Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топқа бөліну. Сабақтың мақсаты
Бекітемін:
Оку ісінің меңгерушісі : М . Карабалина
Қысқа мерзімді жұмыс жоспары
Пәні: Ана тілі
Сыныбы: 1 << г>> 28.01.2016 ж
Тақырыбы:
Ә.Асылбеков <<Төлдер>> Жіңішке дауысты дыбыстар
Сабақтың мақсаты:
Ә.Асылбеков <<Төлдер>> өлеңін түсініп оқыту,жіңішке дауыстылар туралы түсінік беру. Сөз ішінен жіңішке дауысты дыбыстарды таба білуге жаттықтыру.Өз ойын анық жеткізуге үйрету.
Күтілетін нәтиже
Жіңішке дауыстылар туралы түсінеді.Сөз ішінен жіңішке дауысты дыбыстарды таба біледі.Өз ойын анық жеткізуге дағдыланады.
Әдіс-тәсілдер:
<<Миға шабуыл>> , <<Джигсо>> <<Адасқан әріптер>>, <<Бағдаршам>>
Тапсырмалар:
Жеке, топтық жұмыстар
Топқа бөліну.
Төлдердің суреттері арқылы топқа бөлінеді. <<Қай малдың төлі?>> екенін табады.
Дерексөздер:
Ана тілі кітабы, слайдтар, ресурстар
Сабақтың барысы:
Минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Ұйымдастыру
1 мин
4 мин
1. Психологиялық дайындық
Куанамын мен де,
Қуанасың сен де.
Қуанайық достарым ,
Арайлап атқан күнге.
2.Оқушылардың қолдарына төлдердің суреттерін беремін.
Өлең жоларын айтып,қимылдарын жасайды.
<<Қошақан>>, <<Құлыншақ>>, <<Торпақ>>, <<Ботақан>> тобы
Оқушылар топ атына сай постер қорғайды. <<Джиксо>> әдісі арқылы постерілерін келесі топ толықтырады. .
Білу
5 мин
3 мин
Үй тапсырмасы
1.<<Қозы>> өлеңін жатқа айту.
2.<<Қошақан>> өлеңін мәнерлеп оқу.
3.<<Адасқан әріптер>> ойыны арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу
Автор туралы мәлімет(слайд)
<<Ө р д т л е>> осы дыбыстарды дұрыстап орналастырсақ бүгінгі сабақтың тақырыбын шығарады.
Ә.Асылбековтің өмірбаянымен танысады.
Түсіну
7 мин
Өлеңді мәнерлеп оқып, түсіндіру.
Өлеңді тізбектей оқиды.
Қолдану
2 мин
Сөздердегі жіңішке дауысты дыбыстарды атаңдар
Сөздердегі жіңішке дауысты дыбыс әріптерін атап шығады. Мысалы: ә,е,ө,і,ү
Талдау
10 мин
І тапсырма.
37-жаттығуды орындау
1.Көшіріп жазу
2.Жіңішке дауысты дыбыс әріптерінің астын сызу
ІІ тапсырма (топтық жұмыс)
38-жаттығу.Мәтінді түсініп оқыңдар. Құрамында жіңішке дауысты дыбысы бар сөздерді атаңдар.
37-жаттығуды орындайды
1.Көшіріп жазады
2.Жіңішке дауысты дыбыс әріптерінің астын сызады.
Топ мүшелері сөйлемдерді оқып талдайды.
Сергіту сәті
1 мин
<<Қошақаным>> әніне дене жаттығуын жасайды.
Жинақтау
8 мин
Топтық жұмыс
1-топ:Төрт түлік малдың адам баласына қандай пайдасы бар?
2-топ: <<Қалай дыбыстайды?>>
3-топ: <<Сәйкестендір>>
4-топ: Сендерді ата- аналарың қалай еркелетеді ?
Сүті сусын, терісі киім, еті тамақ, жылқыны, түйені көлік ретінде пайдаланады.
Қой қоздайды .
Түйе боздайды.
Сиыр мөңірейді?
Жылқы кісінейді?
Малдың пірін тап!
Қошақаным, құлыным, ботақаным, қоңыр қозым деп.
Үйге тапсырма
1 мин
<<Төлдер>> өлеңді жаттап келу.
2.Өздеріңе ұнайтын төлдердің суретін салу.
Бағалау
2мин
Смайликтер арқылы оқушыларды бағалау.
Сабаққа жақсы қатысқан топтарды қол шапалақтау арқылы мадақтау.
Рефлексия
1мин
Оқушылар <<Бағдаршам>> әдісі арқылы бүгінгі сабаққа баға береді.
Жасыл түс - ұнады
Сары түс - әлі де мағлұмат керек
Қызыл түс - ұнаған жоқ
РЕФЛЕКСИя
Мен 1 <<г>> сыныбына Ә.Асылбеков <<Төлдер>> Жіңішке дауысты дыбыстар тақырыбындағы сабағым өтті. Сабағымда оқытудағы түрлі жаңа тәсілдерді пайдаландым. Ең алдымен тақтаға арнайы дайындалған <<Топтық ереже>> ,Не білдім? Не білгім келеді? деген сұрақтар жазылған плакаттар ілініп қойылды. Сабақта ережені сақтау керек екені ексертілді. Сабақты <<Шаттық шеңберімен>> бастадым.Сыныпты топқа бөлу үшін арнайы дайындап алып келген малдың төлдерінің суреттері үлестірдім . Төлдердің суреттері арқылы топқа бөлінеді. <<Қай малдың төлі?>> екенін табу арқылы топ құру керектігі ескертілді. Оқушылар сол төлдердің суреттері арқылы топқа бөлінді. Топқа бөліну кезінде кейбір оқушылар абдырап малдың төлдерін ажыра алмай уақытты алды. Топ мүшелері арасында шу көп болды. Оқушылар Қошақан>>, <<Құлыншақ>>, <<Торпақ>>, <<Ботақан>> тобы болып 4 топқа бөлінді.
