Топтастыру СТО

9- сынып Қазақ әдебиеті пәні бойынша орта мерзімді жоспар.

Негізгі мақсаты: Күнтізбелік-тақырыптық жоспарды орындау барысында 7 модульды ықпалдастыра отырып, лексикалық тақырыпты меңгерту, тілдік дағдыларын қалыптастыру.

Сабақтың тақырыбы

Сабақтың мақсаты

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі
Күтілетін нәтиже
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты: 1
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Кіріспе

Оқушылар қазақ әдебиеті жайлы оқығанды еске түсіре отырып, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, ойын тиянақтап жеткізе білуге дағдыланады, шыншылдыққа, батылдыққа дағдыланады

Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі: Кім жылдам, Кім алғыр, Жигсо, Дебат
Күтілетін нәтиже: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау:

Тақырыптардың мазмұнын игеріп, сын тұрғысынан ойлап, жауап береді.

Өз пікірін, ойын ашық айтып, өз бетімен ізденеді

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты: 2
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Халық ауыз әдебиеті

Халық ауыз әдебиетімен танысады, кейіпкерлер жайлы айта отырып, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, топпен тапсырмаларды дұрыс орындауға пайдаланады

Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі: Миға шабуыл, Жигсо, Жұптық әңгіме, Кубиз
Күтілетін нәтиже: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару, көшбасшылық”.
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: Тақырыпты түсініп оқуға, жатқа оқуға дағдыланады. . Тақырыптың идеясын түсіне білуге топпен жағдай жасайды
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты: 3
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Тұрмыс-салт жырлары

Оқушылар тұрмыс салт дәстүрлер туралы айта келіп, халқымыздың салт дәстүрлері жайлы біледі, түсінік қалыптасады, батылдыққа, халқын сүюге үйренеді

Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі: Миға шабуыл, Көңілді тапқырлар ойыны, Интервью әдісі,
Күтілетін нәтиже: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: Тақырыпты талдауға үйрене отырып тақырыптарды мағанасын, негізгі мүмкіндіктерін меңгереді, топпен жұмыс істеуге пайдаланады
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Батырлар жыры. «Қамбар батыр» жырынан үзінді

Батырлар жыры арқылы батырлардың өмірімен таныстыру, түсініп оқып, жүйелеп айтуға үйренеді, есте сақтау, жүйелі сөйлей білу, өз ойын тұжырымдап айта білуге дағдыланады.

Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі: Кім жылдам, Кім алғыр, Жигсо, Дебат
Күтілетін нәтиже: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: Өз ойларын еркін жеткізуге, байланыстырып сөйлеуге үйренеді
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты: 3
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Лиро-эпостық жырлар

Оқушылар лиро-эпостық жырлардың идеялық мазмұнын ашу арқылы жырларды жатқа айту, есте сақтау әдіс-тәсілдерін үйрету, оқушының ойлау қабілеттерін дамыту, сөйлеу тілдерін байыту.

Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі: Миға шабуыл, Көңілді тапқырлар ойыны, Ыстық орындық, Ойлан- бірік- бөліс
Күтілетін нәтиже: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: Тақырыпты талдауға үйрене отырып тақырыптарды мағанасын, негізгі мүмкіндіктерін меңгереді, топпен жұмыс істеуге пайдаланады
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты: 2
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

«Қозы Көрпеш-Баян сұлу» жыры

Оқушыларға «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» жыры жайлы түсінік беру, тақырыптың мазмұнын игеру арқылы ойын толық жеткізіп сөйлеу дағдылары мен жазбаша тілдерін жетілдіруге дағдыландыру.

Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі:

Миға шабуыл,

Салыстыру кестесі,

Эссе

Күтілетін нәтиже: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: Оқушылар тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты: 8
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Айтыс

Айтыс туралы ақпаратпен таныстыру, оны түсініп оқып, жүйелеп айтуға үйрету, есте сақтау, мәдениетті жүйелі сөйлей білуге, өз ойын тұжырымдап, салыстыра отырып топпен жұмыс істеуге пайдалану

Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі: Миға шабуыл, Инсерт, Сөздер банкісі, Ыстық орындық, Кім шапшаң
Күтілетін нәтиже: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: Патриоттық, адамгершілік, танымдық тәрбие арқылы еліміздің кең байтақ даласы Қазақстанда өмір сүріп жатқандары жайлы түсініктер алуға мүмкіндік беру
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

«Біржан мен Сара» айтысы

Айтыстағы ақындық шеберлік туралы мағлұмат беру; Біржан мен Сараның бойындағы ізгі қасиеттерден үлгі алуға, адамның жан дүниесін тани білуге, көркем әдебиетті сүйіп оқуға, өлеңді талдату арқылы елін, жерін құрметтеуге тәрбиелеу.

Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі: Миға шабуыл, Инсерт, Сөздер банкісі, Ыстық орындық, Кім шапшаң
Күтілетін нәтиже: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: Патриоттық, адамгершілік, танымдық тәрбие арқылы еліміздің кең байтақ даласы Қазақстанда өмір сүріп жатқандары жайлы түсініктер алуға мүмкіндік беру
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты: 3
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Орхон ескеркіштері «Күлтегін жазуы»

Мәтін мазмұнын тарау тақырыбымен байланыстыра отырып түсіну арқылы тақырыпты өмірмен байланыстыруға мүмкіндік жасап, мәтін идеясын ашу.

Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі: Миға шабуыл, » «Жигсо», Спираль, Өмірлік ахуалды талдау
Күтілетін нәтиже: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және тапсырмалармен жұмыс жасауда пайдаланады
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты: 1
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Асан қайғы «Бұл заманда не ғаріп?», «Еділ бол да, Жайық бол» жырлары

Жырлардың мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау, өз ойларын қорытындылай білуге жағдай жасау. Тіл белсенділігін арттыру, оқу мен жазу мәдениетін дамыту.

Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі: Миға шабуыл, Венн диаграмма-сы, эссе
Күтілетін нәтиже: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы, тақырыпты дұрыс орындауға дағдыланады
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты: 2
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Бұқар жырау «Ай, Абылай», «Батырың өтті Бөгенбай» толғаулары

Автор туралы мәлімет бере отырып, жырларының мазмұнын, негізгі идеясын түсінуге жағдай жасау, сөз тіркестері арқылы сөйлеу тілдерін, зейінін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі: Композициялық талдау, Венн диа-граммасы, Бес жолды өлең, Адасқан әріптер
Күтілетін нәтиже: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: Тақырыпты топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты: 9
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Махамбет Өтемісұлы «Баймағамбет сұлтанға айтқаны», «Мен, мен мен едім», «Арқаның қызыл изені-ай» өлеңдері

М. Өтемісұлының өмірінен мәлімет бере отырып, өлеңінің негізгі идеясын ашу. Ақын шығармаларын оқи отырып, Отанын сүюге, еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі: Композициялық талдау, Венн диагамманы, Бес жолды өлең, Адасқа әріптер
Күтілетін нәтиже: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: Тақырыпты топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты: 4
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Нысанбай жырау «Кенесары - Наурызбай» жыры . Жырдың мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау. Өз ойларын қорытындылай білуге жағдай жасау. Тіл белсенділігін арттыру, оқу мен жазу мәдениетін дамыту.
Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі: Миға шабуыл, Венн диаграмасы, Эссе
Күтілетін нәтиже: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау.
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы, тақырыпты дұрыс орындауға дағдыланады
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты: 3.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі» (үзінді)

Автор туралы мәлімет бере отырып, «Ыстықкөл күнделігі» еңбегіндегі көркем шығарманың сыры мен сипатын тану

Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі:

Топқа бөлу, Миға шабуыл,

Ойлан- талқыла,

Эссе

Күтілетін нәтиже: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: Еңбектің сөз өнерін танып, пайымдаудағы тарихи қызметін біледі.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты: 1
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Ыбырай Алтынсарин «Бақша ағаштары», «Мейірімді бала», «Атымтай Жомарт» әңгімелері

Әңгімелерінің тақырыбын ашу, мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау, өз ойларын қорытындылай білуге жағдай жасау.

Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі: Миға шабуыл, Венн диаграмма-сы, эссе
Күтілетін нәтиже: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы, тақырыпты дұрыс орындауға дағдыланады
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты:

10,

11,

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Абай Құнанбайұлы «Әуелден бір суық мұз ақыл зерек», «Өлең сөздің патшасы, сөз сарасы».

Абай Құнанбайұлы туралы білгенін тиянақтай отырып, ойын толық жеткізе білуге үйрету, өлеңдерінің мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау, өз ойларына қорытынды жасауға үйрету.

Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі: Миға шабуыл, Жигсо, Аквариум, Эссе
Күтілетін нәтиже: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау:

Сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай біледі.

Топта жұмыс жасау

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты: 3
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Абай Құнанбайұлы «Ескендір» поэмасы.

Поэманың мазмұнын түсіну. шығарма жазу туралы алғашқы түсінік беру. Поэманы түсініп оқуға, мәтіннің негізгі ойын табуға үйрету, дұрыс ойлау, сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамытуға дағдыландыру.

Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі: Суреттер сөйлейді, Салыстыру кестесі, Семантикалық карта, Кім біледі
Күтілетін нәтиже: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты: 2
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жамбыл Жабаев «Патша әмірі тарылды», «Зілді бұйрық» өлеңдері. Автор туралы мәлімет бере отырып, өлеңдерінің мазмұнын, негізгі идеясын түсінуге жағдай жасау, сөздік қорын байыту арқылы сөйлеу тілінің дамуына жағдай жасау.
Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі: Композициялық талдау, Венн диаграмма-сы, 5 жолды өлең, Адасқан әріптер
Күтілетін нәтиже: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: Тақырыпты топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты: 1
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Мағжан Жұмабаев«Түркістан» өлеңі, «Батыр Баян» поэмасы.

Мағжан Жұмабаев шығармаларын оқыта отырып, поэмасының тақырыбы мен идеясын ашу, ақынның өз бейнесін таныту жолын меңгерту.

Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі: Ептілер, жүйріктер, алғырлар, Сәйкестендіру, Миға шабуыл, Кім жүйрік ойыны
Күтілетін нәтиже: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: Өлеңнің мазмұнын жетік түсінеді. Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты: 3
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Ілияс Жансүгіров«Күй» поэмасы

Поэманың мазмұнын түсіну, тіл байлығының, сөздік қорын байыту арқылы сөйлеу тілінің дамуына жағдай жасау, дұрыс ойлау, сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамытуға дағдыландыру.

Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі: Суреттер сөйлейді, Салыстыру кестесі, Кім біледі
Күтілетін нәтиже: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаты:

10,

11,

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Мұхтар Әуезов

Мұхтар Әуезовпен таныстыру. Өмірі мен ақындық жолы туралы мәлімет беру. М. Әуезовтің қазақ әдебиеті тарихындағы орнын білу.

Сабақта 7 модульдің кіріктерілуі:

Миға шабуыл, Жигсо, Аквариум, Ойлан бірік. Бөліс,

Эссе

Күтілетін нәтиже: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау.
Үйрену мақсатында

Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспары іі жартыжылдық. қазақ тіл, әдебиеті. 7-сынып
Дүниетану пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспар. 2 сынып
8-сынып қазақ әдебиеті орта мерзімді жоспар
Тетіктерді біріктірудің сызбасы
Квадрат теңдеуді шешуді үйрету
Қазақ хандығының әлсіреуі
Жай бөлшектерге есептер
Квадрат түбірлер
Орта мерзімді сабақ жоспары. үлгі 6 сынып
Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz