Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Солтүстік Американың климаттық белдеулері жөнінде білу

Бекітемін ___________К.Кемелбаева
Сабақ: Климаты. Климат қалыптастырушы факторлар.
Мектеп: Т. Көмекбаев атындағы №250 мектеп - лицей.
Күні: 19.02.16
Мұғалімнің есімі: Ермаханов М.
СЫНЫП: 7Д
Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
1 Солтүстік Американың климаттық белдеулері жөнінде білу.
2 Солтүстік Америка климатының өзіндік ерекшеліктерінің қалыптасу себептерін түсіну.
3 Тақырып бойынша алған мәліметтерді атлас картаны пайдалана отырып тақырыпты түсіну үшін қолдану.
Сабақтың мақсаттары:
Барлық оқушылар:

Материк солтүстік жарты шардағы экваторлық белдеуден басқа барлық климаттық белдеулерді кесіп өтетінін біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:

Солтүстік полюске жақын орналасуы. Оңтүстігіне қарай сүйірленуі. Батысында биік таулы, ал шығысының аласа болуы материк табиғатының өзіндік ерекшеліктерін қалыптастыратын себептер екенін түсінеді.

Кейбір оқушылар:

Тақырып бойынша алған мәліметтерді атлас картаны пайдаланып материктің климаттық жағдайын сипаттау үшін қолданады.
Пәндік мақсаты:
Оқушылар: Дүние жүзінің климаттық картасынан материк кесіп өтетін климаттық белдеулерді көрсете алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Ураган, тропиктік ауа массалары, торнада.

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Мұхиттан соғатын өте күшті, апатты дауылдарды қалай атайды?

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Мексика шығанағының үстінде қалыптасатын тропиктік ауа массаларының солтүстікке қарай емін-еркін өтуінің себебі неде?
Жетістік критерийлері.
1 Материк климатына әсер ететін факторларға жекелей мысалдар келтіре алады.
2 Материк кесіп өтетін климаттық белдеулерді атай алады.
3 Жауын - шашын мөлшері көп түсетін аймақтарды атай алады.
Алдыңғы оқу
Жер бедері мен пайдалы қазбалары.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
2 мин

3 мин

2 мин

Үй тапсырмасын сұрау:
Ой- шақыру. (Сұрақ - жауап)

Топқа бөлу:
Қима қағаздарды құрастыру арқылы топқа бөлінеді және тақырыпты ашады.

Жаңа сабаққа кіріспе:
Географиялық диктант:
Материк солтүстік жарты шардағы арктикалық (плярлық), қоңыржай және тропиктік негізгі климаттық белдеулерді кесіп өтеді. Солтүстік Америка алып жатқан климаттық белдеулерінің арасында алып жатқан аумағы жөнінен көлемдісі қоңыржай белдеуі. Солтүстік Американың оңтүстік және шығыс бөліктерінің климатына Атлант мұхитындағы Гольфстрим ағысының әсері айтарлықтай.

Интербелсенді тақта.

Қима қағаздар

Дайын жұмыс парақшалары

Ортасы
15 мин

3 мин

10 мин

1 мин

2 мин
Топтық жұмыс.

Топ тақырыпты оқып талқылап, постер қорғайды.

Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бағалайды.

Жұптық жұмыс.
Жұптас - ойлан - бөліс.
Материктің орталық бөліктерінде байқалатын торнадалар неліктен пайда болады?
Бұл жұмысты бағдаршам әдісі арқылы оқушылар жауаптың үздігін анықтайды.

Сергіту сәті:

Плакат

Дайын жұмыс парақшалары

Аяқталуы
3 мин

1 мин

3 мин
Жеке жұмыс.
Тест
1 Солтүстік Америка неше климаттық белдеулерді кесіп өтеді?
А) 4 В) 5 С) 6 D) 7
2 Материктің қиыр оңтүстік бөлігі қандай климаттық белдеуде орналасқан?
А) экваторлық В) субэкваторлық
С) Қоңыржай D) субтропика
3 Тынық мұхитынан келетін ауа массаларына кедергі келтіретін тау жүйесі.
А) Кордильера В) Аппалач С) Сьерра-Леоне D) Мак-Кинли
4 Ураган сөзі майя тілінде қанда мағына береді?
А) От құдайы В) Дауыл құдайы С) Теңіз құдайы D) Өзен құдайы
5 Гренландияда қаңтардың орташа температурасы.
А) -40 В) +20 С) -15 D) -20
6 Материктің солтүстік жағалық бөлігінде шілденің орташа температурасы.
А) -40 В) +20 С) +8 D) -20
7 Торнадоның жылдамдығы сағатына қанша км-ге жетеді?
А) 600км В) 700км С) 800км D) 900км
8 Кордильераның жағалық беткейінің қай бөлігінде жауын- шашын мөлшері көп?
А) Батыс В) Шығыс С) Солтүстік - батыс D) Оңтүстік-шығыс

1с 2в 3а 4в 5а 6с 7с 8с

Өзін - өзі бағалау

Рефлексия
Шолиер табақшасы
Дайын жұмыс парақшалары
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
Топтық, жұптық жұмыс арқылы оқушылар бір біріне көмектеседі.
Кеңейтілген тапсырмалар арқылы.

Екі жұлдыз бір ұсыныс
Мадақтау.

Информатика
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Ұқсас жұмыстар
Д.ж. мұхит
Ауа температурасы мен қысымның таралуы
Оңтүстік Американың өзендері
Емтихан билеттері. 7-сынып.география
Солтүстік Американың климаты
Африка материгі-10 сағат
Қазақстанның көлік кешені
Сабақ жоспарлары. 7 сынып
Материктің географиялық орнын сипаттап айта алу
Солтүстік Америка материгіне саяхат
Пәндер