Үй жұмысын <<Қозы>> өлеңін жатқа айту.<<Қошақан>> өлеңін мәнерлеп оқу.Оқушылар үй тапсырмаларына жақсы дайындықпен келіп бір-біріне сұрақтар қойып ,сабаққа белсене араласып отырды. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында <<Адасқан әріптер>> ойыны арқылы <<Төлдер>> тақырыбы ашылды. Ә.Асылбеков <<Төлдер>> өлеңін мазмұны түсіндіріліп ,автордың өмірбаянымен таныстырдым. Оқушылар өз ойын ортаға салып топта бірлесіп ,қойылған сұрақтарға жауап беріп отырды.
Төрт түліктің пайдасы туралы айта отырып ,оқушыларды ауызша сөйлеуге ,өз ойын анық айтуға қалыптасқандығы байқалды. Дәптермен жұмыс жасау кезінде оқушыларда сылбырлық байқалды. Өйткені бірінші сыныпқа үшінші сабаққа сабақ өткізу өте қиын.Бала шаршап сабаққа деген қызығушылықтары төмендеп ,зейін қойып тыңдамай отырды.
Келесі топтық тапсырма арқылы жүзеге асты. Ол үшін арнайы дайындалған 1-топ:Төрт түлік малдың адам баласына қандай пайдасы бар? 2-топ: <<Қалай дыбыстайды?>> 3-топ: <<Сәйкестендір>> 4-топ:Сендерді ата-аналарың қалай еркелетеді? деген тапсырмалар берілді.Топ мүшелері топтық жұмысқа қызығушылықпен қатыты.Топта Нұралы,Іңкәр,Диас ,Арсен деген оқушылар жақыс жұмыс жасап отырды.Сыныпта үлерімі төмен Ескендір,Рахат, Саян деген оқушылар сабаққа көп кедергі жасап отырды. Ескендір анасының еркелетпейтіндігін айтып,сабақ үстінде айқайлап ,мұғалімдерді ескермей мінез көрсетіп отырды. Тапсырма орындалып болған соң оқушылар жұмыстарын топ ішінде сағат тілімен жылжып ауыстырады.Жұмыстарын жасап болған соң,топ мүшелері жұмыстарын қорғады.
Сабақ соңында оқушылар <<Бағдаршам>>әдісі бойынша өтілген сабаққа рефлексия берді. Рефлексия кезінде Эльдар, Нұрхан,Жақып деген оқушылар топтық жұмысқа реніштерін білдірді. Өйткені топтық жұмыс жасау кезінде өздерінің жұмыс жасай алмағандарын білдіріп ,бағдаршамның қызыл түсін көтерді.
Сабақ соңында оқушыларды смайликтер арқылы бағаланды.Сабаққа жақсы қатысқан топтарды қол шапалақтау арқылы мадақтадым.
Бекітемін:
Оку ісінің меңгерушісі : М . Карабалина
Қысқа мерзімді жұмыс жоспары
Пәні: Ана тілі
Сыныбы: 1 << г>> 09.02.2016
Тақырыбы:
Ә.Асылбеков <<Әдептілік әліпесі>>
Сабақтың мақсаты:
Ә.Асылбеков <<Әдептілік әліпесі>> өлеңін оқыта отырып ,өлеңнің идеясын түсіндіру. Өз ойын анық жеткізуге үйрету.
Күтілетін нәтиже
-Әдептілік туралы түсінік алады; Сөздерден жуан және жіңішке айтылатын сөздерді таба біледі;Топта бірлесіп жұмыс жасайды.
Әдіс-тәсілдер:
<<Миға шабуыл>> , <<Джигсо>>,<<Ой қозғау>> , <<Бас бармақ >> ,<<Топтық жұмыс>>, <<Конверттегі сұрақтар>> <<Кубизм>> стратегиясы>>
Тапсырмалар:
Жеке, топтық жұмыстар
Түйінді идеялар:
Үленге құрмет-кішіге міндет .
Топқа бөліну.
Парақшаға жазылған сөздер арқылы топқа бөлінеді.
Дерексөздер:
Ана тілі кітабы, слайдтар, ресурстар ,конверттегі сұрақтар
Сабақтың барысы:
Минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Ұйымдастыру
1 мин
4 мин
1. Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
2. Парақшалардағы сөздер, суреттер ,Б дыбысы .
Өлең жоларын айтып,қимылдарын жасайды.
1-топ: Суреттің ішінен А дыбысынан басталатын суреттерді тауып топтасады.
2-топ:Ә дыбысынан басталатын сөздерді тауып топтасады.
3-топ: Б дыбысынан басталатынсөздер топтасады.
( жазылған сөздерді оқушылар дыбыстық талдау жасайды, сағат тілімен айналдырып бір-бірін тексеріп ,бағалайды.)
Білу
5 мин
1мин
Үй тапсырмасы
Жиренше шешен. Не тәтті ?
Не тәтті - ананың сүті (ана сүті бала бойына қуат береді, өсіреді)
Не қатты - атаның жүрегі (әке шыдамды, отбасы ауыртпалығын көтеретін нағыз нар)
Не жұмсақ - ананың қолы (адам баласына ананың алақанынан бар жылулық дариды).
Оқушылар ортаға шығып диалог құрады . (сахналау)
Түсіну
2 мин
8 мин
Ой қозғау:
Ә.Асылбеков ағамыз туралы не білеміз?
<<Әдептілік әліппесі>> бейнетаспадан тыңдату.
<<Миға шабуыл>>
Өлең не туралы ?
Өлеңде ақын не айтқысы келді ?
Оқулықпен жұмыс
Тізбектей оқыту.
Топтық жұмыс
І топ: "Әдептілік" туралы сахналық көрініс көрсетіңдер.
ІІ топ: "Әдептілік" сөзін қалай түсінесіңдер.
ІІІ топ: Адам бойындағы жақсы-жаман қасиеттерді ажыратыңдар.
ІVтоп: "Менің атам" тақырыбына әңгіме құрау.
Оқушылар автор туралы білетіндерін айтады.
Бейнетаспадан тыңдайды.
Топ мүшелері берілген тапсырманы бірлесіп ,ақылдасып орындайды.
Қолдану
5 мин
44-жаттығу. 1.Өлеңді мәнерлеп оқыңдар.
Ең жақын адам
Еркелесем, күлімдейтін,
Ұрысқаны білінбейтін.
Маңдайымнан иіскеп менің, "Құлыншағым, күнім" дейтін.
2.Алдымен жуан айтылатын сөздерді, соңынан жіңішке айтылатын
сөздерді атаңдар.
3.Аналарың сендерді не деп
еркелетеді?
Алдымен жуан айтылатын сөздерді ,соңынан жіңішке айтылатын сөздерді атаңдар .
Сергіту сәті
1 мин
Музыка әуеніне билейді.
Талдау
10 мин
45-жаттығу.Өлеңді оқып,үшінші шумағын көшіріп жазу.
Өлеңді талдау.
Конверттегі сұрақтар
1.Өлең не туралы айтылған?
2.Тыстағы айыл жайлы не айтылады?
3.Балаға бесік қандай екендігі айтылған?
4.Баланы неге теңейді?
5.Бесікті қандай заттан жасайды?
6.Бесікке кімдер жатады?
7.Бесік тербеткенде айтылатын ән орындап беріңдер.
8.Бесік құралдарын атаңдар.
-Бесік туралы айтылған .
-Қорадағы малдар ,төлдер ұйқыда .
-Бесік жұмсақ,жылы төсек .
-Баланы аспандағы жұлдызға , күн нұрына ,көзінің нұрына теңейтіндігі .
Бесікті ағаштн жасайды.
Бесікке сәби жатады.
Жуан айтылатын сөздердің астын-бір рет,жіңішке айтылатын сөздің астын екі рет сызады.
Жинақтау
3 мин
<<Кубизм>> стратегиясы
- Атасы немересіне қандай ақыл айтқан екен ?
- Ақыл сөздерді қалай түсінесің ?
-Саған ата-анаң қандай ақыл айтады?
-Әдептілік туралы қандай мақал-мәтел білесің?
-Әдепті бала қандай болу керек ?
-Жуан айтылатын сөздерге мысал келтір.
-Жіңішке айтылатын сөздерге мысал келтіре аласың ба?
Сабаққа қатыспай отырған 5 оқушыны шығарып кубикті лақыртамын,қай сұрақ ашылса оқушы сол сұраққа жауап береді.
Үйге тапсырма
1 мин
-Өлеңді мәнерлеп оқып келу.
-<<Менің атам>> тақырыбына шығарма жазу.
Бағалау
2мин
Бірін -бірі бағалау.
Рефлексия
2мин
<<Бас бармақ>> тәсілі
Сабақтан кейінгі рефлекция
Не сәтті өтті?
Неліктен?
Не сәтсіз өтті? Неліктен?
Сабақта кездескен қиындықтар.
Бекітемін:
Оку ісінің меңгерушісі : М . Карабалина
Қысқа мерзімді жұмыс жоспары
Пәні: Ана тілі
Сыныбы: 1 << г>> 25.02.2016 ж
Тақырыбы:
Тасымал. Біздің ту Т. Молдағалиев.
Сабақтың мақсаты:
Сөздерді дұрыс тасымалдауға төселдіру,сөздік қорын байланыстырып сөйлеуін арттыру; өлең мазмұнын түсіндіру, идеясын ашуға мүмкіндік беру.
Күтілетін нәтиже
Бір буынды сөздердің тасымалданбау себебін түсінеді.
Мемлекеттік ту туралы түсінік алады.
Топта бірлесіп жұмыс жасау арқылы ,өз ойын ашық айтып, сөйлеуге жаттығады.
Әдіс-тәсілдер:
<<Миға шабуыл>> , <<Болжау>>,<<Диалог>> <<Топтық жұмыс>>, <<Бағдаршам>>
Тапсырмалар:
Жеке, топтық жұмыстар
Топқа бөліну.
Оқушыларға пазлдар таратылады. Сол бойынша топқа болінеді (күн,ою,қыран құс суреттерінің қиындылары.)
Топтың алтын ережесін еске түсіру.
Дерексөздер:
Ана тілі кітабы, слайдтар, ресурстар
Сабақтың барысы:
Минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Ұйымдастыру
1 мин
4 мин
1. Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
2.Топқа бөліну.
Өлең жоларын айтып,қимылдарын жасайды.
Оқушыларға пазлдар таратылады. Сол пазылдардан күн,ою,қыран құс бейнесін құрастырып ,топ сол сурет бойынша не білетіндерін айтады.
Білу
5 мин
1мин
Үй тапсырмасы.
<<Қазақстан картасы>> мәнерлеп оқу.
<<Менің қалам>> шығарма жазу.
<<Миға шабул>>
Сұрақтарға жауап беру арқылы <<Тудың>> суретін ашу. Мемлекеттік рәміздер видео көрсету.
-Тасымал дегеніміз не ?
-Буын дегеніміз не ?
-- Біз қай елде тұрамыз? (Қазақстан)
- Қазақстан қандай ел? (Егеменді, еркін, тәуелсіз)
- Елбасымыз кім? (Н. Ә. Назарбаев)
- Рәміздерге не жатады? (Ту, Елтаңба, Әнұран)
Түсіну
7 мин
Т. Молдағалиев - қазіргі таңдағы қазақ поэзиясының дамуына зор үлес қосқан көрнекті ақын. Ақын 1935 жылы Алматы облысының Жарсу ауылында дүниге келген. Т.Молдағалиев - жас ұрпақтың тамаша тәрбиешісі, ұлағатты ұстазы.
Т.Молдағалив .<<Біздің ту>> өлеңін үнтаспадан тыңдату.
Кестеден тасымалды түсіндірем.(слайдпен жұмыс)
Өлең туралы оқушылардың ойлары тыңдалады.
Өлеңді тізбектей оқиды.
Қолдану
2 мин
76- жаттығу .1.Рөлге бөліп оқыту.
77- жаттығу. Тасымалдауға болмайтын екі буынды сөздерді буынға бөліп оқиды.( ауызша)
Көшіріп жазып, тасымалданбайтын сөздерді табады. 2.Бір буынды сөздердің астын - бір рет, бір дыбысты буыны бар екі буынды сөздердің астын екі рет сызады.3.Сөздер қалай тасымалданады?
Талдау
10 мин
Топтық жұмыс
1-топ: Туды сипатта .
2-топ: <<Отан>> дегенді қалай түсінесіңдер ?
3-топ:Суреттер сөйлейді.(берілген суреттер бойынша әңгіме құрау)
Флипчартқа туды сипаттайды . Туды сипаттайды , <<Отан>> топтастыру ,әңгіме құрайды.
Постерді қорғайды.
Сергіту сәті
1 мин
<<Көк тудың желбірегені>>әнін қимыл жасату арқылы орындайды.
Жинақтау
8 мин
77- жаттығу. Тасымалдауға болмайтын екі буынды сөздерді буынға бөліп оқиды.( ауызша)
<<Ойлан ,жұптас,жаз>>
1-топ:Бір буынды сөздер ойлап жаз.
2-топ: Бір дыбысты буыны бар екі буынды сөздерді топта.
3-топ: Сөздерді буынға бөліп ,тасымалда .
Оқушылар топта бірлесіп жұмыс жасап,жұмыстарын қорғайды.
Үйге тапсырма
1 мин
77-жаттығу .Әр жолдан екі сөзге сөйлем құрап жазу.
Т.Молдағалиев <<Біздің ту>> өлеңін мәнерлеп оқу.
Бағалау
2мин
Оқушылар <<Бағдаршам>> әдісі бойынша өздерін бағалайды.
Жасыл түс - <<5>>
Сары түс - <<4>>
Қызыл түс - <<3>>
Рефлексия
1мин
Не ұнады ?, Не ұнамады ?
Сабақтан кейінгі рефлекция
Не сәтті өтті? Неліктен?
Не сәтсіз өтті? Неліктен?
Сабақта кездескен қиындықтарды шешу үшін не істеймін?
Қол ұстасып тұрайық.
Үлкен шеңбер құрайық.
Жаңа шықан бұл күнге,
Иіліп сәлем жасайық.
Үлкенге де <<Сіз>>
Кішіге де <<Сіз>>
Бар адамға құрметпен
Бас иеміз біз.
әдеп
Ізет инабат сыпайылық
сыйласым құрмет қамқорлық кешірімді ардақты
мейірімді еңбексүйгіш шыншыл ақылды
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
.
Бақылау жұмысы І нұсқа
1. Есепте
5-2 = 6+2=
6-1= 4-2 =
8+1= 10-6=
2. Есепті шығар.
Жанар 4 сурет салды, ал Самат одан 2 сурет артық салды. Самат неше сурет салды?
3. Салыстыр
3+7 * 3+5
6+4 * 6+1
9-6 * 6-3
1+4 * 2+4
4. Кесінді сыз.
- 3см, 4см кесінді сыз және осы екі кесіндіден ұзын бір кесінді сыз.
5. Әріпті өрнектің мәнін тап.
5+а, егер а=0,1,2,3
ІІ нұсқа
1. Есепте
7+3 = 5+4= 5+3=
7-2 = 10 -8= 9-1=
2. Есепті шығар.
Самат 6 сурет салды, ал Жанар одан 2 сурет кем салды. Жанар неше сурет салды?
3. Салыстыр
6+2* 5-3
5+5 * 5+2
10-8 * 8-5
2+8 * 5+1
4. Кесінді сыз.
- 5см, 4см кесінді сыз және осы екі кесіндіден қысқа бір кесінді сыз.
5. Әріпті өрнектің мәнін тап.
6-а, егер а=0,1,2,3
Оку ісінің меңгерушісі : М . Карабалина
Қысқа мерзімді жұмыс жоспары
Пәні: Ана тілі
Сыныбы: 1 << г>> 28.01.2016 ж
Тақырыбы:
Ә.Асылбеков <<Төлдер>> Жіңішке дауысты дыбыстар
Сабақтың мақсаты:
Ә.Асылбеков <<Төлдер>> өлеңін түсініп оқыту,жіңішке дауыстылар туралы түсінік беру. Сөз ішінен жіңішке дауысты дыбыстарды таба білуге жаттықтыру.Өз ойын анық жеткізуге үйрету.
Күтілетін нәтиже
Жіңішке дауыстылар туралы түсінеді.Сөз ішінен жіңішке дауысты дыбыстарды таба біледі.Өз ойын анық жеткізуге дағдыланады.
Әдіс-тәсілдер:
<<Миға шабуыл>> , <<Джигсо>> <<Адасқан әріптер>>, <<Бағдаршам>>
Тапсырмалар:
Жеке, топтық жұмыстар
Топқа бөліну.
Төлдердің суреттері арқылы топқа бөлінеді. <<Қай малдың төлі?>> екенін табады.
Дерексөздер:
Ана тілі кітабы, слайдтар, ресурстар
Сабақтың барысы:
Минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Ұйымдастыру
1 мин
4 мин
1. Психологиялық дайындық
Куанамын мен де,
Қуанасың сен де.
Қуанайық достарым ,
Арайлап атқан күнге.
2.Оқушылардың қолдарына төлдердің суреттерін беремін.
Өлең жоларын айтып,қимылдарын жасайды.
<<Қошақан>>, <<Құлыншақ>>, <<Торпақ>>, <<Ботақан>> тобы
Оқушылар топ атына сай постер қорғайды. <<Джиксо>> әдісі арқылы постерілерін келесі топ толықтырады. .
Білу
5 мин
3 мин
Үй тапсырмасы
1.<<Қозы>> өлеңін жатқа айту.
2.<<Қошақан>> өлеңін мәнерлеп оқу.
3.<<Адасқан әріптер>> ойыны арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу
Автор туралы мәлімет(слайд)
<<Ө р д т л е>> осы дыбыстарды дұрыстап орналастырсақ бүгінгі сабақтың тақырыбын шығарады.
Ә.Асылбековтің өмірбаянымен танысады.
Түсіну
7 мин
Өлеңді мәнерлеп оқып, түсіндіру.
Өлеңді тізбектей оқиды.
Қолдану
2 мин
Сөздердегі жіңішке дауысты дыбыстарды атаңдар
Сөздердегі жіңішке дауысты дыбыс әріптерін атап шығады. Мысалы: ә,е,ө,і,ү
Талдау
10 мин
І тапсырма.
37-жаттығуды орындау
1.Көшіріп жазу
2.Жіңішке дауысты дыбыс әріптерінің астын сызу
ІІ тапсырма (топтық жұмыс)
38-жаттығу.Мәтінді түсініп оқыңдар. Құрамында жіңішке дауысты дыбысы бар сөздерді атаңдар.
37-жаттығуды орындайды
1.Көшіріп жазады
2.Жіңішке дауысты дыбыс әріптерінің астын сызады.
Топ мүшелері сөйлемдерді оқып талдайды.
Сергіту сәті
1 мин
<<Қошақаным>> әніне дене жаттығуын жасайды.
Жинақтау
8 мин
Топтық жұмыс
1-топ:Төрт түлік малдың адам баласына қандай пайдасы бар?
2-топ: <<Қалай дыбыстайды?>>
3-топ: <<Сәйкестендір>>
4-топ: Сендерді ата- аналарың қалай еркелетеді ?
Сүті сусын, терісі киім, еті тамақ, жылқыны, түйені көлік ретінде пайдаланады.
Қой қоздайды .
Түйе боздайды.
Сиыр мөңірейді?
Жылқы кісінейді?
Малдың пірін тап!
Қошақаным, құлыным, ботақаным, қоңыр қозым деп.
Үйге тапсырма
1 мин
<<Төлдер>> өлеңді жаттап келу.
2.Өздеріңе ұнайтын төлдердің суретін салу.
Бағалау
2мин
Смайликтер арқылы оқушыларды бағалау.
Сабаққа жақсы қатысқан топтарды қол шапалақтау арқылы мадақтау.
Рефлексия
1мин
Оқушылар <<Бағдаршам>> әдісі арқылы бүгінгі сабаққа баға береді.
Жасыл түс - ұнады
Сары түс - әлі де мағлұмат керек
Қызыл түс - ұнаған жоқ
РЕФЛЕКСИя
Мен 1 <<г>> сыныбына Ә.Асылбеков <<Төлдер>> Жіңішке дауысты дыбыстар тақырыбындағы сабағым өтті. Сабағымда оқытудағы түрлі жаңа тәсілдерді пайдаландым. Ең алдымен тақтаға арнайы дайындалған <<Топтық ереже>> ,Не білдім? Не білгім келеді? деген сұрақтар жазылған плакаттар ілініп қойылды. Сабақта ережені сақтау керек екені ексертілді. Сабақты <<Шаттық шеңберімен>> бастадым.Сыныпты топқа бөлу үшін арнайы дайындап алып келген малдың төлдерінің суреттері үлестірдім . Төлдердің суреттері арқылы топқа бөлінеді. <<Қай малдың төлі?>> екенін табу арқылы топ құру керектігі ескертілді. Оқушылар сол төлдердің суреттері арқылы топқа бөлінді. Топқа бөліну кезінде кейбір оқушылар абдырап малдың төлдерін ажыра алмай уақытты алды. Топ мүшелері арасында шу көп болды. Оқушылар Қошақан>>, <<Құлыншақ>>, <<Торпақ>>, <<Ботақан>> тобы болып 4 топқа бөлінді.
Үй жұмысын <<Қозы>> өлеңін жатқа айту.<<Қошақан>> өлеңін мәнерлеп оқу.Оқушылар үй тапсырмаларына жақсы дайындықпен келіп бір-біріне сұрақтар қойып ,сабаққа белсене араласып отырды. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында <<Адасқан әріптер>> ойыны арқылы <<Төлдер>> тақырыбы ашылды. Ә.Асылбеков <<Төлдер>> өлеңін мазмұны түсіндіріліп ,автордың өмірбаянымен таныстырдым. Оқушылар өз ойын ортаға салып топта бірлесіп ,қойылған сұрақтарға жауап беріп отырды.
Төрт түліктің пайдасы туралы айта отырып ,оқушыларды ауызша сөйлеуге ,өз ойын анық айтуға қалыптасқандығы байқалды. Дәптермен жұмыс жасау кезінде оқушыларда сылбырлық байқалды. Өйткені бірінші сыныпқа үшінші сабаққа сабақ өткізу өте қиын.Бала шаршап сабаққа деген қызығушылықтары төмендеп ,зейін қойып тыңдамай отырды.
Келесі топтық тапсырма арқылы жүзеге асты. Ол үшін арнайы дайындалған 1-топ:Төрт түлік малдың адам баласына қандай пайдасы бар? 2-топ: <<Қалай дыбыстайды?>> 3-топ: <<Сәйкестендір>> 4-топ:Сендерді ата-аналарың қалай еркелетеді? деген тапсырмалар берілді.Топ мүшелері топтық жұмысқа қызығушылықпен қатыты.Топта Нұралы,Іңкәр,Диас ,Арсен деген оқушылар жақыс жұмыс жасап отырды.Сыныпта үлерімі төмен Ескендір,Рахат, Саян деген оқушылар сабаққа көп кедергі жасап отырды. Ескендір анасының еркелетпейтіндігін айтып,сабақ үстінде айқайлап ,мұғалімдерді ескермей мінез көрсетіп отырды. Тапсырма орындалып болған соң оқушылар жұмыстарын топ ішінде сағат тілімен жылжып ауыстырады.Жұмыстарын жасап болған соң,топ мүшелері жұмыстарын қорғады.
Сабақ соңында оқушылар <<Бағдаршам>>әдісі бойынша өтілген сабаққа рефлексия берді. Рефлексия кезінде Эльдар, Нұрхан,Жақып деген оқушылар топтық жұмысқа реніштерін білдірді. Өйткені топтық жұмыс жасау кезінде өздерінің жұмыс жасай алмағандарын білдіріп ,бағдаршамның қызыл түсін көтерді.
Сабақ соңында оқушыларды смайликтер арқылы бағаланды.Сабаққа жақсы қатысқан топтарды қол шапалақтау арқылы мадақтадым.
Бекітемін:
Оку ісінің меңгерушісі : М . Карабалина
Қысқа мерзімді жұмыс жоспары
Пәні: Ана тілі
Сыныбы: 1 << г>> 09.02.2016
Тақырыбы:
Ә.Асылбеков <<Әдептілік әліпесі>>
Сабақтың мақсаты:
Ә.Асылбеков <<Әдептілік әліпесі>> өлеңін оқыта отырып ,өлеңнің идеясын түсіндіру. Өз ойын анық жеткізуге үйрету.
Күтілетін нәтиже
-Әдептілік туралы түсінік алады; Сөздерден жуан және жіңішке айтылатын сөздерді таба біледі;Топта бірлесіп жұмыс жасайды.
Әдіс-тәсілдер:
<<Миға шабуыл>> , <<Джигсо>>,<<Ой қозғау>> , <<Бас бармақ >> ,<<Топтық жұмыс>>, <<Конверттегі сұрақтар>> <<Кубизм>> стратегиясы>>
Тапсырмалар:
Жеке, топтық жұмыстар
Түйінді идеялар:
Үленге құрмет-кішіге міндет .
Топқа бөліну.
Парақшаға жазылған сөздер арқылы топқа бөлінеді.
Дерексөздер:
Ана тілі кітабы, слайдтар, ресурстар ,конверттегі сұрақтар
Сабақтың барысы:
Минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Ұйымдастыру
1 мин
4 мин
1. Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
2. Парақшалардағы сөздер, суреттер ,Б дыбысы .
Өлең жоларын айтып,қимылдарын жасайды.
1-топ: Суреттің ішінен А дыбысынан басталатын суреттерді тауып топтасады.
2-топ:Ә дыбысынан басталатын сөздерді тауып топтасады.
3-топ: Б дыбысынан басталатынсөздер топтасады.
( жазылған сөздерді оқушылар дыбыстық талдау жасайды, сағат тілімен айналдырып бір-бірін тексеріп ,бағалайды.)
Білу
5 мин
1мин
Үй тапсырмасы
Жиренше шешен. Не тәтті ?
Не тәтті - ананың сүті (ана сүті бала бойына қуат береді, өсіреді)
Не қатты - атаның жүрегі (әке шыдамды, отбасы ауыртпалығын көтеретін нағыз нар)
Не жұмсақ - ананың қолы (адам баласына ананың алақанынан бар жылулық дариды).
Оқушылар ортаға шығып диалог құрады . (сахналау)
Түсіну
2 мин
8 мин
Ой қозғау:
Ә.Асылбеков ағамыз туралы не білеміз?
<<Әдептілік әліппесі>> бейнетаспадан тыңдату.
<<Миға шабуыл>>
Өлең не туралы ?
Өлеңде ақын не айтқысы келді ?
Оқулықпен жұмыс
Тізбектей оқыту.
Топтық жұмыс
І топ: "Әдептілік" туралы сахналық көрініс көрсетіңдер.
ІІ топ: "Әдептілік" сөзін қалай түсінесіңдер.
ІІІ топ: Адам бойындағы жақсы-жаман қасиеттерді ажыратыңдар.
ІVтоп: "Менің атам" тақырыбына әңгіме құрау.
Оқушылар автор туралы білетіндерін айтады.
Бейнетаспадан тыңдайды.
Топ мүшелері берілген тапсырманы бірлесіп ,ақылдасып орындайды.
Қолдану
5 мин
44-жаттығу. 1.Өлеңді мәнерлеп оқыңдар.
Ең жақын адам
Еркелесем, күлімдейтін,
Ұрысқаны білінбейтін.
Маңдайымнан иіскеп менің, "Құлыншағым, күнім" дейтін.
2.Алдымен жуан айтылатын сөздерді, соңынан жіңішке айтылатын
сөздерді атаңдар.
3.Аналарың сендерді не деп
еркелетеді?
Алдымен жуан айтылатын сөздерді ,соңынан жіңішке айтылатын сөздерді атаңдар .
Сергіту сәті
1 мин
Музыка әуеніне билейді.
Талдау
10 мин
45-жаттығу.Өлеңді оқып,үшінші шумағын көшіріп жазу.
Өлеңді талдау.
Конверттегі сұрақтар
1.Өлең не туралы айтылған?
2.Тыстағы айыл жайлы не айтылады?
3.Балаға бесік қандай екендігі айтылған?
4.Баланы неге теңейді?
5.Бесікті қандай заттан жасайды?
6.Бесікке кімдер жатады?
7.Бесік тербеткенде айтылатын ән орындап беріңдер.
8.Бесік құралдарын атаңдар.
-Бесік туралы айтылған .
-Қорадағы малдар ,төлдер ұйқыда .
-Бесік жұмсақ,жылы төсек .
-Баланы аспандағы жұлдызға , күн нұрына ,көзінің нұрына теңейтіндігі .
Бесікті ағаштн жасайды.
Бесікке сәби жатады.
Жуан айтылатын сөздердің астын-бір рет,жіңішке айтылатын сөздің астын екі рет сызады.
Жинақтау
3 мин
<<Кубизм>> стратегиясы
- Атасы немересіне қандай ақыл айтқан екен ?
- Ақыл сөздерді қалай түсінесің ?
-Саған ата-анаң қандай ақыл айтады?
-Әдептілік туралы қандай мақал-мәтел білесің?
-Әдепті бала қандай болу керек ?
-Жуан айтылатын сөздерге мысал келтір.
-Жіңішке айтылатын сөздерге мысал келтіре аласың ба?
Сабаққа қатыспай отырған 5 оқушыны шығарып кубикті лақыртамын,қай сұрақ ашылса оқушы сол сұраққа жауап береді.
Үйге тапсырма
1 мин
-Өлеңді мәнерлеп оқып келу.
-<<Менің атам>> тақырыбына шығарма жазу.
Бағалау
2мин
Бірін -бірі бағалау.
Рефлексия
2мин
<<Бас бармақ>> тәсілі
Сабақтан кейінгі рефлекция
Не сәтті өтті?
Неліктен?
Не сәтсіз өтті? Неліктен?
Сабақта кездескен қиындықтар.
Бекітемін:
Оку ісінің меңгерушісі : М . Карабалина
Қысқа мерзімді жұмыс жоспары
Пәні: Ана тілі
Сыныбы: 1 << г>> 25.02.2016 ж
Тақырыбы:
Тасымал. Біздің ту Т. Молдағалиев.
Сабақтың мақсаты:
Сөздерді дұрыс тасымалдауға төселдіру,сөздік қорын байланыстырып сөйлеуін арттыру; өлең мазмұнын түсіндіру, идеясын ашуға мүмкіндік беру.
Күтілетін нәтиже
Бір буынды сөздердің тасымалданбау себебін түсінеді.
Мемлекеттік ту туралы түсінік алады.
Топта бірлесіп жұмыс жасау арқылы ,өз ойын ашық айтып, сөйлеуге жаттығады.
Әдіс-тәсілдер:
<<Миға шабуыл>> , <<Болжау>>,<<Диалог>> <<Топтық жұмыс>>, <<Бағдаршам>>
Тапсырмалар:
Жеке, топтық жұмыстар
Топқа бөліну.
Оқушыларға пазлдар таратылады. Сол бойынша топқа болінеді (күн,ою,қыран құс суреттерінің қиындылары.)
Топтың алтын ережесін еске түсіру.
Дерексөздер:
Ана тілі кітабы, слайдтар, ресурстар
Сабақтың барысы:
Минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Ұйымдастыру
1 мин
4 мин
1. Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
2.Топқа бөліну.
Өлең жоларын айтып,қимылдарын жасайды.
Оқушыларға пазлдар таратылады. Сол пазылдардан күн,ою,қыран құс бейнесін құрастырып ,топ сол сурет бойынша не білетіндерін айтады.
Білу
5 мин
1мин
Үй тапсырмасы.
<<Қазақстан картасы>> мәнерлеп оқу.
<<Менің қалам>> шығарма жазу.
<<Миға шабул>>
Сұрақтарға жауап беру арқылы <<Тудың>> суретін ашу. Мемлекеттік рәміздер видео көрсету.
-Тасымал дегеніміз не ?
-Буын дегеніміз не ?
-- Біз қай елде тұрамыз? (Қазақстан)
- Қазақстан қандай ел? (Егеменді, еркін, тәуелсіз)
- Елбасымыз кім? (Н. Ә. Назарбаев)
- Рәміздерге не жатады? (Ту, Елтаңба, Әнұран)
Түсіну
7 мин
Т. Молдағалиев - қазіргі таңдағы қазақ поэзиясының дамуына зор үлес қосқан көрнекті ақын. Ақын 1935 жылы Алматы облысының Жарсу ауылында дүниге келген. Т.Молдағалиев - жас ұрпақтың тамаша тәрбиешісі, ұлағатты ұстазы.
Т.Молдағалив .<<Біздің ту>> өлеңін үнтаспадан тыңдату.
Кестеден тасымалды түсіндірем.(слайдпен жұмыс)
Өлең туралы оқушылардың ойлары тыңдалады.
Өлеңді тізбектей оқиды.
Қолдану
2 мин
76- жаттығу .1.Рөлге бөліп оқыту.
77- жаттығу. Тасымалдауға болмайтын екі буынды сөздерді буынға бөліп оқиды.( ауызша)
Көшіріп жазып, тасымалданбайтын сөздерді табады. 2.Бір буынды сөздердің астын - бір рет, бір дыбысты буыны бар екі буынды сөздердің астын екі рет сызады.3.Сөздер қалай тасымалданады?
Талдау
10 мин
Топтық жұмыс
1-топ: Туды сипатта .
2-топ: <<Отан>> дегенді қалай түсінесіңдер ?
3-топ:Суреттер сөйлейді.(берілген суреттер бойынша әңгіме құрау)
Флипчартқа туды сипаттайды . Туды сипаттайды , <<Отан>> топтастыру ,әңгіме құрайды.
Постерді қорғайды.
Сергіту сәті
1 мин
<<Көк тудың желбірегені>>әнін қимыл жасату арқылы орындайды.
Жинақтау
8 мин
77- жаттығу. Тасымалдауға болмайтын екі буынды сөздерді буынға бөліп оқиды.( ауызша)
<<Ойлан ,жұптас,жаз>>
1-топ:Бір буынды сөздер ойлап жаз.
2-топ: Бір дыбысты буыны бар екі буынды сөздерді топта.
3-топ: Сөздерді буынға бөліп ,тасымалда .
Оқушылар топта бірлесіп жұмыс жасап,жұмыстарын қорғайды.
Үйге тапсырма
1 мин
77-жаттығу .Әр жолдан екі сөзге сөйлем құрап жазу.
Т.Молдағалиев <<Біздің ту>> өлеңін мәнерлеп оқу.
Бағалау
2мин
Оқушылар <<Бағдаршам>> әдісі бойынша өздерін бағалайды.
Жасыл түс - <<5>>
Сары түс - <<4>>
Қызыл түс - <<3>>
Рефлексия
1мин
Не ұнады ?, Не ұнамады ?
Сабақтан кейінгі рефлекция
Не сәтті өтті? Неліктен?
Не сәтсіз өтті? Неліктен?
Сабақта кездескен қиындықтарды шешу үшін не істеймін?
Қол ұстасып тұрайық.
Үлкен шеңбер құрайық.
Жаңа шықан бұл күнге,
Иіліп сәлем жасайық.
Үлкенге де <<Сіз>>
Кішіге де <<Сіз>>
Бар адамға құрметпен
Бас иеміз біз.
әдеп
Ізет инабат сыпайылық
сыйласым құрмет қамқорлық кешірімді ардақты
мейірімді еңбексүйгіш шыншыл ақылды
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
Ата-аналар!
Сәлеметсіздер ме? Сыныпқа керек - жарақтарды алу үшін ақша жинап жатырмыз. Ертең ақша беріп жібере аласыздар ма? Сұрақтарыңыз болса мына телефонға хабарласыңыздар : 87012674850
Ата-аналар комитеті мүшесі.
.
Бақылау жұмысы І нұсқа
1. Есепте
5-2 = 6+2=
6-1= 4-2 =
8+1= 10-6=
2. Есепті шығар.
Жанар 4 сурет салды, ал Самат одан 2 сурет артық салды. Самат неше сурет салды?
3. Салыстыр
3+7 * 3+5
6+4 * 6+1
9-6 * 6-3
1+4 * 2+4
4. Кесінді сыз.
- 3см, 4см кесінді сыз және осы екі кесіндіден ұзын бір кесінді сыз.
5. Әріпті өрнектің мәнін тап.
5+а, егер а=0,1,2,3
ІІ нұсқа
1. Есепте
7+3 = 5+4= 5+3=
7-2 = 10 -8= 9-1=
2. Есепті шығар.
Самат 6 сурет салды, ал Жанар одан 2 сурет кем салды. Жанар неше сурет салды?
3. Салыстыр
6+2* 5-3
5+5 * 5+2
10-8 * 8-5
2+8 * 5+1
4. Кесінді сыз.
- 5см, 4см кесінді сыз және осы екі кесіндіден қысқа бір кесінді сыз.
5. Әріпті өрнектің мәнін тап.
6-а, егер а=0,1,2,3
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz