Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топ басшысының бағалауы. Сабақтың мақсаты

Қазақстан тарихы
Күні:
Сынып -8 <<Ә>>
Сабақтың тақырыбы:
1867-1868 жылғы әкімшілік реформалар
Сабақтың мақсаты:
* Оқушыларда Қазақстанның 1867 -1868 жылдардағы әкімшілік реформалар туралы түсінік қалыптастырады.
* Тарихи оқиғаларға толық түсіндірме беру үшін негізгі ұғымдарды таңдап қолданады.
* Әр түрлі дерек көздерінен алынған ақпараттар бойынша қорытынды жасайды.
* 1820 жылдардағы реформалар мен 1867 - 1868 жылы орын алған өзгерістермен салыстыру.
* Қорытынды жасап, тарихи оқиғаға баға береді.
Сабақ. әдіс-тәсілдері:
өзін-өзі басқару, СТО элементтері, картамен жұмыс
Күтілетін нәтиже:
* Сөйлеу мәдениетін қалыптастырады.шешендік білімін жетілдіреді.Өз көзқарасын жүйелі талдауға үйренеді.
* Қарсыласын сыпайылыққа,ұстамдылыққа тәрбиелейді.
* Өзін-өзі бағалай алады.
* Өз пікірін қарсыластарына дәлелдей алады.
Сабақ жоспары:

Үйге тапсырма:
І. Ұйымдастыру кезеңі: тақырыпты анықтау,мақсат қою,топқа бөлу.
ІІ.Сабақ барысы. СТО-дың 3 фазасы.
1. Қызығушылығын ояту
2. Мағынаны тану
3. Ой толғаныс.
III.Үйге тапсырма беру.
:: §24. 1867 -1868 жылдардағы әкімшілік реформалар жағымды және жағымсыз жақтары туралы кесте құрастыру.
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының әрекеті
1. Қызығушылығын ояту.
Топтарға бөледі. Амандасу.
:: Топ ішінде атқаратын міндеттерді анықтайды: басшы, екі спикер, хатшы,эксперт. Топтың 3 негізгі ережесін шығарады.
Өткенді қайталау.
:: Тест алу.
Топқа тест тапсырмалар үлестіру. Бағалау парағын тарату.
:: Тест алу. Эксперттермен тексеріледі.
Тақырыпты анықтауға тапсырма беру. Берілген жаңа сөздер арқылы тақырыпқа шығу, мақсатын қою.
reform ,administration, colony, empire
:: Тақырыпқа байланысты жаңа сөздер беру, қазақ, орыс тілінде аудармасын анықтау, тақырыпқа байланысын табу. Сабақ мақсатын анықтау.
2. Мағынаны тану:
:: Әкімшілік реформалар туралы оқуға бағыт беріледі.
:: Шығармашылық топтық тапсырма.
:: 1-топ: Ақпараттық жаналықтар бағдарламасы бойынша әкімшілік реформалар туралы ақпарат береді. (24кz жаңалықтар бағдарламасы)
:: 2-топ: <<Фишбоун>> әдісі бойынша проблеманың себептерін анықтау, дәлелдер келтіру, нәтижесін шығарады.
:: 3-топ: 1822/24 жылғы жарғылар мен 1867 -1868 ж реформаларды салыстыру.
:: 4 топ: <<Бетпе бет>> бағдарламасы бойынша сұхбат құрады. (тарих ғ.д профессормен кездесу. Халық шаруашылығында қалыптасқан жағдай, реформалардың отаршылдық мәні туралы әңгімелесу
:: Оқушылар білімін бекіту
Тақырып бойынша түйін шығарту.
:: І топ Картамен жұмыс картадан генерал губернаторлықтарды жүргізілген аймақтарын көрсету.
:: ІІ топ. Сандық көрсеткіштерге сипаттама бер.
:: ІІІ топ. Тарихи тұлғаларды анықта.
:: ІҮ топ. Деректермен жұмыс. Жеңіл, орташа,қиын тапсырмалар үлестіру.
Ой толғаныс:
Рефлексия

Смит бағдарламасы

Бағалау:
Формативті баға. Жиынтық баға \ дескрипторлар арқылы жүргізіледі.

Бағалау парағы
Оқушының аты- жөні____________________________________
Критерийлер
Топ басшысының бағалауы
Өзін- өзі бағалауы
Мұғалімнің бағалауы
Сабақта белсенділігі 2 балл

Топ жұмысындағы үлесі 2 балл

Сынып алдында қорғауы 3 балл

Тестпен жұмыс 3 балл

Қорытынды балл

<<5>> - 10 балл
<<4>> - 7-9 балл
<<3>> - 5-6 балл және төмен

Бағалау парағы
Оқушының аты- жөні____________________________________
Критерийлер
Топ басшысының бағалауы
Өзін- өзі бағалауы
Мұғалімнің бағалауы
Сабақта белсенділігі 2 балл

Топ жұмысындағы үлесі 2 балл

Сынып алдында қорғауы 3 балл

Тестпен жұмыс 3 балл

Қорытынды балл

<<5>> - 10 балл
<<4>> - 7-9 балл
<<3>> - 5-6 балл және төмен

Бағалау парағы
Оқушының аты- жөні____________________________________
Критерийлер
Топ басшысының бағалауы
Өзін- өзі бағалауы
Мұғалімнің бағалауы
Сабақта белсенділігі 2 балл

Топ жұмысындағы үлесі 2 балл

Сынып алдында қорғауы 3 балл

Тестпен жұмыс 3 балл

Қорытынды балл

<<5>> - 10 балл
<<4>> - 7-9 балл
<<3>> - 5-6 балл және төмен

Бағалау парағы
Оқушының аты- жөні____________________________________
Критерийлер
Топ басшысының бағалауы
Өзін- өзі бағалауы
Мұғалімнің бағалауы
Сабақта белсенділігі 2 балл

Топ жұмысындағы үлесі 2 балл

Сынып алдында қорғауы 3 балл

Тестпен жұмыс 3 балл

Қорытынды балл

<<5>> - 10 балл
<<4>> - 7-9 балл
<<3>> - 5-6 балл және төмен

1- топ <<Азаттық>>
oo 1 Д
oo 2 А
oo 3 С
oo 4 Д
oo 5 С

oo 2-топ <<Болашақ>>
oo 1 В
oo 2 В
oo 3 В
oo 4 А
oo 5 С

3- топ <<Тәуелсіздік>>
oo 1 Д
oo 2 С
oo 3 А
oo 4 Д
oo 5 В

oo 4-топ <<Сенім>>
oo 1 А
oo 2 С
oo 3 Д
oo 4 С
oo 5 Д

Тапсырма
Маңызды сұрақтар
Сипатта
Бүгін сабақта не істедік?

Ақпарат
Анализ
Нені сипаттадық?

Конфронтация Тайталас
Бұл әрекет не үшін жасалды?

Реконструкция
Қайта құру
Бұл әрекеттің мақсаты неде?

Қорытындылау

Қорытындылау
Тапсырма
Маңызды сұрақтар
Сипатта
Бүгін сабақта не істедік?

Ақпарат
Анализ
Нені сипаттадық?

Конфронтация Тайталас
Бұл әрекет не үшін жасалды?

Реконструкция
Қайта құру
Бұл әрекеттің мақсаты неде?

Қорытындылау
Тапсырма
Маңызды сұрақтар
Сипатта
Бүгін сабақта не істедік?

Ақпарат
Анализ
Нені сипаттадық?

Конфронтация Тайталас
Бұл әрекет не үшін жасалды?

Реконструкция
Қайта құру
Бұл әрекеттің мақсаты неде?

Қорытындылау
Тапсырма
Маңызды сұрақтар
Сипатта
Бүгін сабақта не істедік?

Ақпарат
Анализ
Нені сипаттадық?

Конфронтация Тайталас
Бұл әрекет не үшін жасалды?

Реконструкция
Қайта құру
Бұл әрекеттің мақсаты неде?

І топ <<Азаттық>>
:: Картамен жұмыс. Картадан генерал- губернаторлықтарды жүргізілген аймақтарын көрсету.
:: Генерал - губернаторлықтар құрамына кірген облыстарды белгілеңдер.

ІҮ топ. <<Сенім>>
Құжатпен жұмыс.
Қазақстан тарихы оқулығы 8 сынып 191 бет
1 оқушы. Берілген құжатта не туралы жазғанын сипатта.
2 оқушы. Берілген құжаттан маңызды деректерді мысалмен келтір.
3 оқушы. Берілген деректің маңыздылығы неде деп ойлайсың?

1 оқушы. Бұл дерек <<Семей өлкесінің 1917 жылға дейінгі тарихи очеркі>> қазақ этнографиясы жөніндегі еңбектен алынған. Авторы ХІХ ғасырдағы қоғам қайраткері Н. Коншин. Деректе қазақ жеріндегі басқару жүйесінің өзгеруі сипатталады. Қазақ жеріндегі өзін- өзі басқару жүйесінің таратылып, мүлде өзгергендігін көрсетеді. Қазақстан округтық басқару орнына аумақтық басқару енгізілді. Қазақстан енді патша үкіметінің мемлекет меншігі болып саналғандығы сипатталады.

2 оқушы.
Облыстар округ орнына уездерге бөлінді.
Аға сұлтан, болыс лауазымдары жойылды, округтер таратылды. Қазақ болыстарын бөлу кезінде 1822 жылғы рулық принципі емес, аумақтық принцип негізге алынды.
Қазақтардың ежелден қоныстанған атамекені мерзімсіз әрі қоғамдық негізде пайдалануына берілетін болды.
Жасақ салығы түтін салығымен алмастырылды.

3 оқушы
Бұл деректің маңыздылығы тарихи оқиғаларды куәландырады. Маңызды деректерді келтіреді. Әкімшілік реформалардың жүргізілуі туралы жан -жақты ашылуына мүмкіндік береді.

Ұқсас жұмыстар
Топ басшысының бағалауы
Әл фараби-шығыстың ғұлама ғалымы
Туындыны табу ережелеріне есептер шығару
Көпшілік оқушылар
Қарсы топ тапсырмасы
Оқушылармен бірге критерийлерді талдау
Рационал сандарға амалдар қолдану жайлы ақпарат
Тақырып Қазақ хандығының құрылуы
Соқпақ жол ойыны арқылы баланың ойлау қабілетін арттыру
Информатика пәнінен орта мерзімді жоспар 6 сынып
Пәндер