,
сұрақ-жауап 5мин
Бейне үзінді
2. Мағынаны тану. «Айналмалы бекет» әдісі 20мин
Әр топқа жұмбақтар беріліп, шешуімен байланысты тақырыпқа қатысты сұрақтар қойылып, диалогтық оқыту арқылы жауап алынады.
«Қазақстан мұнайының шығу тарихы» деректі фильмінен үзінді көрсетіледі.
- 1-топқа: Сіз тұратын жерден табиғи газ табылса, сіз не істеген болар едіңіз?
- 2-топқа:Көз алдымызға елестетіп көрейік, бізге 200 га мұнайы бар жер сыйға тартылды. Біз не істер едік?
- 3-топқа: Көмірді отын ретінде қолданамыз. Тас көмірді кокстеу не үшін қажет?
Оқушылар жұмбақтарды шешеді. Табылған шешуіне байланысты тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап береді (2-қосымша)
Оқушылар бейне үзіндіні көреді.
Оқушылар топ болып, берілген уақыт ішінде тапсырмаға жауап іздейді, жауаптарын плакатқа жазады. Топта спикер оқушы қалады, қалған оқушылар алмасады.
Спикер оқушы келесі топқа өз тақырыбын түсіндіреді. Тақырып түсіндіріліп болған соң, оқушылар топтарына қайтып келіп, өз постерлерін қорғайды.
Әр топ қалған топтарды бағалайды.
3. Ой-толғаныс.
«Т» әдісі 5 мин
Есептер шығару
«Т» әдісі(тиімді, тиімсіз)
1-топқа оқулықтағы §2. 16 -тағы №6 есеп, 2-топқа §2. 17 -дегі №15 есеп, 3- топқа §2. 18-дегі №9 есеп
Оқушылар «Т» әдісін пайдаланып. табиғи газ, мұнай және көмірдің пайдасы мен зиянын жазады.
Оқушылар есептер шығарып, жауабын табады.
V. Қорытынды 2 мин
Қоршаған ортаны қорғауға проблемалық тапсырма
«3:2:1» әдісі Сабақта есінде қалған үш негізгі ұғым;
Сабақтағы сен үшін қызықты екі жағдай;
Жаңа сабақ бойынша бір сұрақ
1-қосымша
Көмірсутектер қасиеттерін еске түсірейік. 1қатарда - көмірсутектер, 2 қатарда- қосылыстар берілген. Кестеге толтырыңыз.
А ) Алкандар 1) Оттек Ә) Алкендер 2) Хлор Б) алкадиендер 3) Калий перманганаты ерітінді В) Алкиндер 4) Бром суы Г) Циклоалкандар 5) Тұз қышқылы Ғ) Арендер 6) Су
2-қосымша
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz