10-сынып биология пәні: Жасушаның құрамындағы органикалық заттар бойынша орта мерзімді жоспар

Бекітемін

Мектеп директоры: Б. Көпесов

Бәйдібек ауданы Боралдай ауылы С. Ерубаев атындағы жалпы орта мектептің биология пәнінің мұғалімі Қарабекова Рыскүлдің орта мерзімді жоспары

Сыныбы: 10

Мақсаты: Жасушаның құрамындағы органикалық заттар: көмірсулар, липидтер, нәруыздар, нуклеин қышқылдарының құрылысы, негізгі ерекшеліктері мен атқаратын қызметтері туралы білімдерін қалыптастыру.

Нәтиже: Оқушыларды жасушаның құрамындағы органикалық заттармен таныса отырып, олардың құрылысы мен жасуша үшін атқаратын қызметінің маңызы туралы білімдері қалыптасады.

р/с
Тақырыбы
Оқытудың негізгі мақсаты
Оқу нәтижелері
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Барлық оқушыларды қамту жұмыстары (тапсырмалар)
Негізгі дерек көздер, ресурстар
р/с: 1
Тақырыбы: Көмірсулар
Оқытудың негізгі мақсаты:

Көмірсулардың құрылысын, қасиетін, құрылымын, маңыз

ын айтуға дағдыланадыру.

көмірсулардың өсімдік, жануар жасушасындағы ролі туралы және химия пәнімен байланыстыра отырып, білімдерін қалыптастыру .

Оқу нәтижелері: Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, басқа пәндермен байланыстыра, өзін-өзі реттей алады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтастыру

«Ой шақыру»

« Миға шабуыл»

«Джигсо » әдісі

«Жигсо1»

«Аквариумдағы балық»әдісі

«Серігіту сәті»

Тірек сызбалармен жұмыс

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағдаршам арқылы өзара, топты бағалау, бағалау парақшасына топтың бағасы қойылады
Барлық оқушыларды қамту жұмыстары (тапсырмалар): Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы
Негізгі дерек көздер, ресурстар: Power Point оқулық 10сынып биология, электронды оқулық Ғаламтордан алынған мәліметтер, тірек сөздер
р/с: 2
Тақырыбы: Липидтер
Оқытудың негізгі мақсаты:

Липидтердің құрылысын, қасиетін, құрылымын, маңы

зын, өсімдік, жануар жасушасындағы ролі туралы түсінік қалыптастыру

.

Оқу нәтижелері:

Мәтінді оқып, өз сөздерімен липидтердің құрылысын, қасиетін, құрылымын,

маңызын, өсімдік, жануар жасуша

сындағы ролі туралы түсінік қалыптасады

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтастыру

«Ой шақыру»әдісі

« Миға шабуыл» әдісі

«Джигсо » әдісі.

«Сана аллеясы»әдісі

Серігіту сәті «Көзқарас» әдісі.

«Тірек сызбамен» жұптық жұмыс

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Геометрия-

лық фигура-

лар арқылы бағалау

Өзара бағалау топты баға-

лау

Бағалау парақшалары-на топ бағалары қойылады

Барлық оқушыларды қамту жұмыстары (тапсырмалар): Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру
Негізгі дерек көздер, ресурстар:

Оқулық,

Электронды оқулық Интерактивті такта

Бағалау парағы Флипчарт,

маркер

р/с: 3
Тақырыбы: Нәруыз-биологиялық полимер
Оқытудың негізгі мақсаты:

. Оқушыларды оқулықпен, биологиялық жұмыс дәптерімен жұмыс істей алуға, мәтінді оқып, өз сөздерімен нәруыздардың құрылысын, қасиетін, құрылымын, маңыз

ын айтуға дағдыландыру.

Оқу нәтижелері: Биологиялық термин сөздермен, нәруыздардың өсімдік, жануар жасушасындағы ролі, құрылыс материалы ретінде маңызы туралы білім қалыптасады.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтастыру:“Түймедақ күлтелері”

“Фуршет” әдісі

«Миға шабуыл» әдісі

«Джигсо » әдісі.

“Кластер” әдісі

Серігіту сәті:

«Блум түймедағы»әдісі

Кері байланыс

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Алма түстері арқылы өзара, топты бағалау, бағалау парақшасына топтың бағасы қойылады
Барлық оқушыларды қамту жұмыстары (тапсырмалар): Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы
Негізгі дерек көздер, ресурстар:

Слайдты түсіндірме, оқулық, электронды оқулық,

Флипчарт, маркер,

А4 қағазы, түрлі-түсті қағаз.

Дәптермен жұмыс

р/с: 4
Тақырыбы:

Нуклеин қышқыл

дары.

Оқытудың негізгі мақсаты: Нуклеин қышқылдарының құрылысы мен оның жасушадағы атқаратын қызметтері туралы, ДНК мен оның құрылысына жеке тоқталу, тапсырмалар орындау барысында оқушыларды мақсатқа сай біліммен қамтамасыз ету.
Оқу нәтижелері: Оқушыларда Нуклеин қышқылдарының құрылысы мен оның жасушадағы атқаратын қызметтері туралы, ДНК мен оның құрылысы туралы білімдері қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтастыру:геометриялық фигуралар арқылы.

« Сұрағы бар қорап» әдісі

«Джигсо » әдісі.

«Зиг-заг»әдісі

«Веер»әдісі

«Фотограф»әдісі

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Өзара бағалау: смаиликтер арқылы өзін-өзі бағалау:

Блоб ағашы

топты бағалау:

Бағалау парақшасы арқылы

Барлық оқушыларды қамту жұмыстары (тапсырмалар): Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар:

Слайдты түсіндірме, электронды

оқулық

Флипчарт, маркер,

Бейне ролик

А4 қағазы, түрлі-түсті қағаз.

Дәптермен жұмыс


Ұқсас жұмыстар
Жасуша құрамындағы органикалық және бейорганикалық заттар; өсімдік ұлпаларының түрлері мен қызметі
Химия (10-сынып): құрамындағы элементтердің массалық үлесі бойынша эмпирикалық және молекулалық формулаларды құрастыруға арналған қысқа мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді жоспар: 8-сынып биология пәні - лейкоциттердің құрылысы мен қызметі
Дүниетану пәні: Өсімдіктер тақырыбы бойынша орта мерзімді жоспар
7-сынып биология пәні: Желілілер типі тарауының орта мерзімді жоспары
8-сынып биологиясы: Жасуша құрылымы мен органоидтары - орта мерзімді жоспар
7-сынып: Химиялық элементтер, қосылыстар және адам ағзасы - Тағам құрамындағы қоректік заттар (1-сабақ)
10-сынып Web-жобалау пәні: HTML кестелері бойынша 39-сабаққа арналған қысқа мерзімді жоспар
Физика пәні: Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
8-сынып қазақ тілі пәні: сөйлем және сөйлем мүшелері бойынша орта мерзімді жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz