Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың жоспары. Сабақтың тақырыбы
Сыныбы: 9 <<Ә>>
Сабақтың тақырыбы: Америка Құрама Штаттары
Сабақтың мақсаты: Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі әлеуметтік-экономикалық және саяси жағдайы туралы білу.
Сабақтың міндеттері:
oo Соғыстан кейінгі жағдайын біледі,түсінеді.
oo АҚШ тың басшыларының басты саясаттарын жан-жақты саралайды, баға береді.
oo АҚШ пен Ресейдің саясатын салыстыра отырып қарастыру.
oo Өзара пікір алмаса отырып көз қарастары қалыптасады.
Күтілетін нәтиже: АҚШ саясатының тарихын өздері аша отырып түсінеді, ойларын еркін жеткізуге дағдыланады.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Топпен жұмыс
Сабаққа қажетті көрнекіліктер: суреттер,
Құралдар: тақта, плакат,стикер,маркер
Сабақтың жоспары:
Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Қамтылатын модуль
Ұйымдастыру кезеңі
АҚШ,Жапония,Ресей,Туркия мемлекетерінің туларындағы бір белгілерін ала отырып топтарға бөлу.
Мемлекет тулары арқылы топтарға бөлінеді.
1.топ АҚШ
2. топ. Ресей
3.топ.Жапония
4.топ. Туркия
Диалогтық оқыту
Білу
<<Миға шабуыл>>
oo Қолдарыңдағы белгілерге қараңыздаршы ол туралы не ойлайсыздар?
oo Түстер қандай мағына береді? Оның қандай себептері бар.
oo Бұл мемлекеттердің бір - біріне қандай байланыстары бар?
Оқушылар берілген сүрақтарға жауап береді, өз ойларын ортаға салады.
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер
Түсіну
Егерде мен
oo Л.И.Брежнев болсаңыз
oo В.Путин
oo Мұстафа Кемал паша
oo Н.С.Хрущев
Оқушылар өздерін бір сәт сол кезеңдегі басшылар орнына қоя отырып олардың саясаты туралы айтып шығады.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Талдау
Зерттеу жұмыстары
"FILA" кестесімен жұмыс жасау
F - дәлел.
I- болжам.
L- мақсат.
A- жоспар.
1- Мәлімет
2- Болжау
3- Зерттеу
4- Жоспар құру
Диалогтық оқыту.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
АКТ.
Жинақтау
Кезбе тілші
Топтарда АҚШ туралы жаңалықтар бағдарламасын жасау қажет
1-топ:
телефон соғылып жатқанға ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды.
2-топ
Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді.
3-топ.
Тілші; оқиға орнынан ақпарат ұсынады.
4-топ.
Тілші сұхбат алатын куәгер
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Талантты және дарынды оқушыларды оқыту.
АКТ.
Бағалау
Топ басшылары өз топтарының жауаптарына қарай 100 доллар ұсынып отырады. Оқушылар сабақ соңында жинаған ақшаларын банкке салымшы болып тіркеледі.
Кері байланыс
531 стратегиясы
1. Бүгінгі cабақтан есте қалған 5 нәрсені жазыңыз.
2. Сабақ барысында естіген 3 маңызды ұғым жазыңыз.
3. Талқылау барысында туындаған 1 сұрақ жазыңыз.
Үйге тапсырма беру
Жапония мемлекеті
Сабақтың тақырыбы: Америка Құрама Штаттары
Сабақтың мақсаты: Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі әлеуметтік-экономикалық және саяси жағдайы туралы білу.
Сабақтың міндеттері:
oo Соғыстан кейінгі жағдайын біледі,түсінеді.
oo АҚШ тың басшыларының басты саясаттарын жан-жақты саралайды, баға береді.
oo АҚШ пен Ресейдің саясатын салыстыра отырып қарастыру.
oo Өзара пікір алмаса отырып көз қарастары қалыптасады.
Күтілетін нәтиже: АҚШ саясатының тарихын өздері аша отырып түсінеді, ойларын еркін жеткізуге дағдыланады.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Топпен жұмыс
Сабаққа қажетті көрнекіліктер: суреттер,
Құралдар: тақта, плакат,стикер,маркер
Сабақтың жоспары:
Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Қамтылатын модуль
Ұйымдастыру кезеңі
АҚШ,Жапония,Ресей,Туркия мемлекетерінің туларындағы бір белгілерін ала отырып топтарға бөлу.
Мемлекет тулары арқылы топтарға бөлінеді.
1.топ АҚШ
2. топ. Ресей
3.топ.Жапония
4.топ. Туркия
Диалогтық оқыту
Білу
<<Миға шабуыл>>
oo Қолдарыңдағы белгілерге қараңыздаршы ол туралы не ойлайсыздар?
oo Түстер қандай мағына береді? Оның қандай себептері бар.
oo Бұл мемлекеттердің бір - біріне қандай байланыстары бар?
Оқушылар берілген сүрақтарға жауап береді, өз ойларын ортаға салады.
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер
Түсіну
Егерде мен
oo Л.И.Брежнев болсаңыз
oo В.Путин
oo Мұстафа Кемал паша
oo Н.С.Хрущев
Оқушылар өздерін бір сәт сол кезеңдегі басшылар орнына қоя отырып олардың саясаты туралы айтып шығады.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Талдау
Зерттеу жұмыстары
"FILA" кестесімен жұмыс жасау
F - дәлел.
I- болжам.
L- мақсат.
A- жоспар.
1- Мәлімет
2- Болжау
3- Зерттеу
4- Жоспар құру
Диалогтық оқыту.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
АКТ.
Жинақтау
Кезбе тілші
Топтарда АҚШ туралы жаңалықтар бағдарламасын жасау қажет
1-топ:
телефон соғылып жатқанға ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды.
2-топ
Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді.
3-топ.
Тілші; оқиға орнынан ақпарат ұсынады.
4-топ.
Тілші сұхбат алатын куәгер
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Талантты және дарынды оқушыларды оқыту.
АКТ.
Бағалау
Топ басшылары өз топтарының жауаптарына қарай 100 доллар ұсынып отырады. Оқушылар сабақ соңында жинаған ақшаларын банкке салымшы болып тіркеледі.
Кері байланыс
531 стратегиясы
1. Бүгінгі cабақтан есте қалған 5 нәрсені жазыңыз.
2. Сабақ барысында естіген 3 маңызды ұғым жазыңыз.
3. Талқылау барысында туындаған 1 сұрақ жазыңыз.
Үйге тапсырма беру
Жапония мемлекеті
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz