Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Домбыра құрылысы

Қысқа мерзімді жоспар
8 сынып қазақ тілі сабағы
Апта
Күні
Сабақ (кесте бойынша)
Модуль <<Домбыра үйірмесіне жазылдым>>
Сабақтың тақырыбы
Домбыра құрылысы
Сабақтың мақсаты
Мәтінмен жұмыс істей біліп, жаңа сөздерді пайдаланып, ауызекі сөйлеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік жасау. Мәтін арқылы домбыраның құрылысын білу, қазақ тілінде айтып, жеткізе білу. Отансүйгіштік сезімдерін тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже

Домбыра құрылысы туралы айта біледі, етістікке сатылай кешенді талдау жасап, түсіндіре алады; буын үндестігіне бағынбайтын қосымшаларды пайдалана біледі.
Сабақтың түрі
Дәстүрлі сабақ
Оқыту түрлері
Жеке, жүптық жұмыс
Ресурстар
презентация, домбра, музыкалық аспаптар
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Кіріспе

Амандасу
Кім кезекші? Бүгін ауа райы қандай?
Амандасады
Кезекшінің сөзі
І.Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй жұмысы
1. <<Ыстық орындық>> музыкалық аспаптар
2. Үй жұмысын тексеру қазақ әнін орындау
Жеке, топпен айту
Бір-біріне алғыс айту
ІІІ. Жаңа сабақ

ІҮ.Бекіту

Ү.
Қорытынды
Рефлексия

ҮІ. Үйге тапсырма:

1.Топқа бөліну- Жұлдыздыр
2 <<Домбыра>> - Мұқағали Мақатаевтың өлеңімен танысу Домбыра жүрегіммен үндес едің,
Өзіңмен сырласымдай тілдесемін.
Бабамнан қалған мұра сен болмасаң,
Өнердің не екенін де білмес едім.
-Ойымызды қорытайық: Домбыра туралы не білесіңдер?
3. Домбыраның құрылысымен танысу: №2 слайд
Жаңа сөздермен жұмыс
құ жазып алу, мағынасын
түсіну, ауыспалы
мағынадағы сөздерге назар
қ аудару

4. Мәтінмен жұмыс Домбыра құрылысы.
Домбыра 3 бөліктен тұрады. Бас бөлігі, мойыны, шанақ. Басында құлақтары, шайтан тиегі орналасады. Мойын бөлігінде пернелер, шанақта тиек, ойық, ілгек орналасады. Домбыра- әрбір құрылымдық элементтерінің қызметін жалпы физикалық күрделі заңдармен түсіндірілетін ұлттық акустикалық - аспап.
1. Грамматикалық тапсырма: таңдау бойынша
Етістікке кешенді талдау <<4>>
Сөз тіркесті септеу <<3>>
Бір сөйлемге синтаксистік, кешенді талдау <<5>>

Нұрсұлтан Әбішұлы да домбырада ойнайды. №5слайд
Домбыра үнін тыңдау
. Өзі-өзін бағалау
Суммативтік баға.
қазақ әнін жаттау
2 топқа бөлінеді

пікірлесу

<<үш БББ>>кестені толтыру
Білемін
Білдім
Білгім келеді

құрылысы

Мәтінді оқып аударады РАФТ стартегиясы
Р-роль кім?
А-Аудитория кімге?
Ф-форма (әңгіме, диалог, эссе
Т-тема домбыра құрылысы

Ұқсас жұмыстар
Жас домбырашылар
Домбыра физикасы
<< домбырам - асыл мұрам>>
Құрманғазы Сағырбайұлы кім
Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптары жайлы ақпарат, 5-сынып
Қырғыз музыкасы
Домбыра мен қобыз аспабының түрленуі
Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптары жайлы ақпарат
Қазақтың халық музыкасы
Анам тілі , Домбыра өлеңдері
Пәндер