Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жеміс ағашы
БҚО Қаратөбе ауданы Жусандой ауылы Жамбыл ЖОББМ-балабақшасы
Биология пән мұғалімі : Бақытжанова Баян Темірханқызы
Сыныбы: 6
Күні:
29.11.2016 жыл.
Сабақтың тақырыбы
Жемістер
Сабақтың мақсаты
Жемістердің түрлерімен таныстыру, адам үшін маңызын түсіндіру.Жемістер жайында жалпы түсініктерін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
oo Жемістер туралы біледі
oo Бір- бірінен ажырата алады
Сабақтың типі
Жаңа материалды меңгерту
Әдістер
Сын тұрғысынан ойлау, диалог, ақпараттық коммуникациялық ақпарат, жас ерекшеліктеріне сай оқыту мен оқу, оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау, оқушы біліміне көшбасшылық.
Дереккөздер
<<Қазақстанда кездесетін жануарлар>> энциклопедиясы, Биология 7 сынып оқулығы Қ.Қайым, Р.Сәтімбеков, Ә.Әметов, Ж.Қожантаева, Алматы, <<Атамұра>> 2012ж. <<Биолог анықтамалығы>> №1, 2015
Көрнекіліктер
Постер, сурет, мәлімет, бағалау парағы, түрлі түсті маркерлер, кластер
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары
Кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Тапсырма мазмұны
Оқушының әрекеті
Бағалау
1.Ұйымдастыру кезеңі
Амандасады, топқа бөліну түрін таныстырады.
Оқушылар жемістердің түрлерімен 3 топқа бөледі. Әр топ сол жемістің адам ағзасына пайдасын айтады
1 топ: алма
2 топ: алмұрт
3 топ: жүзім
Жемістер арқылы топтасады (алма, алмұрт, жүзім)
2.Психологиялық тренинг
<<Ынтымақтастық атмосферасын орнату>>
Бір- біріне жақсы тілектер айту
Оқушылар шаттық шеңберіне тұрып, бір- біріне жақсы тілектерін айтады
Үй тапсырмасын тексеру
І.<<Білім минуты>>
1. Гүлдің құрылысы?
2. Тозаңдану дегеніміз не?
3. Тозаңданудың қандай түрлері бар?
4. Жынысты көбею дегеніміз не?
5. Аталық құрылысы.
6. Аналықтың құрылысы.
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұраққа қол көтеріп жауап береді.
Жауап берген оқушы бағалау парағына белгіленіп отырады.
ІІ. <<Ұшқыр ой>>
Ерекше белгілері
Бунақденелілер арқылы
Жел арқылы
Гүлдері өте ұсақ, реңсіз
+
Гүлінде шірнесі бар
+
Тозаңы ірі, сырты кедір-бұдырлы
+
Тозаңы құрғақ, өте ұсақ
+
Гүлі аңқыған хош иісті
+
Гүлінде шірнесі жоқ
+
Гүлдері ірі, күлтелері ашық реңді
+
Гүлдерінде иісі болмайды
+
Майда гүлдері ірі гүлшоғырына жиналған
+
оқушылар берілген сипаттамаларды тозаңдану түріне қарай орналастыру керек
Миға шабуыл
Оқушыларға сұрақ қояды
Өсімдікте гүл орнына не түзіледі?
Ойланып жауап береді.
Жаңа сабақ
Дұрыс айтасыздар балалар біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы жемістер деп аталады деп тақырыпты тақтаға жазады
<<Хан жарлығы>> әдісі арқылы жаңа сабақты меңгерту
Жемістер
Жемістер : шырынды, құрғақ
Жаңа сабақтың тақырыбын тақтаға жазып алады. Тақырыптқа байлансты сызбанұсқаны сызып алады.
Жаңа сабақты бекіту
І. Сәйкестендіру
ІІ.Биологиялық диктант
ІІІ. Сәйкестендіру тест
1.Жидек
2.Жидек тәрізді
3.Сүйекті шырынды
Бұршаққап, бұршаққын, қауашақ, қанатты жеміс, дәнек, тұқымша, жинақталған жемістер.
1._____ ____шырыны мол, жұмсақ болады.
2.Олар ___, ____ ___,
___ ___ деп бөлінеді.
3.Жидек жемістің сыртқы қабығы ___, ___, ___ көп болады.
4.Жидек тәрізді жемістер __, ______.
5.________ ___қабығы қатты, сүректенген, құрғақ болады.
Сұрақтар
Жауаптар
1.Шырын мол, жұмсақ болады.
А.Жидек тәрізді жемістер
2.Сыртқы қабығы мен ортаңғы қабаты бірігіп жеміс қабығын түзеді.
Б. Дәнек
3.Сыртқы қабаты жұқа,ортаңғы қабаты қалың етті-шырынды, ішкі қабаты - қатты сүйектенген.
В.Шырынды жемістер
4. Бір тұқымды жеміс.
Г.Бұршаққын
5.Қос ұялы,ішінде ұзынша тартылған жұқа жарғақты пердесі бар.
Д.Сүйекті шырынды
Жауабы: 1.В 2.А 3.Д 4.Б 5.Г
Рефлексия
<<Жеміс ағашы>>
Жеміс ағашын жемістермен толтыру.
Сабақтың ұнаған кезеңін жеміс тәрізді стикерлерге жазып, жеміс ағашына ілу, ұнамаған жақтарын жапырақ тәрізді стикерге жазып, ағаш түбіне тастау.
Үйге тапсырма беру
Үй тапсырмасын мұқият жазып алуын талап етеді, сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтап, бағалайды.
<<Жемістердің маңызы>> тақырыбында реферат жазу.
Күнделікке тапсырманы жазып алады, бағаларын қойғызады.
Биология пән мұғалімі : Бақытжанова Баян Темірханқызы
Сыныбы: 6
Күні:
29.11.2016 жыл.
Сабақтың тақырыбы
Жемістер
Сабақтың мақсаты
Жемістердің түрлерімен таныстыру, адам үшін маңызын түсіндіру.Жемістер жайында жалпы түсініктерін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
oo Жемістер туралы біледі
oo Бір- бірінен ажырата алады
Сабақтың типі
Жаңа материалды меңгерту
Әдістер
Сын тұрғысынан ойлау, диалог, ақпараттық коммуникациялық ақпарат, жас ерекшеліктеріне сай оқыту мен оқу, оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау, оқушы біліміне көшбасшылық.
Дереккөздер
<<Қазақстанда кездесетін жануарлар>> энциклопедиясы, Биология 7 сынып оқулығы Қ.Қайым, Р.Сәтімбеков, Ә.Әметов, Ж.Қожантаева, Алматы, <<Атамұра>> 2012ж. <<Биолог анықтамалығы>> №1, 2015
Көрнекіліктер
Постер, сурет, мәлімет, бағалау парағы, түрлі түсті маркерлер, кластер
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары
Кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Тапсырма мазмұны
Оқушының әрекеті
Бағалау
1.Ұйымдастыру кезеңі
Амандасады, топқа бөліну түрін таныстырады.
Оқушылар жемістердің түрлерімен 3 топқа бөледі. Әр топ сол жемістің адам ағзасына пайдасын айтады
1 топ: алма
2 топ: алмұрт
3 топ: жүзім
Жемістер арқылы топтасады (алма, алмұрт, жүзім)
2.Психологиялық тренинг
<<Ынтымақтастық атмосферасын орнату>>
Бір- біріне жақсы тілектер айту
Оқушылар шаттық шеңберіне тұрып, бір- біріне жақсы тілектерін айтады
Үй тапсырмасын тексеру
І.<<Білім минуты>>
1. Гүлдің құрылысы?
2. Тозаңдану дегеніміз не?
3. Тозаңданудың қандай түрлері бар?
4. Жынысты көбею дегеніміз не?
5. Аталық құрылысы.
6. Аналықтың құрылысы.
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұраққа қол көтеріп жауап береді.
Жауап берген оқушы бағалау парағына белгіленіп отырады.
ІІ. <<Ұшқыр ой>>
Ерекше белгілері
Бунақденелілер арқылы
Жел арқылы
Гүлдері өте ұсақ, реңсіз
+
Гүлінде шірнесі бар
+
Тозаңы ірі, сырты кедір-бұдырлы
+
Тозаңы құрғақ, өте ұсақ
+
Гүлі аңқыған хош иісті
+
Гүлінде шірнесі жоқ
+
Гүлдері ірі, күлтелері ашық реңді
+
Гүлдерінде иісі болмайды
+
Майда гүлдері ірі гүлшоғырына жиналған
+
оқушылар берілген сипаттамаларды тозаңдану түріне қарай орналастыру керек
Миға шабуыл
Оқушыларға сұрақ қояды
Өсімдікте гүл орнына не түзіледі?
Ойланып жауап береді.
Жаңа сабақ
Дұрыс айтасыздар балалар біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы жемістер деп аталады деп тақырыпты тақтаға жазады
<<Хан жарлығы>> әдісі арқылы жаңа сабақты меңгерту
Жемістер
Жемістер : шырынды, құрғақ
Жаңа сабақтың тақырыбын тақтаға жазып алады. Тақырыптқа байлансты сызбанұсқаны сызып алады.
Жаңа сабақты бекіту
І. Сәйкестендіру
ІІ.Биологиялық диктант
ІІІ. Сәйкестендіру тест
1.Жидек
2.Жидек тәрізді
3.Сүйекті шырынды
Бұршаққап, бұршаққын, қауашақ, қанатты жеміс, дәнек, тұқымша, жинақталған жемістер.
1._____ ____шырыны мол, жұмсақ болады.
2.Олар ___, ____ ___,
___ ___ деп бөлінеді.
3.Жидек жемістің сыртқы қабығы ___, ___, ___ көп болады.
4.Жидек тәрізді жемістер __, ______.
5.________ ___қабығы қатты, сүректенген, құрғақ болады.
Сұрақтар
Жауаптар
1.Шырын мол, жұмсақ болады.
А.Жидек тәрізді жемістер
2.Сыртқы қабығы мен ортаңғы қабаты бірігіп жеміс қабығын түзеді.
Б. Дәнек
3.Сыртқы қабаты жұқа,ортаңғы қабаты қалың етті-шырынды, ішкі қабаты - қатты сүйектенген.
В.Шырынды жемістер
4. Бір тұқымды жеміс.
Г.Бұршаққын
5.Қос ұялы,ішінде ұзынша тартылған жұқа жарғақты пердесі бар.
Д.Сүйекті шырынды
Жауабы: 1.В 2.А 3.Д 4.Б 5.Г
Рефлексия
<<Жеміс ағашы>>
Жеміс ағашын жемістермен толтыру.
Сабақтың ұнаған кезеңін жеміс тәрізді стикерлерге жазып, жеміс ағашына ілу, ұнамаған жақтарын жапырақ тәрізді стикерге жазып, ағаш түбіне тастау.
Үйге тапсырма беру
Үй тапсырмасын мұқият жазып алуын талап етеді, сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтап, бағалайды.
<<Жемістердің маңызы>> тақырыбында реферат жазу.
Күнделікке тапсырманы жазып алады, бағаларын қойғызады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz