Нуклеин қышқыл дары

Бекітемін

Мектеп директоры: Б. Көпесов

Бәйдібек ауданы Боралдай ауылы С. Ерубаев атындағы жалпы орта мектептің биология пәнінің мұғалімі Қарабекова Рыскүлдің орта мерзімді жоспары

Сыныбы: 10

Мақсаты: Жасушаның құрамындағы органикалық заттар: көмірсулар, липидтер, нәруыздар, нуклеин қышқылдарының құрылысы, негізгі ерекшеліктері мен атқаратын қызметтері туралы білімдерін қалыптастыру.

Нәтиже: Оқушыларды жасушаның құрамындағы органикалық заттармен таныса отырып, олардың құрылысы мен жасуша үшін атқаратын қызметінің маңызы туралы білімдері қалыптасады.

р/с
Тақырыбы
Оқытудың негізгі мақсаты
Оқу нәтижелері
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Барлық оқушыларды қамту жұмыстары (тапсырмалар)
Негізгі дерек көздер, ресурстар
р/с: 1
Тақырыбы: Көмірсулар
Оқытудың негізгі мақсаты:

Көмірсулардың құрылысын, қасиетін, құрылымын, маңыз

ын айтуға дағдыланадыру.

көмірсулардың өсімдік, жануар жасушасындағы ролі туралы және химия пәнімен байланыстыра отырып, білімдерін қалыптастыру .

Оқу нәтижелері: Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, басқа пәндермен байланыстыра, өзін-өзі реттей алады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтастыру

«Ой шақыру»

« Миға шабуыл»

«Джигсо » әдісі

«Жигсо1»

«Аквариумдағы балық»әдісі

«Серігіту сәті»

Тірек сызбалармен жұмыс

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағдаршам арқылы өзара, топты бағалау, бағалау парақшасына топтың бағасы қойылады
Барлық оқушыларды қамту жұмыстары (тапсырмалар): Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы
Негізгі дерек көздер, ресурстар: Power Point оқулық 10сынып биология, электронды оқулық Ғаламтордан алынған мәліметтер, тірек сөздер
р/с: 2
Тақырыбы: Липидтер
Оқытудың негізгі мақсаты:

Липидтердің құрылысын, қасиетін, құрылымын, маңы

зын, өсімдік, жануар жасушасындағы ролі туралы түсінік қалыптастыру

.

Оқу нәтижелері:

Мәтінді оқып, өз сөздерімен липидтердің құрылысын, қасиетін, құрылымын,

маңызын, өсімдік, жануар жасуша

сындағы ролі туралы түсінік қалыптасады

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтастыру

«Ой шақыру»әдісі

« Миға шабуыл» әдісі

«Джигсо » әдісі.

«Сана аллеясы»әдісі

Серігіту сәті «Көзқарас» әдісі.

«Тірек сызбамен» жұптық жұмыс

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Геометрия-

лық фигура-

лар арқылы бағалау

Өзара бағалау топты баға-

лау

Бағалау парақшалары-на топ бағалары қойылады

Барлық оқушыларды қамту жұмыстары (тапсырмалар): Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру
Негізгі дерек көздер, ресурстар:

Оқулық,

Электронды оқулық Интерактивті такта

Бағалау парағы Флипчарт,

маркер

р/с: 3
Тақырыбы: Нәруыз-биологиялық полимер
Оқытудың негізгі мақсаты:

. Оқушыларды оқулықпен, биологиялық жұмыс дәптерімен жұмыс істей алуға, мәтінді оқып, өз сөздерімен нәруыздардың құрылысын, қасиетін, құрылымын, маңыз

ын айтуға дағдыландыру.

Оқу нәтижелері: Биологиялық термин сөздермен, нәруыздардың өсімдік, жануар жасушасындағы ролі, құрылыс материалы ретінде маңызы туралы білім қалыптасады.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтастыру:“Түймедақ күлтелері”

“Фуршет” әдісі

«Миға шабуыл» әдісі

«Джигсо » әдісі.

“Кластер” әдісі

Серігіту сәті:

«Блум түймедағы»әдісі

Кері байланыс

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Алма түстері арқылы өзара, топты бағалау, бағалау парақшасына топтың бағасы қойылады
Барлық оқушыларды қамту жұмыстары (тапсырмалар): Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы
Негізгі дерек көздер, ресурстар:

Слайдты түсіндірме, оқулық, электронды оқулық,

Флипчарт, маркер,

А4 қағазы, түрлі-түсті қағаз.

Дәптермен жұмыс

р/с: 4
Тақырыбы:

Нуклеин қышқыл

дары.

Оқытудың негізгі мақсаты: Нуклеин қышқылдарының құрылысы мен оның жасушадағы атқаратын қызметтері туралы, ДНК мен оның құрылысына жеке тоқталу, тапсырмалар орындау барысында оқушыларды мақсатқа сай біліммен қамтамасыз ету.
Оқу нәтижелері: Оқушыларда Нуклеин қышқылдарының құрылысы мен оның жасушадағы атқаратын қызметтері туралы, ДНК мен оның құрылысы туралы білімдері қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтастыру:геометриялық фигуралар арқылы.

« Сұрағы бар қорап» әдісі

«Джигсо » әдісі.

«Зиг-заг»әдісі

«Веер»әдісі

«Фотограф»әдісі

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Өзара бағалау: смаиликтер арқылы өзін-өзі бағалау:

Блоб ағашы

топты бағалау:

Бағалау парақшасы арқылы

Барлық оқушыларды қамту жұмыстары (тапсырмалар): Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар:

Слайдты түсіндірме, электронды

оқулық

Флипчарт, маркер,

Бейне ролик

А4 қағазы, түрлі-түсті қағаз.

Дәптермен жұмыс


Ұқсас жұмыстар
Хромосоманың құрамы
Смайликтермен формативті бағалау
Ақпараттандырылған сабақ
Нәруыз молекуласын зерттеу
Жалпы ұпай сандары бойынша озып шыққан команданы марапаттау
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Астық тұқымдас
Ядроның құрылысы мен қызметі. Хромосомалар
Пластидтер – мембраналы органоид
Тіршілік химиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz