Оқушының әрекеті бағалау

Күні:

5. 03. 2016ж

Пәні:

Әдебиеттік оқу

Сыныбы:

3 «А»

Мұғалімнің аты-жөні:

Орынбаева М

Оқушы саны:26
Күні:5. 03. 2016ж: Тақырыбы:
Пәні:Әдебиеттік оқу: «Қайырымдылық»
Күні:5. 03. 2016ж: Сабаққа негізделген оқу мақсаты:
Пәні:Әдебиеттік оқу:

1. «Қайырымдылық» мәтінінің мазмұнын білу.

2. Мәтіннің негізгі идеясын түсіну.

3. Балалардың іс-әрекетін салыстыра отырып, сипаттама беруді үйрену.

Күні:5. 03. 2016ж: Сабақтың мақсаттары:
Пәні:Әдебиеттік оқу:

Барлық оқушылар:

1. «Қайырымдылық» мәтінінің мазмұнын біледі.

Күні:5. 03. 2016ж:
Пәні:Әдебиеттік оқу:

Оқушылардың басым көпшілігі:

2. Мәтіннің негізгі идеясын түсінеді.

Күні:5. 03. 2016ж:

Жекелеген оқушылар:

3. Балалардың іс-әрекетін салыстыра отырып,

сипаттама беруді үйренеді

Күні:5. 03. 2016ж: Негізгі сөздер мен тіркестер:Бәкене, қақ
Күні:5. 03. 2016ж: Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер
Күні:5. 03. 2016ж:

Талқылауға арналған сұрақтар:

1. Мұғалима Мұхтарды не үшін мақтады?

2. Мектептен келе жатқанда қандай оқиғаға тап болды?

3. Мұхтар не үшін қуанды?

4. Мұхтарға анасы не үшін ұрыспады?

5. Әңгіменің «Қайырымдылық» деп аталу себебі неде?

Күні:5. 03. 2016ж: Жазылымға ұсыныстар: Кейіпкерлерді сипатта
Күні:5. 03. 2016ж: Алдыңғы оқу
Пәні:Әдебиеттік оқу: Ж. Аймауытов «Торғай»
Күні:5. 03. 2016ж: Ресурстар:
Пәні:Әдебиеттік оқу: Оқулық, стикер, бағалау парақшасы, үлестірме қағаз,
Күні:5. 03. 2016ж: Жетістік критерийлері:
Пәні:Әдебиеттік оқу:

1. Мағзұм Сүндетов туралы білімдерін толықтырады.

2. Мәтіннің мазмұнын айта алады, идеясын түсінеді.

3. Тақырып бойынша қорытынды жасай алады.

Күні:5. 03. 2016ж: Пән аралық байланыс
Пәні:Әдебиеттік оқу: Дүниетану
Күні:5. 03. 2016ж: Сабақ кезеңдері
Пәні:Әдебиеттік оқу: Уақыт
Сыныбы:3 «А»: Мұғалімнің әрекеті
Мұғалімнің аты-жөні:Орынбаева М:

Оқушының

әрекеті

Оқушы саны:26:

Баға

лау

Күні:5. 03. 2016ж: Кіріспе
Пәні:Әдебиеттік оқу: 3мин
Сыныбы:3 «А»:

1. Ұйымдастыру кезеңі

А) Психологиялық ахуал туғызу.

Сәттілік тілеу

Оқушылар бір-біріне тілек айтады.

Б) Топқа бөлу

(1-5 реттік сандар арқылы)

В) Топ ережесін пысықтау, топ басшыларына бағалау парағын тарату

Мұғалімнің аты-жөні:Орынбаева М:

Жақсы көңіл-күй орнайды.

Жақсы атмосфера қалыптасады.

5 топқа бөлінеді.

Оқушы саны:26:

Сабақ

кезеңдері

Уақ
Мұғалімнің әрекеті

Оқушының

әрекеті

бағалау
Сабақкезеңдері:
Уақ: 10 мин
Мұғалімнің әрекеті:

Үй жұмысы: «Торғай»

5 бөлік бойынша әр топтан 1 оқушы мазмұндайды.

Жаңа сабақ «Қайырымдылық» М. Сүндетов

Ой қозғау

Ақбіліктің әрекетін қалай атауға болады?

Қайырымдылық сөзін қалай түсінесіңдер?

Қайырымдылық - адамның асыл қасиеттерінің бірі.

Іс жүзінде нақты көмек беруге ұмтылу.

Оқушыныңәрекеті:

Мазмұндайды.

Бағаттау сұрақтары

Сұрақтарға жауап береді.

бағалау:

Мадақ

тау

Мадақ

тау

Сабақкезеңдері:
Уақ:
Мұғалімнің әрекеті:

Сабақ мақсатын айқындау

Мәтіннің мазмұнын айта отырып, идеясын анықтау, қорытынды жасай алу.

Оқушыныңәрекеті: Сабақтың мақсаты мен міндетін айтады.
бағалау:

Мадақ

тау

Сабақкезеңдері: Іс -әрекет
Уақ: 35мин
Мұғалімнің әрекеті: М. Сүндетов туралы мағлұмат беру.
Оқушыныңәрекеті: Автор туралы мәлімет алады.
бағалау:
Сабақкезеңдері:
Уақ:
Мұғалімнің әрекеті:

Оқулықпен жұмыс

Үлгіге оқыту

Тізбектей оқыту

Оқушыныңәрекеті: Тізбектей оқиды. Мәтінді бөліктерге бөлу.
бағалау:

Мадақ

тау

Сабақкезеңдері:
Уақ:
Мұғалімнің әрекеті:

Топтық жұмыс

Топ ішінде мәтін мазмұнын талдау

Бөліктерге ат қой

1) Оқушы атанған - Мұхтар

2) Ұқыпты Мұхтар

3) Күшіктің қыңсылы

4) Мұхтардың көмегі

5) Күшіктің жаңа үйі

Оқушыныңәрекеті:

Мәтін мазмұнын талдайды, айтады

Бөліктерге ат қояды.

бағалау: Бағдаршам арқылы бағалау
Сабақкезеңдері:
Уақ:
Мұғалімнің әрекеті:

Кейінгі тапсырма Жұптық жұмыс

Кейіпкерлерге сипаттама

Венн диаграммасы

Топтық жұмыс

1-топ Еркін жазу»

Мұхтарға хат жаз

2-топ Екі жақты күнделік Сөзді к пен жұмыс

Бәкене-аласа

Қақ-іркіліп қалған жауын суы.

Дәнеңе етпейді-ештеңе етпейді.

Абдырау-сасқалақтау

Өлеусіреу-өлуге айналу

Ұйлығып-топтасып

Әлгінде-жақында

3- топ: «Толықтыру» тесті.
1. Әлгінде оны мұғалім ___ деп мақтаған.
2. Мені мыналардан өлтіретін болды ғой.
3. Күшікті Мұхтар қуанышты.
4. Анасының жүзі жылып, қарайды.
5. Әрине, әр кез солай бол!
6. Өйтпесіңе сенем, жаным деп, - ___ бетінен сүйді.
Тәртіпті, таза; құтқарсайшы; құтқарғанына; мейірлене; қайырымды; баласының.

4-топ

1. Әңгіменің «Қайырымдылық» деп аталу себебі неде?

5-топ

Мұхтардың әрекетіне баға бер. Мұхтардың орнында сен болсаң, не істер едің?

Жеке жұмыс

Қайырымдылық істерді ата.

Оқушыныңәрекеті:

Балалар мен Мұхтарға сипаттама береді

Сөздерге анықтама береді.

Көп нүктенің орнына мәтін бойынша тиісті сөзді жазады.

Сұраққа толық жауап береді.

Өз ойын айтады.

Қорытынды ой түйіндейді.

бағалау:

Өзара бағалау

Бағдар

шам арқылы бағалау

Сабақкезеңдері:
Уақ:
Мұғалімнің әрекеті:

Кейінгі оқу Үй тапсырмасы беріледі.

1. Мәтінді мазмұндау.

Оқушыныңәрекеті: Тапсырманы жазып алады.
бағалау:
Сабақкезеңдері:

Рефлек

сия

Уақ:
Мұғалімнің әрекеті:

«Бір ауыз сөз»

(ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым)

Оқушыныңәрекеті:

Бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын айтады.

сабаққа кері байланыс береді

бағалау:

Ұқсас жұмыстар
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Ақпаратты сығу
Ақпараттың қасиеттері
Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері
«металдар химиясы» қолданбалы курс сабақ жоспары
Топ басшысының бағалау парағы
Бағалау үлгісі
Жанама толықтауыштар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz