Топ басшысының бағалауы. Сабақтың мақсаты

Қазақстан тарихы

Күні:

Сынып -8 «Ә»

Қазақстан тарихы: Сабақтың тақырыбы:
Күні::

1867-1868 жылғы әкімшілік реформалар

Қазақстан тарихы:

Сабақтың мақсаты:

Күні::
  • Оқушыларда Қазақстанның 1867 -1868 жылдардағы әкімшілік реформалар туралы түсінік қалыптастырады.
  • Тарихи оқиғаларға толық түсіндірме беру үшін негізгі ұғымдарды таңдап қолданады.
  • Әр түрлі дерек көздерінен алынған ақпараттар бойынша қорытынды жасайды.
  • 1820 жылдардағы реформалар мен 1867 - 1868 жылы орын алған өзгерістермен салыстыру.
  • Қорытынды жасап, тарихи оқиғаға баға береді.
Қазақстан тарихы: Сабақ. әдіс-тәсілдері:
Күні:: өзін-өзі басқару, СТО элементтері, картамен жұмыс
Қазақстан тарихы:

Күтілетін нәтиже:

Күні::
  • Сөйлеу мәдениетін қалыптастырады. шешендік білімін жетілдіреді. Өз көзқарасын жүйелі талдауға үйренеді.
  • Қарсыласын сыпайылыққа, ұстамдылыққа тәрбиелейді.
  • Өзін-өзі бағалай алады.
  • Өз пікірін қарсыластарына дәлелдей алады.
Қазақстан тарихы:

Сабақ жоспары:

Үйге тапсырма:

Күні::

І. Ұйымдастыру кезеңі: тақырыпты анықтау, мақсат қою, топқа бөлу.

ІІ. Сабақ барысы. СТО-дың 3 фазасы.

1. Қызығушылығын ояту

2. Мағынаны тану

3. Ой толғаныс.

III. Үйге тапсырма беру.

  • §24. 1867 -1868 жылдардағы әкімшілік реформалар жағымды және жағымсыз жақтары туралы кесте құрастыру.
Қазақстан тарихы:

Сабақтың барысы

Қазақстан тарихы:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Күні::

Оқушының әрекеті

Қазақстан тарихы:
  1. Қызығушылығын ояту.

Топтарға бөледі. Амандасу.

Күні::
  • Топ ішінде атқаратын міндеттерді анықтайды: басшы, екі спикер, хатшы, эксперт. Топтың 3 негізгі ережесін шығарады.
Қазақстан тарихы:

Өткенді қайталау.

  • Тест алу.

Топқа тест тапсырмалар үлестіру. Бағалау парағын тарату.

Күні::
  • Тест алу. Эксперттермен тексеріледі.
Қазақстан тарихы:

Тақырыпты анықтауға тапсырма беру. Берілген жаңа сөздер арқылы тақырыпқа шығу, мақсатын қою.

reform , administration , colony, empire

Күні::
  • Тақырыпқа байланысты жаңа сөздер беру, қазақ, орыс тілінде аудармасын анықтау, тақырыпқа байланысын табу. Сабақ мақсатын анықтау.
Қазақстан тарихы:

2. Мағынаны тану:

  • Әкімшілік реформалар туралы оқуға бағыт беріледі.
  • Шығармашылық топтық тапсырма.
Күні::
  • 1-топ: Ақпараттық жаналықтар бағдарламасы бойынша әкімшілік реформалар туралы ақпарат береді. (24кz жаңалықтар бағдарламасы)
  • 2-топ: «Фишбоун» әдісі бойынша проблеманың себептерін анықтау, дәлелдер келтіру, нәтижесін шығарады.
  • 3-топ: 1822/24 жылғы жарғылар мен 1867 -1868 ж реформаларды салыстыру.
  • 4 топ: «Бетпе бет» бағдарламасы бойынша сұхбат құрады. (тарих ғ. д профессормен кездесу. Халық шаруашылығында қалыптасқан жағдай, реформалардың отаршылдық мәні туралы әңгімелесу
Қазақстан тарихы:
  • Оқушылар білімін бекіту

Тақырып бойынша түйін шығарту.

Күні::
  • І топ Картамен жұмыс картадан генерал губернаторлықтарды жүргізілген аймақтарын көрсету.
  • ІІ топ. Сандық көрсеткіштерге сипаттама бер.
  • ІІІ топ. Тарихи тұлғаларды анықта.
  • ІҮ топ. Деректермен жұмыс. Жеңіл, орташа, қиын тапсырмалар үлестіру.
Қазақстан тарихы:

Ой толғаныс:

Рефлексия

Күні:: Смит бағдарламасы
Қазақстан тарихы:

Бағалау:

Күні::

Формативті баға. Жиынтық баға \ дескрипторлар арқылы жүргізіледі.

Бағалау парағы

Оқушының аты- жөні

Критерийлер
Топ басшысының бағалауы
Өзін- өзі бағалауы
Мұғалімнің бағалауы
Критерийлер: Сабақта белсенділігі 2 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Топ жұмысындағы үлесі 2 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Сынып алдында қорғауы 3 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Тестпен жұмыс 3 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Қорытынды балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:

«5» - 10 балл

«4» - 7-9 балл

«3» - 5-6 балл және төмен

Бағалау парағы

Оқушының аты- жөні

Критерийлер
Топ басшысының бағалауы
Өзін- өзі бағалауы
Мұғалімнің бағалауы
Критерийлер: Сабақта белсенділігі 2 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Топ жұмысындағы үлесі 2 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Сынып алдында қорғауы 3 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Тестпен жұмыс 3 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Қорытынды балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:

«5» - 10 балл

«4» - 7-9 балл

«3» - 5-6 балл және төмен

Бағалау парағы

Оқушының аты- жөні

Критерийлер
Топ басшысының бағалауы
Өзін- өзі бағалауы
Мұғалімнің бағалауы
Критерийлер: Сабақта белсенділігі 2 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Топ жұмысындағы үлесі 2 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Сынып алдында қорғауы 3 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Тестпен жұмыс 3 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Қорытынды балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:

«5» - 10 балл

«4» - 7-9 балл

«3» - 5-6 балл және төмен

Бағалау парағы

Оқушының аты- жөні

Критерийлер
Топ басшысының бағалауы
Өзін- өзі бағалауы
Мұғалімнің бағалауы
Критерийлер: Сабақта белсенділігі 2 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Топ жұмысындағы үлесі 2 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Сынып алдында қорғауы 3 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Тестпен жұмыс 3 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Қорытынды балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:

«5» - 10 балл

«4» - 7-9 балл

«3» - 5-6 балл және төмен

1- топ «Азаттық»

  • 1 Д
  • 2 А
  • 3 С
  • 4 Д
  • 5 С
  • 2-топ «Болашақ»
  • 1 В
  • 2 В
  • 3 В
  • 4 А
  • 5 С

3- топ «Тәуелсіздік»

  • 1 Д
  • 2 С
  • 3 А
  • 4 Д
  • 5 В
  • 4-топ «Сенім»
  • 1 А
  • 2 С
  • 3 Д
  • 4 С
  • 5 Д
Тапсырма
Маңызды сұрақтар
Тапсырма: Сипатта
Маңызды сұрақтар: Бүгін сабақта не істедік?
Тапсырма:

Ақпарат

Анализ

Маңызды сұрақтар: Нені сипаттадық?
Тапсырма: Конфронтация Тайталас
Маңызды сұрақтар: Бұл әрекет не үшін жасалды?
Тапсырма:

Реконструкция

Қайта құру

Маңызды сұрақтар: Бұл әрекеттің мақсаты неде?

Қорытындылау

Қорытындылау

Тапсырма
Маңызды сұрақтар
Тапсырма: Сипатта
Маңызды сұрақтар: Бүгін сабақта не істедік?
Тапсырма:

Ақпарат

Анализ

Маңызды сұрақтар: Нені сипаттадық?
Тапсырма: Конфронтация Тайталас
Маңызды сұрақтар: Бұл әрекет не үшін жасалды?
Тапсырма:

Реконструкция

Қайта құру

Маңызды сұрақтар: Бұл әрекеттің мақсаты неде?

Қорытындылау


Ұқсас жұмыстар
Топ басшысының бағалауы
Әл фараби-шығыстың ғұлама ғалымы
Туындыны табу ережелеріне есептер шығару
Көпшілік оқушылар
Қарсы топ тапсырмасы
Оқушылармен бірге критерийлерді талдау
Рационал сандарға амалдар қолдану жайлы ақпарат
Тақырып Қазақ хандығының құрылуы
Соқпақ жол ойыны арқылы баланың ойлау қабілетін арттыру
Информатика пәнінен орта мерзімді жоспар 6 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz