Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Осыдан соң Атмосфералық қысым
Бекітемін
ОІМ. . . . . .. . . Г. Азанова
<<..20...>> . .02 . . . .. .2015 жыл
Физикадан ашық сабақтың қысқа мерзімдік жоспары
Сабақ тақырыбы: §40.Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі
Мектеп: <<Бейнеу гимназиясы>>ММ
Мерзімі 20.02.15
Мұғалім; Утегенов Жумабек
Сынып 7
Оқушылар саны 17. қатысты;
Келмеген оқушылар;
жоқ
Осы
сабақтың
міндеттер
Білімдік міндет: Оқушылар амосфералық қысым, және атмосфералық қысымның өлшем біліктерін білу міндеті. Торричелли тәжірибесінің мәнін түсіну міндеті
Дамыту міндеті: Атмосфералық қысым туралы білімдерін, оқушылардың сыни ойлау белсенділігі мен танымдық қызығушылығын дамыту.
Тәрбиелік міндет: Сабақ барысында оқушылардың дербестігін, пікір алмасуға,
шығармашылық өздігінен білім алуға тәрбиелеу.
Сабақ
мақсаты
Атмосфералық қысым, оның бірлігі және атмосфералық қысымды өлшеуге арналған Торричелли тәжірибесін білу, түсіну және қолдану.
Құралдар:
Интерактив тақта. Үлестірмелер. Баорметр-анероид бағалау критерийлері мен дескрипторлар.
Тілдік
мақсаты
Оқушылар өз ойларын жеткізе және өз идеяларын дамыта отырып, масса және салмақ жайлы білетіндерін ауызша және жазбаша түрде талқылай алады
Алдын-ала
үйрету
Оқушылар атмосфералық қысымды және оны өлшеуді біледі. ауырлық күштің қандай
физикалық шамаларға тәуелділігін ажырата алады.
Жоспар
Жоспар ланған уақыт
мерзімі
Жоспарланған іс-әрекет
Қорлар
0-1 мин
2-4 мин
5-37 мин
38-40 мин
41-45 мин
Ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа дайындық деңгейін тексеру
Өткен тақырыпты еске түсіру сұрақтары:
*Қысым деп нені айтамыз?
*Қысымды қалай анықтайды, формуласы?
* Қысымды қандай бірліктермен өлшейді?
*Газдардың, сұйықтардың және қатты денелердің айырмашылығы неде?
* Қатты денелерде қысым қалай беріледі?
* Газдардың қысымы сығылғанда және ұлғайғанда қалай өзгереді?
* Сұйықтардың ыдыс түбіне түсіретін қысымы қалай анықталады?
* Паскаль заңы қалай тұжырымдалады?
Сыни тұрғыдан ойлану әдісі <<Дұрыс және надұрыс тұжырымдар>> оқушылар <<Ия>> <<Жоқ>> деп жауап береді:
*Атмосфера сөзі <<атмос>> ауа <<сфера>> шар деген мағына беретін ағылшын сөзі дегенге келісесізбе? *Атмосфера көп қабаттан тұрады және жоғары қабаттар төмендегі қабаттарды сығады. Осының әсерінен Жерге қысым түсіреді деген тұжырымға сенесіз бе? *Су құбырының жұмыс істеу принципі атмосфера әсеріне байланысты дегенге сенесізбе? * Торречилли тәжірибесінде сынап пайдаланған, себебі 1 м түтіқшедегі су төгілмеген, су түтікше ұзындығы 10,5 ге жеткенде төгіледін еді деген сөзге сенесізбе? * Жер бетінде атосфералық қысым 1 квадрат метрге 100 000 н күшпен немесе 10 тонна массаға тең қысым түсіреді дегенге сенесізбе? *Ауа райының өзгерісіне атмосфера әсер етпейді дегенге келісесізбе? * Атмосфералық қысым адамның көңіл-күйіне, денсаулығына әсер етеді деген ге келісесізбе? * <<1 мм сынап бағанасы>> деген өлшем бірлік қысымды өлшеуге қолданады дегенге келісесізбе *Сынапты барометрді пайдалану қауіпті, адам денсаулығына зиян келтіреді дегенге сенесізбе? * Атмосфералық қысымды p=ρgh немесе p=F/S өрнегімен есептеуге болады дегенге сенесізбе?
Жаңа материалды түсіндіру және оқушыларда ой қозғау үшін видеороликтен көрініс көрсету.
Ой қозғау кезінде топтық жұмыс үшін тапсырмалар беремін: Тапсырма № 1 Сұрақтарға жауап беру
-Торречилли тәжірибесінің мәні неде?
- Атмосфералық қысымның әсері қандай?
- Атмосфералық қысымның бірліктері қандай?
- Атмосфералық қысымды өлшейтін құралдар қалай аталады?
Тапсырма № 2 <<Дана үкі>> әдісі сұрақтары:
-Мәтіндегі негізгі ұұғыдарды тауып жазыңдар;.
- Мәтіннен өзіңе беймәлім болған, сіздің көзқарасыңызға қарсы келетін, күтпеген ақпаратты табыңдар;
-Сізге жаңалық болған ақпаратты табыңыэ;
- Мәтіннен ерекше,талқылауға болатын ойды табыңыз;
Үйренгеніңді тұрмыста қолдануға болама?
Тапсырма №3 Суреттер бойынша талдау:
Тапсырма № 4 Тәжірибеге жауап беру:
1 Стаканға жартылай су құйыңда, бетін бір парақ қағазбен жабыңдар. Қағазды қолмен басып тұрып стаканды төңкеріңдер. Егер қолды қағаздан тартып қалсақ, стакандағы су төгілмейді. Неліктен?
2 Стаканды суға батырып, оны судың ішінде төңкеріңдер. Одан соң жайлап судан шығарыңдар. Сонда стаканның жиегі судың ішінде тұрғанда неге оның ішіндегі су төгілмейді.
Тапсырма № Сәйкестендіру.
Қысым
1608-1647
Күш
760 мм сын бағ
Торречилли
1 Па
1 мм сын бағанасы
Барометр
Қалыпты атмосфералық қысым
13600 кг/м3
Атмосфералық құралды өлшей құрал
1Н
Сынап
133 Па
Кейінгі тапсырма: Атмосфералық қысымның ауа райына және биіктікке байланысты өзгеруін интернеттен іздеп реферат жазу
Бағалау:
Бағалау парақшасы:
Үйге тапсырма
Дұрыс ж/е
Суреттер б/ талдау
Дана үкі
Тәжірибе
сәйкестендіру
Қоытынды
Жоғары ұпай
3
3
5
5
5
3
24
<<5>> 20-24 ұпай
<<4>> 15-19 ұпай
<<3>> 10-15 ұпай
Топтарды бағалау, өзін-өзі бағалау
Кері байланыс: стикермен сабақ туралы пікірін білдіреді.
http://www.schoolphysics.co.uk/
Ашық сабақтың өту сәттерінен көріністер:
Рефлексия:
Мен бүгінгі 7 сыныпта << Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі>> деген тақырыптағы сабағымда << Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер>>, <<Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету>>, <<Оқыту мен оқуды бағалау>> және <<Талантты және дарынды оқушылармен жұмыс>> модульдерін қолдануға басымдық бердім.
Үйге берілген тапсырманы тексеруден соң оқушылардың қызығушылығын және сыни көзқарасын ояту мақсатында, жаңа тақырыптың мәтіні негізіндегі сұрақтардан құралған << Дұрыс және дұрыс емес тұжырымдар>> әдісін қолдандым. Оқушылар өтежақсы қабылдады және жаңа материалда нелерге көңіл бөлуі керек екеніне деген ой қалыптасты деп ойлаймын. Осыдан соң << Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі>> не арналған 1,5 минуттық видео-ролик көрсеттім. Көріністен алған әсері негізінде тақырыптың мазмұнын ашатын сұрақтарды экранға шығарып оқулықтан жауап іздеуіне уақыт бердім. Уақыт біткенннен соң топтарға тапсырмалар бердім.
Бірінші тапсырма <<Дана үкі>> әдісінде оқушыларға мәтіннен жаңа терминдер, -мәтіндегі негізгі ұғымдарды, көзқарасына қарсы келетін, күтпеген ақпаратты табу;
жаңалық болған ақпаратты табу, ерекше,талқылауға болатын ойды табу мен
тұрмыста қолдануға болатынын жазу тапсырылды. Оқушылар бұл тапсырман топ болып ойласып орындады.
Екінші тапсырма тақырыпты оқулықтағы суреттер бойынша талқыласа соңғы тапсырмада төмендегі тәжірибелер көрсетіліп оқушыларға түсінігін айту тапсырылды:
Тәжірибеге жауап беру:
1 Стаканға жартылай су құйыңда, бетін бір парақ қағазбен жабыңдар. Қағазды қолмен басып тұрып стаканды төңкеріңдер. Егер қолды қағаздан тартып қалсақ, стакандағы су төгілмейді. Неліктен?
2 Стаканды суға батырып, оны судың ішінде төңкеріңдер. Одан соң жайлап судан шығарыңдар. Сонда стаканның жиегі судың ішінде тұрғанда неге оның ішіндегі су төгілмейді?. Оқушылар бұл тапсырманы орындауда белсенділік көрсетті, қате немесе толық емес жауап беріп жатқандар көп болды.
Соңғы тапсырмадасәйкестендіру қолдандым:
Тапсырма № Сәйкестендіру.
Қысым
1608-1647
Күш
760 мм сын бағ
Торречилли
1 Па
1 мм сын бағанасы
Барометр
Қалыпты атмосфералық қысым
13600 кг/м3
Атмосфералық құралды өлшей құрал
1Н
Сынап
133 Па
Бағалауда жалпы төмендегі көріністегі <<Бағалау парақшасын >> пайдаландым:
Бағалау парақшасы:
Үйге тапсырма
Дұрыс ж/е
Суреттер б/ талдау
Дана үкі
Тәжірибе
сәйкестендіру
Қоытынды
Жоғары ұпай
3
3
5
5
5
3
24
<<5>> 20-24 ұпай
<<4>> 15-19 ұпай
<<3>> 10-15 ұпай
Топты бағалау және өзін - өзі бағалаумен сабақты қорытындыладым.
ОІМ. . . . . .. . . Г. Азанова
<<..20...>> . .02 . . . .. .2015 жыл
Физикадан ашық сабақтың қысқа мерзімдік жоспары
Сабақ тақырыбы: §40.Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі
Мектеп: <<Бейнеу гимназиясы>>ММ
Мерзімі 20.02.15
Мұғалім; Утегенов Жумабек
Сынып 7
Оқушылар саны 17. қатысты;
Келмеген оқушылар;
жоқ
Осы
сабақтың
міндеттер
Білімдік міндет: Оқушылар амосфералық қысым, және атмосфералық қысымның өлшем біліктерін білу міндеті. Торричелли тәжірибесінің мәнін түсіну міндеті
Дамыту міндеті: Атмосфералық қысым туралы білімдерін, оқушылардың сыни ойлау белсенділігі мен танымдық қызығушылығын дамыту.
Тәрбиелік міндет: Сабақ барысында оқушылардың дербестігін, пікір алмасуға,
шығармашылық өздігінен білім алуға тәрбиелеу.
Сабақ
мақсаты
Атмосфералық қысым, оның бірлігі және атмосфералық қысымды өлшеуге арналған Торричелли тәжірибесін білу, түсіну және қолдану.
Құралдар:
Интерактив тақта. Үлестірмелер. Баорметр-анероид бағалау критерийлері мен дескрипторлар.
Тілдік
мақсаты
Оқушылар өз ойларын жеткізе және өз идеяларын дамыта отырып, масса және салмақ жайлы білетіндерін ауызша және жазбаша түрде талқылай алады
Алдын-ала
үйрету
Оқушылар атмосфералық қысымды және оны өлшеуді біледі. ауырлық күштің қандай
физикалық шамаларға тәуелділігін ажырата алады.
Жоспар
Жоспар ланған уақыт
мерзімі
Жоспарланған іс-әрекет
Қорлар
0-1 мин
2-4 мин
5-37 мин
38-40 мин
41-45 мин
Ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа дайындық деңгейін тексеру
Өткен тақырыпты еске түсіру сұрақтары:
*Қысым деп нені айтамыз?
*Қысымды қалай анықтайды, формуласы?
* Қысымды қандай бірліктермен өлшейді?
*Газдардың, сұйықтардың және қатты денелердің айырмашылығы неде?
* Қатты денелерде қысым қалай беріледі?
* Газдардың қысымы сығылғанда және ұлғайғанда қалай өзгереді?
* Сұйықтардың ыдыс түбіне түсіретін қысымы қалай анықталады?
* Паскаль заңы қалай тұжырымдалады?
Сыни тұрғыдан ойлану әдісі <<Дұрыс және надұрыс тұжырымдар>> оқушылар <<Ия>> <<Жоқ>> деп жауап береді:
*Атмосфера сөзі <<атмос>> ауа <<сфера>> шар деген мағына беретін ағылшын сөзі дегенге келісесізбе? *Атмосфера көп қабаттан тұрады және жоғары қабаттар төмендегі қабаттарды сығады. Осының әсерінен Жерге қысым түсіреді деген тұжырымға сенесіз бе? *Су құбырының жұмыс істеу принципі атмосфера әсеріне байланысты дегенге сенесізбе? * Торречилли тәжірибесінде сынап пайдаланған, себебі 1 м түтіқшедегі су төгілмеген, су түтікше ұзындығы 10,5 ге жеткенде төгіледін еді деген сөзге сенесізбе? * Жер бетінде атосфералық қысым 1 квадрат метрге 100 000 н күшпен немесе 10 тонна массаға тең қысым түсіреді дегенге сенесізбе? *Ауа райының өзгерісіне атмосфера әсер етпейді дегенге келісесізбе? * Атмосфералық қысым адамның көңіл-күйіне, денсаулығына әсер етеді деген ге келісесізбе? * <<1 мм сынап бағанасы>> деген өлшем бірлік қысымды өлшеуге қолданады дегенге келісесізбе *Сынапты барометрді пайдалану қауіпті, адам денсаулығына зиян келтіреді дегенге сенесізбе? * Атмосфералық қысымды p=ρgh немесе p=F/S өрнегімен есептеуге болады дегенге сенесізбе?
Жаңа материалды түсіндіру және оқушыларда ой қозғау үшін видеороликтен көрініс көрсету.
Ой қозғау кезінде топтық жұмыс үшін тапсырмалар беремін: Тапсырма № 1 Сұрақтарға жауап беру
-Торречилли тәжірибесінің мәні неде?
- Атмосфералық қысымның әсері қандай?
- Атмосфералық қысымның бірліктері қандай?
- Атмосфералық қысымды өлшейтін құралдар қалай аталады?
Тапсырма № 2 <<Дана үкі>> әдісі сұрақтары:
-Мәтіндегі негізгі ұұғыдарды тауып жазыңдар;.
- Мәтіннен өзіңе беймәлім болған, сіздің көзқарасыңызға қарсы келетін, күтпеген ақпаратты табыңдар;
-Сізге жаңалық болған ақпаратты табыңыэ;
- Мәтіннен ерекше,талқылауға болатын ойды табыңыз;
Үйренгеніңді тұрмыста қолдануға болама?
Тапсырма №3 Суреттер бойынша талдау:
Тапсырма № 4 Тәжірибеге жауап беру:
1 Стаканға жартылай су құйыңда, бетін бір парақ қағазбен жабыңдар. Қағазды қолмен басып тұрып стаканды төңкеріңдер. Егер қолды қағаздан тартып қалсақ, стакандағы су төгілмейді. Неліктен?
2 Стаканды суға батырып, оны судың ішінде төңкеріңдер. Одан соң жайлап судан шығарыңдар. Сонда стаканның жиегі судың ішінде тұрғанда неге оның ішіндегі су төгілмейді.
Тапсырма № Сәйкестендіру.
Қысым
1608-1647
Күш
760 мм сын бағ
Торречилли
1 Па
1 мм сын бағанасы
Барометр
Қалыпты атмосфералық қысым
13600 кг/м3
Атмосфералық құралды өлшей құрал
1Н
Сынап
133 Па
Кейінгі тапсырма: Атмосфералық қысымның ауа райына және биіктікке байланысты өзгеруін интернеттен іздеп реферат жазу
Бағалау:
Бағалау парақшасы:
Үйге тапсырма
Дұрыс ж/е
Суреттер б/ талдау
Дана үкі
Тәжірибе
сәйкестендіру
Қоытынды
Жоғары ұпай
3
3
5
5
5
3
24
<<5>> 20-24 ұпай
<<4>> 15-19 ұпай
<<3>> 10-15 ұпай
Топтарды бағалау, өзін-өзі бағалау
Кері байланыс: стикермен сабақ туралы пікірін білдіреді.
http://www.schoolphysics.co.uk/
Ашық сабақтың өту сәттерінен көріністер:
Рефлексия:
Мен бүгінгі 7 сыныпта << Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі>> деген тақырыптағы сабағымда << Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер>>, <<Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету>>, <<Оқыту мен оқуды бағалау>> және <<Талантты және дарынды оқушылармен жұмыс>> модульдерін қолдануға басымдық бердім.
Үйге берілген тапсырманы тексеруден соң оқушылардың қызығушылығын және сыни көзқарасын ояту мақсатында, жаңа тақырыптың мәтіні негізіндегі сұрақтардан құралған << Дұрыс және дұрыс емес тұжырымдар>> әдісін қолдандым. Оқушылар өтежақсы қабылдады және жаңа материалда нелерге көңіл бөлуі керек екеніне деген ой қалыптасты деп ойлаймын. Осыдан соң << Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі>> не арналған 1,5 минуттық видео-ролик көрсеттім. Көріністен алған әсері негізінде тақырыптың мазмұнын ашатын сұрақтарды экранға шығарып оқулықтан жауап іздеуіне уақыт бердім. Уақыт біткенннен соң топтарға тапсырмалар бердім.
Бірінші тапсырма <<Дана үкі>> әдісінде оқушыларға мәтіннен жаңа терминдер, -мәтіндегі негізгі ұғымдарды, көзқарасына қарсы келетін, күтпеген ақпаратты табу;
жаңалық болған ақпаратты табу, ерекше,талқылауға болатын ойды табу мен
тұрмыста қолдануға болатынын жазу тапсырылды. Оқушылар бұл тапсырман топ болып ойласып орындады.
Екінші тапсырма тақырыпты оқулықтағы суреттер бойынша талқыласа соңғы тапсырмада төмендегі тәжірибелер көрсетіліп оқушыларға түсінігін айту тапсырылды:
Тәжірибеге жауап беру:
1 Стаканға жартылай су құйыңда, бетін бір парақ қағазбен жабыңдар. Қағазды қолмен басып тұрып стаканды төңкеріңдер. Егер қолды қағаздан тартып қалсақ, стакандағы су төгілмейді. Неліктен?
2 Стаканды суға батырып, оны судың ішінде төңкеріңдер. Одан соң жайлап судан шығарыңдар. Сонда стаканның жиегі судың ішінде тұрғанда неге оның ішіндегі су төгілмейді?. Оқушылар бұл тапсырманы орындауда белсенділік көрсетті, қате немесе толық емес жауап беріп жатқандар көп болды.
Соңғы тапсырмадасәйкестендіру қолдандым:
Тапсырма № Сәйкестендіру.
Қысым
1608-1647
Күш
760 мм сын бағ
Торречилли
1 Па
1 мм сын бағанасы
Барометр
Қалыпты атмосфералық қысым
13600 кг/м3
Атмосфералық құралды өлшей құрал
1Н
Сынап
133 Па
Бағалауда жалпы төмендегі көріністегі <<Бағалау парақшасын >> пайдаландым:
Бағалау парақшасы:
Үйге тапсырма
Дұрыс ж/е
Суреттер б/ талдау
Дана үкі
Тәжірибе
сәйкестендіру
Қоытынды
Жоғары ұпай
3
3
5
5
5
3
24
<<5>> 20-24 ұпай
<<4>> 15-19 ұпай
<<3>> 10-15 ұпай
Топты бағалау және өзін - өзі бағалаумен сабақты қорытындыладым.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz