Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сандарды тап

САБАҚ ЖОСПАРЫ
1.Пәні: Алгебра 2.Сыныбы, уақыты:8-сынып
3.Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерді квадрат теңдеу құру арқылы шығару(4-слайд.)
4.Сабақтың мақсаты: (5-слайд)
Теңдеу арқылы шығарылатын кез келген мәтінді есептің шешу алгоритмін білу және қолдана алу.
5.Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар мен таблицалар
6.Сабақтың түрі: Проблемалық сабақ.
7.Сабақтың жүрісі:
Ι.ұйымдастыру: сынып оқушыларын түгелдеу, сыныптың сабақ бастауға дайындығын тексеру.
ΙΙ.Үй тапсырмасын тексеру: №202 (2),
2)Бірінші сан екіншісінен 16-ға кем және көбейтіндісі 80.Осы сандарды тап. Шешуі:Екінші сан х болса, онда бірінші сан х - 16. Көбейтсек х(х - 16) = 80, х[2] - 16х - 80 = 0, Д = 256 - 320 =576 = 24[2], х1 = - 4, х2 = 20. Жауабы: ( - 20; - 4), (4; 20).
ΙΙΙ.Жаңа сабақ: (6-слайд)
№1.Мектепте ендері бірдей екі бөлме жасау жобаланған.
Бірінші бөлменің ұзындығы енінен 1,5 есе артық, ал екінші бөлменің ұзындығы 7,2 м. Егер пәтердің ауданы 56,7 м болса,онда бөлмелердің енін табыңдар. (7-8 слайд)

Шешуі: есептің шарты бойынша
1,5 х +7,2 х = 56.7
1,5 х +7,2 х -56.7=0
D=(7.2) +4 * 1.5 * 56.7 = 392.04
Есептің шешімі тек 4,2 саны болады, себебі бөлменің ені әр уақытта оң сан. х=-9 бөгде түбірі
Жауабы: в=4.2 м.
2. Бірінші сан 3-ке тең, ал екінші сан үшінші саннан 5-ке артық.Осы үш санның көбейтіндісі 18.Сандарды тап.
Шешуі: Үшінші сан х болса, онда екінші сан х +5 болғаны.Үшеуін көбейтсек, онда 3х(х + 5) = 18, 3х[2] + 15х - 18 = 0, х[2] + 5х - 6 = 0, Д= 25 + 24 = 49, х = 1, екінші сан 1 + 5 = 6. Жауабы: 3; 6; 1.
№203(1) Тіктөртбұрыштың ені ұзындығынан 3см кем.Ауданы 130 см[2] болса, ені қандай? Шешуі: Ұзындығы х, ені х - 3, теңдеу құрсақ х(х - 3) = 130, х[2] - 3х - 130 = 0, Д= 9 + 520 = 529 = 23[2], х1 = - 10, х2 = 13. Жауабы: 13см.
№204(1). Бөлшектің алымы бөлімінен 2-ге кем.Егер осы бөлшекке оған кері бөлшекті қосса, онда 130:63 бөлшегі шығады.бастапқы бөлшекті табыңдар.
Шешуі: бастапқы бөлшектің бөлімін х десек, онда алымы х - 2 болады және оған кері бөлшек х:(х - 2) болады.Теңдеуді құрамыз. [ (х - 2) х] + [х (х - 2)] = 130 63, ортақ бөлімге келтіріп, жақшаларды ашып, ұқсас мүшелерді біріктірсек, х = 9 шығады. Жауабы: 7 9
Сабақты бекіту :(12,13-слайд)
Оқулықпен жұмыс :(14,15,16-слайд)
ΙV.Сабақты қорытындылау:
1.Бекіту тапсырмалары:17-слайд
2.Үй тапсырмасы: 206(түсіндіру)
Теңдеу құру алгоритмін жаттау. (18-слайд)
Рефлекция (19-слайд)
3.Бағалау: Білім ағашы

Ұқсас жұмыстар
Әртүрлі заттар суреттері, пішіндер
Аралас сандарды азайту
Құрама сандар
Cанның арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы 5- сынып
Жай сандар
Шеңбердің ұзындығын тап
Ондық бөлшектерді қосу және азайту жайлы
Таңбалары әр түрлі сандарды қосу және азайту
Сабақ тақырыбы. Сабақтың типі
Геометриялық фигураларды ата
Пәндер