Сабақ жоспарлары

БЕКІТЕМІН:

№93 орта мектеп директоры:

С. Сансызбаев

1 қыркүйек 2015 жыл

Мектепті дамыту жоспары

2015-2016 оқу жылы

Мектепті дамыту жоспарының басымдықтары:

Қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың

диалогтік сөйлеу дағдысын қалыптастыру

Нәтиже және табыс критерийлері
  • Қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқу үдерісіне ықпал ету жолдарын меңгереді;
  • Оқытуды, әдістерді іске асыру түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтап, оқушылардың диалогтік сөйлеу дағдыларын қалыптастырады;
  • Мектеп пен ата-ана тұрақты байланыста болады;
  • Мұғалімдер өздерінің кәсіби дамуымен айналыса алады
  • Мұғалімдер сыныпта қолайлы жағдай, сыйластық пен өзара түсіністік орната алады;

Мақсаты:

  1. Оқу үшін бағалау арқылы оқушылардың оқу үдерісіне ықпал ету жолдарын игеру;
  2. Оқытуды, әдістерді іске асыру түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтап, оқушылардың диалогтік сөйлеу дағдысын қалыптастыру;
  3. Тәлім алушыларға әдістемелік көмек көрсету.
р/с
Атқарылатын жұмыстар
Мақсаты
Нәтиже
Мерзімі
Жұмыс түрі
Жауапты
мониторинг
р/с: 1
Атқарылатын жұмыстар: тренинг:
Мақсаты: Әлемдік білім жүйесінің артықшылықтары туралы мәлімет беру
Нәтиже: Әлемдік білім, жаңаша оқыту жайлы мәлімет алып, түсінеді
Мерзімі: Қыркүйек
Жұмыс түрі: отырыс
Жауапты: Турганбаева З
мониторинг: презентация
р/с: Әлемдік білім беру жүйесіндегі реформалау үдерісі
р/с: 2
Атқарылатын жұмыстар: Зерттеушілер командасын құру
Мақсаты:

Шығармашылық топты анықтап алу.

Жұмыс кестесін жасап бекіту

Нәтиже: Шығармашылық топ анықталып, олармен жасалатын жұмыс жоспары, кестесі жасалады
Мерзімі: Қыркүйек
Жұмыс түрі: Команда құру
Жауапты: Рахмет Р
мониторинг: құжаттар
р/с: 3
Атқарылатын жұмыстар:

Әр атқарылған жұмыстар

дың қорытындысын жасап отыру

Мақсаты: Апталық қорытын-ды жасап отыру
Нәтиже: Апталық қорытын-ды жасалады
Мерзімі: Апта соңында
Жұмыс түрі: диаграмма
Жауапты:

Турганбаева З

Рахмет Р

мониторинг: Реф. есеп
р/с: 4
Атқарылатын жұмыстар: Коучингтер
Мақсаты:

Мұғалімдердің жаңа

ша оқыту түрін мең-геруіне әдістемелік көмек жасау

Нәтиже:

Мұғалімдердің жаңаша оқыту түр-ін меңгеруіне әдіс-темелік көмек жаса

лады

Мерзімі: уақытылы
Жұмыс түрі: коучингтер
Жауапты: І, ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері
мониторинг: Сабақ жоспарлары, кері байланыс
р/с: Мұғалімдерге әдістемелік көмек жасау
р/с: 5
Атқарылатын жұмыстар: Диалогтік сөйлеу дағдысын қалыптастырудағы әдіс-тәсілдер
Мақсаты:

Мұғалімдерге әдісте

мелік көмек ретінде сабақта пайдалануға арналған әдіс-тәсіл-дермен қаруландыру

Нәтиже:

Диалогтік сөйлеу дағдысын қалыптас

тырудағы әдіс-тә-сілдермен қамта-масыз етеді

Мерзімі: Қазан
Жұмыс түрі: баяндама
Жауапты: Рахмет Р
мониторинг: баяндама
р/с: 6
Атқарылатын жұмыстар: Тәлімгерлік жұмысы
Мақсаты: Бағдарлама мақса-тына сәйкес тәлім-герлер арқылы мек-теп көшбасшыларын дайындау
Нәтиже: Бағдарлама мақсаты жүзеге асырылып, мектеп көшбасшыларының белсенділігі артады
Мерзімі: Жыл бойы
Жұмыс түрі: тәлімгерлік
Жауапты:

Рахмет Р

Турганбаева З

Ілияс Ж

Тәуекелова Ұ

мониторинг: Жоспары, құжаттары
р/с: 7
Атқарылатын жұмыстар: Басқа мектептермен (№96) желілік байланысқа шығу
Мақсаты:

Мектептер арасында

ғы байланысты ны-ғайту, ортақ пробле-малардың шешімін іздеу

Нәтиже: Мектептер арасын-дағы байланысты нығайтып, ортақ проблемалардың шешімін табады
Мерзімі: Қараша
Жұмыс түрі: Желілік байланыс
Жауапты:

Рахмет Р

Турганбаева З

мониторинг: құжаттар
р/с: 8
Атқарылатын жұмыстар: Оқуды және оқытуды бағалаудың түрлері
Мақсаты:

Оқуды және оқыту

ды бағалаудың түр-лерімен таныстыру

Нәтиже:

Оқуды және оқыту

ды бағалаудың түр-лерімен танысады, қолданады

Мерзімі: қараша
Жұмыс түрі: Таныстыры-лым
Жауапты: Ілияс Ж
мониторинг: Құжаттар, кері байланыс
р/с: 9
Атқарылатын жұмыстар: Зерттеу сабақтарын өткізу
Мақсаты: Оқушылармен топ-тық жұмыс жасау арқылы жаңа әдіс-тәсілдерді сабаққа енгізу
Нәтиже: Оқушылармен топ-тық жұмыс жасау арқылы жаңа әдіс-тәсілдерді сабаққа енгізеді
Мерзімі: Желтоқсан
Жұмыс түрі: Ашық сабақтар
Жауапты:

Турганбаева З

Досжанов Н

Тәуекелова Ұ

Наурызбаев П

мониторинг: Сабақ жоспарлары
р/с: 10
Атқарылатын жұмыстар: СТО стратегияларын пайдалану арқылы оқушылардың креативті ойлауын дамыту
Мақсаты:

СТО стратегияла-

рын пайдалану арқы

лы оқушылардың креативті ойлауын дамыту жолдарын үйрету

Нәтиже:

СТО стратегияла-

рын пайдалану ар-қылы оқушылар-

дың креативті ойла

уын дамыту жолда-рын үйренеді

Мерзімі: қаңтар
Жұмыс түрі: тренинг
Жауапты: Рахмет Р
мониторинг: Тренинг құжаттары
р/с: 11
Атқарылатын жұмыстар:

Жас мамандармен жұмыс:

Не білдім? Не үйрендім?

Қалай жүзеге асырамын?

Мақсаты: Жас мамандарға берілген әдістемелік көмектің барысын қадағалау
Нәтиже: Жас мамандар оқы-ту мен оқудағы жа-ңалықтарды қалай жүзеге асырғанда-рын көрсете алады
Мерзімі: Жыл бойы
Жұмыс түрі: Ашық сабақ
Жауапты:

Әбілов Д

Есіркепова Б

Өмірзақова Қ

Тәуекелова К

мониторинг: Сабақ жоспарлары
р/с: 12
Атқарылатын жұмыстар: Бірлескен коучингтер ұйымдастыру: «Жадыны дамытуға арналған тапсырмалар арқылы оқыту сапасын арттыру»
Мақсаты:

Жадыны дамытуға арналған тапсырма-лар арқылы оқыту са

пасын арттыру жол- дарын үйрету

Нәтиже:

Жадыны дамытуға арналған тапсырма

лар арқылы оқыту сапасын арттыру жолдарын үйренеді

Мерзімі: қаңтар
Жұмыс түрі: коучинг
Жауапты: Турганбаева З
мониторинг: Сабақ жоспары, кері байланыс
р/с: 13
Атқарылатын жұмыстар: «Қоғамдағы мұғалімнің ролі» конференция
Мақсаты: Мектепішілік кәсіби қоғамдастық аясын-да мұғалім рөлінің артуы жайлы жаңа идеяларды ортаға салып, ой түйіндеу
Нәтиже: Мектепішілік кәсі-би қоғамдастық ая-сында мұғалім рө-лінің артуы жайлы жаңа идеяларды ортаға салып, ой түйіндеу
Мерзімі: ақпан
Жұмыс түрі: Конференция
Жауапты:

Жомартова М

ЖұбаниязовН

Ілияс Ж

мониторинг:

Конферен-

ция құжаттары

р/с: 14
Атқарылатын жұмыстар: Блум таксономиясы арқылы сабақты жоспарлауда сұрақтар мен тапсырмаларды құрастыру жолдары
Мақсаты: Мұғалімдерге қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасауда қолданылатын кезеңдердің мәнін ашып көрсету және үйрету
Нәтиже:

Мұғалімдер қысқа мерзімді сабақ жос

парын жасауда қол

данылатын кезең-дердің орындалу жолдарын жасап үйренеді

Мерзімі: Ақпан
Жұмыс түрі: коучинг
Жауапты: Тәуекелова Ұ
мониторинг:

Сабақ жоспары

кері байланыс

р/с: 15
Атқарылатын жұмыстар: Дарынды және талантты балалармен жұмыс жасау жолдары
Мақсаты: Дарынды және талантты балалармен жұмыс жасау жолдарын үйрету
Нәтиже: Дарынды және та-лантты балалармен жұмыс жасау жол-дарын үйренеді
Мерзімі: Ақпан
Жұмыс түрі: коучинг
Жауапты: Ілияс Ж
мониторинг:

Сабақ жоспары

кері байланыс

р/с: 16
Атқарылатын жұмыстар: Lesson Study-сабақты зерттеу
Мақсаты: Lesson Study-сабақ-ты зерттеу жұмыста-рын жүргізуді жос-парлау және өткізу
Нәтиже: Lesson Study-сабақ-ты зерттеу жұмыс-тарын жүргізеді жоспарлайды және өткізеді
Мерзімі:

Ақпан

Наурыз

сәуір

Жұмыс түрі: сабақ
Жауапты: Дамытушы, зерттеуші топтар
мониторинг:

Сабақ жоспары

кері байланыс

р/с: 17
Атқарылатын жұмыстар: Оқушыны көшбасшылыққа дайындау
Мақсаты: Мұғалімдерге оқу-шыны сабақ бары-сында көшбасшы болуға дайындау жолдарын үйрету
Нәтиже:

Мұғалімдер оқушы

ны сабақ барысын-да көшбасшы болу-ға дайындау жолдарын үйренеді

Мерзімі: наурыз
Жұмыс түрі: коучинг
Жауапты: Ілияс Ж
мониторинг: Сабақ жоспары кері байланыс
р/с: 18
Атқарылатын жұмыстар: Сындарлы оқыту теориясының оқушы жетістігіне әсері қандай?
Мақсаты: Сындарлы оқыту теориясының оқушы жетістігіне әсерін анықтау
Нәтиже: Сындарлы оқыту теориясының оқушы жетістігіне әсерін анықтайды
Мерзімі: наурыз
Жұмыс түрі: Дөңгелек үстел
Жауапты: Тәуекелова Ұ
мониторинг: Құжаттар, кері байланыс
р/с: 19
Атқарылатын жұмыстар: ДЖИГСО әдісі арқылы оқушының ауызекі сөйлеу дағдысын қалай қалыптастыруға болады?
Мақсаты: ДЖИГСО әдісі арқылы оқушының сөйлеу дағдысын қалыптастырудың жолдарын жүзеге асыра білу
Нәтиже: ДЖИГСО әдісі арқылы оқушының сөйлеу дағдысын қалыптастырудың жолдарын жүзеге асыра біледі
Мерзімі: наурыз
Жұмыс түрі: коучинг
Жауапты: Рахмет Р
мониторинг: Сабақ жоспары кері байланыс
р/с: 20
Атқарылатын жұмыстар: Дарынды және талантты балаларды анықтау жолдары
Мақсаты: Дарынды және талантты балаларды анықтау жолдарын үйрету
Нәтиже: Дарынды және талантты балаларды анықтау жолдарын үйренеді
Мерзімі: сәуір
Жұмыс түрі: коучинг
Жауапты: Тәуекелова Ұ
мониторинг: Сабақ жоспары кері байланыс
р/с: 21
Атқарылатын жұмыстар: ДЖИГСО әдісін оқушының диалогтік сөйлеу дағдысын қалыптастыруда тиімді қолдана білу
Мақсаты: ДЖИГСО әдісін оқушының диалог-тік сөйлеу дағдысын қалыптастыруда ти-імді қолдана білуге дағдыландыру
Нәтиже:

ДЖИГСО әдісін оқушының диалог

тік сөйлеу дағды-сын қалыптастыру

да тиімді қолдана біледі

Мерзімі: наурыз
Жұмыс түрі: Шеберлік сынып
Жауапты: Рахмет Р
мониторинг: Құжаттар, кері байланыс
р/с: 22
Атқарылатын жұмыстар: Желілік қоғамдастықта семинар ұйымдастыру
Мақсаты:

Желілік қоғамдастық №96 мектеп мұғалім

дерімен әдістемелік көмек және тәжірибе алмасу

Нәтиже: Мұғалімдер желі-лік қоғамдастық негізінде тәжірибе алмасады, бір-біріне әдістемелік көмек жасайды
Мерзімі: Сәуір
Жұмыс түрі: семинар
Жауапты:

Сансызбаев С

Қаниев М

мониторинг: Семинар құжаттары кері байланыс
р/с: « Қалыптастырушы баға-лау арқылы оқушының диалогтік сөйлеу дағдысын қалыптастыру»
р/с: 23
Атқарылатын жұмыстар: Пән мұғалімдері арасында әдістемелік дидактикалық әзірлемелер сайысы.
Мақсаты:

Пән мұғалімдері ара

сында әдістемелік дидактикалық әзірлемелер сайы-сын ұйымдастырып өткізу

Нәтиже:

Пән мұғалімдері арасында әдістеме

лік дидактикалық әзірлемелер сайы-сын ұйымдастыры


Ұқсас жұмыстар
Мектепті дамыту жоспары жайлы ақпарат
Оқушының бейімі
Газет-журнал графикасы
Орта мерзімді даму жоспары
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Бағдарлама тақырыбы
Пластикалық мүсін. 4сынып
Қазақстан суретшілері
Оқушылардың діни сауаттылығын қалыптастыру - заман талабы
Шұғылалы әлем
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz