Атмосфералық қысым және Торричелли тәжірибесі: 7-сыныпқа арналған ашық сабақтың қысқа мерзімді жоспары

Бекітемін

ОІМ . . . Г. Азанова

«. . 20 . . . » . . 02 . . . 2015 жыл

Физикадан ашық сабақтың қысқа мерзімдік жоспары

Сабақ тақырыбы: §40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі: Мерзімі 20. 02. 15
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ: Мұғалім; Утегенов Жумабек
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі: Сынып 7
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ: Оқушылар саны 17. қатысты;

Келмеген оқушылар;

жоқ

Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:

Осы

сабақтың

міндеттер

Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:

Білімдік міндет: Оқушылар амосфералық қысым, және атмосфералық қысымның өлшем біліктерін білу міндеті. Торричелли тәжірибесінің мәнін түсіну міндеті

Дамыту міндеті: Атмосфералық қысым туралы білімдерін, оқушылардың сыни ойлау белсенділігі мен танымдық қызығушылығын дамыту.

Тәрбиелік міндет: Сабақ барысында оқушылардың дербестігін, пікір алмасуға,

шығармашылық өздігінен білім алуға тәрбиелеу.

Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:

Сабақ

мақсаты

Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ: Атмосфералық қысым, оның бірлігі және атмосфералық қысымды өлшеуге арналған Торричелли тәжірибесін білу, түсіну және қолдану.
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі: Құралдар:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ: Интерактив тақта. Үлестірмелер. Баорметр-анероид бағалау критерийлері мен дескрипторлар.
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:

Тілдік

мақсаты

Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ: Оқушылар өз ойларын жеткізе және өз идеяларын дамыта отырып, масса және салмақ жайлы білетіндерін ауызша және жазбаша түрде талқылай алады
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:

Алдын-ала

үйрету

Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:

Оқушылар атмосфералық қысымды және оны өлшеуді біледі. ауырлық күштің қандай

физикалық шамаларға тәуелділігін ажырата алады.

Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі: Жоспар
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:

Жоспар ланған уақыт

мерзімі

Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ: Жоспарланған іс-әрекет
Қорлар
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:

0-1 мин

2-4 мин

5-37 мин

38-40 мин

41-45 мин

Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:

Ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа дайындық деңгейін тексеру

Өткен тақырыпты еске түсіру сұрақтары:
*Қысым деп нені айтамыз?
*Қысымды қалай анықтайды, формуласы?
* Қысымды қандай бірліктермен өлшейді?
*Газдардың, сұйықтардың және қатты денелердің айырмашылығы неде?
* Қатты денелерде қысым қалай беріледі?
* Газдардың қысымы сығылғанда және ұлғайғанда қалай өзгереді?
* Сұйықтардың ыдыс түбіне түсіретін қысымы қалай анықталады?
* Паскаль заңы қалай тұжырымдалады?

Сыни тұрғыдан ойлану әдісі «Дұрыс және надұрыс тұжырымдар» оқушылар «Ия» «Жоқ» деп жауап береді:

*Атмосфера сөзі «атмос» ауа «сфера» шар деген мағына беретін ағылшын сөзі дегенге келісесізбе? *Атмосфера көп қабаттан тұрады және жоғары қабаттар төмендегі қабаттарды сығады. Осының әсерінен Жерге қысым түсіреді деген тұжырымға сенесіз бе? *Су құбырының жұмыс істеу принципі атмосфера әсеріне байланысты дегенге сенесізбе? * Торречилли тәжірибесінде сынап пайдаланған, себебі 1 м түтіқшедегі су төгілмеген, су түтікше ұзындығы 10, 5 ге жеткенде төгіледін еді деген сөзге сенесізбе? * Жер бетінде атосфералық қысым 1 квадрат метрге 100 000 н күшпен немесе 10 тонна массаға тең қысым түсіреді дегенге сенесізбе? *Ауа райының өзгерісіне атмосфера әсер етпейді дегенге келісесізбе? * Атмосфералық қысым адамның көңіл-күйіне, денсаулығына әсер етеді деген ге келісесізбе? * «1 мм сынап бағанасы» деген өлшем бірлік қысымды өлшеуге қолданады дегенге келісесізбе *Сынапты барометрді пайдалану қауіпті, адам денсаулығына зиян келтіреді дегенге сенесізбе? * Атмосфералық қысымды p=ρgh немесе p=F/S өрнегімен есептеуге болады дегенге сенесізбе?

Жаңа материалды түсіндіру және оқушыларда ой қозғау үшін видеороликтен көрініс көрсету.
Ой қозғау кезінде топтық жұмыс үшін тапсырмалар беремін: Тапсырма № 1 Сұрақтарға жауап беру
-Торречилли тәжірибесінің мәні неде?
- Атмосфералық қысымның әсері қандай?
- Атмосфералық қысымның бірліктері қандай?
- Атмосфералық қысымды өлшейтін құралдар қалай аталады?

Тапсырма № 2 «Дана үкі» әдісі сұрақтары:
-Мәтіндегі негізгі ұұғыдарды тауып жазыңдар; .
- Мәтіннен өзіңе беймәлім болған, сіздің көзқарасыңызға қарсы келетін, күтпеген ақпаратты табыңдар;
-Сізге жаңалық болған ақпаратты табыңыэ;
- Мәтіннен ерекше, талқылауға болатын ойды табыңыз;
Үйренгеніңді тұрмыста қолдануға болама?

Тапсырма №3 Суреттер бойынша талдау:

Тапсырма № 4 Тәжірибеге жауап беру:
1 Стаканға жартылай су құйыңда, бетін бір парақ қағазбен жабыңдар. Қағазды қолмен басып тұрып стаканды төңкеріңдер. Егер қолды қағаздан тартып қалсақ, стакандағы су төгілмейді. Неліктен?
2 Стаканды суға батырып, оны судың ішінде төңкеріңдер. Одан соң жайлап судан шығарыңдар. Сонда стаканның жиегі судың ішінде тұрғанда неге оның ішіндегі су төгілмейді.

Тапсырма № Сәйкестендіру.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Кейінгі тапсырма: Атмосфералық қысымның ауа райына және биіктікке байланысты өзгеруін интернеттен іздеп реферат жазу

Бағалау:
Бағалау парақшасы:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

«5» 20-24 ұпай
«4» 15-19 ұпай
«3» 10-15 ұпай

Топтарды бағалау, өзін-өзі бағалау

Кері байланыс: стикермен сабақ туралы пікірін білдіреді.

Қысым
1608-1647
Күш
760 мм сын бағ
Торречилли
1 Па
1 мм сын бағанасы
Барометр
Қалыпты атмосфералық қысым
13600 кг/м 3
Атмосфералық құралды өлшей құрал
Сынап
133 Па

Үйге тапсырма

Дұрыс ж/е

Суреттер б/ талдау

Дана үкі

Тәжірибе

сәйкестендіру

Қоытынды

Жоғары ұпай
3
3
5
5
5
3
24
http://www. schoolphysics. co. uk/
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:

Ашық сабақтың өту сәттерінен көріністер:

Рефлексия:


Ұқсас жұмыстар
Атмосфералық қысым: Торричелли тәжірибесі мен барометр
Физика сабағы: Атмосфералық қысым, Торричелли тәжірибесі және барометрлер
Атмосфералық қысым: Торричелли тәжірибесі, барометрлер және биіктікке тәуелділік
7-сынып физикасы: Атмосфералық қысым - Торричелли тәжірибесі және биіктікке байланысты өзгерісі
7а сыныпқа арналған сабақ жоспары: Атмосфералық қысым, Торричелли тәжірибесі және барометр
Оқу-әдістемелік жоспар: 7-сынып физикасы - Атмосфералық қысым, Торричелли тәжірибесі және барометр
7-сынып: Атмосфералық қысым және оны өлшеу әдістері
Атмосфералық қысым: сабақ жоспары мен тәжірибелік тапсырмалар
Атмосфераның құрылымы, құрамы және атмосфералық қысым
6-сыныпқа арналған ашық сабақтың қысқа мерзімді жоспары: Әлемдегі биік таулар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz