Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қосмекенділер класының жалпы сипаттамасы
Бекітемін
Күні
Тақырыбы
§53. Қосмекенділер класының жалпы сипаттамасы.
Сыныбы
7
Мақсаты
Қосмекенділер класы туралы түсінік қалыптастыру
Күтілетін нәтиже
А) қосмекенділер класына жататын жануарлардың түрлерін біледі.
Б) қосмекенділердің ерекшеліктерін құйрықсыз және құйрықты қосмекенділерді мысалға келтіре отырып түсіндіреді
С)әлемдік фаунаны құраудағы және қосмекенділердің табиғат пен адам үшін пайдасын бағалай алады.
минут
Құралдар
Биология.Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған оқулық, өңд.,толықт.3-бас./Қ.Қайым, Р.Сәтімбеков,Ә.Әметов, Ж.Қожантаева.-Алматы: Мектеп,2014.-392б.,сур.Интербелсенді тақта, www.youtobe.com сайтынан алынған <<Қосмекенділер класына жататын жануарлардың көптүрлілігі>> тақырыбында бейнебаян,А3 формат,маркер, бағалау критериі,бағалау ағашы
Әдістер
<<Смайликтер>> әдісі топқа бөлуде;
Кеңейтілген тапсырма; постермен жұмыс, <<Ыстық орындық>>, <<Екі жұлдыз,бір ұсыныс>> рефлексия парағы <<Бағалау ағашы>>
Сабақтың барысы
І.Ұйымдастыру
-амандасу,түгелдеу,оқушылар назарын сабаққа аудару
Мұғалім
Оқушы
- <<Смайликтер>> арқылы топқа бөлу
- Сыныптағы оқушылар жабық тұрған қағаздарды алып,астында жасырылған смайликтер бойынша топқа бірігеді
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру
Мұғалім
Оқушы
<<Серпілген сауал>> әдісін ұсыну
Бағалау критериі
Рубрикатор
Дескриптор
0-3 ұпай
2
4-13 ұпай
3
14-18 ұпай
4
19-20 ұпа
5
-қойылған сұраққа жауап береді
-Түсінбеген жағдайда мұғалімге сұрақ қояды;
-Бағалау критериі арқылы формативті бағалау жүргізеді
ІІІ.Тұсаукесер
Мұғалім
Оқушы
www.youtobe.com сайтынан алынған <<Қосмекенділер класына жататын жануарлардың көптүрлілігі>> тақырыбында бейнебаянды көрсетеді
-түрткі болу сұрағын қояды: <<бейнебаянның бүгінгі тақырыппен байланысы қандай? >>
-Бейнебаянды қарайды;
-Түрткі болу сұрақтарына жауап береді; өз ойларын айтады:
-күн жадысы мен тақырыпты жазады
ІҮ.Негізгі бөлім
Мұғалім
Оқушы
-<<Галерея>> әдісін ұсыну
-Оқулықпен жұмыстанады
-Әр топ жүйелі талдау жүргізіп, тақырыптың түйінді ойын қағаз бетіне түсіреді. Бір оқушы постердің қасында қалып, басқа топтан келген тыңдаушыларға түсінік жұмысын жүргізеді. Ал топтың қалған мүшелері басқа топтарды белгіленген уақыт шеңберінде тындап шығады.
-барлық топты тыңдап келген соң, өздерінің не түсінгендерін, нені түсінбей қалғандарын, не кедергі болғанын айтып өтеді.
-<<Екі жұлдыз,бір ұсыныс>> әдісі арқылы формативті бағалау жүргізеді
Ү.Бекіту
Мұғалім
Оқушы
№7 зертханалық жұмысты өткізу. <<Тірі бақаларды бақылау.Бақаның сыртқы құрылысын зерттеу. Бақаның қаңқасын зерттеу>>
<<Тірі бақаларды бақылау.Бақаның сыртқы құрылысын зерттеу. Бақаның қаңқасын зерттеу>> тақырыбындағы №7 зертханалық жұмысты орындайды. Қорытынды жасайды.
ҮІ.Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасын беру
Қайталап оқу. Сұрақ - жауапқа дайындалу. Тест құрау 20-сұрақтан тұратын.
ҮІІ.Бағалау
Мұғалім
Оқушы
-Кері байланысты жүзеге асыру мақсатында <<Бағалау ағашын>> таратып береді.
-рефлексия парағын тарату, жинап алу
-Бүгінгі сабақ бойынша түсінік деңгейлерін оқушылар өздерін бағалау ағашында бейнелеу арқылы көрсетеді
-кері байланыс парағын толырып,болған соң жинап береді
Күні
Тақырыбы
§53. Қосмекенділер класының жалпы сипаттамасы.
Сыныбы
7
Мақсаты
Қосмекенділер класы туралы түсінік қалыптастыру
Күтілетін нәтиже
А) қосмекенділер класына жататын жануарлардың түрлерін біледі.
Б) қосмекенділердің ерекшеліктерін құйрықсыз және құйрықты қосмекенділерді мысалға келтіре отырып түсіндіреді
С)әлемдік фаунаны құраудағы және қосмекенділердің табиғат пен адам үшін пайдасын бағалай алады.
минут
Құралдар
Биология.Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған оқулық, өңд.,толықт.3-бас./Қ.Қайым, Р.Сәтімбеков,Ә.Әметов, Ж.Қожантаева.-Алматы: Мектеп,2014.-392б.,сур.Интербелсенді тақта, www.youtobe.com сайтынан алынған <<Қосмекенділер класына жататын жануарлардың көптүрлілігі>> тақырыбында бейнебаян,А3 формат,маркер, бағалау критериі,бағалау ағашы
Әдістер
<<Смайликтер>> әдісі топқа бөлуде;
Кеңейтілген тапсырма; постермен жұмыс, <<Ыстық орындық>>, <<Екі жұлдыз,бір ұсыныс>> рефлексия парағы <<Бағалау ағашы>>
Сабақтың барысы
І.Ұйымдастыру
-амандасу,түгелдеу,оқушылар назарын сабаққа аудару
Мұғалім
Оқушы
- <<Смайликтер>> арқылы топқа бөлу
- Сыныптағы оқушылар жабық тұрған қағаздарды алып,астында жасырылған смайликтер бойынша топқа бірігеді
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру
Мұғалім
Оқушы
<<Серпілген сауал>> әдісін ұсыну
Бағалау критериі
Рубрикатор
Дескриптор
0-3 ұпай
2
4-13 ұпай
3
14-18 ұпай
4
19-20 ұпа
5
-қойылған сұраққа жауап береді
-Түсінбеген жағдайда мұғалімге сұрақ қояды;
-Бағалау критериі арқылы формативті бағалау жүргізеді
ІІІ.Тұсаукесер
Мұғалім
Оқушы
www.youtobe.com сайтынан алынған <<Қосмекенділер класына жататын жануарлардың көптүрлілігі>> тақырыбында бейнебаянды көрсетеді
-түрткі болу сұрағын қояды: <<бейнебаянның бүгінгі тақырыппен байланысы қандай? >>
-Бейнебаянды қарайды;
-Түрткі болу сұрақтарына жауап береді; өз ойларын айтады:
-күн жадысы мен тақырыпты жазады
ІҮ.Негізгі бөлім
Мұғалім
Оқушы
-<<Галерея>> әдісін ұсыну
-Оқулықпен жұмыстанады
-Әр топ жүйелі талдау жүргізіп, тақырыптың түйінді ойын қағаз бетіне түсіреді. Бір оқушы постердің қасында қалып, басқа топтан келген тыңдаушыларға түсінік жұмысын жүргізеді. Ал топтың қалған мүшелері басқа топтарды белгіленген уақыт шеңберінде тындап шығады.
-барлық топты тыңдап келген соң, өздерінің не түсінгендерін, нені түсінбей қалғандарын, не кедергі болғанын айтып өтеді.
-<<Екі жұлдыз,бір ұсыныс>> әдісі арқылы формативті бағалау жүргізеді
Ү.Бекіту
Мұғалім
Оқушы
№7 зертханалық жұмысты өткізу. <<Тірі бақаларды бақылау.Бақаның сыртқы құрылысын зерттеу. Бақаның қаңқасын зерттеу>>
<<Тірі бақаларды бақылау.Бақаның сыртқы құрылысын зерттеу. Бақаның қаңқасын зерттеу>> тақырыбындағы №7 зертханалық жұмысты орындайды. Қорытынды жасайды.
ҮІ.Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасын беру
Қайталап оқу. Сұрақ - жауапқа дайындалу. Тест құрау 20-сұрақтан тұратын.
ҮІІ.Бағалау
Мұғалім
Оқушы
-Кері байланысты жүзеге асыру мақсатында <<Бағалау ағашын>> таратып береді.
-рефлексия парағын тарату, жинап алу
-Бүгінгі сабақ бойынша түсінік деңгейлерін оқушылар өздерін бағалау ағашында бейнелеу арқылы көрсетеді
-кері байланыс парағын толырып,болған соң жинап береді
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz