Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
ШҚО Үржар ауданы, Барқытбел ауылы,
<<Барытбел орта мектеп - бақшасы>>
Ашық сабақ
Тақырыбы: Жай бөлшектерді ең кіші
ортақ бөлімге келтіру
5 сынып
Пән мұғалімі:Е.Т. Буламбаев
2015 - 2016 оқу жылы
ШҚО Үржар ауданы,
Барқытбел ауылы,
<<Барқытбел орта мектеп-бақшасы>>
Пән: математика
Сынып: 5
Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
Сабақтың мақсаттары:
А)білімділік:
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру тақырыбынан алған білімдерін жалпылап тиянақтау, жай бөлшектер туралы оқушылардың білімдерін байқау;
Б)тәрбиелік:
Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру, өзара жолдастық көмек көрсете білуге, ойын тиянақты дәл айта білуге үйрету; шапшандыққа тәрбиелеу, патриоттық сезімдерін ояту;
В)дамытушылық:
ой-өрісін дамыту, білуге тиісті міндетті деңгейдегі есептерді шығару, іскерліктерін дамыту, теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
Сабақтың түрі: Аралас
Сабақтың әдістері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, есептер шығару, ойын, интерактивті, деңгейлеп оқыту
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар , карточкалар, кесте
Сабақтың құрылымы:
І.Ұйымдастыру.
/Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сабақтың мақсатымен, жоспарымен,баға қою критерийлерімен таныстыру/
ІІ. /Үйге берілген тапсырманы тексеру/
ІІІ. /Қайталау/
ІV. /Оқулықпен жұмыс/
V. Білімді бекіту
/Цифрлық диктант/
VІ. / Жабық тест/
VІІ. Сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау;
VIIІ.Үйге тапсырма беру.
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру
- Сәлеметсіңдер ме, балалар, сабаққа дайынсыңдар ма? Жақсы, отырамыз. Кезекші, сыныптағы оқушы түгел ме?
ІІ. / Үй тапсырмасын тексеру/
Үйге қандай тапсырма берілді? Қанекей осы тапсырмаларды ауызша тексеріп жіберейік.
№465
1)912 және 212 ; 2) 2024 және2124; 3) 1820 және520; 4) 430 және530;
5) 2224 және924; 6) 348 және2048; 7) 6590 және990; 8) 1048 және4548;
III. /Қайталау/
1.Жай бөлшектің бөлімі мен алымы нені білдіреді?
2.Жай бөлшектің негізгі қасиетін ата.
3 . Бөлшекті қысқарту деген не?
4. Қандай бөлшек қысқартылмайтын бөлшек деп аталады?
5. Дұрыс және бұрыс бөлшектің анықтамасын бер.
6. Бұрыс бөлшектің анықтамасын бер.
7. Қандай санды аралас сан дейді?
ІV. / Ауызша есептеу/.
1. бөлшегінің мәні неге тең?/1/
2. санын бұрыс бөлшекке айналдырғандағы алымы нешеге тең?/30/
3. бөлщегінің мәні неге тең? /4/
4. 1900 1 3 және 92 34 аралас сандарының бүтін бөліктерінің қосындысы нешеге тең? /1992/
5. ЕКОЕ (3,5)=? /15/
6. ЕҮОБ(20,80)=? /20/
7. 1000*2-1700= өрнегінің мәнін есептеңдер /300/
8. 19 97100 санын бұрыс бөлшекке айналдырғандағы алымы нешеге тең? /1997/
V. 1. Өнегелі елдің өрісі биік /Оқулықпен жұмыс/. Деңгейлік есептер.
"А"№467 (1-3) Жауабы:
"В"№466 (1-3) Жауабы: 1) 119300 және 115300; 2) 48400 және 125400 ; 3) 87120және68120;
"С" №469 (1-3) Жауабы:
Сергіту сәті.
2. /Цифрлық диктант, дұрыс -1, қате-0/
Жауабы: 1011001
VІ. /Жабық тест/
1. бұрыс бөлшектерін аралас санға айналдыр. Жауаптары:
2. дұрыс бөлшектерін қысқартыңдар.
3. аралас сандарын бұрыс бөлшекке айналдырыңдар.
4. бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімдерге келтіріңдер.
5. бөлшектерді натурал санға айналдырыңдар.
VІІ. Қорытындылау: Не білеміз? Не білдік?Не білгіміз келеді?
Оқушыларды бағалау
VIIІ.Үйге тапсырма беру. № 922, 923, 924
<<Барытбел орта мектеп - бақшасы>>
Ашық сабақ
Тақырыбы: Жай бөлшектерді ең кіші
ортақ бөлімге келтіру
5 сынып
Пән мұғалімі:Е.Т. Буламбаев
2015 - 2016 оқу жылы
ШҚО Үржар ауданы,
Барқытбел ауылы,
<<Барқытбел орта мектеп-бақшасы>>
Пән: математика
Сынып: 5
Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
Сабақтың мақсаттары:
А)білімділік:
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру тақырыбынан алған білімдерін жалпылап тиянақтау, жай бөлшектер туралы оқушылардың білімдерін байқау;
Б)тәрбиелік:
Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру, өзара жолдастық көмек көрсете білуге, ойын тиянақты дәл айта білуге үйрету; шапшандыққа тәрбиелеу, патриоттық сезімдерін ояту;
В)дамытушылық:
ой-өрісін дамыту, білуге тиісті міндетті деңгейдегі есептерді шығару, іскерліктерін дамыту, теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
Сабақтың түрі: Аралас
Сабақтың әдістері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, есептер шығару, ойын, интерактивті, деңгейлеп оқыту
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар , карточкалар, кесте
Сабақтың құрылымы:
І.Ұйымдастыру.
/Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сабақтың мақсатымен, жоспарымен,баға қою критерийлерімен таныстыру/
ІІ. /Үйге берілген тапсырманы тексеру/
ІІІ. /Қайталау/
ІV. /Оқулықпен жұмыс/
V. Білімді бекіту
/Цифрлық диктант/
VІ. / Жабық тест/
VІІ. Сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау;
VIIІ.Үйге тапсырма беру.
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру
- Сәлеметсіңдер ме, балалар, сабаққа дайынсыңдар ма? Жақсы, отырамыз. Кезекші, сыныптағы оқушы түгел ме?
ІІ. / Үй тапсырмасын тексеру/
Үйге қандай тапсырма берілді? Қанекей осы тапсырмаларды ауызша тексеріп жіберейік.
№465
1)912 және 212 ; 2) 2024 және2124; 3) 1820 және520; 4) 430 және530;
5) 2224 және924; 6) 348 және2048; 7) 6590 және990; 8) 1048 және4548;
III. /Қайталау/
1.Жай бөлшектің бөлімі мен алымы нені білдіреді?
2.Жай бөлшектің негізгі қасиетін ата.
3 . Бөлшекті қысқарту деген не?
4. Қандай бөлшек қысқартылмайтын бөлшек деп аталады?
5. Дұрыс және бұрыс бөлшектің анықтамасын бер.
6. Бұрыс бөлшектің анықтамасын бер.
7. Қандай санды аралас сан дейді?
ІV. / Ауызша есептеу/.
1. бөлшегінің мәні неге тең?/1/
2. санын бұрыс бөлшекке айналдырғандағы алымы нешеге тең?/30/
3. бөлщегінің мәні неге тең? /4/
4. 1900 1 3 және 92 34 аралас сандарының бүтін бөліктерінің қосындысы нешеге тең? /1992/
5. ЕКОЕ (3,5)=? /15/
6. ЕҮОБ(20,80)=? /20/
7. 1000*2-1700= өрнегінің мәнін есептеңдер /300/
8. 19 97100 санын бұрыс бөлшекке айналдырғандағы алымы нешеге тең? /1997/
V. 1. Өнегелі елдің өрісі биік /Оқулықпен жұмыс/. Деңгейлік есептер.
"А"№467 (1-3) Жауабы:
"В"№466 (1-3) Жауабы: 1) 119300 және 115300; 2) 48400 және 125400 ; 3) 87120және68120;
"С" №469 (1-3) Жауабы:
Сергіту сәті.
2. /Цифрлық диктант, дұрыс -1, қате-0/
Жауабы: 1011001
VІ. /Жабық тест/
1. бұрыс бөлшектерін аралас санға айналдыр. Жауаптары:
2. дұрыс бөлшектерін қысқартыңдар.
3. аралас сандарын бұрыс бөлшекке айналдырыңдар.
4. бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімдерге келтіріңдер.
5. бөлшектерді натурал санға айналдырыңдар.
VІІ. Қорытындылау: Не білеміз? Не білдік?Не білгіміз келеді?
Оқушыларды бағалау
VIIІ.Үйге тапсырма беру. № 922, 923, 924
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz