86:2 және 286:2 түріндегі бөлудің жазбаша тәсілі

Тақырыбы

86 : 2, 286 : 2

түріндегі бөлудің жазбаша тәсілі

Тақырыбы: Мақсаты
86 : 2, 286 : 2түріндегі бөлудің жазбаша тәсілі: екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмімен таныстыру; күрделі теңдеулерді шешу дағдыларын жетілдіру; есептің өтілген түрлерін шығару дағдыларын бекіту.
Тақырыбы: Жалпы мақсат
86 : 2, 286 : 2түріндегі бөлудің жазбаша тәсілі: Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Тақырыбы: Күтілетін нәтиже
86 : 2, 286 : 2түріндегі бөлудің жазбаша тәсілі: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы еркін сөйлейді, өз ойларын ортаға салады
Тақырыбы: 7 модульдің қолданылуы
86 : 2, 286 : 2түріндегі бөлудің жазбаша тәсілі: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Тақырыбы: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
86 : 2, 286 : 2түріндегі бөлудің жазбаша тәсілі: «Миға шабуыл», «Сәйкестендір» «Топтастыру» стратегиясы, топтық, жұптық жұмыстар
Тақырыбы: Қолданылатын ресурстар
86 : 2, 286 : 2түріндегі бөлудің жазбаша тәсілі: Слайд, маркерлер, тақта, стикерлер, ноутбук
Тақырыбы:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

86 : 2, 286 : 2түріндегі бөлудің жазбаша тәсілі: Сабақты алдымен сыныпта атмосфералық ынтымақтастырудан бастаймын. «Көңілді амандасайық!»(көзбен, құлақпен, иықпен, шынтақпен, тіземен, өкшемен)

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.

2 топқа бөлінеді конфеттер арқылы

Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Білу

Қызығушылық

тарын ояту

Тапсырма:

«Сәйкестендір» әдісі

Математикалық диктант «Иә», «Жоқ»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үйге берілген тапсырманы алдарына беріген карточка арқылы дұрыс жауапты түсіру. Топ бойынша өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауаптарға дайындық жасау.

«Иә-жоқ» математикалық диктантын жүргізу тиімді.

• 25 пен 3-тің көбейтіндісі 85-ке тең.
• 5 санын 10 есе арттырғанда 15 шығады.

12 мен 5 сандарының қосындысын 4 есе арттырғанда 68 шықты.

• 50-дің бестен бір бөлігін 12-ге арттырғанда 130 болады.

• Бірінші көбейткіш 25-тің бестен бір бөлігіне тең, екінші көбейткіш 12-ге тең. Көбейтіндінің мәні 60-қа тең.

• 11 мен 9-дың көбейтіндісі 100-ден кіші.

• 67 мен 37-нің айырмасын 4 есе арттырғанда 100 шықты.

• Бөлінгіш 72, бөлгіш 20 мен 11-дің айырмасы. Бөліндінің мәні 9-ға тең.

• Бірінші көбейткіш 37 мен 4 сандарының қосындысына тең. Екінші көбейткіш 2-ге тең. Көбейтіндінің мәні 82.

Оқушылардың іс-әрекеті: Мұғалім берген тапсырманы орындау. Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді, шапшаңдылық таныту, өз ойларын жеткізу.
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма:

Дәптермен жұмыс

«Ойлан, бірік, бөліс» әдісі (топтық жұмыс)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сәуірдің он бесі
Тақырып: жазбаша көбейту және бөлу

Мұғалім 32 • 4 мысалын баған түрінде жазуды ұсынады және кез келген оқушыға шығарып көруді тапсырады. «Ойланыңдар, көбейтуді неден бастаймыз? Алынған нәтижені қайда жазамыз? «Бірліктердің астына. Бірліктерді көбейтіп болғаннан кейін, нені көбейтеміз? Неше болды? 2 ондық болды. 12 санын қайда жазамыз? 10 ондық - бұл ? жүздік. Жүздікті қайда жазамыз?». Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуге берілген бірінші мысалды мұғалім тақтаға жазып түсіндіреді. Көбейтудің бірліктерден басталатыны естеріне түсіріледі. №1 тапсырма арқылы жаңа сабақ бойынша алған білімдері тиянақталады.

Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма: Салыстыру, сатылай кешенді талдау (топтық, жұптық жұмыc
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіруде өзіндік жұмыс беріледі. Әр топтан бір оқушы жауптарын оқиды.
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Топ бойынша жаңа тақырыптың идеясын ашады, талдайды, бір- біріне түсіндіреді
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Тапсырма: «Қара жорға» әнін тыңдаймыз
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылар сергіту сәтін жасайды
Оқушылардың іс-әрекеті: Экранда көрсетілген бейнероликке назар аударады
Сабақ кезеңдері: Қортындылау
Тапсырма: «Арнайы қатені тап»
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жазбаша көбейту мен бөлуге байланысты төрт тапсырма таратылады
Оқушылардың іс-әрекеті: Тақырыпты меңгере отырып топтастыру арқылы сабақты жинақтайды
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма: Бағалау критерийлері
Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр топқа бағалау парақтарын талдату
Оқушылардың іс-әрекеті: Бағалау шкаласы арқылы өз білімдерін топпен жеке бағалау
Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасы
Тапсырма: 104 бет, № 7, №8
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Тапсырма: Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Оқушылардың іс-әрекеті: Ұсынылған стикерді толтыру

Ұқсас жұмыстар
2-3 сыныпқа арналған математика: разрядтан екі рет аттау және жазбаша көбейту мен бөлудің тәсілдері, 1-ге және 0-ге көбейту
2-сынып (Ж) математика: 15+28 және 43-15 түріндегі қосу мен азайтудың жазбаша тәсілдері
2-ә сынып математикасы: 78+22 және 100-22 түріндегі жазбаша қосу мен азайтуға арналған ашық сабақ
3-сынып (3Б) математикасы: Көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдерін пысықтау
2-сыныпқа арналған жазбаша қосу және азайту сабақ жоспары
4-сынып: жазбаша көбейту мен бөлудің тәсілдерін пысықтауға арналған Бақытты сәт ойыны
3-сынып математика пәні: 48:2, 480:2, 480:20 түріндегі бөлуді пысықтау сабақ жоспары
3-сынып математика сабақ жоспары: 48:2, 480:2, 480:20 түріндегі бөлу және қосындыны санға бөлу
Жазбаша қосу және азайтуға арналған 2-сынып математика сабақ жоспары
Жазбаша көбейту және бөлу: жарыс түріндегі сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz