Сандарды тап

САБАҚ ЖОСПАРЫ
1.Пәні: Алгебра 2.Сыныбы, уақыты:8-сынып
3.Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерді квадрат теңдеу құру арқылы шығару(4-слайд.)
4.Сабақтың мақсаты: (5-слайд)
Теңдеу арқылы шығарылатын кез келген мәтінді есептің шешу алгоритмін білу және қолдана алу.
5.Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар мен таблицалар
6.Сабақтың түрі: Проблемалық сабақ.
7.Сабақтың жүрісі:
Ι.ұйымдастыру: сынып оқушыларын түгелдеу, сыныптың сабақ бастауға дайындығын тексеру.
ΙΙ.Үй тапсырмасын тексеру: №202 (2),
2)Бірінші сан екіншісінен 16-ға кем және көбейтіндісі 80.Осы сандарды тап. Шешуі:Екінші сан х болса, онда бірінші сан х - 16. Көбейтсек х(х - 16) = 80, х[2] - 16х - 80 = 0, Д = 256 - 320 =576 = 24[2], х1 = - 4, х2 = 20. Жауабы: ( - 20; - 4), (4; 20).
ΙΙΙ.Жаңа сабақ: (6-слайд)
№1.Мектепте ендері бірдей екі бөлме жасау жобаланған.
Бірінші бөлменің ұзындығы енінен 1,5 есе артық, ал екінші бөлменің ұзындығы 7,2 м. Егер пәтердің ауданы 56,7 м болса,онда бөлмелердің енін табыңдар. (7-8 слайд)

Шешуі: есептің шарты бойынша
1,5 х +7,2 х = 56.7
1,5 х +7,2 х -56.7=0
D=(7.2) +4 * 1.5 * 56.7 = 392.04
Есептің шешімі тек 4,2 саны болады, себебі бөлменің ені әр уақытта оң сан. х=-9 бөгде түбірі
Жауабы: в=4.2 м.
2. Бірінші сан 3-ке тең, ал екінші сан үшінші саннан 5-ке артық.Осы үш санның көбейтіндісі 18.Сандарды тап.
Шешуі: Үшінші сан х болса, онда екінші сан х +5 болғаны.Үшеуін көбейтсек, онда 3х(х + 5) = 18, 3х[2] + 15х - 18 = 0, х[2] + 5х - 6 = 0, Д= 25 + 24 = 49, х = 1, екінші сан 1 + 5 = 6. Жауабы: 3; 6; 1.
№203(1) Тіктөртбұрыштың ені ұзындығынан 3см кем.Ауданы 130 см[2] болса, ені қандай? Шешуі: Ұзындығы х, ені х - 3, теңдеу құрсақ х(х - 3) = 130, х[2] - 3х - 130 = 0, Д= 9 + 520 = 529 = 23[2], х1 = - 10, х2 = 13. Жауабы: 13см.
№204(1). Бөлшектің алымы бөлімінен 2-ге кем.Егер осы бөлшекке оған кері бөлшекті қосса, онда 130:63 бөлшегі шығады.бастапқы бөлшекті табыңдар.
Шешуі: бастапқы бөлшектің бөлімін х десек, онда алымы х - 2 болады және оған кері бөлшек х:(х - 2) болады.Теңдеуді құрамыз. [ (х - 2) х] + [х (х - 2)] = 130 63, ортақ бөлімге келтіріп, жақшаларды ашып, ұқсас мүшелерді біріктірсек, х = 9 шығады. Жауабы: 7 9
Сабақты бекіту :(12,13-слайд)
Оқулықпен жұмыс :(14,15,16-слайд)
ΙV.Сабақты қорытындылау:
1.Бекіту тапсырмалары:17-слайд
2.Үй тапсырмасы: 206(түсіндіру)
Теңдеу құру алгоритмін жаттау. (18-слайд)
Рефлекция (19-слайд)
3.Бағалау: Білім ағашы

Ұқсас жұмыстар
Әртүрлі заттар суреттері, пішіндер
Аралас сандарды азайту
Құрама сандар
Cанның арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы 5- сынып
Жай сандар
Шеңбердің ұзындығын тап
Ондық бөлшектерді қосу және азайту жайлы
Таңбалары әр түрлі сандарды қосу және азайту
Сабақ тақырыбы. Сабақтың типі
Геометриялық фигураларды ата
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz