Пайдалы қазбаларды көрсету

САБАҚ: Дүниетану

(Қысқа мерзімді жоспар)

Мектеп:

«Көкбай атындағы орта мектебі»КММ

САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Күні:
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі»КММ: Мұғалімнің есімі: Сарқытқызы Назым
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): СЫНЫП: 3 «б»
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі»КММ: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі»КММ: Тау жынысы жайлы алғашқы ұғым қалыптастыру және оларды қорғаудың маңызды екенін түсіндіру. Бос тау жыныстары қайда қолданатынын және шаруашылықтағы маңызын әңгімелеу.
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Сабақ мақсаттары
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі»КММ: Барлық оқушылар:
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар):
  • Тау жынысы жайлы алғашқы ұғымдарды қалыптастырады.
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Оқушылардың басым бөлігі:
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар):
  • Жер бетіндегі тау жыныстарының кездесетін жерлерін атайды. Тау жыныстарының түрлерінің сызбасын сызады.
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Кейбір оқушылар:
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар):
  • Топпен бірігіп тау жыныстарының қолдану аясы туралы өз нұсқаларын ұсынады.
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Тілдік мақсат
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі»КММ:

Оқушылар:

  • . . . (істей) алады.
  • Оқушылар тау жыныстары олардың қасиеттері туралы айта алады.
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Негізгі сөздер мен тіркестер:
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Пайдалы қазбалар, тау жыныстары, қатты, газ тәріздес, сұйық, бос тау жынысы, жанғыш кенді, кенсіз. т. б.
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Талқылауға арналған тармақтар:
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Тау жынысы дегеніміз не? Оқығанды талқылайды.
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Сіз неліктен екенін . . . айта аласыз ба?
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Адам өміріндегі пайдалы қазбалардың қолданылу реттілігін анықтайды.
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Жазылым бойынша ұсыныстар:
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар):

Мәтінді оқу барысында төмендегідей сөйлемдерді толықтырып жазады.

1. Бос тау жыныстары - және .

2. Құм суда берік түйіршіктерден тұрады.

3. Саз өте тау жынысы.

4. Құрғақ құм түйіршіктері бір-бірімен байланыспай тұрады. т. б

САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Алдыңғы оқу
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі»КММ: Ауа-райы, жер асты суы, құдық туралы білімдерін пысықтау. Адам денесін, судың, ауаның температурасын өлшеу үшін қандай термометр қолданатынын және ауа райын болжаудағы халықтық болжамдар жайлы әңгімелету. Бүгінгі күннің ауа райы туралы, сынып бөлмесінің температурасын өлшеу. Ауа райын не үшін білу керектігі жайында әңгімелету.
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Жоспар
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі»КММ: Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар):
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі»КММ:

Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Сиқырлы таяқша» арқылы бір-

бірімізге жақсы тілек тілеп, көтеріңкі көңіл-

күймен сабағымызды бастайық. Әртүрлі тастар арқылы топқа бөлу. Үй тапсырмасын сұрау.

Жаңа сабақ. СТО. «Миға шабуыл»әдісі арқылы жұмбақ жасыру

1. Түсі қара сұйық зат,

Тереңде жатады.

Қазсаң атқылайды,

Жақсаң жанады

Пайдаға жарайды.

/ Мұнай/

2. Шахтадан оны қазамыз,

Пешке салып жағамыз.

Үлкен үйді жылытып,

Рахатқа біз батамыз

Бұл не?

/ Көмір/

3. Мөлдір әрі түссіз,

Өзі табиғи отын.

/ Газ/

-Балалар, бұл жұмбақтар

дың шешулері не болды?

-Ендеше бүгін біз пайдалы қазбалар түрлерімен танысамыз.

АКТ. Электронды оқулықпен жұмыс.

Қызығушылықтарын ояту.

Пайдалы қазбаларды көрсету.

Мәтінді «Жиксо»әдісі арқылы оқыту.

Сұрақ-жауап арқылы білімдерін тиянақтау.

Сергіту сәтін жасату.

1-2-топ. Семантикалық картамен жұмыс.

Сарамандық жұмыс жасау.

Құм мен сазды салыстырту.

3-топ. Сәйкестендіру парағымен жұмыс жүргізу.

«Тау жыныстарының белгісін тап»

Баламалы тестпен жұмыс.

Рефлексия.

Бағалау. «Бас бармақ»

Үйге тапсырма беру.

«Тау жыныстары және оларды қорғау»мәтінін оқу, мазмұндау.

Шеңберге тұрып «Сиқырлы таяқшаны»

жақсы тілек тілеп бір-біріне ұсынады.

Әртүрлі тастар алу арқылы топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасын айтады.

Жұмбақтың шешуін табады.

Бұл жұмбақтардың шешуі

Тау жыныстары, пайдалы қазбалар екенін табады.

Электронды оқулықтан тау жыныстары, олардың пайдасы жайлы көреді.

Пайдалы қазбаларды ұстап көреді, танысады.

Мәтінді оқып, топта талқылайды.

Сұраққа жауап береді.

Олардың пайдасы, қолда

нылуымен танысады.

Семантикалық картаны толтырады.

Қайсысы суды тез немесе баяу өткізетініне тәжірибе жасайды.

Құм мен сазды «Венн»диаграммасы арқылы салыстырады.

Пайдалы қазбаны қасиеті

мен байланыстырады.

Кластер құрайды.

Сұраққа «иә», «жоқ»деп жауап береді.

Топ басшыларының бағалауы. Смайликтер тарату.

Кері байланыс жасайды.

Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады.

САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар):
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі»КММ:
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар):

Жоспарланған

уақыт

Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі»КММ: Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған тақырыптармен қатар ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Басталуы
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі»КММ:

Ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру 2мин

Топқа бөлу 1 мин

Үй тапсырмасын пысықтау 10 мин

Дүниетану анықтамалық

1-4-сыныптар

САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Ортасы
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі»КММ:

СТО «Миға шабуыл» 1мин

АКТмен жұмыс 3 мин

Қызығушылығын ояту 1 мин

«Жиксо»әдісі. Мәтінмен жұмыс 10 мин

Сергіту сәті 1 мин

Семантикалық картамен жұмыс 2 мин

Сарамандық жұмыс 2мин

Кластер құру 5 мин

Баламалы тестпен жұмыс 2мин

Дүниетану оқулығы «Атамұра»2014

Электронды оқулық .

Ғаламтор.

САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Аяқталуы
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі»КММ:

Кері байланыс «Ыстық орындық»әдісі3мин

Топ басшыларының бағалауы 1 мин

Үйге тапсырма беру 1 мин

САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Қосымша ақпарат Осы өзіміз өмір сүріп отырған жеріміздегі «Қаражыра»көмір өндіру ашық карері жайында әңгімелеу.
САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар): Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі»КММ: Бағалау-Оқушылардың үйренгенін қалай жоспарлайсыз?

Пән аралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

САБАҚ:Дүниетану(Қысқа мерзімді жоспар):

Жергілікті жерде қандай тау жыныстары бар екенін үлкендердің көмегімен анықтап келу.

Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі»КММ:

Баламалы тест, сұрақ


Ұқсас жұмыстар
Пайдалы қазбаларды өндіру және өндеу
Мынау кенді пайдалы қазбаны өндіру жолы
Пайдалы қазбалар
Пайдалы қазбаларды өндіру әдістерін анықтау
Топырақтың ерекшелігі және құрамы
Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері
Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар
Литосфераның заттық құрамы.Тау жыныстары және пайдалы қазбалар
Пайдалы қазбалар туралы
Пайдалы қазбалардың түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz