Топпен жұмыс жасау

Тақырыбы 82
Мұхтар Әуезов өмірі, шығармашылық жолы.
Тақырыбы 82: Мақсаты
Мұхтар Әуезов өмірі, шығармашылық жолы.: Мұхтар Омарханұлы Әуезов - қазақтың танымал жазушысы, қоғам қайраткері, біртуар тума талант иесінің өмірі, шығармашылық жолына, тіліне, көркемдігіне баса назар аудару.
Тақырыбы 82: Жалпы мақсат
Мұхтар Әуезов өмірі, шығармашылық жолы.: Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Жазушының ойының тереңдігі, тіл көркемдігі, оқырманға, халқына қалдырған аманаты, болашақ алдындағы парыз бен міндет туралы біледі, түсінік танымдары қалыптасады.
Тақырыбы 82: Күтілетін нәтиже
Мұхтар Әуезов өмірі, шығармашылық жолы.: Тақырып туралы түсініп, мағынасын ажыратып, Мұхтардың өмірі мен шығармашылығын түсініп оқиды, талдау жасай алады, көркемдік қасиетін тауып дағдыланады.
Тақырыбы 82: 7 модульдің қолданылуы
Мұхтар Әуезов өмірі, шығармашылық жолы.: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Тақырыбы 82: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Мұхтар Әуезов өмірі, шығармашылық жолы.: Кім жылдам, Кім алғыр, Галерея әдісі, Тест, Бес жолды өлең, Бес саусақ
Тақырыбы 82: Қолданылатын ресурстар
Мұхтар Әуезов өмірі, шығармашылық жолы.: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Тақырыбы 82:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Мұхтар Әуезов өмірі, шығармашылық жолы.:

Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.

Барлық оқушыны ортаға шығарып қағаз суыртамын. Онда Жансүгіровтың «Күйші» поэмасынан үзінді келтірілген. Поэманың орналасу тәртібін сақтай отырып, сағат тіліне байланысты орналасады.

.

Топқа бөлдіремін.

Қалай отыратындықтарын түсіндіремін.

Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін.

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Өлең жолдарын оқу арқылы үй тапсырмасы тексеріледі. Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.

Өлеңнің ретін сақтай отырып, топ құрып орындарына отырады.

Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын жазып шығады. Оны тақтаға шығып А1 форматтағы қағазға жазады.

Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Тапсырма:

«Кім жылдам»

Сұрақтар әр топқа жеке-жеке қойылады.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Үй тасырмасын қайталауға сұрақтар беріледі, поэманың айтпақ ойын күйшінің көңіл күйіне қарай сұрақтар беріледі.

Оқушылардың іс-әрекеті: Мұғалім берген сұраққа мазмұнды жауап қайтару, диалог арқылы қайталау сұрақтары мен тапсырмаларды топ мүшелері өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма: «Кім алғыр» әдісі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырып пен жаңа сабақты байланыстыра отырып, бірненше сұрақтар дайындау
Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс, жаңа сабаққа қадам жасау.

Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма:

«Галерея әдісі» пайдаланамыз

Тақырыбы: Мұхтар Әуезов өмірі мен шығармашылығы, романдағы тарихи тұлғаларға талдау жасау. Мұхтардың мұражайына саяхат жасау.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Осы көрсетілген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында галерея әдісі бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз беттерінше дайындық жасату. Топтарға бейнебаян көрсетіледі, мазмұны баяндалады.
Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту, мұражайдың тарихын меңгереді.

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, төрт топ бір бірін аралап шығады.

Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Тапсырма: Қажетіне қарай
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Оқушылардың іс-әрекеті: Дайын жаттығулар жасайды.
Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма: Топпен жұмыс «Тест» тәсілі арқылы
Мұғалімнің іс-әрекеті: Топтарға жаңа тақырып бойынша өткен сабақты толық меңгерту мақсатында ашық, жабық, ия-жоқ, сәйкестендіру тест жұмыстары беріледі. Тест тапсырмалары жаңа тақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және жұмыс істеу
Оқушылардың іс-әрекеті: Төрт топқа берілген тест тапсырмаларын уақытылы құрып, орындау, топпен тапсырмаларды талқылау, әр топтан оқушы ортаға шығып өз ойын және пікірін бүгінгі тақырып бойынша жеткізу, талдау және бағалау, тапсырмаларды орындату
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Тапсырма:

Шығармашылық тапсырма

«Бес жолды өлең» әдісі

Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, эссе, өлең жазу.
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын қағазға жазып, оқып береді.
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма: Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағалау парақшалары
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау парақшасы мен бағалау дискриптерін тарату
Оқушылардың іс-әрекеті: Өзін өзі топпен бағалайды
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Тапсырма: «Бес саусақ» тәсілі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға А4 қағазына алақандарын салып, толтыруды ұсыну
Оқушылардың іс-әрекеті: Ұсынылған қағазды толтыру тақтаға жапсыру, дәлелдеу.
Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасы
Тапсырма: Сөзмаржан, даналық ойлар.
Мұғалімнің іс-әрекеті: М. Әуезов өмірі, шығармашылығына талдау жасау.
Оқушылардың іс-әрекеті: Деңгейлік тапсырмаларды орындау, мәтінмен жұмыстану.

Қазақ әдебиеті 9а сыныбы 26-29. 04. 2016.

Тақырыбы 88-89
Ілияс Есенберлин шығармашылығы.
Тақырыбы 88-89: Мақсаты
Ілияс Есенберлин шығармашылығы.: Қазақ халқының белгілі жазушысы, қазақ прозасының майталманы Ілиястың өмір жолы мен шығармашылығына, көркемдік ерекшелігіне, оқушыға айтар ойы туралы сөз қозғау. Тіл көркемдігіне баса назар аудару.
Тақырыбы 88-89: Жалпы мақсат
Ілияс Есенберлин шығармашылығы.: Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Әдеби бағыттар мен күрделі шығарма туралы біледі, түсінік танымдары қалыптасады.
Тақырыбы 88-89: Күтілетін нәтиже
Ілияс Есенберлин шығармашылығы.: Тақырып туралы түсініп, мағынасын ажыратып, Ілиястың шығармаларын түсініп оқиды, талдау жасай алады, көркемдік қасиетін тауып дағдыланады.
Тақырыбы 88-89: 7 модульдің қолданылуы
Ілияс Есенберлин шығармашылығы.: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Тақырыбы 88-89: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Ілияс Есенберлин шығармашылығы.: Кім жылдам, Кім алғыр, Жигсо, Дебат,
Тақырыбы 88-89: Қолданылатын ресурстар
Ілияс Есенберлин шығармашылығы.: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Тақырыбы 88-89:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Ілияс Есенберлин шығармашылығы.:

Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын.

Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.

Топқа бөлдіремін.

Қалай отыратындықтарын түсіндіремін.

Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін.

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Шеңбер жасап бір-біріне жылы сөздер айтты.

Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.

Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады.

Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын жазып шығады. Оны тақтаға шығып А1 форматтағы қағазға жазады.


Ұқсас жұмыстар
Топ басшысының бағалауы
Топты бағалау
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Африка материгі-10 сағат
Фосфор оксидінің алынуы
Түрлі карталарда меридиандер мен параллельдердің бейнелену ерекшеліктері
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Өзін-өзі презентациялау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz