Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Критериалдық бағалау

<<Бекітемін>> <<Келісемін>>
ЖББ №156 мектеп директоры Директордың ОІЖ
____________ Умурзакова А.К ____________ Тайыпова М.
<<___>> _____________ 20 ___ж. <<___>>_____________ 20 ___ж.


1.Негізгі сабақ мақсаттары

2.Тапсырмалар
3.Оқу нәтижелері

4.Инклюзивті оқыту/дифференциация
Көшбасшылық және басқару
5.Бағалау Формативті бағалау (ФБ)

6. Неізгі ресурстар

Басты мақсат: Білім берумен білім алудағы 7 модулді тиімді пайдалану.Тақырыптар бойынша оқуға, сөйлеуге, жазуға, тындауға дағдыландыру.Сыни тұрғыда ойлауға баулу,өзіндік пікір қалыптастыруға тәрбиелеу.
Оқу нәтижесі: Оқушылар топта жұмыс жасауға дағдыланады, жаңа тақырыпты өз бетерінше меңгереді,өз пікірін дәлелдеуге үйренеді.Жаңа сөздермен сөйлем құрай алады.
1-сабақ
Тақырыбы: A good place to spend your time.
Мақсаты: Тақырып бойынша оқуға, жазуға, сөйлеуге,
тындауға дағдыланады.
Тыңдап түсіну,сөйлеу әрекеттерін дамыту тілге деген қызығушылықтарын арттыру.Сөздік қорларын молайту

Ынтымақтастық ахуалды қалыптастыру.
Сынып оқушыларын кескінделген суреттер
(a city, a beach, a castle)
арқылы топқа бөлу

Интербелсенді тақта арқылы жаңа сөздерді көрсету. AKT

(<<Сын тұрғысынан ойлауға үйрету>>
Vygotsky,1978; Wood,1998)

Топтық жұмыс М2
Әр топқа суреттер таратылады.

Диалогты оқыту.М1
<<Қар үйіндісі>>бойынша сұрақтар қойылады.
-саяхат дегенді қалай түсінесіндер?
-қайда саяхат жасағанды ұнатасындар?
Оқушылардың бір - біріне деген сүйіспеншілігі артады, ынтымақтастық ахуалы қалыптастырады.

ЖИГСО әдісімен оқушылар топқа берілген жаңа сөздерді аударады сөздерді қолдана отырып сөйлем құрайды.
Берілген сөздің мағынасын бір - біріне түсіндіре алады.

Көрсетілген суреттерді жаңа сөздерімен байланыстырып,өз ойлармен алмасады. Берілген суреттер туралы ойларын талқылайды және ЖИГСО әдісі бойынша басқа топқа өкілдерін жібереді.
Постерлермен жұмыс басқа топтан алған ақпараттарын қосып қортынды жасайды, қорғайды.
Әр оқушы жеке ойланады, жұбымен және топпен талқылайды. Жариялайды.
II- деңгей Берілген сөздердің дұрыс аудармасын тауып,
сөйлем құрай алады.

I - деңгей Өз ойларын еркін жеткізе біледі,
басқаларға қолдау көрсетеді.

III- деңгей оқушыларға жаттығудың оңай түрі беріледі.
Сұрақ-жауап, ынталандыру, Бағалау парағы, өзін-өзі бағалау, жұптарда өзара бағалау

Интерактивті тақта, PowerPoint бағдарламасында жасалған слайдтар, қосымша материалдар.
2- сабақ
Тақырыбы: Describing places.
Мақсаты: Диалог арқылы оқушыларды сөйлеуге дағдыландыру.Сыни тұрғыдан ой қорытындысын жасау,топпен жұмыс істеу белсенділігін арттыру.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Оқушыларды дөңгелете тұрғызып <<шаттық шеңберінде>> әдісі бойынша бір-біріне тілек айтқыза отырып психологиялық ахуалды көтереміз
<<Топқа бөлу>> әдісі бойынша<>, <>,<>, деген байланысты топқа бөлемін.
Жаңа сөздерді (MP3)арқылы тыңдату.
<<қара - жап - айт - жаз тексер>> техникасын қолданамын.

Венн диаграммасы стратегиясы бойынша. Суреттер таратылады.

Жұптасып жұмыс істеу. Сұрақ- жауап
(Диалог негізінде оқыту және оқу,Merser,1995, Aleksander 2008)

Ынтымақтастық ахуалды қалыптастыру.
<<Шаттық шеңберінде>> тұрып бір біріне жақсы тілектер айтады.

Жаңа сөздерді бұрын үйренген сөздерімен байланыстырып, сөйлем құрайды.
1.сөзге қарайды
2.оны жауып қайталайды
3.оны ауызша айтады
4. есте сақтау бойынша жазады.
5. жазғандарын тексереді

Әр топқа әр түрлі қала беріледі. Берілген қалалардың айырмашылығымен ұқсастығын жазады, бір - біріне айқасқан үш шеңберді екі жағынан салыстырады,ортақ қасиеті жазылады. Оқушылардың ойлары аршылып, салыстыру сияқты күрделі операция жүзеге асады.

Топта жауаптар арқылы жұптасып сөйлесе алады,әңгімелесе алады. Сабақ жөнінде өз пікірлерін қалдыра алады.
Смайликтер арқылы кері байланыс жүргізіледі.(М1,М3)

III- деңгей үлгерімі төмен оқушылар қабілетті оқушылардың көмегі арқылы деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

II-деңгей сұрақ жауап арқылы өз ойларын еркін жеткізеді.
I - деңгей өздерінің оқуға қабілетті екендігіне сенімді оқушылар материалды тез әрі жақсы игереді.
Бағдаршам әдісін қолдану

Қызыл түс - түсінбедім.
Сары түс - жартылай түсіндім
Жасыл түс - мәтінді толық түсіндім
Өзін - өзі бағалайды, топта бірлесіп бағалайды.

Интерактивті тақта,
электронды оқулықтар,карточкалар.Оқулықтар
3- сабақ
Тақырыбы:Houses and flats
Мақсаты: Оқушылардың сөздік қорын кеңейту мақсатында жаңа сөздермен жұмыс жасау,
зерттеушілік жұмыс жасауға дағдыландыру,сыни тұрғыдан ой қорытындысын жасау;

Ынтымақтастық атмосферасын құру.

Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау, дағдысын қалыптастыру.
Тақырыптағы кестені толтыру.
Топтық жұмыс жүргізу ЖИГСО әдісі арқылы <> деген мәтінге топта талқылайды.
(<<Сын тұрғысынан ойлауға үйрету>>
Vygotsky,1978; Wood,1998)

ЭССЕ немесе ой толғаныс <> тақырыбына эссе жазу.

Ыстық орындық ойыны арқылы білім деңгейін тексереді

Рефлексия <<Өрмекші>> тәсілмен кері байланыс жасау.
Оқушылардың көңіл- күйлерін сұрап, <<Атом молекула>> ойыны арқылы сергіту сәтін жасау.Сол бойынша топқа бөлу.
І топ: Балық қанқасы арқылы толтырады
ІІ топ: венн диаграммасы бойынша
ІІІ топ:таблица арқылы
Тақырып бойынша эссе жазады.

Топта жеке түсініп оқи алады. Постер жасау арқылы өз топтарында талқылай алады.Басқа топқа барып талқылайды,қайта топқа оралып талқылап, қорғайды.

Оқушылар өз ойларын еркін жеткізе біледі. Шығармашылықпен жұмыс істеп, сөздік қоры дамиды.Оқушылар өз қиялдарындағы үйлерін қағаз бітіне түсіреді, жаңа сөздерді қолдана отырып сын есімен сөйлем құрай алады.
Әр топтан 1оқушы шығып орындыққа отырады. Әр топтан 3 деңгейлі сұрақ қояды. Әр сұрақ алдын ала топпен келісілген болуы керек. Ойлануға екі минут.

II- деңгей топтық міндет: өз ойларын толық айтады, бірін - бірі тыңдайды.Достық сезімдері артады.

I-деңгей жан жақты болуға, өз бетімен жұмыс істейді,
шығармашылық қабілеттерін артады.

Дарында және таланты оқушыларды анықтау.
Блоб ағашы бойынша бағалау.

Интерактивті тақта,
электронды оқулықтар,корточкалар. PowerPoint бағдарламасында жасалған слайдтар.
4- сабақ
Тақырыбы:Places and directions.
Мақсаты:Басқа қалалардың тарихымен танысу,салыстыру,зертеу. Оқушылардың танымдық қабілетін арттыра отырып,сөздік қорын
дамытады.

Тақырыпқа байланысты сурет кескіндерін таратып беру арқылы топқа бөлу. Loci әдісі интербелсенді тақтаны пайдалана отырып мәтінде кездесетін қиын сөздермен сөздік жұмыс жүргізу, мнемоника (көрсету) пайдалану.

Ұсынылған видиороликті жаңа тақырып пен байланыстыруды сұрайды.Миға шабуыл әдісі арқылы әр топтың пікірлерін тыңдайды, дәлелдеуін сұрайды.

Because.............
Диалогты оқыту
(жұптық жұмыс,
әңгіме-дебат, зертеушілік)
Ойын түрінде сұрақ жауап беру.
Оқушылар мына бейне қандай ұғымды білдіреді?
Сіздердің ойларыңызша нені білдіреді.

Букингем қамалы туралы шағын мәтіндер беріледі.
Рефлексия Т кестесі бойынша сабақтың екі түрлі түсініктемесін береді.

АКТ . Қазақстандағы ақ үйдің суретті көрсетіледі.

Бұл ғимарат тұралы не ойлайсын. Эссе жазу.
БББ рефлексия кері байланыс.
Әр таратылған кескіндер арқылы топқа бөлініп, сурет арқылы сабақтың тақырыбын ашу.
Мнемоника ( көрсету) арқылы оқушылар сөздікті естеріне сақтай алады, ойлау ,сөйлеу дағдысы қалыптасады

.

.

Видиоролик арқылы СТО дамыта отырып,жаңа тақырыпты ашады.

Ұшақпен ұшақ келген сұрақтарды топта талқылап, сұраққа ақылдаса отырып жауап бере алады.

Мәтіндерді аударып,үйлеспейтін жерлерін көрсетеді.

Букингем қамалын қазақстаның ақ үйімен салыстырады.

Оқушылар өз ойларын еркін жеткізе біледі. Шығармашылықпен жұмыс істеп, сөздік қоры дамиды.
Не білемін? Не білгім келеді? Не білдім?

III- деңгей үлгерімі төмен оқушылар қабілетті оқушылардың көмегі арқылы деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

I-деңгей Таланты және дарынды оқушыларды оқыту
(жеке жұмыс).

II- деңгей өздерінің оқуға қабілетті екендігіне сенімді оқушылар материалды тез әрі жақсы игереді.
М3) Барлық топ басбармақ әдісі арқылы өзін-өзі
бағалауға қатысады.

Критериалдық бағалау
.
Интерактивті тақта,
карточкалар, PowerPoint бағдарламасында жасалған слайдтар

Мен курстың бірінші кезеңінен өткеннен кейін, мектепке жаңа бір көзқараспен барып жұмысқа кірісіп кеттім. Мен сабақтарымды өтпестен бұрын ең бірінші жоспар жасауға отырдым. Жоспарымның сабақ барысында жеті модульді қамту үшін іздендім, кіріктіру жолдарын қарастырдым. Мен өткізетін 4 сабағымда сыни тұрғыдан ойлауға үйретуді жүзеге асыру үшін топқа бөлу, семантикалық картамен жұмыс, эссе жазу стратегиялары элементтерін қолданамын. СТО үйрету модулін қолданғанда оқушылардың ұйымдастырушылық қабілеті , бір-бірімен санасуыдамиды,бұрынғы сабақтарда болмаған қызығушылықтары артады.
Сабақтарымды сындарлы оқытуды мақсатқа ала отырып жоспарлау кезінде әдіс-тәсілдерді қолданамын. Ынтымақтастық атмосферасын құрып, оқушылардың диалогке түсу үшін жоғарғы және төмен деңгейлі сұрақтарды ұсынамын. Мен сабақтарымда тіл уйренудегі стратегияларды өолдандым.Тіл үйренуде стратегияларды қолданатын оқушыларға жоғары нәтжеге қол жеткізеді дейді кейбір зерттеушілер (Рубин,1975О Малли жәнеЧамот,1985 Макаро,2006 Оксфорд.2011) Жұптық жұмыста топтық талқылауға, рөлдік оқуға тапсырмалар ұйымдастырамын. Яғни оқушылардың шынайы қызығушылығы мен сезімдерін оятуға, сындарлы сөйлеуге ынталандыратын әдістерді қолданамын. Сабақтарымда видео,слайд, интерактивті тақтаны қолдануда көру арқылы есте сақтауын дамытуды көздейотырып АКТ-ны пайдаланамын.
Жалпы мен мұғалім сабақ берген кезде дарынды мен талантты оқушыларды анықтауды міндетті түрде назарға алу қажет деп ойлаймын. <<Менің болашақ үйім>> тақырыбын өтетін кезде ағылшын тілінде эссе жазуды тапсырамын. Оқушылар эссе жазуда сыни тұрғыда ойлайды, тіл байлығы, жазбаша сөйлеу тілі жетіледі.
Оқушыларға бағалау критерилерін таныстырамын, өзін-өзі, бірін-бірі бағалауға мүмкіндік беремін. Сабақтарымда оқушылар бағалаудың мақсатын ұғынып және бір-бірін әділ бағалайды деп үміттенемін.
Менің ойымша мұғалім өткізген сабағынан нәтиже ала алса, өзінің кез-келген сабағында ол көшбасшы бола алады . Себебі, мұғалім алдында отырған оқушыларға өз білімі арқылы бағыт- бағдар береді. Алға ұмтылу үшін жол көрсетеді. Көшбасшы мұғалім интеллектуалды, жаңа технологияларды меңгерген, кез-келген жағдайларда шешім қабылдай алады.

Ұқсас жұмыстар
Жалпы қалыптастырушы бағалау сабақ жүйесінде жеке қарастырылмайтын, сабақпен қатар жүретін үрдіс
Тасбақаның шөбі мәтінінің авторы кім
Оқушылардың білім жетістіктерін бағалау критерийлерінің тиімділігі
Қысқа мерзімді жұмыс жоспарының рефлексивтік есебі
Бүгінгі оқушының білім сапасын критериалды бағалау жүйесі арқылы жетілдіру
Критериалды бағалаудың міндеттері
Бағалау парақшалары
Менің әуес ісім - ас дайындау. Етіс
Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі
Формативті бағалау әдістері
Пәндер