Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сөйлемді көшіріп жазу

Бекітемін:
Мектеп директоры: Н.Сарымбаева

Пәннің аты
Уақыты: 17.01.17ж
Кабинет:
Мұғалім
Сабақтың атауы
Көмектес септік
Көмектес септіктің өзіндік белгілері және анықтамасымен таныстыру. Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Сауатты, таза, әдемі жазуға, сыйластыққа тәрбиелеу.
Мақсаты
Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал
Психологиялық дайындық
Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Сендерге шаттық шеңбері өте ұнағанын мен байқап қалдым, біздің әр саяхатымыз осылай басталады. Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік!
Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне
жақындатады)
Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің тұсына қояды)
Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,
саусақтары күн сияқты)
Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Үй тапсырмасын тексеру
14- беттегі 6-жаттығуды тексеру.

Қызығушылықты ояту
1.тапсырма:
Семантикалық карта. (топтама)
Атау септік --------Ілік септік ------Барыс септік -----
Табыс септік ---- Жатыс септік-----------Шығыс септік--------

Бөлмеде, құмда, суретшінің, кітаптан,оқушы, кітап, шеңберді, кітапты, Әсемді, ауылға, мектепке.

2.тапсырма: Септеу. (ауызша)
Барлығыңа үлгі болар, қарақтар,
Байсалды да, ақылды да Марат бар. А.с
Жеке басын ең алдымен Мараттың,
Жасы үлкенді сыйлағанын жараттым. І.с
Сенбейсің бе, күнделікті парақта:
Талай <<бестік>> қойылыпты Маратқа. Б.с
Батыл емес дей алмайсың Маратты,
Сол үйретті ауылдағы бар атты. Т.с
Алғыссыз күн болған емес Маратта,
Жетеді онда ынта, жігер, талап та. Ж.с
Қай өнер де табылады Мараттан,
Ән салғанда жұртты аузына қаратқан. Ш.с

Міне сондай жақсы бала Маратпен,
Дос бола алмай жүргендер де бар, әттең. К.с

3.тапсырма:жетекші сұрақтар арқылы <<Миға шабуыл>> жасау, қайта бағытталған сұрақтар қою
- Адам бойындағы жақсы қасиеттерді қайдан алады?
- Сенің бойыңда қандай жақсы қасиеттер бар?
- Оны саған кімдер үйретеді?
- Жақсы болу үшін адамға не қажет?
- Есіңе түсір Абай атамыз қай өлеңінде бес нәрсеге асық бол деген?
- Ол қандай қасиеттер?
- Неге осы қасиеттерге асық бол деген?
Мақсат қою
Өтілетін сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
Жаңа сабақ
Көмектес септік

Көмектес септік

4.тапсырма:

Сұрағы:
кіммен? немен? кімдермен? нелермен?
Сұрағы:
кіммен? немен? кімдермен? нелермен?
Жалғауы:
-мен,- бен, -пен,
Жалғауы:
-мен,- бен, -пен,

Көмектес септіктегі сөз істің қандай құралмен істегенін білдіреді.
Мысалы: Орындықты балғамен шегеледі.

Істің бірлесіп істеуін білдіреді.
Мысылы: Марат үйге Асқармен келді.

5.тапсырма: Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
Дәптермен жұмыс
1-жаттығу.Сөйлемді көшіріп жазу. Қарамен жазылған сөздердің қосымшасын табу. (тақтаға жазу)
Қоғамдық көлікпен жүру ережелерін білесің бе? Үлкен адамдармен қашанда <<сіз>> деп сөйлес. Әміре халық әндерін үлкен сезіммен шырқады. Әсет басқа ақындармен айтысқанда, өзінің білімділігін байқатты.

2-жаттығу.Жұмбақтарды оқу, жауабын табу. Көмектес септіктегі сөздерге сұрақ қою. (ауызша,топтамамен жұмыс)

Желмен ұшып жетеді,
Желмен ұшып кетеді. ( қаңбақ)

Таңмен көзін ашады,
Әлемге нұрын шашады. (күн)

3-жаттығу.Сөйлемді диктант түрінде жазу. Көмектес септіктегі сөздерді тауып, қосымшаларын белгілеу. (диктант)
Барлық ат күміс ер-тоқыммен ерттелген. Әжесі ГауҺармен музейге барды. Алмагүл сыпырғышпен еден сыпырып жүр. Ғани Әсетпен шахмат ойнады. Бұл шипажайда адамдар қымызбен емделеді.
Қымыз туралы мағлұмат бере кету.

Пысықтау
4-жаттығу. Тиісті қосымшаларды орнына қойып, сөйлемдерді оқу. (ауызша) Кесте толтыру.

Егістікте қыста қарды трактор..... тоқтатады.
-пен,-мен
Дәулет балықты қармақ....... аулады.
-бен,-пен
Шынар Астанадан ұшақ...... ұшып келді.
-мен,-пен
Әселдің әжесі иен..... түйме қадады.
-пен,-мен
Дариға көйлегін үтік..... үтіктеді.
-бен,-пен

5-жаттығу. Суретте бейнеленген зат атауларын жалғау жалғап, әр сөзбен байланыстырып жазу. (тақтамен жұмыс)
сүрту ұштау
бүктеу жазу

жуу салу
көпіршігі ұстау

Осы сөздерді қатыстырып сөйлем құрастыру. <<ауызша)

Қорыту
6.тапсырма: Кестені толтыру.

сұрақтары
Мысалдар
Сұрақтары
Атау
..............-ғылым атасы.
не?
Ілік
.......... ақылын тыңдайды.
кімнің?
Барыс
Салтанат кітабын ....... берді.
кімге?
Табыс
Болат төбеден сырғанап келе жатқан ....... көрді.
кімді?
Жатыс
........... құтықтау тілектері жазылады.
неге?
Шығыс
........ басталған даналықтың данасы.
неден?
Көмектес
Оған ..... жүру қиынға соқты.
немен?
Сөздер: әліппе, анамның, Асқарға, Маратқа, ашықхатқа, әліппеден, шаңғымен.

Тапсырма: <<қалам>> <<қаңбақ>> <<бәйтерек>> <<күн>> сөздерін жеті септкікке талдау. (септейді, сөйлем құрайды, сөзді үш тілде айтады)
Үйге тапсырма
6-жаттығу, 16-бетте
Күнделіктеріне жазып алады
Бағалау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Орындаған тапсырма бойынша оқушылар толық бағаланады.
Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс
Кері байланыс парақшасы

жасыл - ұнады
сары - қиындықтар болды
қызыл - мұғалім кқмегі қажет болды
Жұлдызшаны сабақ барысындағы жұмысы бойынша бояйды.

Ұқсас жұмыстар
Мынау Серебрянск қаласы
Сөйлем мүшелері
Тыныс белгісіне назар аудару
Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдыр
Тұрлаулы мүшелер.172-175 жаттығу
Бір сөйлемді сөздерге талдау
Сұраулы сөйлем.180-184 жаттығу
Тұрлаулы мүшелер. Сабақтың тақырыбы
Қазақ тілі – ұлттық мәдени,рухани асыл мұра туралы
Сөйлем сөзден
Пәндер