Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Көңілді сандар

Адабекова Рысты Амантауқызы.
№1 Майқайың жалпы орта білім беру метебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Павлодар облысы
Баянауыл ауданы
2-сынып.
Тақырыбы: Сан есім.
Мақсаты: Сан есімнің түрлерін қайталай отырып, сан есімнің түрлерін ажырата алу мақсатында қосымша жұмыстар
жасау арқылы ойлау қабілеттерін жетілдіру. Танымдық қабілеттерін дамыту. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: үлестірмелер, көңілді сандар, бейнежазба, ВЭНН диаграммасы.
Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, өзіндік. Жүгірме диктант.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық
ІІ. Мақсат қою кезеңі. Тақырыбын оқушылардың өздеріне ашқызу мақсатында
топтар алдына заттар беріледі. Мағынасын ашып, өз ойларын ортаға салады.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру. <<Кубизм>> әдісі арқылы сұрақтарға жауап алу.
ІҮ. Білімдерін тексеру:
1. Көркем жазу
Дәптерімізді ашайық ,
Қолға қалам алайық .
Салақтықтан қашайық ,
Көркем етіп жазайық.
Тоғыз, тоқсан, төрт, тоғыз жүз тоқсан төрт.

2. Сабақ тақырыбын ашу мақсатында адам бейнесі көрсетіледі.
- түсінгендерін ортаға салады.
- сабақ тақырыбын ашады. 1. Сан есімнің қай түріне жатады? ( есептік) 2. Осы сандарды реттік
сан есімдерге қалай айналдыруға болады?
- ережені айтады.

Ү. Бекіту:
1.Қосымша тапсырма. <<Мақал- мәтел сайысы>> Топпен жұмыс. Топтар бір- біріне сұрақ қойып, жауабын
міндетті түрде мақал- мәтелмен берілуі керек.
Мысалы, 1-топ: - Ер неше рет өледі, қорқақ неше рет өледі. ( Ер бір рет өледі, қорқақ мың рет өледі.)
2-топ: -Жігітке неше өнер аз? (Жігітке жеті өнер аз)
3-топ: -Неше сомың болғанша, неше досың болсың? (Жүз теңген болғанша, жүз досың болсың)
4-топ: - Неше атасын білмеген жетесіз? ( Жеті атасын білмеген жетесіз)
* Осы жерде қай сан қасиетті санға жатады? ( жеті )
* Жеті санына дыбыстық талдау жасайық.
-Жеті - 4 әріп, 4 дыбыс,2 буын, же- ашық буын, ті- ашық буын, 2-д/ты,2 д/з, жіңішке сөз.
2. Қосымша тапсырма. Сең білесіңбе? айдары. <<Жүгірме диктант.>> Постер құрастырады. ( топ жазушылары ортаға шығып, жазған мәтіндерін оқып береді. )
Тапсырмасы: Сан есімдерді тауып, соңғы сөйлемді сөйлем мүшесіне талдау.
1. Дронт - Жер бетінен жойылып кеткен құс. 2. Олардың үш түрі болады. 3. Салмағы - жиырма килограмм. 4. Олар ұша алмайтын. 5. Ұясына бір ғана жұмыртқа салатын. 6. Оны кезекпен қырық тоғыз күн басып отырған .

Сергіту сәті.
3- Шығармашылық тапсырма. << Көңілді шумақтар>>. Топтар алдына көңілді шумақтар беріледі.
Тапсырмасы: 1. Санды сөзге айналдырып, өлең шумағын құрап жазу.
2.Есептік сан есімді, реттік сан есімге айналдырып жаз.
3.Сөз құрамына талдау.
Мысалы, бір- бірінші, алты- алтыншы.
1-топ:
Же1 екен 1қазан: ---------- Жебір екен бірқазан:
Кей1 жемді 1қазан -------- Кейбір жемді бірқазан

2-топ:
1 - ақ сәтте қойды жеп. -- Бір - ақ сәтте қойды жеп
Кү1 етті, - Күбір етті,

3-топ:
<<Тойдым>>, - деп. - -----------<<Тойдым>>, - деп.
Естіп 1 кез дү1ді, ------------ Естіп бір кез дүбірді,

4-топ:
6н балдақ қол сәні,----------- Алтын балдақ қол сәні,
Әшекей т10 сәні.------------------ Әшекей тон сәні.

4-тапсырма. << Көңілді сандар>> . Тақтаға сандар ілінеді. Сандарды атап, есептік сан есімдерді реттік сан есімдерге айналдырып, ұқсастықтары мен айрмашылықтарын ВЭНН диаграммасына салу.

1. Оқулықпен жұмыс.
448-жаттығу жұмбақты оқып , жатқа жазу. Сөйлем мүшесіне талдау.
Тоғыз белбеу, қос жібек,
Екі мұрын, бір шүмек.
450 жаттығу. сан есім екенің дәлелде. Бұл - сан есім, өйткені заттың санын білдіреді, қанша? сұрағына жауап береді.

Қорытындылау. <<Бағалау критерилерін>> толтырып, топ ішіндегі оқушыларды бағалау.
<<Тілек ағашы>>. Топтар бір- біріне тілектерін жазып ағашқа іледі. Екі жұлдыз, бір тілек.

ҮІ. Үйге тапсырма: 453-жаттығу. 160 бет . Бағалау.

Ұқсас жұмыстар
Сандар қатары
Баланың зейін қабілетін дамыту
ФУНКЦИЯЛАР МЕН ПРОЦЕДУРАЛАР
Қ дыбысы және әрпі
Тақырып Сандар әлеміне саяхат
Сиқырлы сандар
Санды өрнек
Кезек Мақалдар сайысында
Математика сабағында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру жолдары
Заттардың ортақ қасиетін атау
Пәндер