Кембридж модульдері негізіндегі тарих сабағындағы жаңа оқыту әдіс-тәсілдері

Тақырыбы:
Тарих сабағында қолданылатын оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері
Тақырыбы:: Мақсаты:
Тарих сабағында қолданылатын оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері: Мұғалімдерді оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері негізінде Кембридждік бағдарламаның «Сын тұрғысынан ойлау», «Диалогтік оқыту», «Оқу үшін бағалау және оқытуды бағалау» модульдерімен таныстыру.
Тақырыбы:: Күтілетін нәтиже:
Тарих сабағында қолданылатын оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері: Мұғалімдер Кембридждік бағдарламаның модульдері туралы ақпарат алады.
Тақырыбы:: Негізгі идеялар:
Тарих сабағында қолданылатын оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері:

-мұғалімдер оқыту үшін оқушылардың дамуына назар аударады;

- оқу үрдісінде қатысушының ақпаратты қабылдауға белсене араласуына білім беру ортасы ықпал етеді.

Тақырыбы::

Тапсырмалар:

Ой толғау:

Тарих сабағында қолданылатын оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері:

Жағымды орта қалыптастырып, топқа бөлу.

«Жаңа әдіс-тәсілдер» еліне саяхат

  • «Жаңа әдіс-тәсілдер» еліне саяхатқа пойызбен барамыз. Пойызға отыру үшін әркім өзінің есімін атап, өз тәжірибесінде пайдаланатын бір стратегияны немесе әдіс-тәсілдердің бірін атау қажет.

Қатысушылар 3 топқа бөлінеді

Ой шақыру

«Үміт ағашы» тәсілі арқылы қатысушылар коучингтен күтілетін нәтижені жапырақ-стикерлерге жазу арқылы анықтайды да, «ағашқа» жапсырады.

Бейнефильм көру ұсынылады. «Переменная облачность»

  • Бейнефильмнің кейіпкерінен кімді байқай алдыңыздар?
  • Сіздердің ойларыңызша, мұғалім қандай қасиеттерге ие болуы керек?
  • Фильм соңында кейіпкер өзгерді. Мұғалімге өзгеру қажет пе?

№1 тапсырма «СОФТ» тәсілі бойынша орындалады.

:
:

Мағынаны тану

Презентация - таныстырылым

№2 тапсырма. Топпен жұмыс

1-топ: «Сын тұрғысынан ойлау»

«Фишбоун» (балық қаңқасы) тәсілі

Бұл стратегия оқушыларға жалпы проблемалық тақырыпты бірнеше себептер мен дәлелдемелерге «бөлуге» мүмкіндік береді. Бұл стратегияның көрінісі «балық қаңқасына» ұқсас немесе «қаңқаны» тігінен қойғанда шыршаға ұқсайды. Әсіресе, анықталмаған мәселелерді қарастыруға ұсынылады.

Проблемалық сұрақ:Қазақстанның дамыған елдер қатарына қосылуы

2-топ: «Диалогтік оқыту»

«Қарлы кесек» тәсілі

Топ мүшелерінің бірі әңгіме бастайды. Мысалы, мен бүгін дүкенге барып, өзімнің сүйікті шырынымды сатып алмақшы болдым, бірақ . . . Екінші қатысушы бірінші қатысушының айтқанын қайталайды да өзінің ойын айтады. Үшінші қатысушы бірінші және екінші қатысушының сөйлемдерін қайталайды да, өз ойын айтады. Осындай ретпен барлық қатысушылар айтып болғанша жалғастырылады. Уақытқа байланысты екінші айналым қайталанады немесе ойынды топтар арасында да жалғастыруға болады.

Проблемалық сұрақ: Алғашқы адамның бір күндік өмірі

3-топ: «Оқытуды бағалау және оқыту үшін бағалау» модулі

Тапсырма:

Бәйтеректің суретін салыңыз. Суретке өз есіміңізді жазып, көршіңізге бағалауға беріңіз.

Бағалау парағындағы критерий бойынша суретті қайта бағалаңыз.

Бағалауды салыстырып, өз ойларыңызды тұжырымдаңыздар

Проблемалық сұрақ: Бәйтеректің суретін салып, бағалау түрлерін көрсетеді.

Тапсырмалар бойынша топ мүшелері постерлерін қорғайды

  • Осы тапсырмалар арқылы аталған модульдердің қайсысы жүзеге асырылды деп ойлайсыздар?

Әр топ тапсырмалар арқылы қай модульдің мазмұнын ашқанын анықтайды. Ол туралы мәлімет беріледі

Әлді жақтары
Кемшіліктер
Мүмкіндіктер
Қауіп
Тақырыбы::
Тарих сабағында қолданылатын оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері:
Тақырыбы::
Тарих сабағында қолданылатын оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері:
Тақырыбы:: Рефлексия
Тарих сабағында қолданылатын оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері: Коучингтен алған әсерлерін, пікірлерін, күтілетін нәтиженің қаншалықты жүзеге асырылғандығы туралы «Үміт ағашына» алма-стикерлерге жазып, жапсыру тапсырылады.

Ұқсас жұмыстар
Кембридж бағдарламасы негізіндегі 7 модульдік оқыту тәсілдері
Кембридж бағдарламасы негізіндегі жаңа әдіс-тәсілдерді математика оқытуда енгізу: 6-сынып сабақтарының жоспарлары мен әдістемелік тәжірибесі
Орыс мектептерінде қазақ тілін оқытуда жаңа технологияларды қолдану әдіс-тәсілдері
Кембридж жобасы негізіндегі оқыту әдістерін ауыл мектебінде енгізу: бастауыш сынып мұғалімінің тәжірибесі мен кәсіби дамуы
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер: бірлескен топтық жұмыстың әдістемесі
Батырлар жыры: формативті бағалау және жаңа оқыту технологиялары негізіндегі сабақ жоспары
Физика сабақтарында жаңа әдіс-тәсілдерді қолданудың тиімділігі
Кембридж тәсілі бойынша мұғалімдердің кәсіби дамуы: сыни ойлау, диалогтық оқыту және көшбасшылық
Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы мұғалімнің инновациялық іс-әрекетін қалыптастыру: сындарлы оқыту тәжірибесі мен нәтижелері
Кембридж бағдарламасы негізінде сыни және диалогтық оқыту әдістері: мектеп математикасы тәжірибесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz