Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Өрнектерді ықшамдау
Математика пәні бойынша орта мерзімді жоспарлау
5-сынып
Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.
Белсенді жұмыс түрлері.
(топтық, жұптық, жекеше)
АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар)
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз
Негізгі дерек көздер
№
сабақ
ТАҚЫРЫБЫ
сағаты
ББД қойылатын талаптар
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
1
Санды және әріпті өрнектер
1
Санды және әріпті өрнектер туралы түсінік алу
Әріптің мәнін өрнектегі орнына қоя білу, өрнектердін мәндері бойынша салыстыру
Топтық жұмыс.
Сұрақ қою техникасын қолдана отырып,диалогтік қарым-қатынасқа түсу.
Оқушылар сабақ қорытындыла-
ғанда <<Балдық>> жүйемен бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. Бірін-бірі бағалау.
Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру, топты реттеу, ұтымды идеяларды айту.
Оқушылар әріптің берілген мәніндегі өрнектің мәнін жаза, таба алады, өрнектердін мәндері бойынша салыстырады
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
2
Санды және әріпті өрнектер
1
Әріптің мәнін өрнектердегі орнына қоя білу дағдылары, өрнектердін мәндері бойынша салыстыру
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар
Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау
<<Көргенімді есіме сақтаймын>>-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру
Топ башсынының бағалауын басшылыққа ала отырып, оқушылардың санды және әріпті өрнектерге есептер шығара алу дағдыларының қалыптасқаны көрінеді
3
Өрнектерді ықшамдау
1
Өрнектердің қасиетін пайдаланып есептер шығару
Қосу мен азайтудың үш қасиетін топпен талдай білу
Топпен жұмыс. Сұрақ қою техникасын қолдану. Мысалы: өрнектерді ықшамдау не үшін қажет? берген сұрақтарын талқылау
Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайды
Қойылған сұрақтардың деңгейіне қарай, күрделі есептер шығару арқылы оқушылардың қабілеттерін анықтау
Оқушылар санды және әріпті өрнектерден қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік қасиетін пайдаланып есептерді шығарады
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
4
Өрнектерді ықшамдау
1
Өрнектердің қасиетін пайдаланып, ықшамдай алулары
Топтық жұмыс.
<<Ой қозғау>>
Қосу мен азайтудың үш қасиетін топпен талдай білу
Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау.
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Есептердің ықшамдалған нәтижесін түсіндіру
Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен байқалады
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
5
Өрнектерді ықшамдау
1
Өрнектердің қасиетін пайдаланып есептер шығару
Топтық, жұптық жұмыс.
Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)
Тест тапсырмаларына шолу
Сәйкестендіру тесті
<<Ой түйін>> рефлексия
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады
Берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың деңгейлері көрінеді, бағаланады
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
5-сынып
Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.
Белсенді жұмыс түрлері.
(топтық, жұптық, жекеше)
АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар)
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз
Негізгі дерек көздер
№
сабақ
ТАҚЫРЫБЫ
сағаты
ББД қойылатын талаптар
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
1
Санды және әріпті өрнектер
1
Санды және әріпті өрнектер туралы түсінік алу
Әріптің мәнін өрнектегі орнына қоя білу, өрнектердін мәндері бойынша салыстыру
Топтық жұмыс.
Сұрақ қою техникасын қолдана отырып,диалогтік қарым-қатынасқа түсу.
Оқушылар сабақ қорытындыла-
ғанда <<Балдық>> жүйемен бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. Бірін-бірі бағалау.
Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру, топты реттеу, ұтымды идеяларды айту.
Оқушылар әріптің берілген мәніндегі өрнектің мәнін жаза, таба алады, өрнектердін мәндері бойынша салыстырады
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
2
Санды және әріпті өрнектер
1
Әріптің мәнін өрнектердегі орнына қоя білу дағдылары, өрнектердін мәндері бойынша салыстыру
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар
Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау
<<Көргенімді есіме сақтаймын>>-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру
Топ башсынының бағалауын басшылыққа ала отырып, оқушылардың санды және әріпті өрнектерге есептер шығара алу дағдыларының қалыптасқаны көрінеді
3
Өрнектерді ықшамдау
1
Өрнектердің қасиетін пайдаланып есептер шығару
Қосу мен азайтудың үш қасиетін топпен талдай білу
Топпен жұмыс. Сұрақ қою техникасын қолдану. Мысалы: өрнектерді ықшамдау не үшін қажет? берген сұрақтарын талқылау
Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайды
Қойылған сұрақтардың деңгейіне қарай, күрделі есептер шығару арқылы оқушылардың қабілеттерін анықтау
Оқушылар санды және әріпті өрнектерден қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік қасиетін пайдаланып есептерді шығарады
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
4
Өрнектерді ықшамдау
1
Өрнектердің қасиетін пайдаланып, ықшамдай алулары
Топтық жұмыс.
<<Ой қозғау>>
Қосу мен азайтудың үш қасиетін топпен талдай білу
Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау.
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Есептердің ықшамдалған нәтижесін түсіндіру
Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен байқалады
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
5
Өрнектерді ықшамдау
1
Өрнектердің қасиетін пайдаланып есептер шығару
Топтық, жұптық жұмыс.
Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)
Тест тапсырмаларына шолу
Сәйкестендіру тесті
<<Ой түйін>> рефлексия
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады
Берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың деңгейлері көрінеді, бағаланады
Математика 5-сынып,
Алдамұратова Т.А.
<<Атамұра>> баспасы, 2010
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz