Міндетті достық

13. 05. 2016ж.
«Тексерілді»
Директордың оқу
ісі жөніндегі орынбасары
Байзақов А.
Шебер сынып сабағы
Тақырыбы: Жаңа әдіс тәсілдерді қолдана отырып оқушылардың сыни ойлауын дамыту.
Мақсаты: Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер арқылы жоғары нәтижелерге қол жеткізу. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту үшін ойлау арқылы ойлануға дағдыландыру.
Күтілетін нәтижесі:
- Жаңа әдіс тәсілдерді сабақта қолдануға мүмкіндік алады.
- Мұғалімдер жаңа идеялармен алмасады.
- Белгілі бірлескен зерттеу топтары қалыптасады.
- Басқа мектептермен іскерлік қарым -қатынас орнайды.
Түйінді идеялары: Жаңаша әдіс - тәсілдерді пайдаланудың тиімділігін меңгереді
Әдіс-тәсілдері: « Ойлан, Бірік, Бөліс» «Синектика», «Кезбе тілші», «Сиқырлы қобдиша», «ПОПС» .
Слаид № 1
Психологиялық ахуал тудыру, топтастыру. «Сағат» ойының ойнату арқылы ұстаздардың көңіл-күйлерін көтеру, психологиялық жағдай жасау, топтастыру.
Тақтаға сағаттың суреті ілінеді, ал топтарға стикерлер таратылады. Ұстаздарға «Сіздің өз біліктілігіңізді арттыруға арналған ең қолайлы уақытыңыз?» деген сұрақ қойылады, әр мұғалім стикерге атын жазып, өзінің унатқан уақытына стикерді жабыстырады. Уақытты атаған кезде мұғалімдер топтасады да келесі әрекеттер жасайды:
- 6-9 (18-21) сағат аралығындағылар - амандасады,
- 9-12 (21-00) сағат аралығындағылар - құшақтасу,
- 12-15 (00-03) сағат аралығындағылар - арқа түйістіру
- 15-18 (03-06) сағат аралығындағылар - жақсы сөз, тілек айтады бір-бірлеріне.
Топтар осы уақыт аралығы арқылы топтасып отырады.
Сурет қиындылары
Стикер, маркер
Слаид № 4. «Синектика» әдісі бойынша бірлескен
жұмыс жұмыс жүргізу:«Достық, достық түрлері» тақырыбын тұжырымидамалық карта арқылы талдау.
«
Бетпе-бет достық»:
« Қашықтықтағы достық»:
«Үндемейтін достық»:
«Міндетті достық»:
«Күндердің бірінде өлетін достық»:
«Күтімсіз достық»
Слаид, А4 парақшалары,
флипчарт
Слаид № 5. «Кезбе тілші» әдісі бойынша «Ұры» оқиғасын рольдік ойын арқылы жүргізу
Нұсқау:
1-топ: телефон соғылып жатқан ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды.
2-топ: телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді
3-топ: тілші; оқиға орнынан ақпарат ұсынады
4-топ: тілші сұхбат алатын куәгер
3 мин
5 мин
Қорытынды
КЕРІ БАЙЛАНЫС
Слайд № 6 .
Өзара бағалау жетістік, кемшіліктеріне қарай жиынтық бағаны шығару, номинация беру, мадақтау, жүлде беру
Мұғалім сөзі :
Нұсқау: Құрметті әріптестер, сабағымызды «Сиқырлы қобдиша» жаттығуы арқылы бекітсек. Қатысушылар барлығымыз шеңбер құра тұрамыз. Ортада сиқырлы қобдиша бар. Сыйлықтар - кеспеқағазға жазылған бірлесіп жұмыс жасауға қажет қасиеттер.
Жаттығу шарты: Қобдишадан әр қатысушы кезекпен бір сыйлықты таңдап алып, ішінде жазылған сөзді лайықты деп санаған адамға сыйлайды. Сыйлықтар үлестірілгеннен кейін, шеңбер бойынша өзінің сыйлығын айтады, бұл қасиеттің бірлесіп жұмыс атқаруға неліктен қажет екендігіне комментарий береді.
( ол сыйлық қасиеттер мыналар: жауапкершілік , ізденімпаздық , креативтілік, еңбекқорлық)
Нұсқау: Кері байланыс « ПОПС» әдісі бойынша жүргізіледі. Алдарыңыздағы парақшаларда мына сөз тіркестерін толтырыңыздар.
- Менің ойымша
- Мен мұны былай дәлелдеймін
- Мен бұған мынандай мысалдар келтіремін
- Мен мынандай қорытынды шешімге келдім
Әр топ төрағасы қарсы топ пен өздерінің жетістіктері мен ұсыныстарын айтты сыни пікірлер айта формативті түрде баға берді, Оқушылар өзара бағалады, қорытынды баға бірлесіп қойылды Сабақ соңында оқушылар табысына «Аукцион» өткізеді. Жеңімпаздар 5 номинация бойынша
1. «Ең дарынды»
2. «Ең білімді»
3. «Ең ақылды»
4. «Ең сауатты»
5. «Ең тапқыр»
деп бағаланып, марапатталады.
Шеңбер құрады, кеспеқағаздар бойынша жұмыс істейді, комментарий жасайды.
Кеспе қағаздар
А4 парақшалары
Мұғалім: ___Қарабекова Рыскүл
» тақырыбында өткізілген коучинг-сессия бойынша рефлексивтік есеп
Әріптестерім коучинг-сессияға сабақтарын аяқтап болып келгендіктен, шаршаңқырап енді. Коучингті бастамай жатып біз топтарға бірігуіміз қажет екендігін айтып, түрлі геометриялық фигуралардың бірін таңдауды сұрандым. Бірдей фигура таңдағандар бір топқа бірігіп алған соң, енді өздері таңдаған фигураға сәйкес мінездемемен таныстырып өттім. Барлығына жақсы мінездемелер айтып, ойларын коучингке бұрдым. Өзім топқа бөле отырып, олардан : Сабақта оқушыларды топқа біріктірудің маңызы қандай деп ойлайсыздар? Сыныпта жайлы психологиялық ахуал тудырудың қажеттілігі туралы не ойлайсыздар? Өз сабақтарыңызда жағымды ахуалды қалай ұйымдастырасыздар? Деген тәрізді сұрақтар қою арқылы, ұстаздарға ой салдым.
Келесі, «» ретінде топ назарына туралы суреттерді ұсындым. Суреттерден не көріп отырсыздар? ны сабақта пайдаланудың пайдасы бар деп ойлайсыздар ма? Және тағы да басқа сұрақтар қойып, топ мүшелерінің ойларын білдім. Т. Р есімді апайымыз өзінің ны пайдалануға дағдылы екендігін, қажетті ақпараттарға тез арада қол жеткізуге болатындығын, жалпы жағымды жақтарын айтып өтті.
Келесі кезең: Таныстырылым « » тақырыбына бейнеролик тамашалады. Онда жақтары айтылды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz