Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топпен жұмыс түрі
<<АРҚАЛЫҚ ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ>> КМҚК
Баяндама
Тақырыбы:
Ақпараттық және комуникациялық технологиялар негізіне сүйене отырып әр түрдегі оқу сабақтарын құрастыру
Жапаргалиева А.Ж.
Арқалық 2016 жыл
Аппараттық және комуникациялық технологиялар негізіне сүйене отырып әр түрдегі оқу сабақтарын құрастыру
Қазіргі жаңа педагогикалық технологияда түртіп алу стратегиясы, сыни тұрғыда ойлау, ойын технологиясы көбіне сабақта қолданылады. Соның ішінде мен ойын технологиясын арнайы пәндерде жиі қолданамын.
Ойын - оқытуда жаңа технологияның маңызды бөлігі болып табылады. <<Ойын>> ұғымына түсініктеме берсек - бұл адамның мінез- құлқын өзі басқарумен анықталатын қоғамдық тәжірибені қалыптастыруға арналған жағдаяттар негізінде іс-әрекеттің бір түрі. Ойын әрекеті мынадай қызметтерді атқарады:
Ойын - сауық
Коммуникативтік немесе қарым-қатынастық
Диагностикалық (ойын барысында өзін-өзі тануы)
Коррекциялық (өзін-өзі түзетуі)
Әлеуметтендіру
Ойын - адамның өмір танымының алғашқы қадамы. Сондықтан ойын арқылы студенттер өмірден көптеген мәліметтер алып білімін жетілдіреді. Ойын арқылы қоршаған ортаны өз бетінше зерделейді. Соның нәтижесінде өзі көрген жағдайларды, отбасылық тұрмыс пен қызмет түрлерін жаңғыртады. Ойын студенттерді еңбекке деген қарым-қатынасы мен қабілеттерін қалыптастырады. Ойынның ережелері ойнаушының қисынды ой қабілетінің дамуы, бір-біріне деген сыйластық, қажеттіліктерімен санасуы әр студент жеке әрекетінен туындайды. Ойынның басты шарты жеңіске жету болса, әр ойыншы өз қарсыласының мүмкіндігімен санасып, бір-біріне деген сенімін арттырады.
Ойын түрлері өте көп. Соның ішінде:
* ойын-сабақ;
* ойын-жаттығу,
* сергіту ойындары,
* дидактикалық мақсаттағы ойындар,
* логикалық ойындар,
* грамматикалық ойындар, т.б. Мұндай ойындар студенттерді жан-жақты дамытып, білімді толық игеруіне көмектеседі.
Ойын арқылы ұйымдастырылған сабақ жеңіл әрі тартымды, әрі түсінікті болады. Ойын сабақтары студенттердің өздігінен жұмыс істеуге, ойлау қабілетін дамытуға үйретеді. Ойын кезінде достық сезімін оятып, бір-біріне қамқорлығы, ұжымдық бірлігі нығаяды. Студенттерді жақсылыққа, қайырымдылыққа, ізгілікке, әдептілікке тәрбиелеуге болады.
Ойын түрлерін сабақта тиімді пайдалана білу мұғалімнің меңгертіп отырған білімін ықыласпен тыңдап, білімді берік меңгеруіне көмектеседі. Студенттің ойын үстіндегі өзін-өзі жаттықтыруы, өмірді білуге деген құмарлығы, шынығуы, шындалуы, оның ақыл-ойы, дене еңбегіндегі белсенділігінің артуы оның алдына қойған мақсатына жетуге деген ерік-қайратын шыңдайды, алға қарай ұмтылсын, құштарлығын оятады. Осының нәтижесінде студенттің өз бетімен ізденуі, білімді қажетсінуі өсіп, нақтылы мақсаткерлікке ұласады. Ойынға қатысқан әр оқушының алдына жеңіске деген ұмтылыс пайда болады.
Ойынды түрлендіруге жаңылтпаштарды, мақал-мәтелдерді, жұмбақтарды жатқызуға болады. Олар әрі тілді, әрі ақыл-ойды дамытуға, демалыс сәттерін тиімді пайдалануға септігін тигізеді. Студент әрекет үстінде өзін-өзі еркін ұстауға, қысылып-қымтырылмауға, басқалармен тіл табысуға, жолдастық, достық сезімінің оянуына мүмкіндік жасайды.
Ойынның негізгі мақсаты студентті қызықтыра отырып білімді меңгерту болса, мұғалімнің міндеті -- сол ойын түрлерін пайдалана отырып студенттердің өздігімен жұмыс істей білуге, ой белсенділігі мен тіл байлығын арттыра түсуге түрлі дағды мен шеберлікті меңгертуге қол жеткізу.
Сабақ барысында мен студенттермен мынандай жұмыс түрлерін қолданамын, олар:
Кәсіби этика пәнінде көбінесе ойын технологиясын қолданамын, сабақтағы жұмыс түрлерінің бірі олар, топпен жұмыс, жеке жұмыс, жұппен жұмыс болып табылады.
Бірінші мысал: <<Эмоциялар>> тақырыбын өткен кезде ортаға 6 студент шақырылады әр студентке жеке тапсырма беріледі сол тапсырма бойынша жағымды және жағымсыз эмоцияларды сөз түрінде, бет қимылының көмегімен, дененің әр түрлі қалыпта тұруымен көрсетуі тиіс, алдымен бірінші жұп бір біне эмоция түрлерін жасырып табады содан кейін қалған жұптар жалағастырады.
Екінші мысал: <<Кәсіби сана>>, <<Кәсіби борыш>> тақырыбын өткізген кезде топты екіге бөліп әр топқа жаңа тақырыптың қысқаша сипаттамасы мен ортақ тапсырма беріледі (жаңа материалды игеруге 5-10 минут беріледі) дайын болған топ бірінші сөзін бастап тапсырмасын қарсыласына көрсетеді.
Сабақтағы жұмыс түрлері
Топты- жекешелен
дірілген жұмыс
Жекешелен
дірілген жұмыс
Фронтальдіжұмыс
Ұжыммен жұмыс
Топтағы жұмыс
Жұптағы
жеке
жұмыс
Топпен жұмыс түрі
Жұппен жұмыс түрі
Сергіту сәті
Қорытынды:
Сабақтың нәтижесінде студенттің ойынға белсенді түрде қатысуы оның ұжымдағы басқа да әрекеттерін айқындайды. Ойын бір қарағанда қарапайым құбылыс не әрекет сияқты болғанымен, ол ұжымдық әрекет. Ойын арқылы студенттің:
қисынды ой-қабілеті дамиды;
өздігінен жұмыс істеуге үйренеді;
сөздік қоры баийды, тілі дамиды;
зейіні қалыптасады;
байқампаздығы артады;
өзара сыйластыққа үйретеді;
ойынның ережесін бұзбау, яғни, тәртіптілікке баулиды;
бір-біріне деген оқушы сенімі артады;
сабаққа қызығушылығы артады.
Баяндама
Тақырыбы:
Ақпараттық және комуникациялық технологиялар негізіне сүйене отырып әр түрдегі оқу сабақтарын құрастыру
Жапаргалиева А.Ж.
Арқалық 2016 жыл
Аппараттық және комуникациялық технологиялар негізіне сүйене отырып әр түрдегі оқу сабақтарын құрастыру
Қазіргі жаңа педагогикалық технологияда түртіп алу стратегиясы, сыни тұрғыда ойлау, ойын технологиясы көбіне сабақта қолданылады. Соның ішінде мен ойын технологиясын арнайы пәндерде жиі қолданамын.
Ойын - оқытуда жаңа технологияның маңызды бөлігі болып табылады. <<Ойын>> ұғымына түсініктеме берсек - бұл адамның мінез- құлқын өзі басқарумен анықталатын қоғамдық тәжірибені қалыптастыруға арналған жағдаяттар негізінде іс-әрекеттің бір түрі. Ойын әрекеті мынадай қызметтерді атқарады:
Ойын - сауық
Коммуникативтік немесе қарым-қатынастық
Диагностикалық (ойын барысында өзін-өзі тануы)
Коррекциялық (өзін-өзі түзетуі)
Әлеуметтендіру
Ойын - адамның өмір танымының алғашқы қадамы. Сондықтан ойын арқылы студенттер өмірден көптеген мәліметтер алып білімін жетілдіреді. Ойын арқылы қоршаған ортаны өз бетінше зерделейді. Соның нәтижесінде өзі көрген жағдайларды, отбасылық тұрмыс пен қызмет түрлерін жаңғыртады. Ойын студенттерді еңбекке деген қарым-қатынасы мен қабілеттерін қалыптастырады. Ойынның ережелері ойнаушының қисынды ой қабілетінің дамуы, бір-біріне деген сыйластық, қажеттіліктерімен санасуы әр студент жеке әрекетінен туындайды. Ойынның басты шарты жеңіске жету болса, әр ойыншы өз қарсыласының мүмкіндігімен санасып, бір-біріне деген сенімін арттырады.
Ойын түрлері өте көп. Соның ішінде:
* ойын-сабақ;
* ойын-жаттығу,
* сергіту ойындары,
* дидактикалық мақсаттағы ойындар,
* логикалық ойындар,
* грамматикалық ойындар, т.б. Мұндай ойындар студенттерді жан-жақты дамытып, білімді толық игеруіне көмектеседі.
Ойын арқылы ұйымдастырылған сабақ жеңіл әрі тартымды, әрі түсінікті болады. Ойын сабақтары студенттердің өздігінен жұмыс істеуге, ойлау қабілетін дамытуға үйретеді. Ойын кезінде достық сезімін оятып, бір-біріне қамқорлығы, ұжымдық бірлігі нығаяды. Студенттерді жақсылыққа, қайырымдылыққа, ізгілікке, әдептілікке тәрбиелеуге болады.
Ойын түрлерін сабақта тиімді пайдалана білу мұғалімнің меңгертіп отырған білімін ықыласпен тыңдап, білімді берік меңгеруіне көмектеседі. Студенттің ойын үстіндегі өзін-өзі жаттықтыруы, өмірді білуге деген құмарлығы, шынығуы, шындалуы, оның ақыл-ойы, дене еңбегіндегі белсенділігінің артуы оның алдына қойған мақсатына жетуге деген ерік-қайратын шыңдайды, алға қарай ұмтылсын, құштарлығын оятады. Осының нәтижесінде студенттің өз бетімен ізденуі, білімді қажетсінуі өсіп, нақтылы мақсаткерлікке ұласады. Ойынға қатысқан әр оқушының алдына жеңіске деген ұмтылыс пайда болады.
Ойынды түрлендіруге жаңылтпаштарды, мақал-мәтелдерді, жұмбақтарды жатқызуға болады. Олар әрі тілді, әрі ақыл-ойды дамытуға, демалыс сәттерін тиімді пайдалануға септігін тигізеді. Студент әрекет үстінде өзін-өзі еркін ұстауға, қысылып-қымтырылмауға, басқалармен тіл табысуға, жолдастық, достық сезімінің оянуына мүмкіндік жасайды.
Ойынның негізгі мақсаты студентті қызықтыра отырып білімді меңгерту болса, мұғалімнің міндеті -- сол ойын түрлерін пайдалана отырып студенттердің өздігімен жұмыс істей білуге, ой белсенділігі мен тіл байлығын арттыра түсуге түрлі дағды мен шеберлікті меңгертуге қол жеткізу.
Сабақ барысында мен студенттермен мынандай жұмыс түрлерін қолданамын, олар:
Кәсіби этика пәнінде көбінесе ойын технологиясын қолданамын, сабақтағы жұмыс түрлерінің бірі олар, топпен жұмыс, жеке жұмыс, жұппен жұмыс болып табылады.
Бірінші мысал: <<Эмоциялар>> тақырыбын өткен кезде ортаға 6 студент шақырылады әр студентке жеке тапсырма беріледі сол тапсырма бойынша жағымды және жағымсыз эмоцияларды сөз түрінде, бет қимылының көмегімен, дененің әр түрлі қалыпта тұруымен көрсетуі тиіс, алдымен бірінші жұп бір біне эмоция түрлерін жасырып табады содан кейін қалған жұптар жалағастырады.
Екінші мысал: <<Кәсіби сана>>, <<Кәсіби борыш>> тақырыбын өткізген кезде топты екіге бөліп әр топқа жаңа тақырыптың қысқаша сипаттамасы мен ортақ тапсырма беріледі (жаңа материалды игеруге 5-10 минут беріледі) дайын болған топ бірінші сөзін бастап тапсырмасын қарсыласына көрсетеді.
Сабақтағы жұмыс түрлері
Топты- жекешелен
дірілген жұмыс
Жекешелен
дірілген жұмыс
Фронтальдіжұмыс
Ұжыммен жұмыс
Топтағы жұмыс
Жұптағы
жеке
жұмыс
Топпен жұмыс түрі
Жұппен жұмыс түрі
Сергіту сәті
Қорытынды:
Сабақтың нәтижесінде студенттің ойынға белсенді түрде қатысуы оның ұжымдағы басқа да әрекеттерін айқындайды. Ойын бір қарағанда қарапайым құбылыс не әрекет сияқты болғанымен, ол ұжымдық әрекет. Ойын арқылы студенттің:
қисынды ой-қабілеті дамиды;
өздігінен жұмыс істеуге үйренеді;
сөздік қоры баийды, тілі дамиды;
зейіні қалыптасады;
байқампаздығы артады;
өзара сыйластыққа үйретеді;
ойынның ережесін бұзбау, яғни, тәртіптілікке баулиды;
бір-біріне деген оқушы сенімі артады;
сабаққа қызығушылығы артады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz