Сабақтың жоспары. Сабақтың тақырыбы

Сыныбы: 9 «Ә»

Сабақтың тақырыбы: Америка Құрама Штаттары

Сабақтың мақсаты: Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі әлеуметтік-экономикалық және саяси жағдайы туралы білу.

Сабақтың міндеттері:

  • Соғыстан кейінгі жағдайын біледі, түсінеді.
  • АҚШ тың басшыларының басты саясаттарын жан-жақты саралайды, баға береді.
  • АҚШ пен Ресейдің саясатын салыстыра отырып қарастыру.
  • Өзара пікір алмаса отырып көз қарастары қалыптасады.

Күтілетін нәтиже: АҚШ саясатының тарихын өздері аша отырып түсінеді, ойларын еркін жеткізуге дағдыланады.

Сабақтың типі: Жаңа білім беру

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақтың әдісі: Топпен жұмыс

Сабаққа қажетті көрнекіліктер: суреттер,

Құралдар: тақта, плакат, стикер, маркер

Сабақтың жоспары:

Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Қамтылатын модуль
Әдіс-тәсілдер: Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті: АҚШ, Жапония, Ресей, Туркия мемлекетерінің туларындағы бір белгілерін ала отырып топтарға бөлу.
Оқушының іс-әрекеті:

Мемлекет тулары арқылы топтарға бөлінеді.

1. топ АҚШ

2. топ. Ресей

3. топ. Жапония

4. топ. Туркия

Қамтылатын модуль: Диалогтық оқыту
Әдіс-тәсілдер:

Білу

«Миға шабуыл»

Мұғалімнің іс-әрекеті:
  • Қолдарыңдағы белгілерге қараңыздаршы ол туралы не ойлайсыздар?
  • Түстер қандай мағына береді? Оның қандай себептері бар.
  • Бұл мемлекеттердің бір -біріне қандай байланыстары бар?
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар берілген сүрақтарға жауап береді, өз ойларын ортаға салады.
Қамтылатын модуль: Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер
Әдіс-тәсілдер:

Түсіну

Егерде мен

Мұғалімнің іс-әрекеті:
  • Л. И. Брежнев болсаңыз
  • В. Путин
  • Мұстафа Кемал паша
  • Н. С. Хрущев
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар өздерін бір сәт сол кезеңдегі басшылар орнына қоя отырып олардың саясаты туралы айтып шығады.
Қамтылатын модуль: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Әдіс-тәсілдер:

Талдау

Зерттеу жұмыстары

Мұғалімнің іс-әрекеті:

“FILA” кестесімен жұмыс жасау

F - дәлел.

I- болжам.

L- мақсат.

A- жоспар.

Оқушының іс-әрекеті:
  1. Мәлімет
  2. Болжау
  3. Зерттеу
  4. Жоспар құру
Қамтылатын модуль:

Диалогтық оқыту.

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

АКТ.

Әдіс-тәсілдер:

Жинақтау

Кезбе тілші

Мұғалімнің іс-әрекеті: Топтарда АҚШ туралы жаңалықтар бағдарламасын жасау қажет
Оқушының іс-әрекеті:

1-топ:

телефон соғылып жатқанға ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды.

2-топ

Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді.

3-топ.

Тілші; оқиға орнынан ақпарат ұсынады.

4-топ.

Тілші сұхбат алатын куәгер

Қамтылатын модуль:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Талантты және дарынды оқушыларды оқыту.

АКТ.

Әдіс-тәсілдер: Бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Топ басшылары өз топтарының жауаптарына қарай 100 доллар ұсынып отырады. Оқушылар сабақ соңында жинаған ақшаларын банкке салымшы болып тіркеледі.
Әдіс-тәсілдер:

Кері байланыс

531 стратегиясы

1. Бүгінгі cабақтан есте қалған 5 нәрсені жазыңыз.

2. Сабақ барысында естіген 3 маңызды ұғым жазыңыз.

3. Талқылау барысында туындаған 1 сұрақ жазыңыз.

Әдіс-тәсілдер: Үйге тапсырма беру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жапония мемлекеті

Ұқсас жұмыстар
Ән Желтоқсан желі Хорда жаттығу
§1. Еуропа елдері
Оқушылар зейінін сабаққа аудару
Бірінші дүниежүзілік соғыс қарсаңындағы әлем көрнісі
Қазақстан тарихы. 9-сынып
Қазіргі дүние жүзі тарихы. 9-сынып
Жеңіл атлетика. Бір орынан екі аяқпен 90,180,360 гр. бұрылу, секіру
Қай түзу перпендикуляр түзу
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғылар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz