Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру

ШҚО Үржар ауданы, Барқытбел ауылы,
<<Барытбел орта мектеп - бақшасы>>

Ашық сабақ
Тақырыбы: Жай бөлшектерді ең кіші
ортақ бөлімге келтіру

5 сынып

Пән мұғалімі:Е.Т. Буламбаев

2015 - 2016 оқу жылы

ШҚО Үржар ауданы,
Барқытбел ауылы,
<<Барқытбел орта мектеп-бақшасы>>

Пән: математика
Сынып: 5
Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
Сабақтың мақсаттары:
А)білімділік:
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру тақырыбынан алған білімдерін жалпылап тиянақтау, жай бөлшектер туралы оқушылардың білімдерін байқау;
Б)тәрбиелік:
Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру, өзара жолдастық көмек көрсете білуге, ойын тиянақты дәл айта білуге үйрету; шапшандыққа тәрбиелеу, патриоттық сезімдерін ояту;
В)дамытушылық:
ой-өрісін дамыту, білуге тиісті міндетті деңгейдегі есептерді шығару, іскерліктерін дамыту, теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
Сабақтың түрі: Аралас
Сабақтың әдістері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, есептер шығару, ойын, интерактивті, деңгейлеп оқыту
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар , карточкалар, кесте
Сабақтың құрылымы:
І.Ұйымдастыру.
/Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сабақтың мақсатымен, жоспарымен,баға қою критерийлерімен таныстыру/
ІІ. /Үйге берілген тапсырманы тексеру/
ІІІ. /Қайталау/
ІV. /Оқулықпен жұмыс/
V. Білімді бекіту
/Цифрлық диктант/
VІ. / Жабық тест/
VІІ. Сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау;
VIIІ.Үйге тапсырма беру.
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру
- Сәлеметсіңдер ме, балалар, сабаққа дайынсыңдар ма? Жақсы, отырамыз. Кезекші, сыныптағы оқушы түгел ме?
ІІ. / Үй тапсырмасын тексеру/
Үйге қандай тапсырма берілді? Қанекей осы тапсырмаларды ауызша тексеріп жіберейік.
№465

1)912 және 212 ; 2) 2024 және2124; 3) 1820 және520; 4) 430 және530;

5) 2224 және924; 6) 348 және2048; 7) 6590 және990; 8) 1048 және4548;

III. /Қайталау/
1.Жай бөлшектің бөлімі мен алымы нені білдіреді?
2.Жай бөлшектің негізгі қасиетін ата.
3 . Бөлшекті қысқарту деген не?
4. Қандай бөлшек қысқартылмайтын бөлшек деп аталады?
5. Дұрыс және бұрыс бөлшектің анықтамасын бер.
6. Бұрыс бөлшектің анықтамасын бер.
7. Қандай санды аралас сан дейді?

ІV. / Ауызша есептеу/.

1. бөлшегінің мәні неге тең?/1/

2. санын бұрыс бөлшекке айналдырғандағы алымы нешеге тең?/30/

3. бөлщегінің мәні неге тең? /4/

4. 1900 1 3 және 92 34 аралас сандарының бүтін бөліктерінің қосындысы нешеге тең? /1992/

5. ЕКОЕ (3,5)=? /15/

6. ЕҮОБ(20,80)=? /20/

7. 1000*2-1700= өрнегінің мәнін есептеңдер /300/

8. 19 97100 санын бұрыс бөлшекке айналдырғандағы алымы нешеге тең? /1997/

V. 1. Өнегелі елдің өрісі биік /Оқулықпен жұмыс/. Деңгейлік есептер.
"А"№467 (1-3) Жауабы:

"В"№466 (1-3) Жауабы: 1) 119300 және 115300; 2) 48400 және 125400 ; 3) 87120және68120;

"С" №469 (1-3) Жауабы:

Сергіту сәті.
2. /Цифрлық диктант, дұрыс -1, қате-0/
Жауабы: 1011001

VІ. /Жабық тест/

1. бұрыс бөлшектерін аралас санға айналдыр. Жауаптары:

2. дұрыс бөлшектерін қысқартыңдар.

3. аралас сандарын бұрыс бөлшекке айналдырыңдар.

4. бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімдерге келтіріңдер.

5. бөлшектерді натурал санға айналдырыңдар.

VІІ. Қорытындылау: Не білеміз? Не білдік?Не білгіміз келеді?
Оқушыларды бағалау
VIIІ.Үйге тапсырма беру. № 922, 923, 924

Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру
Үшбұрыштың периметрінің формуласы
Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру. 5-сынып
Жай бөлшектерді қосу
Математиканы оқыту әдістемесі
Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
Бүгінгі сабақтан алған әсерім
Бұрыс бөлшек. Аралас сан
Сабақ тақырыбы. Сабақтың құрылымы
Пәндер