Сандарды тап

САБАҚ ЖОСПАРЫ
1. Пәні: Алгебра 2. Сыныбы, уақыты :8-сынып
3. Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерді квадрат теңдеу құру арқылы шығару(4-слайд. )
4. Сабақтың мақсаты: (5-слайд)
Теңдеу арқылы шығарылатын кез келген мәтінді есептің шешу алгоритмін білу және қолдана алу.
5. Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар мен таблицалар
6. Сабақтың түрі: Проблемалық сабақ.
7. Сабақтың жүрісі:
ұйымдастыру: сынып оқушыларын түгелдеу, сыныптың сабақ бастауға дайындығын тексеру.
Үй тапсырмасын тексеру: № 202 (2),
2) Бірінші сан екіншісінен 16-ға кем және көбейтіндісі 80. Осы сандарды тап. Шешуі:Екінші сан х болса, онда бірінші сан х - 16. Көбейтсек х(х - 16) = 80, х 2 - 16х -80 = 0, Д = 256 - 320 =576 = 24 2 , х 1 = -4, х 2 = 20. Жауабы: (-20; -4), (4; 20) .
Жаңа сабақ: (6-слайд)
№1. Мектепте ендері бірдей екі бөлме жасау жобаланған.
Бірінші бөлменің ұзындығы енінен 1, 5 есе артық, ал екінші бөлменің ұзындығы 7, 2 м. Егер пәтердің ауданы 56, 7 м болса, онда бөлмелердің енін табыңдар. (7-8 слайд)
Шешуі: есептің шарты бойынша
1, 5 х +7, 2 х = 56. 7
1, 5 х +7, 2 х -56. 7=0
D=(7. 2) +4 * 1. 5 * 56. 7 = 392. 04
Есептің шешімі тек 4, 2 саны болады, себебі бөлменің ені әр уақытта оң сан. х=-9 бөгде түбірі
Жауабы: в=4. 2 м.
2. Бірінші сан 3-ке тең, ал екінші сан үшінші саннан 5-ке артық. Осы үш санның көбейтіндісі 18. Сандарды тап.
Шешуі: Үшінші сан х болса, онда екінші сан х +5 болғаны. Үшеуін көбейтсек, онда 3х(х + 5) = 18, 3х 2 + 15х - 18 = 0, х 2 + 5х - 6 = 0, Д= 25 + 24 = 49, х = 1, екінші сан 1 + 5 = 6. Жауабы: 3; 6; 1.
№203(1) Тіктөртбұрыштың ені ұзындығынан 3см кем. Ауданы 130 см 2 болса, ені қандай? Шешуі: Ұзындығы х, ені х - 3, теңдеу құрсақ х(х - 3) = 130, х 2 - 3х - 130 = 0, Д= 9 + 520 = 529 = 23 2 , х 1 = - 10, х 2 = 13. Жауабы: 13см.
№204(1) . Бөлшектің алымы бөлімінен 2-ге кем. Егер осы бөлшекке оған кері бөлшекті қосса, онда 130:63 бөлшегі шығады. бастапқы бөлшекті табыңдар.
Шешуі: бастапқы бөлшектің бөлімін х десек, онда алымы х - 2 болады және оған кері бөлшек х:(х - 2) болады. Теңдеуді құрамыз. [ (х - 2) х] + [х (х - 2) ] = 130 63, ортақ бөлімге келтіріп, жақшаларды ашып, ұқсас мүшелерді біріктірсек, х = 9 шығады. Жауабы: 7 9
Сабақты бекіту : (12, 13-слайд)
Оқулықпен жұмыс : (14, 15, 16-слайд)
Сабақты қорытындылау:
1. Бекіту тапсырмалары: 17-слайд
2. Үй тапсырмасы: 206(түсіндіру)
Теңдеу құру алгоритмін жаттау . (18-слайд)
Рефлекция (19-слайд)
3. Бағалау: Білім ағашы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz