Оқушының әрекеті бағалау

Күні:
5. 03. 2016ж
Пәні:
Әдебиеттік оқу
Сыныбы:
3 «А»
Мұғалімнің аты-жөні:
Орынбаева М
1. «Қайырымдылық» мәтінінің мазмұнын білу.
2. Мәтіннің негізгі идеясын түсіну.
3. Балалардың іс-әрекетін салыстыра отырып, сипаттама беруді үйрену.
Барлық оқушылар:
1. «Қайырымдылық» мәтінінің мазмұнын біледі.
Оқушылардың басым көпшілігі:
2. Мәтіннің негізгі идеясын түсінеді.
Жекелеген оқушылар:
3. Балалардың іс-әрекетін салыстыра отырып,
сипаттама беруді үйренеді
Талқылауға арналған сұрақтар:
1. Мұғалима Мұхтарды не үшін мақтады?
2. Мектептен келе жатқанда қандай оқиғаға тап болды?
3. Мұхтар не үшін қуанды?
4. Мұхтарға анасы не үшін ұрыспады?
5. Әңгіменің «Қайырымдылық» деп аталу себебі неде?
1. Мағзұм Сүндетов туралы білімдерін толықтырады.
2. Мәтіннің мазмұнын айта алады, идеясын түсінеді.
3. Тақырып бойынша қорытынды жасай алады.
Оқушының
әрекеті
Баға
лау
1. Ұйымдастыру кезеңі
А) Психологиялық ахуал туғызу.
Сәттілік тілеу
Оқушылар бір-біріне тілек айтады.
Б) Топқа бөлу
(1-5 реттік сандар арқылы)
В) Топ ережесін пысықтау, топ басшыларына бағалау парағын тарату
Жақсы көңіл-күй орнайды.
Жақсы атмосфера қалыптасады.
5 топқа бөлінеді.
Сабақ
кезеңдері
Оқушының
әрекеті
Үй жұмысы: «Торғай»
5 бөлік бойынша әр топтан 1 оқушы мазмұндайды.
Жаңа сабақ «Қайырымдылық» М. Сүндетов
Ой қозғау
Ақбіліктің әрекетін қалай атауға болады?
Қайырымдылық сөзін қалай түсінесіңдер?
Қайырымдылық - адамның асыл қасиеттерінің бірі.
Іс жүзінде нақты көмек беруге ұмтылу.
Мазмұндайды.
Бағаттау сұрақтары
Сұрақтарға жауап береді.
Мадақ
тау
Мадақ
тау
Сабақ мақсатын айқындау
Мәтіннің мазмұнын айта отырып, идеясын анықтау, қорытынды жасай алу.
Мадақ
тау
Оқулықпен жұмыс
Үлгіге оқыту
Тізбектей оқыту
Мадақ
тау
Топтық жұмыс
Топ ішінде мәтін мазмұнын талдау
Бөліктерге ат қой
1) Оқушы атанған - Мұхтар
2) Ұқыпты Мұхтар
3) Күшіктің қыңсылы
4) Мұхтардың көмегі
5) Күшіктің жаңа үйі
Мәтін мазмұнын талдайды, айтады
Бөліктерге ат қояды.
Кейінгі тапсырма Жұптық жұмыс
Кейіпкерлерге сипаттама
Венн диаграммасы
Топтық жұмыс
1-топ Еркін жазу»
Мұхтарға хат жаз
2-топ Екі жақты күнделік Сөзді к пен жұмыс
Бәкене-аласа
Қақ-іркіліп қалған жауын суы.
Дәнеңе етпейді-ештеңе етпейді.
Абдырау-сасқалақтау
Өлеусіреу-өлуге айналу
Ұйлығып-топтасып
Әлгінде-жақында
3- топ:
«Толықтыру» тесті.
1. Әлгінде оны мұғалім ___ деп мақтаған.
2. Мені мыналардан өлтіретін болды ғой.
3. Күшікті Мұхтар қуанышты.
4. Анасының жүзі жылып, қарайды.
5. Әрине, әр кез солай бол!
6. Өйтпесіңе сенем, жаным деп, - ___ бетінен сүйді.
Тәртіпті, таза; құтқарсайшы; құтқарғанына; мейірлене; қайырымды; баласының.
4-топ
1. Әңгіменің «Қайырымдылық» деп аталу себебі неде?
5-топ
Мұхтардың әрекетіне баға бер. Мұхтардың орнында сен болсаң, не істер едің?
Жеке жұмыс
Қайырымдылық істерді ата.
Балалар мен Мұхтарға сипаттама береді
Сөздерге анықтама береді.
Көп нүктенің орнына мәтін бойынша тиісті сөзді жазады.
Сұраққа толық жауап береді.
Өз ойын айтады.
Қорытынды ой түйіндейді.
Өзара бағалау
Бағдар
шам арқылы бағалау
Кейінгі оқу Үй тапсырмасы беріледі.
1. Мәтінді мазмұндау.
Рефлек
сия
«Бір ауыз сөз»
(ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым)
Бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын айтады.
сабаққа кері байланыс береді
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz