Сабақ кезеңдері. Жаңа сабақ

Күні:4. 03. 2016ж

Пәні:

Әдебиеттік оқу

Сыныбы:

3 «А»

Мұғалімнің аты-жөні:

Орынбаева М

Оқушы саны:26
Күні:4. 03. 2016ж: Тақырыбы:
Пәні:Әдебиеттік оқу: «Өзен» Ыбырай Алтынсарин
Күні:4. 03. 2016ж: Сабаққа негізделген оқу мақсаты:
Пәні:Әдебиеттік оқу:

1. Өлеңнің мазмұнын білу.

2. Өлеңдегі негізгі ойды түсіну

3. Өзеннің пайдасы, адам өміріндегі маңызын үйрену.

Күні:4. 03. 2016ж: Сабақтың мақсаттары:
Пәні:Әдебиеттік оқу:

Барлық оқушылар:

Өлеңнің мазмұнын біледі.

Күні:4. 03. 2016ж:
Пәні:Әдебиеттік оқу:

Оқушылардың басым көпшілігі:

Өлеңдегі негізгі ойды түсінеді. Өз көзқарастарын дәлелдей білуге дағдыланады.

Күні:4. 03. 2016ж:

Жекелеген оқушылар:

Өзеннің пайдасы мен адам өміріндегі маңызын үйренеді. Оқу қабілеттерін, өздігінен жұмыс жасауға, оқығанынан қорытынды жасай білуге үйренеді.

Күні:4. 03. 2016ж:

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Сарқыраған, жарқыраған, арқыраған, қынарда, жанабында

Күні:4. 03. 2016ж: Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер
Күні:4. 03. 2016ж:

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Ы. Алтынсарин және оның шығармалары туралы не білесің?
  2. Ақын өзенді қалай суреттеген?
  3. Өзеннің адам өміріндегі маңызы қандай?
  4. Өзеннің қандай пайдасы бар?
Күні:4. 03. 2016ж: Жазылымға ұсыныстар: Суға қатысты тыйым сөздер жаз
Күні:4. 03. 2016ж: Апдыңғы оқу
Пәні:Әдебиеттік оқу: Бөлімді қайталау
Күні:4. 03. 2016ж: Ресурстар:
Пәні:Әдебиеттік оқу: Оқулық, стикер, бағалау парақшасы, үлестірме қағаз, табиғат суреттері
Күні:4. 03. 2016ж: Жетістік критерийлері:
Пәні:Әдебиеттік оқу:

1. Ыбырай Алтынсарин туралы білімдерін толықтырады.

2. Өлеңнің мазмұнын айта алады, маңызын түсінеді.

3. Тақырып бойынша қорытынды жасай алады.

Күні:4. 03. 2016ж: Пән аралық байланыс
Пәні:Әдебиеттік оқу: Дүниетану
Күні:4. 03. 2016ж: Сабақ кезеңдері
Пәні:Әдебиеттік оқу: Уақыт
Сыныбы:3 «А»: Мұғалімнің әрекеті
Мұғалімнің аты-жөні:Орынбаева М:

Оқушының

әрекеті

Оқушы саны:26: бағалау
Күні:4. 03. 2016ж: Кіріспе
Пәні:Әдебиеттік оқу: 3мин
Сыныбы:3 «А»:

1. Ұйымдастыру кезеңі

А) Психологиялық ахуал туғызу.

«5» болсын алар бағамыз,

Білімнен бақыт табамыз

Өнер-білім көп оқып,

Өсе берсін санамыз.

Б) Топқа бөлу

(сөздер арқылы 5 топқа бөлу)

Табиғат, менің, өз, үйім, өзен

В) Топ ережесін пысықтау, топ басшыларына бағалау парағын тарату

Мұғалімнің аты-жөні:Орынбаева М:

Жақсы көңіл-күй орнайды.

Жақсы атмосфера қалыптасады.

5 топқа бөлінеді.

Оқушы саны:26:

Сабақ

кезеңдері

Уақ
Мұғалімнің әрекеті

Оқушының

әрекеті

бағалау
Сабақкезеңдері: Ой қозғау
Уақ: 5 мин
Мұғалімнің әрекеті:

Жаңа сабақ

«Өзен» Ыбырай Алтынсарин

Суретпен жұмыс

Суретке назар аударайық.

Түрткі сұрақтар

-Суретте не бейнеленген?

Суретте не көріп тұрғанымызды көркем сөздермен бейнелеп айтайық

-Таза ауа мен мөлдір судың адамға қандай пайдасы бар?

-«Табиғат -менің өз үйім» осы сөйлемді қалай түсінесіңдер?

Оқушыныңәрекеті:

Сұрақтарға жауап береді .

Сабақ тақырыбын айқындайды.

бағалау:

Мадақ

тау

Сабақкезеңдері:
Уақ:
Мұғалімнің әрекеті:

Сабақ мақсатын айқындау

Өзеннің табиғат пен адам өміріндегі маңызын түсіну

Оқушыныңәрекеті: Сабақтың мақсаты мен міндетін айтады.
бағалау:

Мадақ

тау

Сабақкезеңдері: Іс -әрекет
Уақ: 35мин
Мұғалімнің әрекеті:

«Топтастыру» әдісі

Ыбырай Алтынсарин

Оқушыныңәрекеті:
бағалау:

Мадақ

тау

Сабақкезеңдері:
Уақ:
Мұғалімнің әрекеті:

Оқулықпен жұмыс

Аудиотыңдалым

Оқушыныңәрекеті:

Үлгіге оқиды

Тізбектей оқиды

бағалау:

Мадақ

тау

Сабақкезеңдері:
Уақ:
Мұғалімнің әрекеті:

Топтық жұмыс « 2, 3, 1» әдісі

1-топ

1) Сөздікпен жұмыс

2) Ақын өзенді қалай суреттеген?

2-топ

1) Ақынның «сарқыраған», «жарқыраған», «арқыраған» деген сөздер неге қатысты?

2) Өзеннің адам өміріндегі маңызы қандай?

3-топ

2) Адамдар неліктен суды құрметтейді?

1) Өзеннің қандай пайдасы бар?

4-топ

1) «Тас, таста, алтын таста сынамаққа,

Сонда да аққан өзен қалыбында» деген жолдардан не түйдің?

2) Қазақстандағы өзендерді ата

5-топ

1) Ы. Алтынсарин шығармаларын жаз

2) ҚР қай қалаларында қандай өзендер бар?

Оқушыныңәрекеті:

2мин ойласады

3мин талқылайды

1мин қорғайды

бағалау: Әр топты екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы
Сабақкезеңдері:
Уақ:
Мұғалімнің әрекеті:

Кейінгі тапсырма

Жұптық жұмыс

Суға қатысты тыйым сөздер, мақал жаз

Оқушыныңәрекеті:

Мақал-мәтелдер,

тыйым сөздер

жазады

бағалау:

Мадақ

тау

Сабақкезеңдері:
Уақ:
Мұғалімнің әрекеті:

Жеке жұмыс

1. «Екі шындық, бір өтірік» 2. «Буриме» әдісі

3. «Бес жолды өлең» 4. Ыбырай атаға хат

5. «Табиғатты көркейту үшін қандай үлес қосар едің?» тақырыбында эссе

Оқушыныңәрекеті:
бағалау: Өзара бағалау
Сабақкезеңдері:
Уақ:
Мұғалімнің әрекеті:

Тыңдалым Ы. Алтынсарин туралы

А) Аудиотыңдалым ә) оқушы ойы

Оқушыныңәрекеті: Қорытынды жасайды.
бағалау:

Мадақ

тау

Сабақкезеңдері:
Уақ:
Мұғалімнің әрекеті:

Кейінгі оқу Үй тапсырмасы беріледі.

1. Өлеңді жаттау. 2. Сөзжұмбақ, ребус

Оқушыныңәрекеті: Тапсырманы жазып алады.
бағалау:
Сабақкезеңдері:

Рефлек

сия

Уақ:
Мұғалімнің әрекеті:

«Бір ауыз сөз»

(ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым)

Оқушыныңәрекеті: Бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын айтып, сабаққа кері байланыс береді
бағалау:

Ұқсас жұмыстар
7.1.Процент
Жаратылыстану-табиғат туралы ғылымның жиынтығы. жаратылыстанушы ғалымдар
Зат есім 2 сынып
Қазақ халқы қалыптасуының ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи кезеңдері
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Оқушылардың сабаққа дайындығын білу
Сабақтың соңы. Сабақтың барысы
Амебаның негізгі билгиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру
Презентация жоспарын құру
Қар кесегін алысқа және дәлдеп лақтыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz