Сабақ қадамдары

Қазақстан тарихы пәнінен ашық сабақ.

Қазақстан тарихы
Сынып: 9 «Б»
Күні :
Сабақ:
Қазақстан тарихы: Сабақтың тақырыбы:
Сынып: 9 «Б»: 1931 - 1933 жылдардағы аштық
Қазақстан тарихы: Мақсаты
Сынып: 9 «Б»:

1. 1931-1933 жылдардағы ашаршылық, ХХ ғ. 30-ж. Қазақстандағы қасірет, Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастырудың демографиялық салдары, Қазақтардың республикадан тыс аймақтарға жаппай қоныс аударуы туралы оқушылардың білім деңгейін зерттеу, қосымша ақпараттар бойынша жан-жақты білім қорын молайту.

2. Топта жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру, сыни тұрғыдан ойлауға, салыстырмалы талдау жасауға, жүйелі қорытындылауға үйрету және шығармашылық қабілеттерін шыңдау. Мәселені тарихи шындық тұрғысынан бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Өзара ынтымақтастықты және өзара баға беруді дамыту.

3. Ұжымдасып өзара көмек көрсете білуге баулу, өзара сыйластыққа үйрету. Халқын ойлаған зиялылардың іс-әрекетінің негізінде ұлттық патриоттық тәрбиеге баулу.

Қазақстан тарихы:

Сабақ міндеттері

Сынып: 9 «Б»:

Оқушылардың білім-біліктілігін сұрақ арқылы анықтау;

Әр оқушыны өзіндік ойын жеткізу арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту;

Оқушылардың АКТ-мен жұмыс жасау шығармашылығын жетілдіру.

Қазақстан тарихы: Сабақ қадамдары
Сынып: 9 «Б»:

1. Жаңа сабақты игеру;

2. Тұжырымды ой айту;

Қазақстан тарихы:

Күтілетін нәтиже

Сынып: 9 «Б»:

· Оқушылар өз ойларын жүйелеп жеткізеді.

· Бірлесе жұмыс жасау арқылы өзара сыйластық, ынтымақтастық ахуалы қалыптасады.

· СТО әдістері арқылы пәнге белсенділігі артады

Қазақстан тарихы: Сабақтың уақыты
Сынып: 9 «Б»: 45 минут
Қазақстан тарихы: Сабақ әдісі
Сынып: 9 «Б»: Блум таксономиясы; СТО стратегиялары, топпен жұмыс
Қазақстан тарихы: Ресурстар
Сынып: 9 «Б»: Интерактивті тақта; үлестірмелі парақша, кестелер, карта, ватман, маркер,
Қазақстан тарихы:

Сабақ жоспары

Үйге тапсырма

Сынып: 9 «Б»:

І. Ұйымдастыру кезеңі: мақсат қою, топқа бөлу.

ІІ. Сабақ барысы. Блум таксономиясы бойынша.

III. Рефлексия

IҮ. Үйге тапсырма беру. §10-11 қайталап қосымша материалдардан оқып келу, «Ұлы нәубат» деген тақырыпта тарихи шығарма жазу. (Әйгерім, Рауан, Әрлен сияқты дарынды және талантты оқушыларға арналған )

Сабақтың барысы

Блум бойынша

жіктеу

Мақсат
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Күтілетін нәтиже
Блум бойыншажіктеу: Білу
Мақсат: Қазақстандағы ұжымдастыру туралы ойларын ортаға салу.
Мұғалімнің әрекеті:

Қызығушылықты ояту кезеңі.

Мұражайға саяхат

Үй тапсырмасы арқылы жаңа тақырыпқа енуге сұрақтар қою.

Оқушының әрекеті:

. Оқушылар мұражайға кіру үшін кассадан билет алады. Билетке сұрақтар жазылған. Балалар осы сұраққа дұрыс жауап беру керек. Жауап толық берілгеннен кейін, оқушылар мұражайға өте алады.

Әр топқа логикалық сұрақтар

1-топ: Қазақстанда шаруаларды ұжымдастыру қалай жүрілді?

2-топ: Ұжымдастыру кезінде қандай келеңсіздікке жол берілді?

3-топ: Қазақстанда ұжымшарға біріктіру қандай қарқынмен жүргізілді?

4 -топ: Ұжымдастыру шаралары туралы қазақ зиялыларының көзқарастары қандай болды

Күтілетін нәтиже:

Сұрақтарға жауап береді.

Өткен тақырыпты бұгінігі өмірмен байланыстырып ойдан ой туғызып жауап береді.

:
Блум бойыншажіктеу: Түсіну
Мақсат:

Тақырыпты игерту.

Мұғалімнің әрекеті:

Ой қозғау

Жаңа тақырыптың басталғанын түсіндіру.

Қосымша түсінік беру

Оқушының әрекеті:

«Аштық» туралы бейнеролик көрсетіледі

Тарихшылар -Ашаршылық кезіндегі мемлекет басшыларының әрекеті.

Демографтар -Аштықтың қазақ халқының демографиялық өсуіне тигізген зардабы.

Экономистер - Аштықтың қазақ халқы үшін экономикалық зардабы

Күтілетін нәтиже: Кері байланыс орнайды, ынтымақтаса жұмыс жасап, шығармашылыққа шыңдалады.
:
Блум бойыншажіктеу: Қолдану
Мақсат: 1931-1932 жыл-ғы қуаң-шылық пен ашаршылық себептері
Мұғалімнің әрекеті:

Мәтінмен жұмыс

Ақпарат арқылы

жұмыс беру.

Оқушының әрекеті:

Жазбаша дөңгелек үстел

(Раундробин)

Сандарды жазып, оқиғалармен байланыстыру.

Күтілетін нәтиже:

Диалогтік тәсіл, топтық жұмыс.

АКТ қолданады.

Топтар жазған плакаттарын бір-біріне алмастырып, толықтырады.

:
Блум бойыншажіктеу: Талдау
Мақсат: Қоғам қайраткерлері туралы пікірлерді талдау
Мұғалімнің әрекеті: Нақты материал бойынша тапсырманың орындалуын
Оқушының әрекеті:

«Тұлғаны таны»

С. Сәдуақасов., Ж. Мыңбаев.

Л. И. Брежнев., И. В. Сталин.

Н. Нұрмақов, Л. И. Мирзоян.

Ф. И. Голощекин. Д. А. Қонаев.

Я

Күтілетін нәтиже:
:
Блум бойыншажіктеу:

Жинақ

тау

Мақсат: Жаңа сабақтан алған білімдерін тапсырмалар арқылы бекіту

Ұқсас жұмыстар
Компьютерлік графика түрлері. 7 сынып
Желілік этикет. ақпаратпен жұмыс істеу саласында Қазақстан Республикасының заңнамасы
"тарих қадамдары" интеллектуалды сайысы
Алгоритм және оның қасиеттері жайлы ақпарат
Әдебиет - өнердің бір саласы
Қазақ пен қалмақ күйі
Мақал-мәтел-халық тұжырымы
Диктант 8-сынып
Сабақ жоспары
Диаграммаларды құру туралы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz