Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кімдерді өздеріңе ұстаз санайсыңдар
Өзiн-өзi тану сабағының жоспары
Мектеп: Өскемен қаласы әкімдігінің <<№ 23 орта мектебі>>КММ.
Мерзімі: 31.10.2015 ж.
Тақырып: Менің ұстаздарым
Құндылық: <<Сыйластық>>
Қасиеттер: Адамгершілік.
Мұғалiм: Каймоллаева А.К.
Сынып: 2 <<Д>>
Оқушылар саны: 26
Сабақ мақсаты: <<Білім>>, <<еңбек>>, <<сыйластық>> адамгершілік құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
Білімділік: Оқушыларға мұғалімнің, ата- ананың, үлкендердің кітаптың өмірдегі <<ұстаздары>> екендігін түсіндіру;
Дамытушылық: мұғалім еңбегіне сүйіспеншілігін кітап оқуға қызығушылықтарын арттыру;
Тәрбиелік: ұстаздарды бағалауға, сыйлап- құрметтеуге тәрбиелеу.
Ресурстар:
А.С.Сейтақов,Ә.М.Әбдіғапбаров, Р.С.Ізғұттынова,
Ж.Ж.Әкімбаева, Г.Әріпова, Л.Ә.Сәтімбаева. Алматы: <<Бөбек>>2013.-136 бет.
(күнделік, оқулық, жұмыс дәптері, қаламсап, қарындаш)
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңi. 5Т. 5 жұмыс құралын түгендеу, күнделік, оқулық, жұмыс дәптері, қаламсап, қарындаш.
Тыныштық сәтi.(баяу әуен)
Орманға саяхат.
Қандай әсер алдыныз?
Көз алдарыңа қандай бейнелер елестеді?
Үй тапсырмасын тексеру.
№ 6 сабақ <<Табанды бала>>
Аңыз әңгіме
Бала қалай өз мақсатына жетті?
Баланың ғалым болуына қандай қасиеттері көмектесті?
Сабақ барысын талқылау:
Дәйексөз.
Оқусыз білім жоқ, білімсіз күнің жоқ.
Халық мақалы
Дауыстап оқыту, дәптерге жазғызу
Адамға білім не үшін қажет?
<<Оқусыз білім жоқ>> дегенді қалай түсінесіңдер?
Әңгiмелеу.
Ұстаз деп кімдерді айтамыз?
Кімдерді өздеріңе ұстаз санайсыңдар?
Ұстаздарыңды қалай қуантар едіңдер?
Шығармашылық жұмыс.
<<Менің ұстазым>> тақырыбына шағын әңгіме жазыңдар.
Қорытындылау: Ұстаздың еңбегі зор. Ұстаз әр баланың бойындағы жақсы қасиеттерді байқап, оның болашақта өз орнын табуына көмектеседі, сол үшін аянбай еңбек етеді.
Топпен ән айту.
<<Ұстаз>>
А. Сопыбеков
Үй тапсырмасы.
7 сабақ
<<Өнерлі жігіт>>
Дәптермен жұмыс
Берілген суреттерді пайдалана отырып, сөз жұмбақты шешіңдер.
Сабақтың соңындағы тыныштық сәтi.
Баяу әуен, көзімізді жұмамыз.
Тыныштық,тыныштық,тыныштық бар жерде,
Тыныштық,тыныштық,тыныштық бар әлемде
Интернет желісі
Мектеп: Өскемен қаласы әкімдігінің <<№ 23 орта мектебі>>КММ.
Мерзімі: 31.10.2015 ж.
Тақырып: Менің ұстаздарым
Құндылық: <<Сыйластық>>
Қасиеттер: Адамгершілік.
Мұғалiм: Каймоллаева А.К.
Сынып: 2 <<Д>>
Оқушылар саны: 26
Сабақ мақсаты: <<Білім>>, <<еңбек>>, <<сыйластық>> адамгершілік құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
Білімділік: Оқушыларға мұғалімнің, ата- ананың, үлкендердің кітаптың өмірдегі <<ұстаздары>> екендігін түсіндіру;
Дамытушылық: мұғалім еңбегіне сүйіспеншілігін кітап оқуға қызығушылықтарын арттыру;
Тәрбиелік: ұстаздарды бағалауға, сыйлап- құрметтеуге тәрбиелеу.
Ресурстар:
А.С.Сейтақов,Ә.М.Әбдіғапбаров, Р.С.Ізғұттынова,
Ж.Ж.Әкімбаева, Г.Әріпова, Л.Ә.Сәтімбаева. Алматы: <<Бөбек>>2013.-136 бет.
(күнделік, оқулық, жұмыс дәптері, қаламсап, қарындаш)
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңi. 5Т. 5 жұмыс құралын түгендеу, күнделік, оқулық, жұмыс дәптері, қаламсап, қарындаш.
Тыныштық сәтi.(баяу әуен)
Орманға саяхат.
Қандай әсер алдыныз?
Көз алдарыңа қандай бейнелер елестеді?
Үй тапсырмасын тексеру.
№ 6 сабақ <<Табанды бала>>
Аңыз әңгіме
Бала қалай өз мақсатына жетті?
Баланың ғалым болуына қандай қасиеттері көмектесті?
Сабақ барысын талқылау:
Дәйексөз.
Оқусыз білім жоқ, білімсіз күнің жоқ.
Халық мақалы
Дауыстап оқыту, дәптерге жазғызу
Адамға білім не үшін қажет?
<<Оқусыз білім жоқ>> дегенді қалай түсінесіңдер?
Әңгiмелеу.
Ұстаз деп кімдерді айтамыз?
Кімдерді өздеріңе ұстаз санайсыңдар?
Ұстаздарыңды қалай қуантар едіңдер?
Шығармашылық жұмыс.
<<Менің ұстазым>> тақырыбына шағын әңгіме жазыңдар.
Қорытындылау: Ұстаздың еңбегі зор. Ұстаз әр баланың бойындағы жақсы қасиеттерді байқап, оның болашақта өз орнын табуына көмектеседі, сол үшін аянбай еңбек етеді.
Топпен ән айту.
<<Ұстаз>>
А. Сопыбеков
Үй тапсырмасы.
7 сабақ
<<Өнерлі жігіт>>
Дәптермен жұмыс
Берілген суреттерді пайдалана отырып, сөз жұмбақты шешіңдер.
Сабақтың соңындағы тыныштық сәтi.
Баяу әуен, көзімізді жұмамыз.
Тыныштық,тыныштық,тыныштық бар жерде,
Тыныштық,тыныштық,тыныштық бар әлемде
Интернет желісі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz