Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мамандық таңдау жолдары
Тақырыбы: <<Мамандық таңдау қажет пе?>>
Мақсаты: оқушыларға мамандық таңдау, олардың әдістері туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте отырып, мамандықтарға қызығушылықтарын арттыру.
Өткізу формасы: дөңгелек үстел
Қатысушылар: 7-8 сынып оқушылары
Түрі: пікірсайыс
1.Кіріспе сөз.
Мамандық тандау - жасөспірім жастағы ең маңызды шешімдердің бірі. Үлкен өмірге енді ғана аяқ басқан жас ұланның алдында мыңдаған мамандықтан өзіне лайықты біреуін таңдау міндетті тұрады. Мамандық таңдауда оқушылар белгілі жазушы, ғалым Ж. Аймауытовтың <<Жан жүйесі және өңер таңдау>> атты еңбегінен де жақсы ақыл - кеңестер алуына болады. Автор мамандықтын жаманы жоқ, бірақ, мұның кез - келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе дейді. Кейбір жастар мамандық таңдау ережесін білмегендіктен өзі қызықпайтын мамандықты таңдайды. Осыдан өз мамандығына қанағаттанбаушылық, реніш сезімдері болып, тіпті алдарына жоспар да құрғысы келмейді
Әлемде 40мыңға жуық әр түрлі мамандықтар бар.Статистердің зерттеуі бойынша жыл сайын 25 миллион адам өзінің жұмыс орнын ауыстырып, оның 12-ы қайтадан өз орнына оралады екен. Бұдан мамандықты таңдауда әр маман қателесіпті деуге бола ма? <<Мамандық дегеніміз не?>> Қоғамға, адамдарға пайдасын тигізетін мамандықтарды қалай таңдауға болады? Осы және тағы басқа мәселелер туралы бүгін ой бөлісеміз.
Мамандық - қарапайым өмір сүру көзі болып табылатын және қандай да бір дайындықты, жауапкершілікті талап ететін еңбек қызметінің маңызды бөлігі.
Сайыстың кезеңдері мен таныстыру.
<<Мен мамандық әлеміндемін>> таныстыру бөлімінде топ мүшелері өздерімен қатар жалпы сыныптағы достарының таңдаған мамандықтары жөнінде мағлұмат беріп өтуі қажет.
2. <<Мамандықтың бәрі жақсы>> пікірсайыс
Бөлімінде сынып жетекшілерімен бірігіп пікір айту.
Шарты: сұраққа өз пікірін ашық айту арқылы жауап береді.
oo Мамандық, кәсіп, кәсібилік деген не?
oo Мамандық таңдау жолдары?
oo Өс ісіңнің шын маманы болу үшін не қажет?
oo 13 жасар Самат теледидар көріп отырады. Ол дизайннерлердің жұмысын көріп жатқан. Самат қатты қызығып кетті. Ол әкесіне дизайнер болғысы келетінін айтты.Әкесі Саматқа ол туралы мүлде ойлама деді. Ол Саматтың өзі сияқты экономис болғанын қалайтын.
Саматқа мамандықты кім таңдау қажет?
3. <<Қазіргі болашақ - ертеңгі жас ұрпақ>> тақырыбында коллаж жасау бөлімінің өзіндік жоспары бар.
Шарты: Берілген жоспар бойынша алдарыңыздағы плакатқа орындап, өз іскерліктеріңді көрсетулерің қажет.
4. <<Ең жақсы>> ойыны.Қазір сендерге мамандықтардың кейбір ерекше мінездемелерін ұсынамын, ал сендер берілген мінездемеге сәйкес келетін мамандықты айтасыңдар.
Мамандықтарды атаңыз:
1 Ең жасыл (эколог, географ...)
2 Ең тәтті ( кондитер, сатушы,)
3 Ең ақшалай (банкир, кәсіби теннисистер,боксшылар...)
4 Ең шашты (шаштаразшы...)
5 Ең балалық (тәрбиеші, балалар дәрігері)
6 Ең ұнамсыз (венеролог, ассенизатор...)
7 Ең күлкілі ( сайқымазақ, пародияшы)
8 Ең қарым- қатынасшыл (тілші, саяхатшы, тренер, мұғалім,...)
9 Ең бірбеткей (сапер, хирург, милиция, саясатшы, психолог..)
10. Ең жауапты (сот)
11.Ең салмқты (заңгер)
Мамандықты тап ойыны: Ұсынылатын мамандықтар тізімі:
Ұшқыш, тігінші, дәрігер, суретші, дәнекерлеуші, хатшы және т.б.
Қатысушыларға күн, бұлт, жаңбыр бейнеленген қағаздар таратылады. Бүгінгі сабақтан алған әсерлрін, бір-біріне тілектерін сол берілген суреттердің біреуіне жазады.
Күннің суреті - жақсы, көңілді. Бұлттың суреті орташа.
Қорытынды. <<Адам кез келген жұмысқа жарамды бола бермейді. Жұмысты енғұрлым жетік және жақсы атқарса, білгір және шебер болып шығады. Қандай әрекет қандай іс істесекте содан рахмет табу, соның рахатын көру мақсатымыз болып табылады>>, - деген.
Әбу Нәсір Әл-Фараби
Мұхит атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің психологі: Қобланова Гүлжихан Ермековна
Мақсаты: оқушыларға мамандық таңдау, олардың әдістері туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте отырып, мамандықтарға қызығушылықтарын арттыру.
Өткізу формасы: дөңгелек үстел
Қатысушылар: 7-8 сынып оқушылары
Түрі: пікірсайыс
1.Кіріспе сөз.
Мамандық тандау - жасөспірім жастағы ең маңызды шешімдердің бірі. Үлкен өмірге енді ғана аяқ басқан жас ұланның алдында мыңдаған мамандықтан өзіне лайықты біреуін таңдау міндетті тұрады. Мамандық таңдауда оқушылар белгілі жазушы, ғалым Ж. Аймауытовтың <<Жан жүйесі және өңер таңдау>> атты еңбегінен де жақсы ақыл - кеңестер алуына болады. Автор мамандықтын жаманы жоқ, бірақ, мұның кез - келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе дейді. Кейбір жастар мамандық таңдау ережесін білмегендіктен өзі қызықпайтын мамандықты таңдайды. Осыдан өз мамандығына қанағаттанбаушылық, реніш сезімдері болып, тіпті алдарына жоспар да құрғысы келмейді
Әлемде 40мыңға жуық әр түрлі мамандықтар бар.Статистердің зерттеуі бойынша жыл сайын 25 миллион адам өзінің жұмыс орнын ауыстырып, оның 12-ы қайтадан өз орнына оралады екен. Бұдан мамандықты таңдауда әр маман қателесіпті деуге бола ма? <<Мамандық дегеніміз не?>> Қоғамға, адамдарға пайдасын тигізетін мамандықтарды қалай таңдауға болады? Осы және тағы басқа мәселелер туралы бүгін ой бөлісеміз.
Мамандық - қарапайым өмір сүру көзі болып табылатын және қандай да бір дайындықты, жауапкершілікті талап ететін еңбек қызметінің маңызды бөлігі.
Сайыстың кезеңдері мен таныстыру.
<<Мен мамандық әлеміндемін>> таныстыру бөлімінде топ мүшелері өздерімен қатар жалпы сыныптағы достарының таңдаған мамандықтары жөнінде мағлұмат беріп өтуі қажет.
2. <<Мамандықтың бәрі жақсы>> пікірсайыс
Бөлімінде сынып жетекшілерімен бірігіп пікір айту.
Шарты: сұраққа өз пікірін ашық айту арқылы жауап береді.
oo Мамандық, кәсіп, кәсібилік деген не?
oo Мамандық таңдау жолдары?
oo Өс ісіңнің шын маманы болу үшін не қажет?
oo 13 жасар Самат теледидар көріп отырады. Ол дизайннерлердің жұмысын көріп жатқан. Самат қатты қызығып кетті. Ол әкесіне дизайнер болғысы келетінін айтты.Әкесі Саматқа ол туралы мүлде ойлама деді. Ол Саматтың өзі сияқты экономис болғанын қалайтын.
Саматқа мамандықты кім таңдау қажет?
3. <<Қазіргі болашақ - ертеңгі жас ұрпақ>> тақырыбында коллаж жасау бөлімінің өзіндік жоспары бар.
Шарты: Берілген жоспар бойынша алдарыңыздағы плакатқа орындап, өз іскерліктеріңді көрсетулерің қажет.
4. <<Ең жақсы>> ойыны.Қазір сендерге мамандықтардың кейбір ерекше мінездемелерін ұсынамын, ал сендер берілген мінездемеге сәйкес келетін мамандықты айтасыңдар.
Мамандықтарды атаңыз:
1 Ең жасыл (эколог, географ...)
2 Ең тәтті ( кондитер, сатушы,)
3 Ең ақшалай (банкир, кәсіби теннисистер,боксшылар...)
4 Ең шашты (шаштаразшы...)
5 Ең балалық (тәрбиеші, балалар дәрігері)
6 Ең ұнамсыз (венеролог, ассенизатор...)
7 Ең күлкілі ( сайқымазақ, пародияшы)
8 Ең қарым- қатынасшыл (тілші, саяхатшы, тренер, мұғалім,...)
9 Ең бірбеткей (сапер, хирург, милиция, саясатшы, психолог..)
10. Ең жауапты (сот)
11.Ең салмқты (заңгер)
Мамандықты тап ойыны: Ұсынылатын мамандықтар тізімі:
Ұшқыш, тігінші, дәрігер, суретші, дәнекерлеуші, хатшы және т.б.
Қатысушыларға күн, бұлт, жаңбыр бейнеленген қағаздар таратылады. Бүгінгі сабақтан алған әсерлрін, бір-біріне тілектерін сол берілген суреттердің біреуіне жазады.
Күннің суреті - жақсы, көңілді. Бұлттың суреті орташа.
Қорытынды. <<Адам кез келген жұмысқа жарамды бола бермейді. Жұмысты енғұрлым жетік және жақсы атқарса, білгір және шебер болып шығады. Қандай әрекет қандай іс істесекте содан рахмет табу, соның рахатын көру мақсатымыз болып табылады>>, - деген.
Әбу Нәсір Әл-Фараби
Мұхит атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің психологі: Қобланова Гүлжихан Ермековна
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz