Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ кезеңдері. Жаңа сабақ

Күні:4.03.2016ж
Пәні:
Әдебиеттік оқу
Сыныбы:
3 <<А>>
Мұғалімнің аты-жөні:
Орынбаева М

Оқушы саны:26

Тақырыбы:
<<Өзен>> Ыбырай Алтынсарин
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:
1.Өлеңнің мазмұнын білу.
2. Өлеңдегі негізгі ойды түсіну
3. Өзеннің пайдасы, адам өміріндегі маңызын үйрену.
Сабақтың мақсаттары:
Барлық оқушылар:
Өлеңнің мазмұнын біледі.

Оқушылардың басым көпшілігі:
Өлеңдегі негізгі ойды түсінеді.Өз көзқарастарын дәлелдей білуге дағдыланады.

Жекелеген оқушылар:
Өзеннің пайдасы мен адам өміріндегі маңызын үйренеді.Оқу қабілеттерін,өздігінен жұмыс жасауға,оқығанынан қорытынды жасай білуге үйренеді.

Негізгі сөздер мен тіркестер:
Сарқыраған,жарқыраған,арқыраған,қынарда,жанабында

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға арналған сұрақтар:
1. Ы.Алтынсарин және оның шығармалары туралы не білесің?
2. Ақын өзенді қалай суреттеген?
3. Өзеннің адам өміріндегі маңызы қандай?
4. Өзеннің қандай пайдасы бар?

Жазылымға ұсыныстар: Суға қатысты тыйым сөздер жаз
Апдыңғы оқу
Бөлімді қайталау
Ресурстар:
Оқулық,стикер,бағалау парақшасы, үлестірме қағаз,табиғат суреттері
Жетістік критерийлері:
1.Ыбырай Алтынсарин туралы білімдерін толықтырады.
2.Өлеңнің мазмұнын айта алады,маңызын түсінеді.
3.Тақырып бойынша қорытынды жасай алады.
Пән аралық байланыс
Дүниетану
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының
әрекеті
бағалау
Кіріспе

3мин

1.Ұйымдастыру кезеңі
А)Психологиялық ахуал туғызу.
<<5>> болсын алар бағамыз,
Білімнен бақыт табамыз
Өнер-білім көп оқып,
Өсе берсін санамыз.
Б)Топқа бөлу
(сөздер арқылы 5 топқа бөлу)
Табиғат,менің,өз,үйім,өзен
В)Топ ережесін пысықтау,топ басшыларына бағалау парағын тарату

Жақсы көңіл-күй орнайды.

Жақсы атмосфера қалыптасады.

5 топқа бөлінеді.

Сабақ
кезеңдері
Уақ
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының
әрекеті
бағалау
Ой қозғау
5 мин
Жаңа сабақ
<<Өзен>> Ыбырай Алтынсарин
Суретпен жұмыс
Суретке назар аударайық.
Түрткі сұрақтар
-Суретте не бейнеленген?
Суретте не көріп тұрғанымызды көркем сөздермен бейнелеп айтайық
-Таза ауа мен мөлдір судың адамға қандай пайдасы бар?
-<<Табиғат - менің өз үйім>> осы сөйлемді қалай түсінесіңдер?

Сұрақтарға жауап береді.

Сабақ тақырыбын айқындайды.
Мадақ
тау

Сабақ мақсатын айқындау
Өзеннің табиғат пен адам өміріндегі маңызын түсіну
Сабақтың мақсаты мен міндетін айтады.
Мадақ
тау
Іс -әрекет
35мин
<<Топтастыру>> әдісі
Ыбырай Алтынсарин

Мадақ
тау

Оқулықпен жұмыс
Аудиотыңдалым
Үлгіге оқиды
Тізбектей оқиды
Мадақ
тау

Топтық жұмыс <<2,3,1>> әдісі
1-топ
1)Сөздікпен жұмыс
2)Ақын өзенді қалай суреттеген?
2-топ
1)Ақынның <<сарқыраған>>, <<жарқыраған>>, <<арқыраған>> деген сөздер неге қатысты?
2)Өзеннің адам өміріндегі маңызы қандай?
3-топ
2)Адамдар неліктен суды құрметтейді?
1)Өзеннің қандай пайдасы бар?
4-топ
1) <<Тас,таста,алтын таста сынамаққа ,
Сонда да аққан өзен қалыбында>> деген жолдардан не түйдің?
2)Қазақстандағы өзендерді ата
5-топ
1)Ы.Алтынсарин шығармаларын жаз
2)ҚР қай қалаларында қандай өзендер бар?

2мин ойласады
3мин талқылайды
1мин қорғайды

Әр топты екі жұлдыз,бір ұсыныс арқылы

Кейінгі тапсырма
Жұптық жұмыс
Суға қатысты тыйым сөздер,мақал жаз
Мақал-мәтелдер,
тыйым сөздер
жазады
Мадақ
тау

Жеке жұмыс
1.<<Екі шындық,бір өтірік>> 2.<<Буриме>> әдісі
3.<<Бес жолды өлең>> 4.Ыбырай атаға хат
5.<<Табиғатты көркейту үшін қандай үлес қосар едің?>> тақырыбында эссе

Өзара бағалау

Тыңдалым Ы.Алтынсарин туралы
А)Аудиотыңдалым ә)оқушы ойы
Қорытынды жасайды.
Мадақ
тау

Кейінгі оқу Үй тапсырмасы беріледі.
1.Өлеңді жаттау. 2.Сөзжұмбақ,ребус
Тапсырманы жазып алады.

Рефлек
сия

<<Бір ауыз сөз>>
(ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым)

Бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын айтып, сабаққа кері байланыс береді

Ұқсас жұмыстар
7.1.Процент
Жаратылыстану-табиғат туралы ғылымның жиынтығы. жаратылыстанушы ғалымдар
Зат есім 2 сынып
Қазақ халқы қалыптасуының ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи кезеңдері
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Оқушылардың сабаққа дайындығын білу
Сабақтың соңы. Сабақтың барысы
Амебаның негізгі билгиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру
Презентация жоспарын құру
Символдық және жолдық шамалар. жолдық шамалармен жұмыс
Пәндер