Файл қосу

Топпен жұмыс жасау

Пән: Әртүрлі
Тақырыбы 82
Мұхтар Әуезов өмірі, шығармашылық жолы.

Мақсаты
Мұхтар Омарханұлы Әуезов - қазақтың танымал жазушысы, қоғам қайраткері, біртуар тума талант иесінің өмірі, шығармашылық жолына, тіліне, көркемдігіне баса назар аудару.
Жалпы мақсат
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Жазушының ойының тереңдігі, тіл көркемдігі, оқырманға, халқына қалдырған аманаты, болашақ алдындағы парыз бен міндет туралы біледі, түсінік танымдары қалыптасады.
Күтілетін нәтиже
Тақырып туралы түсініп, мағынасын ажыратып, Мұхтардың өмірі мен шығармашылығын түсініп оқиды, талдау жасай алады, көркемдік қасиетін тауып дағдыланады.
7 модульдің қолданылуы
АКТ", "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "Оқытуды басқару және көшбасшылық".

Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Кім жылдам, Кім алғыр, Галерея әдісі, Тест, Бес жолды өлең, Бес саусақ
Қолданылатын ресурстар
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг
Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.
Барлық оқушыны ортаға шығарып қағаз суыртамын. Онда Жансүгіровтың <<Күйші>> поэмасынан үзінді келтірілген. Поэманың орналасу тәртібін сақтай отырып, сағат тіліне байланысты орналасады.
.
Топқа бөлдіремін.
Қалай отыратындықтарын түсіндіремін.
Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін.
Мұғаліммен сәлемдеседі.
Өлең жолдарын оқу арқылы үй тапсырмасы тексеріледі. Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.
Өлеңнің ретін сақтай отырып, топ құрып орындарына отырады.
Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын жазып шығады. Оны тақтаға шығып А1 форматтағы қағазға жазады.
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылық
тарын ояту
<<Кім жылдам>>
Сұрақтар әр топқа жеке-жеке қойылады.
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
Үй тасырмасын қайталауға сұрақтар беріледі, поэманың айтпақ ойын күйшінің көңіл күйіне қарай сұрақтар беріледі.
Мұғалім берген сұраққа мазмұнды жауап қайтару, диалог арқылы қайталау сұрақтары мен тапсырмаларды топ мүшелері өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді
Түсіну
<<Кім алғыр>> әдісі

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырып пен жаңа сабақты байланыстыра отырып, бірненше сұрақтар дайындау
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу
Топпен жұмыс, жаңа сабаққа қадам жасау.
Қолдану
<<Галерея әдісі>> пайдаланамыз
Тақырыбы: Мұхтар Әуезов өмірі мен шығармашылығы, романдағы тарихи тұлғаларға талдау жасау. Мұхтардың мұражайына саяхат жасау.

Осы көрсетілген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында галерея әдісі бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз беттерінше дайындық жасату. Топтарға бейнебаян көрсетіледі, мазмұны баяндалады.
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту, мұражайдың тарихын меңгереді.
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, төрт топ бір бірін аралап шығады.
Сергіту сәті
Қажетіне қарай
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Дайын жаттығулар жасайды.
Талдау
Топпен жұмыс <<Тест>> тәсілі арқылы

Топтарға жаңа тақырып бойынша өткен сабақты толық меңгерту мақсатында ашық, жабық, ия-жоқ, сәйкестендіру тест жұмыстары беріледі. Тест тапсырмалары жаңа тақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және жұмыс істеу
Төрт топқа берілген тест тапсырмаларын уақытылы құрып, орындау, топпен тапсырмаларды талқылау, әр топтан оқушы ортаға шығып өз ойын және пікірін бүгінгі тақырып бойынша жеткізу, талдау және бағалау, тапсырмаларды орындату

Жинақтау
Шығармашылық тапсырма
<<Бес жолды өлең>> әдісі
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, эссе, өлең жазу.
Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын қағазға жазып, оқып береді.
Бағалау
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағалау парақшалары
Бағалау парақшасы мен бағалау дискриптерін тарату
Өзін өзі топпен бағалайды
Рефлексия
<<Бес саусақ>> тәсілі
Оқушыларға А4 қағазына алақандарын салып, толтыруды ұсыну
Ұсынылған қағазды толтыру тақтаға жапсыру, дәлелдеу.
Үй тапсырмасы
Сөзмаржан , даналық ойлар.
М.Әуезов өмірі, шығармашылығына талдау жасау.

Деңгейлік тапсырмаларды орындау, мәтінмен жұмыстану.

Қазақ әдебиеті 9а сыныбы 26-29. 04. 2016.
Тақырыбы 88-89
Ілияс Есенберлин шығармашылығы.

Мақсаты
Қазақ халқының белгілі жазушысы, қазақ прозасының майталманы Ілиястың өмір жолы мен шығармашылығына, көркемдік ерекшелігіне, оқушыға айтар ойы туралы сөз қозғау. Тіл көркемдігіне баса назар аудару.
Жалпы мақсат
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Әдеби бағыттар мен күрделі шығарма туралы біледі, түсінік танымдары қалыптасады.
Күтілетін нәтиже
Тақырып туралы түсініп, мағынасын ажыратып, Ілиястың шығармаларын түсініп оқиды, талдау жасай алады, көркемдік қасиетін тауып дағдыланады.
7 модульдің қолданылуы
АКТ", "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "Оқытуды басқару және көшбасшылық".

Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Кім жылдам, Кім алғыр, Жигсо, Дебат,
Қолданылатын ресурстар
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг
Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын.
Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.
Топқа бөлдіремін.
Қалай отыратындықтарын түсіндіремін.
Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін.
Мұғаліммен сәлемдеседі.
Шеңбер жасап бір-біріне жылы сөздер айтты.
Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.
Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады.
Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын жазып шығады. Оны тақтаға шығып А1 форматтағы қағазға жазады.
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылық
тарын ояту
<<Кім жылдам>>
Сұрақтар слайдта әр топқа
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
Слайда үй тасырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі.
Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді
Түсіну
<<Кім алғыр>> әдісі

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше сұрақтар дайындау
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу
Топпен жұмыс жасау
Қолдану
<<ЖИГСО әдісі>> пайдаланамыз
Тақырыбы: Ілияс Есенберлиннің өмірі мен шығармашылығы, тарихи тұлғаларға талдау жасау.

Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз беттерінше дайындық жасату
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді
Сергіту сәті
Қажетіне қарай
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығулар жасайды.
Талдау
Топпен жұмыс <<Дебат>> әдісі

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріледі.Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа тақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және жұмыс істеу
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, топпен тапсырмаларды талқылау, әр топтан оқушы ортаға шығып өз ойын және пікірін бүгінгі тақырып бойынша жеткізу, талдау және бағалау, тапсырмаларды орындату

Жинақтау
Шығармашылық тапсырма
<<60 жылдардағы проза жанры>> (кітап,сурет)
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады
Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын қағазға жазып береді
Бағалау
Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Өзін өзі топпен бағалайды
Рефлексия
Стикерлерді толтыру
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Ұсынылған стикерді толтыру
Үй тапсырмасы
Сөзмаржан , даналық ойлар.
І. Есенберлин өмірі, шығармаларына талдау жасау.

Деңгейлік тапсырмаларды орындау.



Ұқсас жұмыстар
Топ басшысының бағалауы
Топты бағалау
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Фосфор оксидінің алынуы
Африка материгі-10 сағат
Түрлі карталарда меридиандер мен параллельдердің бейнелену ерекшеліктері
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Өзін-өзі презентациялау
Пәндер