Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мұғалім берген тапсырманы орындау

Тақырыбы
86 : 2, 286 : 2
түріндегі бөлудің жазбаша тәсілі

Мақсаты
екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмімен таныстыру; күрделі теңдеулерді шешу дағдыларын жетілдіру; есептің өтілген түрлерін шығару дағдыларын бекіту.

Жалпы мақсат
Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже
Сыни тұрғыдан ойлау арқылы еркін сөйлейді, өз ойларын ортаға салады

7 модульдің қолданылуы
АКТ", "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "Оқытуды басқару және көшбасшылық".

Қолданылатын әдіс-тәсілдер
<<Миға шабуыл>>, <<Сәйкестендір>> <<Топтастыру>> стратегиясы, топтық, жұптық жұмыстар
Қолданылатын ресурстар
Слайд, маркерлер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг
Сабақты алдымен сыныпта атмосфералық ынтымақтастырудан бастаймын. <<Көңілді амандасайық!>>(көзбен, құлақпен, иықпен,шынтақпен,тіземен, өкшемен)

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.
2 топқа бөлінеді конфеттер арқылы

Сабақ кезеңдері

Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Білу
Қызығушылық
тарын ояту
<<Сәйкестендір>> әдісі
Математикалық диктант <<Иә>>, <<Жоқ>>
Үйге берілген тапсырманы алдарына беріген карточка арқылы дұрыс жауапты түсіру. Топ бойынша өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауаптарға дайындық жасау.
<<Иә-жоқ>> математикалық диктантын жүргізу тиімді.
:: 25 пен 3-тің көбейтіндісі 85-ке тең.
:: 5 санын 10 есе арттырғанда 15 шығады.
:: 12 мен 5 сандарының қосындысын 4 есе арттырғанда 68 шықты.
:: 50-дің бестен бір бөлігін 12-ге арттырғанда 130 болады.
:: Бірінші көбейткіш 25-тің бестен бір бөлігіне тең, екінші көбейткіш 12-ге тең. Көбейтіндінің мәні 60-қа тең.
:: 11 мен 9-дың көбейтіндісі 100-ден кіші.
:: 67 мен 37-нің айырмасын 4 есе арттырғанда 100 шықты.
:: Бөлінгіш 72, бөлгіш 20 мен 11-дің айырмасы. Бөліндінің мәні 9-ға тең.
:: Бірінші көбейткіш 37 мен 4 сандарының қосындысына тең. Екінші көбейткіш 2-ге тең. Көбейтіндінің мәні 82.

Мұғалім берген тапсырманы орындау. Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді, шапшаңдылық таныту, өз ойларын жеткізу.
Түсіну
Дәптермен жұмыс
<<Ойлан, бірік, бөліс>> әдісі (топтық жұмыс)
Сәуірдің он бесі
Тақырып: жазбаша көбейту және бөлу

Мұғалім 32 :: 4 мысалын баған түрінде жазуды ұсынады және кез келген оқушыға шығарып көруді тапсырады. <<Ойланыңдар, көбейтуді неден бастаймыз? Алынған нәтижені қайда жазамыз? <<Бірліктердің астына. Бірліктерді көбейтіп болғаннан кейін, нені көбейтеміз? Неше болды? 2 ондық болды. 12 санын қайда жазамыз? 10 ондық - бұл ? жүздік. Жүздікті қайда жазамыз?>>. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуге берілген бірінші мысалды мұғалім тақтаға жазып түсіндіреді. Көбейтудің бірліктерден басталатыны естеріне түсіріледі. №1 тапсырма арқылы жаңа сабақ бойынша алған білімдері тиянақталады.

Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді

Қолдану

Салыстыру, сатылай кешенді талдау (топтық, жұптық жұмыc

Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіруде өзіндік жұмыс беріледі.Әр топтан бір оқушы жауптарын оқиды.
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Топ бойынша жаңа тақырыптың идеясын ашады, талдайды, бір- біріне түсіндіреді

Сергіту сәті
<<Қара жорға>> әнін тыңдаймыз
Оқушылар сергіту сәтін жасайды
Экранда көрсетілген бейнероликке назар аударады
Қортындылау
<<Арнайы қатені тап>>
Жазбаша көбейту мен бөлуге байланысты төрт тапсырма таратылады
Тақырыпты меңгере отырып топтастыру арқылы сабақты жинақтайды
Бағалау
Бағалау критерийлері
Әр топқа бағалау парақтарын талдату
Бағалау шкаласы арқылы өз білімдерін топпен жеке бағалау
Үй тапсырмасы
104 бет, № 7, №8

Рефлексия
Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Ұсынылған стикерді толтыру

Ұқсас жұмыстар
Топты бағалау
Топпен жұмыс жасау
Топпен талқылату
Спорт туралы
Қазақ хандығының құрылуы туралы білу
Топ бойынша бағалау
Жабайы жануарлардың қысқы тіршілігі
Оқушылар бойындағы батылдық қасиеттерін дамыту
Оқушылардың сабаққа қатысымын тексеру
Керік
Пәндер