Осыдан соң Атмосфералық қысым

Бекітемін
ОІМ . . . Г. Азанова
«. . 20 . . . » . . 02 . . . 2015 жыл
Физикадан ашық сабақтың қысқа мерзімдік жоспары
Келмеген оқушылар;
жоқ
Осы
сабақтың
міндеттер
Білімдік міндет: Оқушылар амосфералық қысым, және атмосфералық қысымның өлшем біліктерін білу міндеті. Торричелли тәжірибесінің мәнін түсіну міндеті
Дамыту міндеті: Атмосфералық қысым туралы білімдерін, оқушылардың сыни ойлау белсенділігі мен танымдық қызығушылығын дамыту.
Тәрбиелік міндет: Сабақ барысында оқушылардың дербестігін, пікір алмасуға,
шығармашылық өздігінен білім алуға тәрбиелеу.
Сабақ
мақсаты
Тілдік
мақсаты
Алдын-ала
үйрету
Оқушылар атмосфералық қысымды және оны өлшеуді біледі. ауырлық күштің қандай
физикалық шамаларға тәуелділігін ажырата алады.
Жоспар ланған уақыт
мерзімі
0-1 мин
2-4 мин
5-37 мин
38-40 мин
41-45 мин
Ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа дайындық деңгейін тексеру
Өткен тақырыпты еске түсіру сұрақтары:
*Қысым деп нені айтамыз?
*Қысымды қалай анықтайды, формуласы?
* Қысымды қандай бірліктермен өлшейді?
*Газдардың, сұйықтардың және қатты денелердің айырмашылығы неде?
* Қатты денелерде қысым қалай беріледі?
* Газдардың қысымы сығылғанда және ұлғайғанда қалай өзгереді?
* Сұйықтардың ыдыс түбіне түсіретін қысымы қалай анықталады?
* Паскаль заңы қалай тұжырымдалады?
Сыни тұрғыдан ойлану әдісі «Дұрыс және надұрыс тұжырымдар» оқушылар «Ия» «Жоқ» деп жауап береді:
*Атмосфера сөзі «атмос» ауа «сфера» шар деген мағына беретін ағылшын сөзі дегенге келісесізбе? *Атмосфера көп қабаттан тұрады және жоғары қабаттар төмендегі қабаттарды сығады. Осының әсерінен Жерге қысым түсіреді деген тұжырымға сенесіз бе? *Су құбырының жұмыс істеу принципі атмосфера әсеріне байланысты дегенге сенесізбе? * Торречилли тәжірибесінде сынап пайдаланған, себебі 1 м түтіқшедегі су төгілмеген, су түтікше ұзындығы 10, 5 ге жеткенде төгіледін еді деген сөзге сенесізбе? * Жер бетінде атосфералық қысым 1 квадрат метрге 100 000 н күшпен немесе 10 тонна массаға тең қысым түсіреді дегенге сенесізбе? *Ауа райының өзгерісіне атмосфера әсер етпейді дегенге келісесізбе? * Атмосфералық қысым адамның көңіл-күйіне, денсаулығына әсер етеді деген ге келісесізбе? * «1 мм сынап бағанасы» деген өлшем бірлік қысымды өлшеуге қолданады дегенге келісесізбе *Сынапты барометрді пайдалану қауіпті, адам денсаулығына зиян келтіреді дегенге сенесізбе? * Атмосфералық қысымды p=ρgh немесе p=F/S өрнегімен есептеуге болады дегенге сенесізбе?
Жаңа материалды түсіндіру және оқушыларда ой қозғау үшін видеороликтен көрініс көрсету.
Ой қозғау кезінде топтық жұмыс үшін тапсырмалар беремін: Тапсырма № 1 Сұрақтарға жауап беру
-Торречилли тәжірибесінің мәні неде?
- Атмосфералық қысымның әсері қандай?
- Атмосфералық қысымның бірліктері қандай?
- Атмосфералық қысымды өлшейтін құралдар қалай аталады?
Тапсырма № 2 «Дана үкі» әдісі сұрақтары:
-Мәтіндегі негізгі ұұғыдарды тауып жазыңдар; .
- Мәтіннен өзіңе беймәлім болған, сіздің көзқарасыңызға қарсы келетін, күтпеген ақпаратты табыңдар;
-Сізге жаңалық болған ақпаратты табыңыэ;
- Мәтіннен ерекше, талқылауға болатын ойды табыңыз;
Үйренгеніңді тұрмыста қолдануға болама?
Тапсырма №3 Суреттер бойынша талдау:
Тапсырма № 4 Тәжірибеге жауап беру:
1 Стаканға жартылай су құйыңда, бетін бір парақ қағазбен жабыңдар. Қағазды қолмен басып тұрып стаканды төңкеріңдер. Егер қолды қағаздан тартып қалсақ, стакандағы су төгілмейді. Неліктен?
2 Стаканды суға батырып, оны судың ішінде төңкеріңдер. Одан соң жайлап судан шығарыңдар. Сонда стаканның жиегі судың ішінде тұрғанда неге оның ішіндегі су төгілмейді.
Тапсырма № Сәйкестендіру.
Кейінгі тапсырма: Атмосфералық қысымның ауа райына және биіктікке байланысты өзгеруін интернеттен іздеп реферат жазу
Бағалау:
Бағалау парақшасы:
«5» 20-24 ұпай
«4» 15-19 ұпай
«3» 10-15 ұпай
Топтарды бағалау, өзін-өзі бағалау
Кері байланыс: стикермен сабақ туралы пікірін білдіреді.
Үйге тапсырма
Дұрыс ж/е
Суреттер б/ талдау
Дана үкі
Тәжірибе
сәйкестендіру
Қоытынды
Ашық сабақтың өту сәттерінен көріністер:
Рефлексия:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz