Мұғалім берген тапсырманы орындау

Тақырыбы

86 : 2, 286 : 2

түріндегі бөлудің жазбаша тәсілі

Тақырыбы: Мақсаты
86 : 2, 286 : 2түріндегі бөлудің жазбаша тәсілі: екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмімен таныстыру; күрделі теңдеулерді шешу дағдыларын жетілдіру; есептің өтілген түрлерін шығару дағдыларын бекіту.
Тақырыбы: Жалпы мақсат
86 : 2, 286 : 2түріндегі бөлудің жазбаша тәсілі: Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Тақырыбы: Күтілетін нәтиже
86 : 2, 286 : 2түріндегі бөлудің жазбаша тәсілі: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы еркін сөйлейді, өз ойларын ортаға салады
Тақырыбы: 7 модульдің қолданылуы
86 : 2, 286 : 2түріндегі бөлудің жазбаша тәсілі: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Тақырыбы: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
86 : 2, 286 : 2түріндегі бөлудің жазбаша тәсілі: «Миға шабуыл», «Сәйкестендір» «Топтастыру» стратегиясы, топтық, жұптық жұмыстар
Тақырыбы: Қолданылатын ресурстар
86 : 2, 286 : 2түріндегі бөлудің жазбаша тәсілі: Слайд, маркерлер, тақта, стикерлер, ноутбук
Тақырыбы:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

86 : 2, 286 : 2түріндегі бөлудің жазбаша тәсілі: Сабақты алдымен сыныпта атмосфералық ынтымақтастырудан бастаймын. «Көңілді амандасайық!»(көзбен, құлақпен, иықпен, шынтақпен, тіземен, өкшемен)

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.

2 топқа бөлінеді конфеттер арқылы

Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Білу

Қызығушылық

тарын ояту

Тапсырма:

«Сәйкестендір» әдісі

Математикалық диктант «Иә», «Жоқ»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үйге берілген тапсырманы алдарына беріген карточка арқылы дұрыс жауапты түсіру. Топ бойынша өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауаптарға дайындық жасау.

«Иә-жоқ» математикалық диктантын жүргізу тиімді.

• 25 пен 3-тің көбейтіндісі 85-ке тең.
• 5 санын 10 есе арттырғанда 15 шығады.

12 мен 5 сандарының қосындысын 4 есе арттырғанда 68 шықты.

• 50-дің бестен бір бөлігін 12-ге арттырғанда 130 болады.

• Бірінші көбейткіш 25-тің бестен бір бөлігіне тең, екінші көбейткіш 12-ге тең. Көбейтіндінің мәні 60-қа тең.

• 11 мен 9-дың көбейтіндісі 100-ден кіші.

• 67 мен 37-нің айырмасын 4 есе арттырғанда 100 шықты.

• Бөлінгіш 72, бөлгіш 20 мен 11-дің айырмасы. Бөліндінің мәні 9-ға тең.

• Бірінші көбейткіш 37 мен 4 сандарының қосындысына тең. Екінші көбейткіш 2-ге тең. Көбейтіндінің мәні 82.

Оқушылардың іс-әрекеті: Мұғалім берген тапсырманы орындау. Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді, шапшаңдылық таныту, өз ойларын жеткізу.
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма:

Дәптермен жұмыс

«Ойлан, бірік, бөліс» әдісі (топтық жұмыс)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сәуірдің он бесі
Тақырып: жазбаша көбейту және бөлу

Мұғалім 32 • 4 мысалын баған түрінде жазуды ұсынады және кез келген оқушыға шығарып көруді тапсырады. «Ойланыңдар, көбейтуді неден бастаймыз? Алынған нәтижені қайда жазамыз? «Бірліктердің астына. Бірліктерді көбейтіп болғаннан кейін, нені көбейтеміз? Неше болды? 2 ондық болды. 12 санын қайда жазамыз? 10 ондық - бұл ? жүздік. Жүздікті қайда жазамыз?». Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуге берілген бірінші мысалды мұғалім тақтаға жазып түсіндіреді. Көбейтудің бірліктерден басталатыны естеріне түсіріледі. №1 тапсырма арқылы жаңа сабақ бойынша алған білімдері тиянақталады.

Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма: Салыстыру, сатылай кешенді талдау (топтық, жұптық жұмыc
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіруде өзіндік жұмыс беріледі. Әр топтан бір оқушы жауптарын оқиды.
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Топ бойынша жаңа тақырыптың идеясын ашады, талдайды, бір- біріне түсіндіреді
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Тапсырма: «Қара жорға» әнін тыңдаймыз
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылар сергіту сәтін жасайды
Оқушылардың іс-әрекеті: Экранда көрсетілген бейнероликке назар аударады
Сабақ кезеңдері: Қортындылау
Тапсырма: «Арнайы қатені тап»
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жазбаша көбейту мен бөлуге байланысты төрт тапсырма таратылады
Оқушылардың іс-әрекеті: Тақырыпты меңгере отырып топтастыру арқылы сабақты жинақтайды
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма: Бағалау критерийлері
Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр топқа бағалау парақтарын талдату
Оқушылардың іс-әрекеті: Бағалау шкаласы арқылы өз білімдерін топпен жеке бағалау
Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасы
Тапсырма: 104 бет, № 7, №8
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Тапсырма: Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Оқушылардың іс-әрекеті: Ұсынылған стикерді толтыру

Ұқсас жұмыстар
Топты бағалау
Топпен жұмыс жасау
Топпен талқылату
Спорт туралы
Қазақ хандығының құрылуы туралы білу
Топ бойынша бағалау
Жабайы жануарлардың қысқы тіршілігі
Оқушылар бойындағы батылдық қасиеттерін дамыту
Оқушылардың сабаққа қатысымын тексеру
Керік
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz