Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру

ШҚО Үржар ауданы, Барқытбел ауылы,
«Барытбел орта мектеп-бақшасы»
Ашық сабақ
Тақырыбы: Жай бөлшектерді ең кіші
ортақ бөлімге келтіру
5 сынып
Пән мұғалімі:Е. Т. Буламбаев
2015-2016 оқу жылы
ШҚО Үржар ауданы,
Барқытбел ауылы,
«Барқытбел орта мектеп-бақшасы»
Пән: математика
Сынып: 5
Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
Сабақтың мақсаттары:
А) білімділік:
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру тақырыбынан алған білімдерін жалпылап тиянақтау, жай бөлшектер туралы оқушылардың білімдерін байқау;
Б) тәрбиелік:
Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру, өзара жолдастық көмек көрсете білуге, ойын тиянақты дәл айта білуге үйрету; шапшандыққа тәрбиелеу, патриоттық сезімдерін ояту;
В) дамытушылық:
ой-өрісін дамыту, білуге тиісті міндетті деңгейдегі есептерді шығару, іскерліктерін дамыту, теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
Сабақтың түрі:
Аралас
Сабақтың әдістері:
Түсіндіру, сұрақ - жауап, есептер шығару, ойын, интерактивті, деңгейлеп оқыту
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар, карточкалар, кесте
Сабақтың құрылымы:
І. Ұйымдастыру.
/Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сабақтың мақсатымен, жоспарымен, баға қою критерийлерімен таныстыру/
ІІ. /Үйге берілген тапсырманы тексеру/
ІІІ. /Қайталау/
ІV. /Оқулықпен жұмыс/
V. Білімді бекіту
/Цифрлық диктант/
VІ. / Жабық тест/
VІІ. Сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау;
VIIІ. Үйге тапсырма беру.
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру
- Сәлеметсіңдер ме, балалар, сабаққа дайынсыңдар ма? Жақсы, отырамыз. Кезекші, сыныптағы оқушы түгел ме?
ІІ. / Үй тапсырмасын тексеру/
- Үйге қандай тапсырма берілді? Қанекей осы тапсырмаларды ауызша тексеріп жіберейік.
№465
1) және ; 2) және ; 3) және ; 4) және ;
5) және ; 6) және ; 7) және ; 8) және ;
III. /Қайталау/
1. Жай бөлшектің бөлімі мен алымы нені білдіреді?
2. Жай бөлшектің негізгі қасиетін ата.
3 . Бөлшекті қысқарту деген не?
4. Қандай бөлшек қысқартылмайтын бөлшек деп аталады?
5. Дұрыс және бұрыс бөлшектің анықтамасын бер.
6. Бұрыс бөлшектің анықтамасын бер.
7. Қандай санды аралас сан дейді?
ІV. / Ауызша есептеу/.
![]()
- бөлшегінің мәні неге тең?/1/
- санын бұрыс бөлшекке айналдырғандағы алымы нешеге тең?/30/
- бөлщегінің мәні неге тең? /4/
- 190013\frac{\ 1}{\ \ 3}және 9234\frac{3}{4\ }аралас сандарының бүтін бөліктерінің қосындысы нешеге тең? /1992/
- ЕКОЕ (3, 5) =?/15/
- ЕҮОБ(20, 80) =? /20/
- 1000*2-1700= өрнегінің мәнін есептеңдер /300/
- 1997100\frac{97}{100}санын бұрыс бөлшекке айналдырғандағы алымы нешеге тең? /1997/
V. 1. Өнегелі елдің өрісі биік /Оқулықпен жұмыс/. Деңгейлік есептер.
“А”№467 (1-3) Жауабы:
“В”№466 (1-3) Жауабы: 1) және ; 2) және ; 3) және ;
“С” №469 (1-3) Жауабы:
Сергіту сәті.
2. / Цифрлық диктант, дұрыс -1, қате-0 /
Жауабы: 1011001
VІ. /Жабық тест/
1. бұрыс бөлшектерін аралас санға айналдыр. Жауаптары:
2. дұрыс бөлшектерін қысқартыңдар.
3. аралас сандарын бұрыс бөлшекке айналдырыңдар.
4. бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімдерге келтіріңдер.
5. бөлшектерді натурал санға айналдырыңдар.
VІІ. Қорытындылау: Не білеміз? Не білдік?Не білгіміз келеді?
Оқушыларды бағалау
VIIІ. Үйге тапсырма беру. № 922, 923, 924
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz