Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру

ШҚО Үржар ауданы, Барқытбел ауылы,
<<Барытбел орта мектеп - бақшасы>>

Ашық сабақ
Тақырыбы: Жай бөлшектерді ең кіші
ортақ бөлімге келтіру

5 сынып

Пән мұғалімі:Е.Т. Буламбаев

2015 - 2016 оқу жылы

ШҚО Үржар ауданы,
Барқытбел ауылы,
<<Барқытбел орта мектеп-бақшасы>>

Пән: математика
Сынып: 5
Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
Сабақтың мақсаттары:
А)білімділік:
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру тақырыбынан алған білімдерін жалпылап тиянақтау, жай бөлшектер туралы оқушылардың білімдерін байқау;
Б)тәрбиелік:
Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру, өзара жолдастық көмек көрсете білуге, ойын тиянақты дәл айта білуге үйрету; шапшандыққа тәрбиелеу, патриоттық сезімдерін ояту;
В)дамытушылық:
ой-өрісін дамыту, білуге тиісті міндетті деңгейдегі есептерді шығару, іскерліктерін дамыту, теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
Сабақтың түрі: Аралас
Сабақтың әдістері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, есептер шығару, ойын, интерактивті, деңгейлеп оқыту
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар , карточкалар, кесте
Сабақтың құрылымы:
І.Ұйымдастыру.
/Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сабақтың мақсатымен, жоспарымен,баға қою критерийлерімен таныстыру/
ІІ. /Үйге берілген тапсырманы тексеру/
ІІІ. /Қайталау/
ІV. /Оқулықпен жұмыс/
V. Білімді бекіту
/Цифрлық диктант/
VІ. / Жабық тест/
VІІ. Сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау;
VIIІ.Үйге тапсырма беру.
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру
- Сәлеметсіңдер ме, балалар, сабаққа дайынсыңдар ма? Жақсы, отырамыз. Кезекші, сыныптағы оқушы түгел ме?
ІІ. / Үй тапсырмасын тексеру/
Үйге қандай тапсырма берілді? Қанекей осы тапсырмаларды ауызша тексеріп жіберейік.
№465

1)912 және 212 ; 2) 2024 және2124; 3) 1820 және520; 4) 430 және530;

5) 2224 және924; 6) 348 және2048; 7) 6590 және990; 8) 1048 және4548;

III. /Қайталау/
1.Жай бөлшектің бөлімі мен алымы нені білдіреді?
2.Жай бөлшектің негізгі қасиетін ата.
3 . Бөлшекті қысқарту деген не?
4. Қандай бөлшек қысқартылмайтын бөлшек деп аталады?
5. Дұрыс және бұрыс бөлшектің анықтамасын бер.
6. Бұрыс бөлшектің анықтамасын бер.
7. Қандай санды аралас сан дейді?

ІV. / Ауызша есептеу/.

1. бөлшегінің мәні неге тең?/1/

2. санын бұрыс бөлшекке айналдырғандағы алымы нешеге тең?/30/

3. бөлщегінің мәні неге тең? /4/

4. 1900 1 3 және 92 34 аралас сандарының бүтін бөліктерінің қосындысы нешеге тең? /1992/

5. ЕКОЕ (3,5)=? /15/

6. ЕҮОБ(20,80)=? /20/

7. 1000*2-1700= өрнегінің мәнін есептеңдер /300/

8. 19 97100 санын бұрыс бөлшекке айналдырғандағы алымы нешеге тең? /1997/

V. 1. Өнегелі елдің өрісі биік /Оқулықпен жұмыс/. Деңгейлік есептер.
"А"№467 (1-3) Жауабы:

"В"№466 (1-3) Жауабы: 1) 119300 және 115300; 2) 48400 және 125400 ; 3) 87120және68120;

"С" №469 (1-3) Жауабы:

Сергіту сәті.
2. /Цифрлық диктант, дұрыс -1, қате-0/
Жауабы: 1011001

VІ. /Жабық тест/

1. бұрыс бөлшектерін аралас санға айналдыр. Жауаптары:

2. дұрыс бөлшектерін қысқартыңдар.

3. аралас сандарын бұрыс бөлшекке айналдырыңдар.

4. бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімдерге келтіріңдер.

5. бөлшектерді натурал санға айналдырыңдар.

VІІ. Қорытындылау: Не білеміз? Не білдік?Не білгіміз келеді?
Оқушыларды бағалау
VIIІ.Үйге тапсырма беру. № 922, 923, 924

Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру
Үшбұрыштың периметрінің формуласы
Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру. 5-сынып
Жай бөлшектерді қосу
Математиканы оқыту әдістемесі
Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
Бүгінгі сабақтан алған әсерім
Бұрыс бөлшек. Аралас сан
Сабақ тақырыбы. Сабақтың құрылымы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz