Топ басшысының бағалауы. Сабақтың мақсаты

Қазақстан тарихы
Күні:
Сынып -8 «Ә»
1867-1868 жылғы әкімшілік реформалар
Сабақтың мақсаты:
- Оқушыларда Қазақстанның 1867 -1868 жылдардағы әкімшілік реформалар туралы түсінік қалыптастырады.
- Тарихи оқиғаларға толық түсіндірме беру үшін негізгі ұғымдарды таңдап қолданады.
- Әр түрлі дерек көздерінен алынған ақпараттар бойынша қорытынды жасайды.
- 1820 жылдардағы реформалар мен 1867 - 1868 жылы орын алған өзгерістермен салыстыру.
- Қорытынды жасап, тарихи оқиғаға баға береді.
Күтілетін нәтиже:
- Сөйлеу мәдениетін қалыптастырады. шешендік білімін жетілдіреді. Өз көзқарасын жүйелі талдауға үйренеді.
- Қарсыласын сыпайылыққа, ұстамдылыққа тәрбиелейді.
- Өзін-өзі бағалай алады.
- Өз пікірін қарсыластарына дәлелдей алады.
Сабақ жоспары:
Үйге тапсырма:
І. Ұйымдастыру кезеңі: тақырыпты анықтау, мақсат қою, топқа бөлу.
ІІ. Сабақ барысы. СТО-дың 3 фазасы.
1. Қызығушылығын ояту
2. Мағынаны тану
3. Ой толғаныс.
III. Үйге тапсырма беру.
- §24. 1867 -1868 жылдардағы әкімшілік реформалар жағымды және жағымсыз жақтары туралы кесте құрастыру.
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының әрекеті
- Қызығушылығын ояту.
Топтарға бөледі. Амандасу.
- Топ ішінде атқаратын міндеттерді анықтайды: басшы, екі спикер, хатшы, эксперт. Топтың 3 негізгі ережесін шығарады.
Өткенді қайталау.
- Тест алу.
Топқа тест тапсырмалар үлестіру. Бағалау парағын тарату.
- Тест алу. Эксперттермен тексеріледі.
Тақырыпты анықтауға тапсырма беру. Берілген жаңа сөздер арқылы тақырыпқа шығу, мақсатын қою.
reform , administration , colony, empire
- Тақырыпқа байланысты жаңа сөздер беру, қазақ, орыс тілінде аудармасын анықтау, тақырыпқа байланысын табу. Сабақ мақсатын анықтау.
2. Мағынаны тану:
- Әкімшілік реформалар туралы оқуға бағыт беріледі.
- Шығармашылық топтық тапсырма.
- 1-топ: Ақпараттық жаналықтар бағдарламасы бойынша әкімшілік реформалар туралы ақпарат береді. (24кz жаңалықтар бағдарламасы)
- 2-топ: «Фишбоун» әдісі бойынша проблеманың себептерін анықтау, дәлелдер келтіру, нәтижесін шығарады.
- 3-топ: 1822/24 жылғы жарғылар мен 1867 -1868 ж реформаларды салыстыру.
- 4 топ: «Бетпе бет» бағдарламасы бойынша сұхбат құрады. (тарих ғ. д профессормен кездесу. Халық шаруашылығында қалыптасқан жағдай, реформалардың отаршылдық мәні туралы әңгімелесу
- Оқушылар білімін бекіту
Тақырып бойынша түйін шығарту.
- І топ Картамен жұмыс картадан генерал губернаторлықтарды жүргізілген аймақтарын көрсету.
- ІІ топ. Сандық көрсеткіштерге сипаттама бер.
- ІІІ топ. Тарихи тұлғаларды анықта.
- ІҮ топ. Деректермен жұмыс. Жеңіл, орташа, қиын тапсырмалар үлестіру.
Ой толғаныс:
Рефлексия
Бағалау:
Формативті баға. Жиынтық баға \ дескрипторлар арқылы жүргізіледі.
Бағалау парағы
Оқушының аты- жөні
«5» - 10 балл
«4» - 7-9 балл
«3» - 5-6 балл және төмен
Бағалау парағы
Оқушының аты- жөні
«5» - 10 балл
«4» - 7-9 балл
«3» - 5-6 балл және төмен
Бағалау парағы
Оқушының аты- жөні
«5» - 10 балл
«4» - 7-9 балл
«3» - 5-6 балл және төмен
Бағалау парағы
Оқушының аты- жөні
«5» - 10 балл
«4» - 7-9 балл
«3» - 5-6 балл және төмен
1- топ «Азаттық»
- 1 Д
- 2 А
- 3 С
- 4 Д
- 5 С
- 2-топ «Болашақ»
- 1 В
- 2 В
- 3 В
- 4 А
- 5 С
3- топ «Тәуелсіздік»
- 1 Д
- 2 С
- 3 А
- 4 Д
- 5 В
- 4-топ «Сенім»
- 1 А
- 2 С
- 3 Д
- 4 С
- 5 Д
Ақпарат
Анализ
Реконструкция
Қайта құру
Қорытындылау
Қорытындылау
Ақпарат
Анализ
Реконструкция
Қайта құру
Қорытындылау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz