8-сынып алгебрасы: мәтіндік есептерді квадрат теңдеу құру арқылы шешу - сабақ жоспары

САБАҚ ЖОСПАРЫ

1. Пәні: Алгебра 2. Сыныбы, уақыты :8-сынып

3. Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерді квадрат теңдеу құру арқылы шығару(4-слайд. )

4. Сабақтың мақсаты: (5-слайд)

Теңдеу арқылы шығарылатын кез келген мәтінді есептің шешу алгоритмін білу және қолдана алу.

5. Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар мен таблицалар

6. Сабақтың түрі: Проблемалық сабақ.

7. Сабақтың жүрісі:

𝚰 . \mathbf{Ι}\mathbf{. } ұйымдастыру: сынып оқушыларын түгелдеу, сыныптың сабақ бастауға дайындығын тексеру.

𝚰 𝚰 . \mathbf{ΙΙ}\mathbf{. } Үй тапсырмасын тексеру: № 202 (2),

2) Бірінші сан екіншісінен 16-ға кем және көбейтіндісі 80. Осы сандарды тап. Шешуі:Екінші сан х болса, онда бірінші сан х - 16. Көбейтсек х(х - 16) = 80, х 2 - 16х -80 = 0, Д = 256 - 320 =576 = 24 2 , х 1 = -4, х 2 = 20. Жауабы: (-20; -4), (4; 20) .

𝚰 𝚰 𝚰 . \mathbf{ΙΙΙ}\mathbf{. } Жаңа сабақ: (6-слайд)

№1. Мектепте ендері бірдей екі бөлме жасау жобаланған.

Бірінші бөлменің ұзындығы енінен 1, 5 есе артық, ал екінші бөлменің ұзындығы 7, 2 м. Егер пәтердің ауданы 56, 7 м болса, онда бөлмелердің енін табыңдар. (7-8 слайд)

Шешуі: есептің шарты бойынша

1, 5 х +7, 2 х = 56. 7

1, 5 х +7, 2 х -56. 7=0

D=(7. 2) +4 * 1. 5 * 56. 7 = 392. 04

Есептің шешімі тек 4, 2 саны болады, себебі бөлменің ені әр уақытта оң сан. х=-9 бөгде түбірі

Жауабы: в=4. 2 м.

2. Бірінші сан 3-ке тең, ал екінші сан үшінші саннан 5-ке артық. Осы үш санның көбейтіндісі 18. Сандарды тап.

Шешуі: Үшінші сан х болса, онда екінші сан х +5 болғаны. Үшеуін көбейтсек, онда 3х(х + 5) = 18, 3х 2 + 15х - 18 = 0, х 2 + 5х - 6 = 0, Д= 25 + 24 = 49, х = 1, екінші сан 1 + 5 = 6. Жауабы: 3; 6; 1.

№203(1) Тіктөртбұрыштың ені ұзындығынан 3см кем. Ауданы 130 см 2 болса, ені қандай? Шешуі: Ұзындығы х, ені х - 3, теңдеу құрсақ х(х - 3) = 130, х 2 - 3х - 130 = 0, Д= 9 + 520 = 529 = 23 2 , х 1 = - 10, х 2 = 13. Жауабы: 13см.

№204(1) . Бөлшектің алымы бөлімінен 2-ге кем. Егер осы бөлшекке оған кері бөлшекті қосса, онда 130:63 бөлшегі шығады. бастапқы бөлшекті табыңдар.

Шешуі: бастапқы бөлшектің бөлімін х десек, онда алымы х - 2 болады және оған кері бөлшек х:(х - 2) болады. Теңдеуді құрамыз. [ (х - 2) х] + [х (х - 2) ] = 130 63, ортақ бөлімге келтіріп, жақшаларды ашып, ұқсас мүшелерді біріктірсек, х = 9 шығады. Жауабы: 7 9

Сабақты бекіту : (12, 13-слайд)

Оқулықпен жұмыс : (14, 15, 16-слайд)

𝚰 𝐕 . \mathbf{Ι}\mathbf{V. } Сабақты қорытындылау:

1. Бекіту тапсырмалары: 17-слайд

2. Үй тапсырмасы: 206(түсіндіру)

Теңдеу құру алгоритмін жаттау . (18-слайд)

Рефлекция (19-слайд)

3. Бағалау: Білім ағашы


Ұқсас жұмыстар
9-сынып алгебрасы: мәтіндік есептерді квадрат теңдеулер арқылы шешу - сабақ жоспары
3-сынып: Есептерді теңдеу құру арқылы шешу
Сабақ жоспары: Мазмұнды есептерді теңдеу құру арқылы шешу
4-сынып математикасы: Есептерді теңдеу құру арқылы шешу
5-сынып математикасы: мазмұнды есептерді теңдеу құру арқылы шешу - ашық сабақ жоспары
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары және есептерді шешу
8-сынып алгебра: мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешуге арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
8-сынып алгебрасы: Квадрат теңдеулерді шешу тәсілдері (сабақ жоспары)
4-сынып математика: есептерді теңдеу құру арқылы шығару - сабақ жоспары
4-сынып математика сабақ жоспары: есептерді теңдеу құру арқылы шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz