Өрнектерді ықшамдау

Математика пәні бойынша орта мерзімді жоспарлау

5-сынып

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.

Белсенді жұмыс түрлері.

(топтық, жұптық, жекеше)

АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану

Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар)
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз
Негізгі дерек көздер
Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.:

сабақ

Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: ТАҚЫРЫБЫ
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: сағаты
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар): ББД қойылатын талаптар
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз:
Негізгі дерек көздер:

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т. А.

«Атамұра» баспасы, 2010

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.:
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану:
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау:
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар):
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз:
Негізгі дерек көздер:
Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 1
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: Санды және әріпті өрнектер
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: 1
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар):

Санды және әріпті өрнектер туралы түсінік алу

Әріптің мәнін өрнектегі орнына қоя білу, өрнектердін мәндері бойынша салыстыру

Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз:

Топтық жұмыс.

Сұрақ қою техникасын қолдана отырып, диалогтік қарым-қатынасқа түсу.

Негізгі дерек көздер:

Оқушылар сабақ қорытындыла-

ғанда «Балдық» жүйемен бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. Бірін-бірі бағалау.

Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру, топты реттеу, ұтымды идеяларды айту.
Оқушылар әріптің берілген мәніндегі өрнектің мәнін жаза, таба алады, өрнектердін мәндері бойынша салыстырады

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т. А.

«Атамұра» баспасы, 2010

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 2
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: Санды және әріпті өрнектер
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: 1
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар): Әріптің мәнін өрнектердегі орнына қоя білу дағдылары, өрнектердін мәндері бойынша салыстыру
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз: Топтық, жұптық, жекелей жұмыстар
Негізгі дерек көздер: Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру
Топ башсынының бағалауын басшылыққа ала отырып, оқушылардың санды және әріпті өрнектерге есептер шығара алу дағдыларының қалыптасқаны көрінеді
Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 3
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: Өрнектерді ықшамдау
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: 1
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар):

Өрнектердің қасиетін пайдаланып есептер шығару

Қосу мен азайтудың үш қасиетін топпен талдай білу

Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз: Топпен жұмыс. Сұрақ қою техникасын қолдану. Мысалы: өрнектерді ықшамдау не үшін қажет? берген сұрақтарын талқылау
Негізгі дерек көздер: Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайды
Қойылған сұрақтардың деңгейіне қарай, күрделі есептер шығару арқылы оқушылардың қабілеттерін анықтау
Оқушылар санды және әріпті өрнектерден қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік қасиетін пайдаланып есептерді шығарады

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т. А.

«Атамұра» баспасы, 2010

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.: 4
Белсенді жұмыс түрлері.(топтық, жұптық, жекеше)АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану: Өрнектерді ықшамдау
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау: 1
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар): Өрнектердің қасиетін пайдаланып, ықшамдай алулары
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз:

Топтық


Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық тепе-тендіктерді, өрнектерді ықшамдау. 9 сынып
Квадрат түбірдің қасиеттерін қайталап еске түсіру
Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Сабақтың тақырыбы. Сабақ тақырыбы
Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың соңы
Жақшаларды ашу
Санды өрнектер
Бірмүше мен көпмүшенің көбейтіндісіне есептер шығару
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолдану
Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді пайдаланып есептер шығарту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz