Топқа бөліну. Сабақтың мақсаты

Бекітемін:
Оку ісінің меңгерушісі : М . Карабалина
Қысқа мерзімді жұмыс жоспары
1 мин
4 мин
1. Психологиялық дайындық
Куанамын мен де,
Қуанасың сен де.
Қуанайық достарым,
Арайлап атқан күнге.
2 . Оқушылардың қолдарына төлдердің суреттерін беремін.
Өлең жоларын айтып, қимылдарын жасайды.
«Қошақан», «Құлыншақ», «Торпақ», «Ботақан» тобы
Оқушылар топ атына сай постер қорғайды. «Джиксо» әдісі арқылы постерілерін келесі топ толықтырады. .
5 мин
3 мин
Үй тапсырмасы
1. «Қозы» өлеңін жатқа айту.
2. «Қошақан» өлеңін мәнерлеп оқу.
3. «Адасқан әріптер» ойыны арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу
Автор туралы мәлімет(слайд)
«Ө р д т л е» осы дыбыстарды дұрыстап орналастырсақ бүгінгі сабақтың тақырыбын шығарады.
Ә. Асылбековтің өмірбаянымен танысады.
І тапсырма.
37-жаттығуды орындау
1. Көшіріп жазу
2. Жіңішке дауысты дыбыс әріптерінің астын сызу
ІІ тапсырма (топтық жұмыс)
38-жаттығу. Мәтінді түсініп оқыңдар. Құрамында жіңішке дауысты дыбысы бар сөздерді атаңдар.
37-жаттығуды орындайды
1. Көшіріп жазады
2. Жіңішке дауысты дыбыс әріптерінің астын сызады.
Топ мүшелері сөйлемдерді оқып талдайды.
Топтық жұмыс
1-топ:Төрт түлік малдың адам баласына қандай пайдасы бар?
2-топ: «Қалай дыбыстайды?»
3-топ: «Сәйкестендір»
4-топ: Сендерді ата- аналарың қалай еркелетеді ?
Сүті сусын, терісі киім, еті тамақ, жылқыны, түйені көлік ретінде пайдаланады.
Қой қоздайды .
Түйе боздайды.
Сиыр мөңірейді?
Жылқы кісінейді?
Малдың пірін тап!
Қошақаным, құлыным, ботақаным, қоңыр қозым деп.
«Төлдер» өлеңді жаттап келу.
2. Өздеріңе ұнайтын төлдердің суретін салу.
Смайликтер арқылы оқушыларды бағалау.
Сабаққа жақсы қатысқан топтарды қол шапалақтау арқылы мадақтау.
Оқушылар «Бағдаршам» әдісі арқылы бүгінгі сабаққа баға береді.
Жасыл түс - ұнады
Сары түс - әлі де мағлұмат керек
Қызыл түс - ұнаған жоқ
РЕФЛЕКСИя
Мен 1 «г» сыныбына Ә. Асылбеков «Төлдер» Жіңішке дауысты дыбыстар тақырыбындағы сабағым өтті. Сабағымда оқытудағы түрлі жаңа тәсілдерді пайдаландым. Ең алдымен тақтаға арнайы дайындалған «Топтық ереже», Не білдім? Не білгім келеді? деген сұрақтар жазылған плакаттар ілініп қойылды. Сабақта ережені сақтау керек екені ексертілді. Сабақты «Шаттық шеңберімен» бастадым. Сыныпты топқа бөлу үшін арнайы дайындап алып келген малдың төлдерінің суреттері үлестірдім . Төлдердің суреттері арқылы топқа бөлінеді. «Қай малдың төлі?» екенін табу арқылы топ құру керектігі ескертілді. Оқушылар сол төлдердің суреттері арқылы топқа бөлінді. Топқа бөліну кезінде кейбір оқушылар абдырап малдың төлдерін ажыра алмай уақытты алды. Топ мүшелері арасында шу көп болды. Оқушылар Қошақан», «Құлыншақ», «Торпақ», «Ботақан» тобы болып 4 топқа бөлінді.
Үй жұмысын «Қозы» өлеңін жатқа айту. «Қошақан» өлеңін мәнерлеп оқу. Оқушылар үй тапсырмаларына жақсы дайындықпен келіп бір-біріне сұрақтар қойып, сабаққа белсене араласып отырды. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Адасқан әріптер» ойыны арқылы «Төлдер» тақырыбы ашылды. Ә. Асылбеков «Төлдер» өлеңін мазмұны түсіндіріліп, автордың өмірбаянымен таныстырдым. Оқушылар өз ойын ортаға салып топта бірлесіп, қойылған сұрақтарға жауап беріп отырды.
Төрт түліктің пайдасы туралы айта отырып, оқушыларды ауызша сөйлеуге, өз ойын анық айтуға қалыптасқандығы байқалды. Дәптермен жұмыс жасау кезінде оқушыларда сылбырлық байқалды. Өйткені бірінші сыныпқа үшінші сабаққа сабақ өткізу өте қиын. Бала шаршап сабаққа деген қызығушылықтары төмендеп, зейін қойып тыңдамай отырды.
Келесі топтық тапсырма арқылы жүзеге асты. Ол үшін арнайы дайындалған 1-топ:Төрт түлік малдың адам баласына қандай пайдасы бар? 2-топ: «Қалай дыбыстайды?» 3-топ: «Сәйкестендір» 4-топ:Сендерді ата-аналарың қалай еркелетеді? деген тапсырмалар берілді. Топ мүшелері топтық жұмысқа қызығушылықпен қатыты. Топта Нұралы, Іңкәр, Диас, Арсен деген оқушылар жақыс жұмыс жасап отырды. Сыныпта үлерімі төмен Ескендір, Рахат, Саян деген оқушылар сабаққа көп кедергі жасап отырды. Ескендір анасының еркелетпейтіндігін айтып, сабақ үстінде айқайлап, мұғалімдерді ескермей мінез көрсетіп отырды. Тапсырма орындалып болған соң оқушылар жұмыстарын топ ішінде сағат тілімен жылжып ауыстырады. Жұмыстарын жасап болған соң, топ мүшелері жұмыстарын қорғады.
Сабақ соңында оқушылар «Бағдаршам»әдісі бойынша өтілген сабаққа рефлексия берді. Рефлексия кезінде Эльдар, Нұрхан, Жақып деген оқушылар топтық жұмысқа реніштерін білдірді. Өйткені топтық жұмыс жасау кезінде өздерінің жұмыс жасай алмағандарын білдіріп, бағдаршамның қызыл түсін көтерді.
Сабақ соңында оқушыларды смайликтер арқылы бағаланды. Сабаққа жақсы қатысқан топтарды қол шапалақтау арқылы мадақтадым.
Бекітемін:
Оку ісінің меңгерушісі : М . Карабалина
Қысқа мерзімді жұмыс жоспары
1 мин
4 мин
1. Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
2 . Парақшалардағы сөздер, суреттер, Б дыбысы .
Өлең жоларын айтып, қимылдарын жасайды.
1-топ: Суреттің ішінен А дыбысынан басталатын суреттерді тауып топтасады.
2-топ:Ә дыбысынан басталатын сөздерді тауып топтасады.
3-топ: Б дыбысынан басталатынсөздер топтасады.
( жазылған сөздерді оқушылар дыбыстық талдау жасайды, сағат тілімен айналдырып бір-бірін тексеріп, бағалайды. )
5 мин
1мин
Үй тапсырмасы
Жиренше шешен. Не тәтті ?
Не тәтті - ананың сүті (ана сүті бала бойына қуат береді, өсіреді)
Не қатты - атаның жүрегі (әке шыдамды, отбасы ауыртпалығын көтеретін нағыз нар)
Не жұмсақ - ананың қолы (адам баласына ананың алақанынан бар жылулық дариды) .
2 мин
8 мин
Ой қозғау:
Ә. Асылбеков ағамыз туралы не білеміз?
«Әдептілік әліппесі» бейнетаспадан тыңдату.
«Миға шабуыл»
Өлең не туралы ?
Өлеңде ақын не айтқысы келді ?
Оқулықпен жұмыс
Тізбектей оқыту.
Топтық жұмыс
І топ: “Әдептілік” туралы сахналық көрініс көрсетіңдер.
ІІ топ: “Әдептілік” сөзін қалай түсінесіңдер.
ІІІ топ: Адам бойындағы жақсы-жаман қасиеттерді ажыратыңдар.
ІVтоп: “Менің атам” тақырыбына әңгіме құрау.
Оқушылар автор туралы білетіндерін айтады.
Бейнетаспадан тыңдайды.
Топ мүшелері берілген тапсырманы бірлесіп, ақылдасып орындайды.
44-жаттығу. 1. Өлеңді мәнерлеп оқыңдар.
Ең жақын адам
Еркелесем, күлімдейтін,
Ұрысқаны білінбейтін.
Маңдайымнан иіскеп менің, “Құлыншағым, күнім” дейтін.
2. Алдымен жуан айтылатын сөздерді, соңынан жіңішке айтылатын
сөздерді атаңдар.
3. Аналарың сендерді не деп
еркелетеді?
45-жаттығу. Өлеңді оқып, үшінші шумағын көшіріп жазу.
Өлеңді талдау.
Конверттегі сұрақтар
1. Өлең не туралы айтылған?
2. Тыстағы айыл жайлы не айтылады?
3. Балаға бесік қандай екендігі айтылған?
4. Баланы неге теңейді?
5. Бесікті қандай заттан жасайды?
6. Бесікке кімдер жатады?
7. Бесік тербеткенде айтылатын ән орындап беріңдер.
8. Бесік құралдарын атаңдар.
-Бесік туралы айтылған .
-Қорадағы малдар, төлдер ұйқыда .
-Бесік жұмсақ, жылы төсек .
-Баланы аспандағы жұлдызға, күн нұрына, көзінің нұрына теңейтіндігі .
Бесікті ағаштн жасайды.
Бесікке сәби жатады.
Жуан айтылатын сөздердің астын-бір рет, жіңішке айтылатын сөздің астын екі рет сызады.
«Кубизм» стратегиясы
- Атасы немересіне қандай ақыл айтқан екен ?
- Ақыл сөздерді қалай түсінесің ?
-Саған ата-анаң қандай ақыл айтады?
-Әдептілік туралы қандай мақал-мәтел білесің?
-Әдепті бала қандай болу керек ?
-Жуан айтылатын сөздерге мысал келтір.
-Жіңішке айтылатын сөздерге мысал келтіре аласың ба?
-Өлеңді мәнерлеп оқып келу.
-«Менің атам» тақырыбына шығарма жазу.
Не сәтті өтті?
Неліктен?
Бекітемін:
Оку ісінің меңгерушісі : М . Карабалина
Қысқа мерзімді жұмыс жоспары
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz