Тақырыпты оқу, сұрақтарға жауап беру

Күні:

28 сәуір

Пәні

Қазақстан тарихы

Мұғалім аты- жөні

Турганбаева Зибаш

№ 93 орта мектеп

9- сынып

Оқу ісінің меңгерушісі:

М. Жомартова

Күні:28 сәуір: Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның әлемдік қауымдастық қатарына енуі
Күні:28 сәуір: Сілтеме
ПәніҚазақстан тарихы:

Оқулық: 9 сынып Қаз тарихы, Б. Аяған, т. б. «Атамұра» 2013 ж,

Әдістемелік құралдар, смайлик, маркер, стикер

Күні:28 сәуір: SMART мақсат
ПәніҚазақстан тарихы:

Егемен Қазақстанның сыртқы саудадағы жетістіктері, әлем елдеріне ядролық қарудан бас тарту арқылы бейбіт өмірді насихаттау

Діни толеранттылық, Астана жаңа идея мен өркениеттер орталығына айналғаны жайлы мәліметтер беру

Күні:28 сәуір: Күтілетін нәтиже
ПәніҚазақстан тарихы: Тақырып көлемінде мәлімет алады, Қазақстанның сыртқы саудадағы жетістіктерімен танысады. Шығыс пен Батыс арасындағы ынтымақтастықты дамытуға баға жетпес еңбек етіп келе жатқанын ұғынады.
Күні:28 сәуір: Түйінді идеялар
ПәніҚазақстан тарихы: Қазақстанның сыртқы саудадағы жетістіктері. Сыртқы саясаттағы идеяларының іске асуы.
Күні:28 сәуір: Сабақтың түрі
ПәніҚазақстан тарихы: Аралас сабақ
Күні:28 сәуір: Оқыту түрі:
ПәніҚазақстан тарихы: Жеке, жұптық, топтық, ұжымдық
Күні:28 сәуір: Әдіс - тәсілдері
ПәніҚазақстан тарихы: Көршіңе әңгімелеп бер, фасоль қалтасы арқылы сұрақ-жауап,
Күні:28 сәуір: Пәнаралық байланыс
ПәніҚазақстан тарихы: Дүние жүзі тарихы, география, дінтану
Күні:28 сәуір: Оқыту модулі
ПәніҚазақстан тарихы: Оқыту және оқытудағы АКТ
Кезең
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ресурстар
Кезең: Ұйымдасты-ру кезеңі
Мұғалімнің әрекеті: Амандасу. Оқушыларды түгелдеу. Топқа бөлу
Оқушының әрекеті: Орындарынан тұрып, амандасу, сабаққа зейіндерін аудару, топқа бөлінеді
Ресурстар:
Кезең: Үй тапсырмасы
Мұғалімнің әрекеті:

Сұрақты ұстап ал!

Мұғалім сұрақ қойған кезде фасоль салынған қапшықты лақтырады. Бұл сұрау үдерісіне кинестикалық сипат береді және оқушыларды өз еркімен жауап беру үшін ниет білдіруге итермелейді. Сіз оқушыларға жауапты білмеген жағдайда сұрақты басқа оқушыға лақтыруына мүмкіндік бере аласыз. Мұғалім кезек-кезекпен фасольды қапшықты әр топқа лақтырады.

  1. Зейнетақы жүйесін реформалау қашан жүргізілді?
  2. 2000 жыл республика үшін қандай жыл болды?
  3. 2002 жылы қандай заң енгізілді?
  4. 2008 жылы желтоқсанда Қазақстан халқының құрамында жастар қанша пайызды құрады?
  5. «Жол картасы» бойынша қандай құрылыстар салынды?
Оқушының әрекеті: Егер де қапшықты қағып алған оқушы сұраққа жауап берсе, онда топ 3 балл алады. Егер де ол жауабын білмесе, қапшықты басқа топқа 2 балға лақтырады. Егер де қапшық тағы да кері лақтырылатын болса, онда дұрыс жауаптың құны 1 балға дейін төмендейді
Ресурстар: beanbaggames2[1]
Кезең: Танымдық тапсырма-лар
Мұғалімнің әрекеті:

Тапсырма №1. Жаңа сөздердің мағынасын атаңдар

Тапсырма№2. Қандай реформаларды білеміз және онда не қарастырылды?

Мұғалім үй тапсырмасын қорытындылайды

Оқушының әрекеті: Жаңа сөздердің мағынасын айтады. Реформаларды атап, қандай шаралар көзделгенін айтады.
Ресурстар: Жаңа сөздер интер тақтадан көрсетіледі
Кезең: Сергіту сәті .
Мұғалімнің әрекеті:

Интерактивті тақтадан сергіту жаттығуы қойылады

Оқушының әрекеті: Оқушылар роликке қарап дене жаттығуларын жасайды
Ресурстар: comp1
Кезең: Жаңа сабақ
Мұғалімнің әрекеті:

Жаңа сабақтың тақырыбы туралы әңгімелеу. Сұрақ-жауап:

  • Біздің еліміз қандай шет мемлекеттермен байланыста?
  • Бірігіп қандай компанияларда жұмыс істейді?
  • Құрылған қандай Одақтарды білесіңдер?

Жаңа тақырыптың мақсатымен, критерийлерімен таныстыру

Жаңа тақырып мазмұнын топқа бөліп оқыту:

1-топ: Егемен Қазақстанның сыртқы саяси ұстанымы.

2-топ: Қазақстанның геосаяси жағдайы.

3-топ: Ядролық қарудан бас тарту және оның тарихи маңызы.

«Көршіңе әңгімелеп бер» тәсілі арқылы бір-бірлеріне мазмұндауын қадағалау.

Оқушының әрекеті:

Сұрақтардың мазмұнына қарап, ой жүгіртіп, жаңа тақырыпты табады.

Жаңа тақырып бойынша мәлімет алады.

Бір-бірлеріне түсіндіреді.

Ресурстар: MSOfficePNG(6) Жаңа тақырып бойынша сұрақтар, карта, сызба
Кезең:

Бекіту

тапсырмалары

Мұғалімнің әрекеті:

1-тапсырма: Жаңа сөздерді білу.

2-тапсырма: Хронология бойынша жұмыс

3-тапсырма: Картамен жұмыс

Оқушының әрекеті:

Жаңа сөздерді дәптерлеріне жазады.

Әр жылдары болған оқиғаларды тауып жауап береді.

Картадан сыртқы сауда серіктестерін тауып, көрсетеді.

Ресурстар: Дәптер, карта
Кезең: Үй тапсырмасы
Мұғалімнің әрекеті:
  1. Тақырыпты оқу, сұрақтарға жауап беру.
  2. Реферат дайындау.
  3. 339-беттегі кестені толтыру
  4. Тест жұмысын орындау
Оқушының әрекеті: Үй тапсырмасын белгілеп алады, күнделіктеріне жазады.
Ресурстар: күнделік
Кезең: Бағалау.
Мұғалімнің әрекеті: Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды бағалау, бағаларын күнделіктеріне қою.
Оқушының әрекеті: Күнделіктеріне бағаны қойдырады.
Ресурстар: күнделік
Кезең:

Кері байланыс

Рефлексия

Мұғалімнің әрекеті: Оқушылар сабақ туралы өз ойларын жазып қалдыру үшін стикер тарату
Оқушының әрекеті: Оқушылар өз ойларын стикерге жазып қалдырады
Ресурстар: MSOfficePNG(1)

Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Елдің жаңа орталығы-Астана
Туған жер. о.асқар
Топты бағалау
Квадрат түбірдің қасиеттері
Оқушыларды сабақ тақырыбымен және сабақ мақсатымен таныстыру
Қысқа мерзімдік сабақ жоспары
Жалпы биология
Тест сұрақтарға жауап беру
Сөздермен сөйлем құрау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz