Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ қадамдары
Қазақстан тарихы пәнінен ашық сабақ.
Қазақстан тарихы
Сынып: 9 <<Б>>
Күні :
Сабақ:
Сабақтың тақырыбы:
1931 - 1933 жылдардағы аштық
Мақсаты
1.1931-1933 жылдардағы ашаршылық, ХХ ғ. 30-ж. Қазақстандағы қасірет, Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастырудың демографиялық салдары, Қазақтардың республикадан тыс аймақтарға жаппай қоныс аударуы туралы оқушылардың білім деңгейін зерттеу, қосымша ақпараттар бойынша жан-жақты білім қорын молайту.
2.Топта жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру, сыни тұрғыдан ойлауға, салыстырмалы талдау жасауға, жүйелі қорытындылауға үйрету және шығармашылық қабілеттерін шыңдау.Мәселені тарихи шындық тұрғысынан бағалау қабілеттерін қалыптастыру.Өзара ынтымақтастықты және өзара баға беруді дамыту.
3.Ұжымдасып өзара көмек көрсете білуге баулу, өзара сыйластыққа үйрету. Халқын ойлаған зиялылардың іс-әрекетінің негізінде ұлттық патриоттық тәрбиеге баулу.
Сабақ міндеттері
Оқушылардың білім-біліктілігін сұрақ арқылы анықтау;
Әр оқушыны өзіндік ойын жеткізу арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту;
Оқушылардың АКТ-мен жұмыс жасау шығармашылығын жетілдіру.
Сабақ қадамдары
1. Жаңа сабақты игеру;
2. Тұжырымды ой айту;
Күтілетін нәтиже
· Оқушылар өз ойларын жүйелеп жеткізеді.
· Бірлесе жұмыс жасау арқылы өзара сыйластық, ынтымақтастық ахуалы қалыптасады.
· СТО әдістері арқылы пәнге белсенділігі артады
Сабақтың уақыты
45 минут
Сабақ әдісі
Блум таксономиясы; СТО стратегиялары, топпен жұмыс
Ресурстар
Интерактивті тақта; үлестірмелі парақша, кестелер, карта, ватман, маркер,
Сабақ жоспары
Үйге тапсырма
І. Ұйымдастыру кезеңі: мақсат қою,топқа бөлу.
ІІ.Сабақ барысы. Блум таксономиясы бойынша.
III.Рефлексия
IҮ. Үйге тапсырма беру.§10-11 қайталап қосымша материалдардан оқып келу, <<Ұлы нәубат>> деген тақырыпта тарихи шығарма жазу.(Әйгерім,Рауан,Әрлен сияқты дарынды және талантты оқушыларға арналған )
Сабақтың барысы
Блум бойынша
жіктеу
Мақсат
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Күтілетін нәтиже
Білу
Қазақстандағы ұжымдастыру туралы ойларын ортаға салу.
Қызығушылықты ояту кезеңі.
Мұражайға саяхат
Үй тапсырмасы арқылы жаңа тақырыпқа енуге сұрақтар қою.
. Оқушылар мұражайға кіру үшін кассадан билет алады. Билетке сұрақтар жазылған.Балалар осы сұраққа дұрыс жауап беру керек.Жауап толық берілгеннен кейін, оқушылар мұражайға өте алады.
Әр топқа логикалық сұрақтар
1-топ: Қазақстанда шаруаларды ұжымдастыру қалай жүрілді?
2-топ: Ұжымдастыру кезінде қандай келеңсіздікке жол берілді?
3-топ: Қазақстанда ұжымшарға біріктіру қандай қарқынмен жүргізілді?
4 - топ: Ұжымдастыру шаралары туралы қазақ зиялыларының көзқарастары қандай болды
Сұрақтарға жауап береді.
Өткен тақырыпты бұгінігі өмірмен байланыстырып ойдан ой туғызып жауап береді.
Түсіну
Тақырыпты игерту.
Ой қозғау
Жаңа тақырыптың басталғанын түсіндіру.
Қосымша түсінік беру
<<Аштық>> туралы бейнеролик көрсетіледі
Тарихшылар - Ашаршылық кезіндегі мемлекет басшыларының әрекеті.
Демографтар - Аштықтың қазақ халқының демографиялық өсуіне тигізген зардабы.
Экономистер - Аштықтың қазақ халқы үшін экономикалық зардабы
Кері байланыс орнайды, ынтымақтаса жұмыс жасап, шығармашылыққа шыңдалады.
Қолдану
1931-1932 жыл-ғы қуаң-шылық пен ашаршылық себептері
Мәтінмен жұмыс
Ақпарат арқылы
жұмыс беру.
Жазбаша дөңгелек үстел
(Раундробин)
Сандарды жазып, оқиғалармен байланыстыру.
Диалогтік тәсіл, топтық жұмыс.
АКТ қолданады.
Топтар жазған плакаттарын бір-біріне алмастырып,толықтырады.
Талдау
Қоғам қайраткерлері туралы пікірлерді талдау
Нақты материал бойынша тапсырманың орындалуын
<<Тұлғаны таны>>
С.Сәдуақасов.,Ж.Мыңбаев.
Л.И.Брежнев.,И.В.Сталин.
Н.Нұрмақов,Л.И.Мирзоян.
Ф.И.Голощекин.Д.А.Қонаев.
Я
Жинақ
тау
Жаңа сабақтан алған білімдерін тапсырмалар арқылы бекіту
Ой қорытынды Алған білімді жинақтау
Бақылау жұмысы.
<<Сөйлемді аяқта>>
А
Халықтың бұрынғы саны 40 жылдан кейін қалпына келді......
1
Яғни, 1 млн.750 мың адам аштықтан қырылды
В
616 мыңы оралмады......
2
<<Ұлы нәубет>> деп аталды
С
Оралмай кеткен 200 мыңға жуық адам......
3
414 мыңы кейін Қазақстанға
қайтып келді
Д
1931-1933 ж. Ашаршылық...
4
1969 жылы
Е
Ашаршылық кезінде тұрғылықты халықтың 42 %
5
Қытайға,Монғолияға,Ауғанстанға,Иранға,Түркияға жол тартты
Логикалық ойлау қабілеттері артады.
Бағалау
Ойын жинақтауға дағдыландыру.
Рефлексия жаздыру
-Бүгінгі сабақтан білдім, үйрендім
-Қиын болды, жеңе білдім
-Үйренбедім, түсінбедім
Өзіндік бағалауы қалыптасады
Қазақстан тарихы
Сынып: 9 <<Б>>
Күні :
Сабақ:
Сабақтың тақырыбы:
1931 - 1933 жылдардағы аштық
Мақсаты
1.1931-1933 жылдардағы ашаршылық, ХХ ғ. 30-ж. Қазақстандағы қасірет, Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастырудың демографиялық салдары, Қазақтардың республикадан тыс аймақтарға жаппай қоныс аударуы туралы оқушылардың білім деңгейін зерттеу, қосымша ақпараттар бойынша жан-жақты білім қорын молайту.
2.Топта жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру, сыни тұрғыдан ойлауға, салыстырмалы талдау жасауға, жүйелі қорытындылауға үйрету және шығармашылық қабілеттерін шыңдау.Мәселені тарихи шындық тұрғысынан бағалау қабілеттерін қалыптастыру.Өзара ынтымақтастықты және өзара баға беруді дамыту.
3.Ұжымдасып өзара көмек көрсете білуге баулу, өзара сыйластыққа үйрету. Халқын ойлаған зиялылардың іс-әрекетінің негізінде ұлттық патриоттық тәрбиеге баулу.
Сабақ міндеттері
Оқушылардың білім-біліктілігін сұрақ арқылы анықтау;
Әр оқушыны өзіндік ойын жеткізу арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту;
Оқушылардың АКТ-мен жұмыс жасау шығармашылығын жетілдіру.
Сабақ қадамдары
1. Жаңа сабақты игеру;
2. Тұжырымды ой айту;
Күтілетін нәтиже
· Оқушылар өз ойларын жүйелеп жеткізеді.
· Бірлесе жұмыс жасау арқылы өзара сыйластық, ынтымақтастық ахуалы қалыптасады.
· СТО әдістері арқылы пәнге белсенділігі артады
Сабақтың уақыты
45 минут
Сабақ әдісі
Блум таксономиясы; СТО стратегиялары, топпен жұмыс
Ресурстар
Интерактивті тақта; үлестірмелі парақша, кестелер, карта, ватман, маркер,
Сабақ жоспары
Үйге тапсырма
І. Ұйымдастыру кезеңі: мақсат қою,топқа бөлу.
ІІ.Сабақ барысы. Блум таксономиясы бойынша.
III.Рефлексия
IҮ. Үйге тапсырма беру.§10-11 қайталап қосымша материалдардан оқып келу, <<Ұлы нәубат>> деген тақырыпта тарихи шығарма жазу.(Әйгерім,Рауан,Әрлен сияқты дарынды және талантты оқушыларға арналған )
Сабақтың барысы
Блум бойынша
жіктеу
Мақсат
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Күтілетін нәтиже
Білу
Қазақстандағы ұжымдастыру туралы ойларын ортаға салу.
Қызығушылықты ояту кезеңі.
Мұражайға саяхат
Үй тапсырмасы арқылы жаңа тақырыпқа енуге сұрақтар қою.
. Оқушылар мұражайға кіру үшін кассадан билет алады. Билетке сұрақтар жазылған.Балалар осы сұраққа дұрыс жауап беру керек.Жауап толық берілгеннен кейін, оқушылар мұражайға өте алады.
Әр топқа логикалық сұрақтар
1-топ: Қазақстанда шаруаларды ұжымдастыру қалай жүрілді?
2-топ: Ұжымдастыру кезінде қандай келеңсіздікке жол берілді?
3-топ: Қазақстанда ұжымшарға біріктіру қандай қарқынмен жүргізілді?
4 - топ: Ұжымдастыру шаралары туралы қазақ зиялыларының көзқарастары қандай болды
Сұрақтарға жауап береді.
Өткен тақырыпты бұгінігі өмірмен байланыстырып ойдан ой туғызып жауап береді.
Түсіну
Тақырыпты игерту.
Ой қозғау
Жаңа тақырыптың басталғанын түсіндіру.
Қосымша түсінік беру
<<Аштық>> туралы бейнеролик көрсетіледі
Тарихшылар - Ашаршылық кезіндегі мемлекет басшыларының әрекеті.
Демографтар - Аштықтың қазақ халқының демографиялық өсуіне тигізген зардабы.
Экономистер - Аштықтың қазақ халқы үшін экономикалық зардабы
Кері байланыс орнайды, ынтымақтаса жұмыс жасап, шығармашылыққа шыңдалады.
Қолдану
1931-1932 жыл-ғы қуаң-шылық пен ашаршылық себептері
Мәтінмен жұмыс
Ақпарат арқылы
жұмыс беру.
Жазбаша дөңгелек үстел
(Раундробин)
Сандарды жазып, оқиғалармен байланыстыру.
Диалогтік тәсіл, топтық жұмыс.
АКТ қолданады.
Топтар жазған плакаттарын бір-біріне алмастырып,толықтырады.
Талдау
Қоғам қайраткерлері туралы пікірлерді талдау
Нақты материал бойынша тапсырманың орындалуын
<<Тұлғаны таны>>
С.Сәдуақасов.,Ж.Мыңбаев.
Л.И.Брежнев.,И.В.Сталин.
Н.Нұрмақов,Л.И.Мирзоян.
Ф.И.Голощекин.Д.А.Қонаев.
Я
Жинақ
тау
Жаңа сабақтан алған білімдерін тапсырмалар арқылы бекіту
Ой қорытынды Алған білімді жинақтау
Бақылау жұмысы.
<<Сөйлемді аяқта>>
А
Халықтың бұрынғы саны 40 жылдан кейін қалпына келді......
1
Яғни, 1 млн.750 мың адам аштықтан қырылды
В
616 мыңы оралмады......
2
<<Ұлы нәубет>> деп аталды
С
Оралмай кеткен 200 мыңға жуық адам......
3
414 мыңы кейін Қазақстанға
қайтып келді
Д
1931-1933 ж. Ашаршылық...
4
1969 жылы
Е
Ашаршылық кезінде тұрғылықты халықтың 42 %
5
Қытайға,Монғолияға,Ауғанстанға,Иранға,Түркияға жол тартты
Логикалық ойлау қабілеттері артады.
Бағалау
Ойын жинақтауға дағдыландыру.
Рефлексия жаздыру
-Бүгінгі сабақтан білдім, үйрендім
-Қиын болды, жеңе білдім
-Үйренбедім, түсінбедім
Өзіндік бағалауы қалыптасады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz