Симметрияның түрлері

Симметрияға есептер шығару
Жалпы мақсаты
Міндеттер
- Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу
- Тақырып бойынша ой-қорытындылар жасау
- Күнделікті өмірде қолдана білу, мәндерін ажырата білу
Сабақтың түрі,
әдіс тәсілдері
Сабақтың
көрнекілігі
Ұйымдастыру
кезеңі
3 мин
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Оқушыларды топқа бөлу мақсатында карточкаларда симметриялы фигуралар арқылы оқушылар 5 топқа бөлінеді.
Тап ережесін бекіту.
Білу
5мин.
Бағалау критерийі:
- Математикалық сауаттылығы
- Ойлау жылдамдығы
- Топпен жұмыс жасауы
- Жекелей жұмыс жасауы
Бағалау парағы үлестіріледі
Постерде практикалық тапсырма орындау
Постерде практикалық тапсырма орындап өздері және көршілері бағалайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Эсселерін оқиды.
Түсіну
8мин
Оқушылар өз таңдауларын жасап, тапсырмаларын орындайды
Жаңа тақырыпты меңгерту
(Қолдану)
Топпен жұмыс
7мин.
Оқушылардың сыни ойлауын дамыту мақсатында топтарға бірнеше симметриялы фигуралар суреттерін беремін олардың симметрия осьтерін анықтап және оларды белгілі бір ретпен топтастыру.
Топтар таныстырылымы.
Әр топ мүшелері тапсырмаларын орындауға кіріседі.
Топ мүшелері тапсырма орындап жатқанда әр топтан бір оқушы дайындаған симметрия туралы хабарламалар жасайды.
Білімдерін пысықтау
(Талдау)
деңгейлік тапсырмалар
13 мин
Дарындылықты дамыту мақсатында оқушыларға деңгейлік тапсырмаларды беру
І деңгей
1. Тік төртбұрыштың қарама-қарсы төбелерін қосатын кесінді не деп аталады?
2. Симметрияның қанша түрі бар және оларды жазыңдар.
3. Центрлік симметрияға қандай фигуралар жатады?
4. Ұзындығы 6см АВ кесіндісін сызып, оның симметрия центрін тап.
ІІ деңгей
1. Түзу сызып, оның бойынан О нүктесін және одан 3см қашықтықтағы А нүктесін белгілеңдер. О нүктесіне қатысты А нүктесіне симметриялы А 1 нүктесін табыңдар.
2. А(2; 3), В(3; -2), С(-2; -3), Д(4; 2) нүктелеріне симметриялы нүктелерді координата жазықтығында көрсетіңдер:
ІІІ деңгей
1. Тік бұрышты координаталар жүйесінің координаталар басы О нүктесіне қатысты С(х; -3) нүктесі Д(2; у) нүктесімен симметриялы. х-ті және у-ті табыңдар.
Әр оқушы өз деңгейінің есебін таңдап шығарады. Тапсырмалар парақтарда беріледі. Сондықтан әр оқушы өз тапсырмасын орындайды.
Жинақтау
5 мин
Сұрақ-жауап:
1. Симметрия дегеніміз не?
2. Симметрияның түрлері
3. Қандай фигуралар түзуге қатысты симметриялы фигуралар деп аталады?
4. Қандай фигуралар центрлік симметриялар деп аталады?
5. Өмірде симметрияға мысалдар келтіріңдер.
Презентация көрсетіледі.
Бағалау
2 мин
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау мақсатында
Критериалды бағалауға бейімдеу
Топтардың бағаларын талдау
Қорытынды бағаны шығару
Топтағы оқушылар бірін-бірі келесі критерийлер бойынша бағалайды:
1. Білімділігі
2. Ойлау жылдамдығы
3. Математикалық тілі
4. Топпен жұмыс жасауы
5. Жекелей жұмыс жасауы
№1187, №1189, 1190
Мен үй тапсырмасын беріп, күнделіктеріне бағаның қасына қолымды қойып шығамын.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz