Топқа бөліну. Сабақтың мақсаты

Бекітемін:

Оку ісінің меңгерушісі : М . Карабалина

Қысқа мерзімді жұмыс жоспары

Пәні: Ана тілі
Сыныбы: 1 « г» 28. 01. 2016 ж
Пәні: Ана тілі: Тақырыбы:
Сыныбы: 1 « г» 28. 01. 2016 ж: Ә. Асылбеков «Төлдер» Жіңішке дауысты дыбыстар
Пәні: Ана тілі: Сабақтың мақсаты:
Сыныбы: 1 « г» 28. 01. 2016 ж: Ә. Асылбеков «Төлдер» өлеңін түсініп оқыту, жіңішке дауыстылар туралы түсінік беру. Сөз ішінен жіңішке дауысты дыбыстарды таба білуге жаттықтыру. Өз ойын анық жеткізуге үйрету.
Пәні: Ана тілі: Күтілетін нәтиже
Сыныбы: 1 « г» 28. 01. 2016 ж: Жіңішке дауыстылар туралы түсінеді. Сөз ішінен жіңішке дауысты дыбыстарды таба біледі. Өз ойын анық жеткізуге дағдыланады.
Пәні: Ана тілі: Әдіс-тәсілдер:
Сыныбы: 1 « г» 28. 01. 2016 ж: «Миға шабуыл», «Джигсо» «Адасқан әріптер», «Бағдаршам»
Пәні: Ана тілі: Тапсырмалар:
Сыныбы: 1 « г» 28. 01. 2016 ж: Жеке, топтық жұмыстар
Пәні: Ана тілі: Топқа бөліну.
Сыныбы: 1 « г» 28. 01. 2016 ж: Төлдердің суреттері арқылы топқа бөлінеді. «Қай малдың төлі?» екенін табады.
Пәні: Ана тілі: Дерексөздер:
Сыныбы: 1 « г» 28. 01. 2016 ж: Ана тілі кітабы, слайдтар, ресурстар
Пәні: Ана тілі:
Пәні: Ана тілі: Сабақтың барысы:
Сыныбы: 1 « г» 28. 01. 2016 ж: Минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Пәні: Ана тілі: Ұйымдастыру
Сыныбы: 1 « г» 28. 01. 2016 ж:

1 мин

4 мин

1. Психологиялық дайындық

Куанамын мен де,

Қуанасың сен де.

Қуанайық достарым,

Арайлап атқан күнге.

2 . Оқушылардың қолдарына төлдердің суреттерін беремін.

Өлең жоларын айтып, қимылдарын жасайды.

«Қошақан», «Құлыншақ», «Торпақ», «Ботақан» тобы

Оқушылар топ атына сай постер қорғайды. «Джиксо» әдісі арқылы постерілерін келесі топ толықтырады. .

Пәні: Ана тілі: Білу
Сыныбы: 1 « г» 28. 01. 2016 ж:

5 мин

3 мин

Үй тапсырмасы

1. «Қозы» өлеңін жатқа айту.

2. «Қошақан» өлеңін мәнерлеп оқу.

3. «Адасқан әріптер» ойыны арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу

Автор туралы мәлімет(слайд)

«Ө р д т л е» осы дыбыстарды дұрыстап орналастырсақ бүгінгі сабақтың тақырыбын шығарады.

Ә. Асылбековтің өмірбаянымен танысады.

Пәні: Ана тілі: Түсіну
Сыныбы: 1 « г» 28. 01. 2016 ж: 7 мин
Өлеңді мәнерлеп оқып, түсіндіру.
Өлеңді тізбектей оқиды.
Пәні: Ана тілі: Қолдану
Сыныбы: 1 « г» 28. 01. 2016 ж: 2 мин
Сөздердегі жіңішке дауысты дыбыстарды атаңдар
Сөздердегі жіңішке дауысты дыбыс әріптерін атап шығады. Мысалы: ә, е, ө, і, ү
Пәні: Ана тілі: Талдау
Сыныбы: 1 « г» 28. 01. 2016 ж: 10 мин

І тапсырма.

37-жаттығуды орындау

1. Көшіріп жазу

2. Жіңішке дауысты дыбыс әріптерінің астын сызу

ІІ тапсырма (топтық жұмыс)

38-жаттығу. Мәтінді түсініп оқыңдар. Құрамында жіңішке дауысты дыбысы бар сөздерді атаңдар.

37-жаттығуды орындайды

1. Көшіріп жазады

2. Жіңішке дауысты дыбыс әріптерінің астын сызады.

Топ мүшелері сөйлемдерді оқып талдайды.

Пәні: Ана тілі: Сергіту сәті
Сыныбы: 1 « г» 28. 01. 2016 ж: 1 мин
«Қошақаным» әніне дене жаттығуын жасайды.
Пәні: Ана тілі: Жинақтау
Сыныбы: 1 « г» 28. 01. 2016 ж: 8 мин

Топтық жұмыс

1-топ:Төрт түлік малдың адам баласына қандай пайдасы бар?

2-топ: «Қалай дыбыстайды?»

3-топ: «Сәйкестендір»

4-топ: Сендерді ата- аналарың қалай еркелетеді ?

Сүті сусын, терісі киім, еті тамақ, жылқыны, түйені көлік ретінде пайдаланады.

Қой қоздайды .

Түйе боздайды.

Сиыр мөңірейді?

Жылқы кісінейді?

Малдың пірін тап!

Қошақаным, құлыным, ботақаным, қоңыр қозым деп.

Пәні: Ана тілі: Үйге тапсырма
Сыныбы: 1 « г» 28. 01. 2016 ж: 1 мин

«Төлдер» өлеңді жаттап келу.

2. Өздеріңе ұнайтын төлдердің суретін салу.

Пәні: Ана тілі: Бағалау
Сыныбы: 1 « г» 28. 01. 2016 ж: 2мин

Смайликтер арқылы оқушыларды бағалау.

Сабаққа жақсы қатысқан топтарды қол шапалақтау арқылы мадақтау.

Пәні: Ана тілі: Рефлексия
Сыныбы: 1 « г» 28. 01. 2016 ж: 1мин

Оқушылар «Бағдаршам» әдісі арқылы бүгінгі сабаққа баға береді.

Жасыл түс - ұнады
Сары түс - әлі де мағлұмат керек
Қызыл түс - ұнаған жоқ

РЕФЛЕКСИя

Мен 1 «г» сыныбына Ә. Асылбеков «Төлдер» Жіңішке дауысты дыбыстар тақырыбындағы сабағым өтті. Сабағымда оқытудағы түрлі жаңа тәсілдерді пайдаландым. Ең алдымен тақтаға арнайы дайындалған «Топтық ереже», Не білдім? Не білгім келеді? деген сұрақтар жазылған плакаттар ілініп қойылды. Сабақта ережені сақтау керек екені ексертілді. Сабақты «Шаттық шеңберімен» бастадым. Сыныпты топқа бөлу үшін арнайы дайындап алып келген малдың төлдерінің суреттері үлестірдім . Төлдердің суреттері арқылы топқа бөлінеді. «Қай малдың төлі?» екенін табу арқылы топ құру керектігі ескертілді. Оқушылар сол төлдердің суреттері арқылы топқа бөлінді. Топқа бөліну кезінде кейбір оқушылар абдырап малдың төлдерін ажыра алмай уақытты алды. Топ мүшелері арасында шу көп болды. Оқушылар Қошақан», «Құлыншақ», «Торпақ», «Ботақан» тобы болып 4 топқа бөлінді.

Үй жұмысын «Қозы» өлеңін жатқа айту. «Қошақан» өлеңін мәнерлеп оқу. Оқушылар үй тапсырмаларына жақсы дайындықпен келіп бір-біріне сұрақтар қойып, сабаққа белсене араласып отырды. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Адасқан әріптер» ойыны арқылы «Төлдер» тақырыбы ашылды. Ә. Асылбеков «Төлдер» өлеңін мазмұны түсіндіріліп, автордың өмірбаянымен таныстырдым. Оқушылар өз ойын ортаға салып топта бірлесіп, қойылған сұрақтарға жауап беріп отырды.

Төрт түліктің пайдасы туралы айта отырып, оқушыларды ауызша сөйлеуге, өз ойын анық айтуға қалыптасқандығы байқалды. Дәптермен жұмыс жасау кезінде оқушыларда сылбырлық байқалды. Өйткені бірінші сыныпқа үшінші сабаққа сабақ өткізу өте қиын. Бала шаршап сабаққа деген қызығушылықтары төмендеп, зейін қойып тыңдамай отырды.

Келесі топтық тапсырма арқылы жүзеге асты. Ол үшін арнайы дайындалған 1-топ:Төрт түлік малдың адам баласына қандай пайдасы бар? 2-топ: «Қалай дыбыстайды?» 3-топ: «Сәйкестендір» 4-топ:Сендерді ата-аналарың қалай еркелетеді? деген тапсырмалар берілді. Топ мүшелері топтық жұмысқа қызығушылықпен қатыты. Топта Нұралы, Іңкәр, Диас, Арсен деген оқушылар жақыс жұмыс жасап отырды. Сыныпта үлерімі төмен Ескендір, Рахат, Саян деген оқушылар сабаққа көп кедергі жасап отырды. Ескендір анасының еркелетпейтіндігін айтып, сабақ үстінде айқайлап, мұғалімдерді ескермей мінез көрсетіп отырды. Тапсырма орындалып болған соң оқушылар жұмыстарын топ ішінде сағат тілімен жылжып ауыстырады. Жұмыстарын жасап болған соң, топ мүшелері жұмыстарын қорғады.

Сабақ соңында оқушылар «Бағдаршам»әдісі бойынша өтілген сабаққа рефлексия берді. Рефлексия кезінде Эльдар, Нұрхан, Жақып деген оқушылар топтық жұмысқа реніштерін білдірді. Өйткені топтық жұмыс жасау кезінде өздерінің жұмыс жасай алмағандарын білдіріп, бағдаршамның қызыл түсін көтерді.

Сабақ соңында оқушыларды смайликтер арқылы бағаланды. Сабаққа жақсы қатысқан топтарды қол шапалақтау арқылы мадақтадым.

Бекітемін:

Оку ісінің меңгерушісі : М . Карабалина

Қысқа мерзімді жұмыс жоспары

Пәні: Ана тілі
Сыныбы: 1 « г» 09. 02. 2016
Пәні: Ана тілі: Тақырыбы:
Сыныбы: 1 « г» 09. 02. 2016: Ә. Асылбеков «Әдептілік әліпесі»
Пәні: Ана тілі: Сабақтың мақсаты:
Сыныбы: 1 « г» 09. 02. 2016: Ә. Асылбеков «Әдептілік әліпесі» өлеңін оқыта отырып, өлеңнің идеясын түсіндіру. Өз ойын анық жеткізуге үйрету.
Пәні: Ана тілі: Күтілетін нәтиже
Сыныбы: 1 « г» 09. 02. 2016: -Әдептілік туралы түсінік алады; Сөздерден жуан және жіңішке айтылатын сөздерді таба біледі; Топта бірлесіп жұмыс жасайды.
Пәні: Ана тілі: Әдіс-тәсілдер:
Сыныбы: 1 « г» 09. 02. 2016: «Миға шабуыл», «Джигсо», «Ой қозғау», «Бас бармақ », «Топтық жұмыс», «Конверттегі сұрақтар» «Кубизм» стратегиясы»
Пәні: Ана тілі: Тапсырмалар:
Сыныбы: 1 « г» 09. 02. 2016: Жеке, топтық жұмыстар
Пәні: Ана тілі: Түйінді идеялар:
Сыныбы: 1 « г» 09. 02. 2016: Үленге құрмет-кішіге міндет .
Пәні: Ана тілі: Топқа бөліну.
Сыныбы: 1 « г» 09. 02. 2016: Парақшаға жазылған сөздер арқылы топқа бөлінеді.
Пәні: Ана тілі: Дерексөздер:
Сыныбы: 1 « г» 09. 02. 2016: Ана тілі кітабы, слайдтар, ресурстар, конверттегі сұрақтар
Пәні: Ана тілі:
Пәні: Ана тілі: Сабақтың барысы:
Сыныбы: 1 « г» 09. 02. 2016: Минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Пәні: Ана тілі: Ұйымдастыру
Сыныбы: 1 « г» 09. 02. 2016:

1 мин

4 мин

1. Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

2 . Парақшалардағы сөздер, суреттер, Б дыбысы .

Өлең жоларын айтып, қимылдарын жасайды.

1-топ: Суреттің ішінен А дыбысынан басталатын суреттерді тауып топтасады.

2-топ:Ә дыбысынан басталатын сөздерді тауып топтасады.

3-топ: Б дыбысынан басталатынсөздер топтасады.

( жазылған сөздерді оқушылар дыбыстық талдау жасайды, сағат тілімен айналдырып бір-бірін тексеріп, бағалайды. )

Пәні: Ана тілі: Білу
Сыныбы: 1 « г» 09. 02. 2016:

5 мин

1мин

Үй тапсырмасы

Жиренше шешен. Не тәтті ?

Не тәтті - ананың сүті (ана сүті бала бойына қуат береді, өсіреді)
Не қатты - атаның жүрегі (әке шыдамды, отбасы ауыртпалығын көтеретін нағыз нар)
Не жұмсақ - ананың қолы (адам баласына ананың алақанынан бар жылулық дариды) .

Оқушылар ортаға шығып диалог құрады . (сахналау)
Пәні: Ана тілі: Түсіну
Сыныбы: 1 « г» 09. 02. 2016:

2 мин

8 мин

Ой қозғау:

Ә. Асылбеков ағамыз туралы не білеміз?

«Әдептілік әліппесі» бейнетаспадан тыңдату.

«Миға шабуыл»

Өлең не туралы ?

Өлеңде ақын не айтқысы келді ?

Оқулықпен жұмыс

Тізбектей оқыту.

Топтық жұмыс

І топ: “Әдептілік” туралы сахналық көрініс көрсетіңдер.

ІІ топ: “Әдептілік” сөзін қалай түсінесіңдер.

ІІІ топ: Адам бойындағы жақсы-жаман қасиеттерді ажыратыңдар.

ІVтоп: “Менің атам” тақырыбына әңгіме құрау.

Оқушылар автор туралы білетіндерін айтады.

Бейнетаспадан тыңдайды.

Топ мүшелері берілген тапсырманы бірлесіп, ақылдасып орындайды.

Пәні: Ана тілі: Қолдану
Сыныбы: 1 « г» 09. 02. 2016: 5 мин

44-жаттығу. 1. Өлеңді мәнерлеп оқыңдар.

Ең жақын адам

Еркелесем, күлімдейтін,

Ұрысқаны білінбейтін.

Маңдайымнан иіскеп менің, “Құлыншағым, күнім” дейтін.

2. Алдымен жуан айтылатын сөздерді, соңынан жіңішке айтылатын

сөздерді атаңдар.

3. Аналарың сендерді не деп

еркелетеді?

Алдымен жуан айтылатын сөздерді, соңынан жіңішке айтылатын сөздерді атаңдар .
Пәні: Ана тілі: Сергіту сәті
Сыныбы: 1 « г» 09. 02. 2016: 1 мин
Музыка әуеніне билейді.
Пәні: Ана тілі: Талдау
Сыныбы: 1 « г» 09. 02. 2016: 10 мин

45-жаттығу. Өлеңді оқып, үшінші шумағын көшіріп жазу.

Өлеңді талдау.

Конверттегі сұрақтар

1. Өлең не туралы айтылған?

2. Тыстағы айыл жайлы не айтылады?

3. Балаға бесік қандай екендігі айтылған?

4. Баланы неге теңейді?

5. Бесікті қандай заттан жасайды?

6. Бесікке кімдер жатады?

7. Бесік тербеткенде айтылатын ән орындап беріңдер.

8. Бесік құралдарын атаңдар.

-Бесік туралы айтылған .

-Қорадағы малдар, төлдер ұйқыда .

-Бесік жұмсақ, жылы төсек .

-Баланы аспандағы жұлдызға, күн нұрына, көзінің нұрына теңейтіндігі .

Бесікті ағаштн жасайды.

Бесікке сәби жатады.

Жуан айтылатын сөздердің астын-бір рет, жіңішке айтылатын сөздің астын екі рет сызады.

Пәні: Ана тілі: Жинақтау
Сыныбы: 1 « г» 09. 02. 2016: 3 мин

«Кубизм» стратегиясы

- Атасы немересіне қандай ақыл айтқан екен ?

- Ақыл сөздерді қалай түсінесің ?

-Саған ата-анаң қандай ақыл айтады?

-Әдептілік туралы қандай мақал-мәтел білесің?

-Әдепті бала қандай болу керек ?

-Жуан айтылатын сөздерге мысал келтір.

-Жіңішке айтылатын сөздерге мысал келтіре аласың ба?

Сабаққа қатыспай отырған 5 оқушыны шығарып кубикті лақыртамын, қай сұрақ ашылса оқушы сол сұраққа жауап береді.
Пәні: Ана тілі: Үйге тапсырма
Сыныбы: 1 « г» 09. 02. 2016: 1 мин

-Өлеңді мәнерлеп оқып келу.

-«Менің атам» тақырыбына шығарма жазу.

Пәні: Ана тілі: Бағалау
Сыныбы: 1 « г» 09. 02. 2016: 2мин
Бірін -бірі бағалау.
Пәні: Ана тілі: Рефлексия
Сыныбы: 1 « г» 09. 02. 2016: 2мин
«Бас бармақ» тәсілі
Сабақтан кейінгі рефлекция

Не сәтті өтті?

Неліктен?

Не сәтсіз өтті? Неліктен?
Сабақта кездескен қиындықтар.
Сабақтан кейінгі рефлекция:
Не сәтті өтті?Неліктен?:
Не сәтсіз өтті? Неліктен?:
Сабақта кездескен қиындықтар.:

Бекітемін:

Оку ісінің меңгерушісі : М . Карабалина

Қысқа мерзімді жұмыс жоспары


Ұқсас жұмыстар
С.Көбеев Екі соқа
Оқушыларды түгел
Жаратылыстану-табиғат туралы ғылымның жиынтығы. жаратылыстанушы ғалымдар
Сезім мүшелерін ажырата білу
Орта мерзімді жоспар дүниетану 1 сынып
Нанды аяқ астына тастама
Тақырып Ю дыбысы мен әрпі
Өсімдіктің вегетивтік мүшесі ретінде тамырдың сыртқы және ішкі құрылысы
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақ жоспары
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz