Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Торғай сөздерінде дыбыстық талдау жасау
О дыбысы мен әрпі
Оқу іс-әрекетінің мақсаты:о дыбысы мен әрпімен балаларды таныстыру.Құрамында о дыбысы бар сөздерді талдау,О дыбысын дұрыс дыбыстатып,оның таңбасын-әрпін таныту,о дыбысы бар сөз,сөйлем ойлату арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту.Жазуға қолдарын жаттықтыру.
Әдіс - тәсілдер:сұрақ-жауап,баяндау,түсіндіру.
Көрнекіліктер:мазмұнды сурет,кеспе әріптер,сызба кесте.
Жаңа сабақ Оо дыбысы мен әрпі
Ұйымдастыру кезеңі.
І.Балалар бүгін біз О әрпін өтеміз.О дыбысын үш рет хормен қайталап айтқызу.
Осы дыбыспен сөздер ойлау(Ою,орындық. )
О қандай дыбыс? (дауысты дыбыс)
Суретке қарап балалардың қолындағы заттар о әрпінен басталатын айту талдау
ІІ.Алма ағашы бағына барайык ойын ойнайык.Алманы алып артындағы суретті көреміз.
ІІІ.Сергіту сәтін өткізу
Оң қолымды - бес саусақ,
Сол қолымда - бес саусақ.
Алақанды ашамыз,
Бесті беске қосамыз.
Кел,санайық ал мұны
Нешеу болды барлығы?
ІV. Дәптермен жұмыс
Торғай сөздерінде дыбыстық талдау жасау.О о әрпін жазба түрінде жазу.
V.Балалар қалай оқи алады екен,көрейік-деп сауат ашудан мын сөздерді оқиды.(ой.той,тор,ол,тол, ойна, ойна, Айша.т.б.)Балалар сөздерді оқып,оларды қатыстырып,сөйлем құрайды.
Қорытындылау
Балалардан О әрпінен басталатын тақпақтар сұрау
О дыбысы дауысты ма?
Оқу іс-әрекетінің мақсаты:о дыбысы мен әрпімен балаларды таныстыру.Құрамында о дыбысы бар сөздерді талдау,О дыбысын дұрыс дыбыстатып,оның таңбасын-әрпін таныту,о дыбысы бар сөз,сөйлем ойлату арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту.Жазуға қолдарын жаттықтыру.
Әдіс - тәсілдер:сұрақ-жауап,баяндау,түсіндіру.
Көрнекіліктер:мазмұнды сурет,кеспе әріптер,сызба кесте.
Жаңа сабақ Оо дыбысы мен әрпі
Ұйымдастыру кезеңі.
І.Балалар бүгін біз О әрпін өтеміз.О дыбысын үш рет хормен қайталап айтқызу.
Осы дыбыспен сөздер ойлау(Ою,орындық. )
О қандай дыбыс? (дауысты дыбыс)
Суретке қарап балалардың қолындағы заттар о әрпінен басталатын айту талдау
ІІ.Алма ағашы бағына барайык ойын ойнайык.Алманы алып артындағы суретті көреміз.
ІІІ.Сергіту сәтін өткізу
Оң қолымды - бес саусақ,
Сол қолымда - бес саусақ.
Алақанды ашамыз,
Бесті беске қосамыз.
Кел,санайық ал мұны
Нешеу болды барлығы?
ІV. Дәптермен жұмыс
Торғай сөздерінде дыбыстық талдау жасау.О о әрпін жазба түрінде жазу.
V.Балалар қалай оқи алады екен,көрейік-деп сауат ашудан мын сөздерді оқиды.(ой.той,тор,ол,тол, ойна, ойна, Айша.т.б.)Балалар сөздерді оқып,оларды қатыстырып,сөйлем құрайды.
Қорытындылау
Балалардан О әрпінен басталатын тақпақтар сұрау
О дыбысы дауысты ма?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz