Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жаңа сабақ бойынша бір сұрақ
ОҚО Мақтаралауданы №20 Ш.Құдайбердиев атындағы жалпы орта мектебінің химия пәнінің мұғалімі Бисенова Улдай Султанбековна
Сыныбы: 11 <<А>>
Пәні: химия
Мерзімі:
Тексерілді:
Сабақтың тақырыбы:
Газ, мұнай және тас көмір өңдеу
Сілтеме
Ә.Темірболатова, Н.Нұрахметов, Р.Жұмаділова, С.Әлімжанова Алматы <<Мектеп>> 2015ж, әдістемелік оқулықтар, презентациялар
Мақсаты
Газ, мұнай және тас көмірді өңдеуді , қолдануды оқыпүйрену.
Теориялық білімдерін өмірмен байланыстыра білугедағдыландыру. Қоршаған ортаны қорғауға, жер байлықтарын сақтауға баулу.
Экологиялық және экономикалық тәрбие беру.
Күтілетін нәтиже
Газ, мұнай және тас көмірді өңдеудің әдістерін біледі. Газдың, мұнайдың және қөмірдің құрамын, қасиеттерін және қолдануын үйренеді. Табиғи байлықты сақтау мен қорғауды біледі. Қоршаған ортаның ластану себептерін жәнеоны қорғау мәселелерін біледі. Жұптық және топтық тапсырмалар арқылы өзін-өзі бағалап үйренеді.
Түйінді идея
Отынның түрлері- газ,сұйық, қатты;мұнай өнімдері-бензин, ұршық және цилиндр майы;катализдік және термиялық крекинг;
риформинг;пиролиз;кокстеу;газдандыру;гидрогендеу
Модульдері
АКТ,СТО,ОЖЕ,ТжДОЖ,ОБжК,ДО
Дереккөздері
Интербелсенді тақта,презентациялар,бейне үзінді,маркерлер, стикерлер
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І.Ұйымдастыру 2мин
Оқушылармен амандасады және топтарға бөледі
Мұғаліммен амандасады, топқа бөліуі бойынша орындарына отырады
ІІ.Үйтапсырмасын сұрау:5мин
1-тапсырма: Жұптық жұмыс
2-тапсырма:Топтық жұмыс
Қаныққан, қанықпаған және аромат
көмірсутектердің қасиетіне жұптық тапсырманы беру
<<Екі шындық, бір өтірік>> әдісі бойынша үш топқа тапсырма беріледі
1.Оқушылар жұптасып тапсырма орындайды (1-қосымша)
2.Оқушылар топта ақылдасып, ойланып топтық тапсырма орындайды.(2-қосымша)
Сергіту сәті 1 мин
<<Алдар көсе>> мультфильмнен үзіндіге сергіту орындауды ұсынады
Оқушылар сергіту сәтін жасайды
ІV.Жаңа сабақ 1.Қызығушылықты ояту:жұмбақ шешу,
сұрақ-жауап 5мин
Бейне үзінді
2.Мағынаны тану. <<Айналмалы бекет>> әдісі 20мин
Әр топқа жұмбақтар беріліп, шешуімен байланысты тақырыпқа қатысты сұрақтар қойылып, диалогтық оқыту арқылы жауап алынады.
<<Қазақстан мұнайының шығу тарихы>> деректі фильмінен үзінді көрсетіледі.
oo 1-топқа: Сіз тұратын жерден табиғи газ табылса, сіз не істеген болар едіңіз?
oo 2-топқа:Көз алдымызға елестетіп көрейік, бізге 200 га мұнайы бар жер сыйға тартылды. Біз не істер едік?
oo 3-топқа: Көмірді отын ретінде қолданамыз. Тас көмірді кокстеу не үшін қажет?
Оқушылар жұмбақтарды шешеді. Табылған шешуіне байланысты тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап береді (2-қосымша)
Оқушылар бейне үзіндіні көреді.
Оқушылар топ болып, берілген уақыт ішінде тапсырмаға жауап іздейді, жауаптарын плакатқа жазады.Топта спикер оқушы қалады, қалған оқушылар алмасады.
Спикер оқушы келесі топқа өз тақырыбын түсіндіреді.Тақырып түсіндіріліп болған соң , оқушылар топтарына қайтып келіп,өз постерлерін қорғайды.
Әр топ қалған топтарды бағалайды.
3.Ой-толғаныс.
<<Т>> әдісі 5 мин
Есептер шығару
<<Т>> әдісі(тиімді, тиімсіз)
1-топқа оқулықтағы §2.16 - тағы №6 есеп, 2-топқа §2.17 - дегі №15 есеп, 3- топқа §2.18-дегі №9 есеп
Оқушылар <<Т>> әдісін пайдаланып. табиғи газ,мұнай және көмірдің пайдасы мен зиянын жазады.
Оқушылар есептер шығарып, жауабын табады.
V.Қорытынды 2 мин
Қоршаған ортаны қорғауға проблемалық тапсырма
Тапсырма:Көлемі 0,5 л тең бірдей екі құты екі түрлі газбен толтырылды: біріншісі-көмірқышқыл газы, екіншісі-ауа.Екі құты газдардың температурасын өлшеу үшін термометр орналасқан паралон пробкамен тығындалады.Екі құты қызып тұрған каминнен бірдей қашықтықта орналастырылады. Қай газ тез қызады?Неліктен?
Оқушылар өз ойларын айтады.Талдау нәтижесін түсіндіреді.Атмосфераға бөлінген қөмірқышқыл газының климатқа әсерін түсіндіреді.
VІ.Үйге тапсырма 1мин
§2.16-2.18 оқу Эссе: <<ЕХРО 2017-болашақтың энергиясы>> туралы
Болашақ энергиясы туралы ойларын эссе түрінде жазып келу
VІІ. Бағалау 2 мин
Өзін-өзі , бағалау парағы арқылы топ басшының бағалауы
Бағалау парағына ұпайларын жазады
Рефлексия 2мин
<<3:2:1>> әдісі Сабақта есінде қалған үш негізгі ұғым;
Сабақтағы сен үшін қызықты екі жағдай;
Жаңа сабақ бойынша бір сұрақ
Оқушылар стикер толтырады.
1-қосымша
Көмірсутектер қасиеттерін еске түсірейік. 1қатарда - көмірсутектер, 2 қатарда- қосылыстар берілген.Кестеге толтырыңыз.
А ) Алкандар 1) Оттек Ә) Алкендер 2) Хлор Б)алкадиендер 3) Калий перманганаты ерітінді В) Алкиндер 4) Бром суы Г) Циклоалкандар 5) Тұз қышқылы Ғ) Арендер 6) Су
А
Ә
Б
В
Г
Ғ
1,2
1,2,3,4,5,6
1,2,3,4,5,6
1,2,3,4,5,6
1,2
1,2
2-қосымша
<<Екі шындық, бір өтірік>> әдісі
1-топқа тапсырма І.а) Алкандарда изомерия бутаннан басталады;ә) Циклогексан мен 3-метилпентан изомер болмайды.;б) Сутек қосыла жүретін реакция дегидрлену деп аталады. ІІ. а) Алкенге орынбасу реакциясы тән. ә) Алкан sр3-гибридтенеді; б) Ацетилен үш байланыспен байланысқан. ІІІ.а)Алкендер Марковников ережесіне бағынады; ә)Алканға қосып алу реакциясы тән;б)Диенкөмірсутектері полимерленеді
2-топқа тапсырма: І.а)Бензол- тек қанықпаған көмірсутектің қасиетін көрсетеді;ә)Көксағыз табиғи; б)Алкиндер сызықтық құрылысты. ІІ.а)Толуполимерол бензолдың гомологы; ә) Циклоалкандар алкендерге изомерлі; б) Бутен-2 броммен әрекеттескенде 1,2-дибромбутан түзіледі IІІ. а)Толуол тотығып, бензой қышқылын түзеді; ә)Резеңке көксағыздан алынады; б) Этиленде тек сигма байланыс болады. 3-топқа тапсырма I. а) Вюрц реакциясы арқылы алкандар алынады; ә)Бір қос байланысы бар көмірсутек алкиндер деп аталады; б) Метан тетраэдр пішінді. ІІ. а)Циклоалкандар ашық тізбекті көмірсутек тер ; ә)Ацетилен sр-гибридтеледі; б) Су бөліне жүретін айырылу реакциясы дегидраттану деп аталады. ІІІ.а)Циклогександы сутексіздендіргенде бензол түзіледі; ә)Изомерлерде молекулалық құрылым бірдей болады; б) Гексан мен 2,3-диметилбутан изомер заттар.
Жауаптары: 1-топ:І.Б; ІІ.А; ІІІ.Ә 2-топ:І. А; ІІ. Б; ІІІ.Б; 3-топ: І. Ә; ІІ.А; ІІІ.Ә
Қызығушылықты ояту
1-топқа:1.Көмірсутектердің табиғи шикізаттарына нелер жатады? 2. Табиги газдың құрамы қандай? 3.Газды қандай мақсаттарда қолданады? 2-топқа:4. Мұнай қандай зат? 5.Мұнайдың құрамы қандай? 6. Мұнайдан қандай заттар алынады? 3-топқа: 7.Отынның қандай түрлері білесіңдер? 8.Қазақстанның ірі газ, мұнай ,таскөмір кен орындары туралы не білесіңдер ?
9.Қоршаған орта неліктен ластануда?
Сыныбы: 11 <<А>>
Пәні: химия
Мерзімі:
Тексерілді:
Сабақтың тақырыбы:
Газ, мұнай және тас көмір өңдеу
Сілтеме
Ә.Темірболатова, Н.Нұрахметов, Р.Жұмаділова, С.Әлімжанова Алматы <<Мектеп>> 2015ж, әдістемелік оқулықтар, презентациялар
Мақсаты
Газ, мұнай және тас көмірді өңдеуді , қолдануды оқыпүйрену.
Теориялық білімдерін өмірмен байланыстыра білугедағдыландыру. Қоршаған ортаны қорғауға, жер байлықтарын сақтауға баулу.
Экологиялық және экономикалық тәрбие беру.
Күтілетін нәтиже
Газ, мұнай және тас көмірді өңдеудің әдістерін біледі. Газдың, мұнайдың және қөмірдің құрамын, қасиеттерін және қолдануын үйренеді. Табиғи байлықты сақтау мен қорғауды біледі. Қоршаған ортаның ластану себептерін жәнеоны қорғау мәселелерін біледі. Жұптық және топтық тапсырмалар арқылы өзін-өзі бағалап үйренеді.
Түйінді идея
Отынның түрлері- газ,сұйық, қатты;мұнай өнімдері-бензин, ұршық және цилиндр майы;катализдік және термиялық крекинг;
риформинг;пиролиз;кокстеу;газдандыру;гидрогендеу
Модульдері
АКТ,СТО,ОЖЕ,ТжДОЖ,ОБжК,ДО
Дереккөздері
Интербелсенді тақта,презентациялар,бейне үзінді,маркерлер, стикерлер
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І.Ұйымдастыру 2мин
Оқушылармен амандасады және топтарға бөледі
Мұғаліммен амандасады, топқа бөліуі бойынша орындарына отырады
ІІ.Үйтапсырмасын сұрау:5мин
1-тапсырма: Жұптық жұмыс
2-тапсырма:Топтық жұмыс
Қаныққан, қанықпаған және аромат
көмірсутектердің қасиетіне жұптық тапсырманы беру
<<Екі шындық, бір өтірік>> әдісі бойынша үш топқа тапсырма беріледі
1.Оқушылар жұптасып тапсырма орындайды (1-қосымша)
2.Оқушылар топта ақылдасып, ойланып топтық тапсырма орындайды.(2-қосымша)
Сергіту сәті 1 мин
<<Алдар көсе>> мультфильмнен үзіндіге сергіту орындауды ұсынады
Оқушылар сергіту сәтін жасайды
ІV.Жаңа сабақ 1.Қызығушылықты ояту:жұмбақ шешу,
сұрақ-жауап 5мин
Бейне үзінді
2.Мағынаны тану. <<Айналмалы бекет>> әдісі 20мин
Әр топқа жұмбақтар беріліп, шешуімен байланысты тақырыпқа қатысты сұрақтар қойылып, диалогтық оқыту арқылы жауап алынады.
<<Қазақстан мұнайының шығу тарихы>> деректі фильмінен үзінді көрсетіледі.
oo 1-топқа: Сіз тұратын жерден табиғи газ табылса, сіз не істеген болар едіңіз?
oo 2-топқа:Көз алдымызға елестетіп көрейік, бізге 200 га мұнайы бар жер сыйға тартылды. Біз не істер едік?
oo 3-топқа: Көмірді отын ретінде қолданамыз. Тас көмірді кокстеу не үшін қажет?
Оқушылар жұмбақтарды шешеді. Табылған шешуіне байланысты тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап береді (2-қосымша)
Оқушылар бейне үзіндіні көреді.
Оқушылар топ болып, берілген уақыт ішінде тапсырмаға жауап іздейді, жауаптарын плакатқа жазады.Топта спикер оқушы қалады, қалған оқушылар алмасады.
Спикер оқушы келесі топқа өз тақырыбын түсіндіреді.Тақырып түсіндіріліп болған соң , оқушылар топтарына қайтып келіп,өз постерлерін қорғайды.
Әр топ қалған топтарды бағалайды.
3.Ой-толғаныс.
<<Т>> әдісі 5 мин
Есептер шығару
<<Т>> әдісі(тиімді, тиімсіз)
1-топқа оқулықтағы §2.16 - тағы №6 есеп, 2-топқа §2.17 - дегі №15 есеп, 3- топқа §2.18-дегі №9 есеп
Оқушылар <<Т>> әдісін пайдаланып. табиғи газ,мұнай және көмірдің пайдасы мен зиянын жазады.
Оқушылар есептер шығарып, жауабын табады.
V.Қорытынды 2 мин
Қоршаған ортаны қорғауға проблемалық тапсырма
Тапсырма:Көлемі 0,5 л тең бірдей екі құты екі түрлі газбен толтырылды: біріншісі-көмірқышқыл газы, екіншісі-ауа.Екі құты газдардың температурасын өлшеу үшін термометр орналасқан паралон пробкамен тығындалады.Екі құты қызып тұрған каминнен бірдей қашықтықта орналастырылады. Қай газ тез қызады?Неліктен?
Оқушылар өз ойларын айтады.Талдау нәтижесін түсіндіреді.Атмосфераға бөлінген қөмірқышқыл газының климатқа әсерін түсіндіреді.
VІ.Үйге тапсырма 1мин
§2.16-2.18 оқу Эссе: <<ЕХРО 2017-болашақтың энергиясы>> туралы
Болашақ энергиясы туралы ойларын эссе түрінде жазып келу
VІІ. Бағалау 2 мин
Өзін-өзі , бағалау парағы арқылы топ басшының бағалауы
Бағалау парағына ұпайларын жазады
Рефлексия 2мин
<<3:2:1>> әдісі Сабақта есінде қалған үш негізгі ұғым;
Сабақтағы сен үшін қызықты екі жағдай;
Жаңа сабақ бойынша бір сұрақ
Оқушылар стикер толтырады.
1-қосымша
Көмірсутектер қасиеттерін еске түсірейік. 1қатарда - көмірсутектер, 2 қатарда- қосылыстар берілген.Кестеге толтырыңыз.
А ) Алкандар 1) Оттек Ә) Алкендер 2) Хлор Б)алкадиендер 3) Калий перманганаты ерітінді В) Алкиндер 4) Бром суы Г) Циклоалкандар 5) Тұз қышқылы Ғ) Арендер 6) Су
А
Ә
Б
В
Г
Ғ
1,2
1,2,3,4,5,6
1,2,3,4,5,6
1,2,3,4,5,6
1,2
1,2
2-қосымша
<<Екі шындық, бір өтірік>> әдісі
1-топқа тапсырма І.а) Алкандарда изомерия бутаннан басталады;ә) Циклогексан мен 3-метилпентан изомер болмайды.;б) Сутек қосыла жүретін реакция дегидрлену деп аталады. ІІ. а) Алкенге орынбасу реакциясы тән. ә) Алкан sр3-гибридтенеді; б) Ацетилен үш байланыспен байланысқан. ІІІ.а)Алкендер Марковников ережесіне бағынады; ә)Алканға қосып алу реакциясы тән;б)Диенкөмірсутектері полимерленеді
2-топқа тапсырма: І.а)Бензол- тек қанықпаған көмірсутектің қасиетін көрсетеді;ә)Көксағыз табиғи; б)Алкиндер сызықтық құрылысты. ІІ.а)Толуполимерол бензолдың гомологы; ә) Циклоалкандар алкендерге изомерлі; б) Бутен-2 броммен әрекеттескенде 1,2-дибромбутан түзіледі IІІ. а)Толуол тотығып, бензой қышқылын түзеді; ә)Резеңке көксағыздан алынады; б) Этиленде тек сигма байланыс болады. 3-топқа тапсырма I. а) Вюрц реакциясы арқылы алкандар алынады; ә)Бір қос байланысы бар көмірсутек алкиндер деп аталады; б) Метан тетраэдр пішінді. ІІ. а)Циклоалкандар ашық тізбекті көмірсутек тер ; ә)Ацетилен sр-гибридтеледі; б) Су бөліне жүретін айырылу реакциясы дегидраттану деп аталады. ІІІ.а)Циклогександы сутексіздендіргенде бензол түзіледі; ә)Изомерлерде молекулалық құрылым бірдей болады; б) Гексан мен 2,3-диметилбутан изомер заттар.
Жауаптары: 1-топ:І.Б; ІІ.А; ІІІ.Ә 2-топ:І. А; ІІ. Б; ІІІ.Б; 3-топ: І. Ә; ІІ.А; ІІІ.Ә
Қызығушылықты ояту
1-топқа:1.Көмірсутектердің табиғи шикізаттарына нелер жатады? 2. Табиги газдың құрамы қандай? 3.Газды қандай мақсаттарда қолданады? 2-топқа:4. Мұнай қандай зат? 5.Мұнайдың құрамы қандай? 6. Мұнайдан қандай заттар алынады? 3-топқа: 7.Отынның қандай түрлері білесіңдер? 8.Қазақстанның ірі газ, мұнай ,таскөмір кен орындары туралы не білесіңдер ?
9.Қоршаған орта неліктен ластануда?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz