1867-1868 жылғы әкімшілік реформалар: Қазақстандағы құрылымдық өзгерістер мен салдары

Қазақстан тарихы

Күні:

Сынып -8 «Ә»

Қазақстан тарихы: Сабақтың тақырыбы:
Күні::

1867-1868 жылғы әкімшілік реформалар

Қазақстан тарихы:

Сабақтың мақсаты:

Күні::
  • Оқушыларда Қазақстанның 1867 -1868 жылдардағы әкімшілік реформалар туралы түсінік қалыптастырады.
  • Тарихи оқиғаларға толық түсіндірме беру үшін негізгі ұғымдарды таңдап қолданады.
  • Әр түрлі дерек көздерінен алынған ақпараттар бойынша қорытынды жасайды.
  • 1820 жылдардағы реформалар мен 1867 - 1868 жылы орын алған өзгерістермен салыстыру.
  • Қорытынды жасап, тарихи оқиғаға баға береді.
Қазақстан тарихы: Сабақ. әдіс-тәсілдері:
Күні:: өзін-өзі басқару, СТО элементтері, картамен жұмыс
Қазақстан тарихы:

Күтілетін нәтиже:

Күні::
  • Сөйлеу мәдениетін қалыптастырады. шешендік білімін жетілдіреді. Өз көзқарасын жүйелі талдауға үйренеді.
  • Қарсыласын сыпайылыққа, ұстамдылыққа тәрбиелейді.
  • Өзін-өзі бағалай алады.
  • Өз пікірін қарсыластарына дәлелдей алады.
Қазақстан тарихы:

Сабақ жоспары:

Үйге тапсырма:

Күні::

І. Ұйымдастыру кезеңі: тақырыпты анықтау, мақсат қою, топқа бөлу.

ІІ. Сабақ барысы. СТО-дың 3 фазасы.

1. Қызығушылығын ояту

2. Мағынаны тану

3. Ой толғаныс.

III. Үйге тапсырма беру.

  • §24. 1867 -1868 жылдардағы әкімшілік реформалар жағымды және жағымсыз жақтары туралы кесте құрастыру.
Қазақстан тарихы:

Сабақтың барысы

Қазақстан тарихы:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Күні::

Оқушының әрекеті

Қазақстан тарихы:
  1. Қызығушылығын ояту.

Топтарға бөледі. Амандасу.

Күні::
  • Топ ішінде атқаратын міндеттерді анықтайды: басшы, екі спикер, хатшы, эксперт. Топтың 3 негізгі ережесін шығарады.
Қазақстан тарихы:

Өткенді қайталау.

  • Тест алу.

Топқа тест тапсырмалар үлестіру. Бағалау парағын тарату.

Күні::
  • Тест алу. Эксперттермен тексеріледі.
Қазақстан тарихы:

Тақырыпты анықтауға тапсырма беру. Берілген жаңа сөздер арқылы тақырыпқа шығу, мақсатын қою.

reform, administration, colony, empire

Күні::
  • Тақырыпқа байланысты жаңа сөздер беру, қазақ, орыс тілінде аудармасын анықтау, тақырыпқа байланысын табу. Сабақ мақсатын анықтау.
Қазақстан тарихы:

2. Мағынаны тану:

  • Әкімшілік реформалар туралы оқуға бағыт беріледі.
  • Шығармашылық топтық тапсырма.
Күні::
  • 1-топ: Ақпараттық жаналықтар бағдарламасы бойынша әкімшілік реформалар туралы ақпарат береді. (24кz жаңалықтар бағдарламасы)
  • 2-топ: «Фишбоун» әдісі бойынша проблеманың себептерін анықтау, дәлелдер келтіру, нәтижесін шығарады.
  • 3-топ: 1822/24 жылғы жарғылар мен 1867 -1868 ж реформаларды салыстыру.
  • 4 топ: «Бетпе бет» бағдарламасы бойынша сұхбат құрады. (тарих ғ. д профессормен кездесу. Халық шаруашылығында қалыптасқан жағдай, реформалардың отаршылдық мәні туралы әңгімелесу
Қазақстан тарихы:
  • Оқушылар білімін бекіту

Тақырып бойынша түйін шығарту.

Күні::
  • І топ Картамен жұмыс картадан генерал губернаторлықтарды жүргізілген аймақтарын көрсету.
  • ІІ топ. Сандық көрсеткіштерге сипаттама бер.
  • ІІІ топ. Тарихи тұлғаларды анықта.
  • ІҮ топ. Деректермен жұмыс. Жеңіл, орташа, қиын тапсырмалар үлестіру.
Қазақстан тарихы:

Ой толғаныс:

Рефлексия

Күні:: Смит бағдарламасы
Қазақстан тарихы:

Бағалау:

Күні::

Формативті баға. Жиынтық баға \ дескрипторлар арқылы жүргізіледі.

Бағалау парағы

Оқушының аты- жөні

Критерийлер
Топ басшысының бағалауы
Өзін- өзі бағалауы
Мұғалімнің бағалауы
Критерийлер: Сабақта белсенділігі 2 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Топ жұмысындағы үлесі 2 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Сынып алдында қорғауы 3 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Тестпен жұмыс 3 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Қорытынды балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:

«5» - 10 балл

«4» - 7-9 балл

«3» - 5-6 балл және төмен

Бағалау парағы

Оқушының аты- жөні

Критерийлер
Топ басшысының бағалауы
Өзін- өзі бағалауы
Мұғалімнің бағалауы
Критерийлер: Сабақта белсенділігі 2 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Топ жұмысындағы үлесі 2 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Сынып алдында қорғауы 3 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Тестпен жұмыс 3 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Қорытынды балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:

«5» - 10 балл

«4» - 7-9 балл

«3» - 5-6 балл және төмен

Бағалау парағы

Оқушының аты- жөні

Критерийлер
Топ басшысының бағалауы
Өзін- өзі бағалауы
Мұғалімнің бағалауы
Критерийлер: Сабақта белсенділігі 2 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Топ жұмысындағы үлесі 2 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Сынып алдында қорғауы 3 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Тестпен жұмыс 3 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Қорытынды балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:

«5» - 10 балл

«4» - 7-9 балл

«3» - 5-6 балл және төмен

Бағалау парағы

Оқушының аты- жөні

Критерийлер
Топ басшысының бағалауы
Өзін- өзі бағалауы
Мұғалімнің бағалауы
Критерийлер: Сабақта белсенділігі 2 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Топ жұмысындағы үлесі 2 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Сынып алдында қорғауы 3 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Тестпен жұмыс 3 балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:
Критерийлер: Қорытынды балл
Топ басшысының бағалауы:
Өзін- өзі бағалауы:
Мұғалімнің бағалауы:

«5» - 10 балл

«4» - 7-9 балл

«3» - 5-6 балл және төмен

1- топ «Азаттық»

  • 1 Д
  • 2 А
  • 3 С
  • 4 Д
  • 5 С
  • 2-топ «Болашақ»
  • 1 В
  • 2 В
  • 3 В
  • 4 А
  • 5 С

3- топ «Тәуелсіздік»

  • 1 Д
  • 2 С
  • 3 А
  • 4 Д
  • 5 В
  • 4-топ «Сенім»
  • 1 А
  • 2 С
  • 3 Д
  • 4 С
  • 5 Д
Тапсырма
Маңызды сұрақтар
Тапсырма: Сипатта
Маңызды сұрақтар: Бүгін сабақта не істедік?
Тапсырма:

Ақпарат

Анализ

Маңызды сұрақтар: Нені сипаттадық?
Тапсырма: Конфронтация Тайталас
Маңызды сұрақтар: Бұл әрекет не үшін жасалды?
Тапсырма:

Реконструкция

Қайта құру

Маңызды сұрақтар: Бұл әрекеттің мақсаты неде?

Қорытындылау

Қорытындылау

Тапсырма
Маңызды сұрақтар
Тапсырма: Сипатта
Маңызды сұрақтар: Бүгін сабақта не істедік?
Тапсырма:

Ақпарат

Анализ

Маңызды сұрақтар: Нені сипаттадық?
Тапсырма: Конфронтация Тайталас
Маңызды сұрақтар: Бұл әрекет не үшін жасалды?
Тапсырма:

Реконструкция

Қайта құру

Маңызды сұрақтар: Бұл әрекеттің мақсаты неде?

Қорытындылау


Ұқсас жұмыстар
1867-1868 жылғы әкімшілік-аумақтық реформа: Қазақстандағы басқару жүйесінің өзгерістері мен салдары
1867-1868 жылғы әкімшілік-аумақтық реформалардың Қазақстан тарихындағы мәні мен салдары
1867-1868 жылдардағы қазақ жеріндегі реформалар: әкімшілік-құрылым, сот жүйесі және әлеуметтік-экономикалық салдары
1867-1868 жж. Қазақстандағы әкімшілік және сот реформалары: 8-сыныпқа сабақ жоспары
ХІХ ғ. 80-90 жж. Қазақстандағы әкімшілік-аумақтық реформалар: құрылымы мен отаршылдық салдары
XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-аумақтық реформалар: патша үкіметінің бөліп алу және билеу принципінің жүзеге асуы
XIX ғасырдың 60-жылдарындағы қазақ жеріндегі әкімшілік реформалар: отаршылдық сипаты мен басқару ерекшеліктері
1822-1891 жылдардағы Ресей реформалары: қазақ жеріне әкімшілік-саяси басқаруды енгізудің отаршылдық сипаты мен салдары
XIX ғ. 80-90 жж. Қазақстандағы әкімшілік реформалардың мазмұны мен салдары: 8-сыныпқа арналған сабақ жоспары мен коучинг
9-сынып: Қазақстандағы ұжымдастыруға қарсы шаруалар көтерілістері және XIX ғ. әкімшілік реформалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz