Осыдан соң Атмосфералық қысым

Бекітемін

ОІМ . . . Г. Азанова

«. . 20 . . . » . . 02 . . . 2015 жыл

Физикадан ашық сабақтың қысқа мерзімдік жоспары

Сабақ тақырыбы: §40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі: Мерзімі 20. 02. 15
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ: Мұғалім; Утегенов Жумабек
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі: Сынып 7
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ: Оқушылар саны 17. қатысты;

Келмеген оқушылар;

жоқ

Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:

Осы

сабақтың

міндеттер

Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:

Білімдік міндет: Оқушылар амосфералық қысым, және атмосфералық қысымның өлшем біліктерін білу міндеті. Торричелли тәжірибесінің мәнін түсіну міндеті

Дамыту міндеті: Атмосфералық қысым туралы білімдерін, оқушылардың сыни ойлау белсенділігі мен танымдық қызығушылығын дамыту.

Тәрбиелік міндет: Сабақ барысында оқушылардың дербестігін, пікір алмасуға,

шығармашылық өздігінен білім алуға тәрбиелеу.

Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:

Сабақ

мақсаты

Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ: Атмосфералық қысым, оның бірлігі және атмосфералық қысымды өлшеуге арналған Торричелли тәжірибесін білу, түсіну және қолдану.
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі: Құралдар:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ: Интерактив тақта. Үлестірмелер. Баорметр-анероид бағалау критерийлері мен дескрипторлар.
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:

Тілдік

мақсаты

Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ: Оқушылар өз ойларын жеткізе және өз идеяларын дамыта отырып, масса және салмақ жайлы білетіндерін ауызша және жазбаша түрде талқылай алады
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:

Алдын-ала

үйрету

Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:

Оқушылар атмосфералық қысымды және оны өлшеуді біледі. ауырлық күштің қандай

физикалық шамаларға тәуелділігін ажырата алады.

Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі: Жоспар
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:

Жоспар ланған уақыт

мерзімі

Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ: Жоспарланған іс-әрекет
Қорлар
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:

0-1 мин

2-4 мин

5-37 мин

38-40 мин

41-45 мин

Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:

Ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа дайындық деңгейін тексеру

Өткен тақырыпты еске түсіру сұрақтары:
*Қысым деп нені айтамыз?
*Қысымды қалай анықтайды, формуласы?
* Қысымды қандай бірліктермен өлшейді?
*Газдардың, сұйықтардың және қатты денелердің айырмашылығы неде?
* Қатты денелерде қысым қалай беріледі?
* Газдардың қысымы сығылғанда және ұлғайғанда қалай өзгереді?
* Сұйықтардың ыдыс түбіне түсіретін қысымы қалай анықталады?
* Паскаль заңы қалай тұжырымдалады?

Сыни тұрғыдан ойлану әдісі «Дұрыс және надұрыс тұжырымдар» оқушылар «Ия» «Жоқ» деп жауап береді:

*Атмосфера сөзі «атмос» ауа «сфера» шар деген мағына беретін ағылшын сөзі дегенге келісесізбе? *Атмосфера көп қабаттан тұрады және жоғары қабаттар төмендегі қабаттарды сығады. Осының әсерінен Жерге қысым түсіреді деген тұжырымға сенесіз бе? *Су құбырының жұмыс істеу принципі атмосфера әсеріне байланысты дегенге сенесізбе? * Торречилли тәжірибесінде сынап пайдаланған, себебі 1 м түтіқшедегі су төгілмеген, су түтікше ұзындығы 10, 5 ге жеткенде төгіледін еді деген сөзге сенесізбе? * Жер бетінде атосфералық қысым 1 квадрат метрге 100 000 н күшпен немесе 10 тонна массаға тең қысым түсіреді дегенге сенесізбе? *Ауа райының өзгерісіне атмосфера әсер етпейді дегенге келісесізбе? * Атмосфералық қысым адамның көңіл-күйіне, денсаулығына әсер етеді деген ге келісесізбе? * «1 мм сынап бағанасы» деген өлшем бірлік қысымды өлшеуге қолданады дегенге келісесізбе *Сынапты барометрді пайдалану қауіпті, адам денсаулығына зиян келтіреді дегенге сенесізбе? * Атмосфералық қысымды p=ρgh немесе p=F/S өрнегімен есептеуге болады дегенге сенесізбе?

Жаңа материалды түсіндіру және оқушыларда ой қозғау үшін видеороликтен көрініс көрсету.
Ой қозғау кезінде топтық жұмыс үшін тапсырмалар беремін: Тапсырма № 1 Сұрақтарға жауап беру
-Торречилли тәжірибесінің мәні неде?
- Атмосфералық қысымның әсері қандай?
- Атмосфералық қысымның бірліктері қандай?
- Атмосфералық қысымды өлшейтін құралдар қалай аталады?

Тапсырма № 2 «Дана үкі» әдісі сұрақтары:
-Мәтіндегі негізгі ұұғыдарды тауып жазыңдар; .
- Мәтіннен өзіңе беймәлім болған, сіздің көзқарасыңызға қарсы келетін, күтпеген ақпаратты табыңдар;
-Сізге жаңалық болған ақпаратты табыңыэ;
- Мәтіннен ерекше, талқылауға болатын ойды табыңыз;
Үйренгеніңді тұрмыста қолдануға болама?

Тапсырма №3 Суреттер бойынша талдау:

Тапсырма № 4 Тәжірибеге жауап беру:
1 Стаканға жартылай су құйыңда, бетін бір парақ қағазбен жабыңдар. Қағазды қолмен басып тұрып стаканды төңкеріңдер. Егер қолды қағаздан тартып қалсақ, стакандағы су төгілмейді. Неліктен?
2 Стаканды суға батырып, оны судың ішінде төңкеріңдер. Одан соң жайлап судан шығарыңдар. Сонда стаканның жиегі судың ішінде тұрғанда неге оның ішіндегі су төгілмейді.

Тапсырма № Сәйкестендіру.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Кейінгі тапсырма: Атмосфералық қысымның ауа райына және биіктікке байланысты өзгеруін интернеттен іздеп реферат жазу

Бағалау:
Бағалау парақшасы:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

«5» 20-24 ұпай
«4» 15-19 ұпай
«3» 10-15 ұпай

Топтарды бағалау, өзін-өзі бағалау

Кері байланыс: стикермен сабақ туралы пікірін білдіреді.

Қысым
1608-1647
Күш
760 мм сын бағ
Торречилли
1 Па
1 мм сын бағанасы
Барометр
Қалыпты атмосфералық қысым
13600 кг/м 3
Атмосфералық құралды өлшей құрал
Сынап
133 Па

Үйге тапсырма

Дұрыс ж/е

Суреттер б/ талдау

Дана үкі

Тәжірибе

сәйкестендіру

Қоытынды

Жоғары ұпай
3
3
5
5
5
3
24
http://www. schoolphysics. co. uk/
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:
Сабақ тақырыбы:§40. Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:

Ашық сабақтың өту сәттерінен көріністер:

Рефлексия:


Ұқсас жұмыстар
Атмосфералық қысымның биіктікке байланысты өзгеруі
Атмосфералық қысым. атмосфералық қысым, атмосфералық қысымның пайда болу себептері
Тақырып Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі. Барометр
Атмосфералық қысым
Атмосфералық қысымды өлшеу
Атмосфералық қысымның биіктікке байланысты өзгеруін көрсететін құрал
Есту мүшесі туралы
Атмосфералық қысым. торричелли тәжірибесі. барометр
Атмосфералық қысым туралы
Атмосфераның төменгі қабаты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz