Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушыларға оқыту

Сынып
1 <<А>> сынып
Күні

18.12.2015
Пәні
Сауат ашу
Сабақтың тақырыбы
Ж.Әбдірашев <<Алфавит сыры>>
Түрі
Жаңа білімді меңгерту
Әдісі
АКТ , диалогті оқыту, Сыни ойлау

Мақсаты
Оқушылардың алфавит туралы және отбасы мен мүшелері туралы мағлұмат беру, әліппе туралы білімдерін бекіту. Ой белсенділігін дамыту.
Міндеті
Оқушылардың білімдерін тереңдету, ой еркіндігін ояту, шығармашылық белсенділігін шыңдау
Күтілетін нәтиже
Ж.Әбдірашевтің шығармаларымен танысады,
Жеке оқиды, топта талқылайды, ой алмасады;
Өзіндік қорытынды шығарады;
Сілтеме көздері

1 сынып <<Әліппе >> оқулық, <<Бастауыш мектеп>> әдістемелік журналы , электронды оқулық,ғаламтор көздері <> сайты материалдары
Сабақ барысы
1.Ұйымдастыу 1мин
2.Қызығушылықты ояту 5 мин
3.Мағынаны ашу 15 мин
4. Ой толғаныс 10 мин
5. Бағалау 4 мин
Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық Оқушылар шаттық шеңберге
Біз балдырған баламыз, тұрып бүгінгі сабаққа сәтті-
Құстай қанат қағамыз. лік тілейді
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Қызығушылықты ояту
-Балалар бүгінгі сабағымызды Оқушылар автобусқа отыру
бастамас бұрын топқа бөлініп арқылы топқа бөлінеді.
алайық.Ол үшін <<Қазақстан>> 1- топ <<Қазақстан>>
және <<Болашақ>> деген авто- 2- топ <<Болашақ>>
бустарға отырайық.
-
Мағынаны ашу
Мұғалімнің іс-әрекеті
Үй тапсырмасын пысықтау
Сұрақтарға жауап алу.
-Балалар қандай мереке өтті?
-Тәуелсіздік күні.

-Еліміздің тәуелсіздік алған күні.Егеменді елімізді әлемге танылуына біз де өз үлесімізді қосайық.Ол үшін мектептен жақсы білім мен тәрбие алуымыз керек.Бүгінгі сабағымызға бар ынтамызды салайық.
- Мынау кім? Мұқағали Мақатаев туралы не білесіңдер?

<<Әліппе>> өлеңін жатқа сұрау.
(Әрбір жауап берген оқушыға түрлі-түсті күлегештер(смайлик) таратып отырамын)
Жаңа сабақ
<<Кел,ойнайық!>> Өрнектердің мәнін табу арқылы сөз құрастыру.

3
5
4
2
8
9
10

А

Л

Ф

А

В

И

Т

6
1
0
7
С
Ы
Р
Ы

-Олай болса біз бүгінгі сабағымызда Ж.Әбдірашевтің <<Алфавит сыры>>.

1.-Алдымен Ж.Әбдірашев туралы біліп алайық
Жарасқан Әбдірашев 1948 жылы 7 наурызда Арал ауданы Аманөткел ауылында дүниеге келген -10.02.2001 жылы Алматыда қайтыс болды.Қазақ ақыны.1969 жылы Қазақ Мемлекеттік университетінің филология факультетін бітірген.
<<Лениншіл жас>> газетінің әдебиет пен өнер бөлімінде<<Жалын>> альманахының поэзия және сын бөлімінде редактор<<Жұлдыз>> журналының сын бөлімінің меңгерушісі болып қызмет атқарған. Мағжан Жұмабаев атындағы сыйлықтың лауреаты <<Тамаша>> ойын-сауық отауында
редактор болған.

2.Өлеңді мәнерлеп оқу.Оқушыларға оқыту.
Сұрақ қою:
- Өлең не туралы?
- Олар неліктен алфавит басында тұрады?
-Олай болса балалар,бүгінгі сабағымыз осы алфавитке байланысты. Ол үшін алдымен топтық тапсырмалар орындап жіберейік.
2 топ <<Алтын жол>> Берілген сөздерден мақал құрастырады.
1-топ <<Отан отбасынан басталады>> <<Отан>> сөзіне дыбыстық талдау жасау.
2-топ <<Әке-асқар тау,
Ана-қайнар бұлақ,
Бала-жағасындағы құрақ>> <<Әке,ана,бала>> сөздерін буынға бөлу
-Балалар,отбасында кімдер болады?
-Әке,шеше,бала,ата,әже,аға,апа т.б
Сергіту сәті. Анам-үнім,жүрегім,
Әкем-өмір тірегім.
Мен - бақытты ұланмын,
Бәрі маған қуансын!

Оқушының іс-әрекеті
Оқушылар жауап береді.Топтар бір-бірін қол соғу арқылы бағалайды.

Оқушылар өрнектерді мәнін табу арқылы <<Алфавит сыры >> сөзін құрайды.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.Өлеңді мәнерлеп оқиды.

Топтар бір-бірін бағалайды.
Ой толғаныс
1-топ <<Отбасы>> Осы сызбаға отбасы мүшелерінің
суреттерін тауып орналастыру.
2-топ <<Оңынан да, солдан да>> Оңынан да,солдан да
оқысаң үш әріптен тұратын туыстық атауын тауып жазу.
(ана, апа, аға, іні, ата)
Үй тапсырмасы
Ата-ана,бала және отбасы туралы мақал - мәтелдер жазып келу.Өлеңді жаттап келу.
Бағалау
Оқушылардын алған смайликтері бойынша бағалау
Рефлексия

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып <<Тілек ағашына>> жапсырады.

Маңғыстау облысы
Қарақия ауданы

Тақырыбы: Ж.Әбдірашев << Алфавит сыры>>
<<Түрлі жастағы балалардың типтік ерекшеліктері мен интелектульды даму позициясын анықтау>>тақырыбындағы 3 пәндік бағытта аудандық семинар

Құрық селосының <<№1 орта мектебі>>
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
бастауыш сынып мұғалімі Маширова Ф.Е.

2015 жыл

Ұқсас жұмыстар
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау
Батыс Қазақстанның шаруашылық географиясы
Оқушылар білімін тексеру
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Түрлі карталарда меридиандер мен параллельдердің бейнелену ерекшеліктері
Қазақстанды экономикалық аудандастыру
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану
Пәндер