Сұрақ құрастыра алмауы

Қазақ тілі пәнінен 7-сыныпқа арналған ІІІ тоқсандық бақылау жұмысы

  1. жылы

1. Мұғалімнің аты-жөні: Есмагамбетова Мейрамгуль Газизовна

2. Мектеп, сынып, пән: Май ауданының Майтүбек жалпы орта білім беретін мектебі, 7 сынып, қазақ тілі, оқыту орыс тілінде

3. Тапсырмалардың құрылымы:

Тапсырмалар ІІІ критерийлер бойынша дайындалған

а) «Салауатты өмір салты» тақырыбына диктант жазады, кейін критерийлер арқылы жұмыс жасайды.

ә) ІІІ. (А критериі) білу, түсіну, қолдану

ІІ. (В критериі) талдау, жинақтау

І. (С критериі) сын тұрғысынан ойлау және зерттеу

Мақсаты: Оқушылардың мемлекеттік білім стандартына сай білім-білік дағдылары мен сауаттылықтарын тексеру.

Міндеті:

  • дұрыс сұрақ құрастыра алуы;
  • дыбыстық талдау жасай алуы;
  • сөйлемдегі сөз тәртібін сақтауы;
  • етістіктің шақтарын ажырата алуы;
  • Морфологиялық талдауды жасай білу; Қорытынды жасап, эссе жаза білуі.

Салауатты өмір салты

Салауатты өмір салты - бұл, ең бірінші, адамның денсаулығын сақтау мен нығайтуға бағытталған адамның белсенді әрекеті.

Салауатты өмір салты аурудың алдын алу және денсаулықты нығайтудың негізі болып табылады. Салауатты өмір сүру үшін әрбір жасөспірім дене шынықтырумен айналысуы қажет. Шылым шекпеу, уақытында тамақ ішу, әдепті болу, үлкенге ізет, кішіге қамқорлық жасау - осының бәрі салауатты өмір деген ұғымға жатады. Әрбір адамның міндеті - өзінің денсаулығына көңіл бөліп, оны нығайту.

Грамматикалық тапсырмалар:

І нұсқа
ІІ нұсқа
І нұсқа: ІІІ. (А критериі) білу, түсіну, қолдану
І нұсқа: Мәтінге 2-3 сұрақ құрастыру
І нұсқа: 1. 1, 2 сөйлемге
ІІ нұсқа: 1. 4-5 сөйлемге
І нұсқа: Берілген етістіктерді келер, өткен шақта қойыңдар
І нұсқа: 2. Табу, жасау
ІІ нұсқа: 2. нығайту, бөлу
І нұсқа: ІІ. (В критериі) талдау, жинақтау
І нұсқа: Берілген сөздерге дыбыстық талдау жасаңдар
І нұсқа: 1. жасөспірім, ұғымға
ІІ нұсқа: 1. қамқорлық, ізет
І нұсқа: Берілген сөйлемге морфологиялық талдау жасаңдар
І нұсқа: 2. Салауатты өмір салты аурудың алдын алу және денсаулықты нығайтудың негізі болып табылады.
ІІ нұсқа: 2. Әрбір адамның міндеті - өзінің денсаулығына көңіл бөліп, оны нығайту.
І нұсқа: І. (С критериі) сын тұрғысынан ойлау және зерттеу
І нұсқа: «Саулық - байлық негізі» тақырыбына эссе жазыңдар.

Диктант бойынша қойылатын талаптар:

Бағалау нормалары.

Дескрипторлар
Баға
Дескрипторлар: Емле мен тыныс белгілерінің әрқайсысына 5-тен 9-ға дейін қатесі болса;
Баға: «2» деген баға
Дескрипторлар: Емле мен тыныс белгілерінен 4-5-тен қатесі болса немесе 5 емле, тыныс белгісінен 6 қатесі болса немесе емледен 3, тыныс белгісінен 8 қатесі болса;
Баға: «3» деген баға
Дескрипторлар: Емле және тыныс белгілерінен 3 қате жіберілсе немесе емледен 2, тыныс белгісінен 4 қатесі бар немесе емледен 1, тыныс белгісінен 5 қате жіберілсе;
Баға: «4» деген баға:

Ескерту:

Ешбір қатесі болмаса немесе емле, тыныс белгілерінен бір-бірден қате жіберілсе.
«5» деген баға:

Грамматикалық тапсырма бойынша қойылатын талаптар:

Критерий
Жетістік деңгейі
Дескрипторлар
Критерий: Мәтіндегі сөйлемдерге сұрақ қою.
Критерий:

А

Білу, түсіну және қолдану

Жетістік деңгейі: 5
Дескрипторлар: Дұрыс сұрақ құрастыра алуы(1-2 сұрақ құрастыра алуы)
Критерий: 5
Жетістік деңгейі: Сұрақты орынды қою
Критерий: 5
Жетістік деңгейі: Сұрақты сауатты жазуы
Критерий: 0
Жетістік деңгейі: Сұрақ құрастыра алмауы
Критерий: Берілген етістіктерді келер, өткен шақта қойыңдар
Критерий: 1
Жетістік деңгейі: Етістіктің шақ жұрнақтарын білуі
Критерий: 5
Жетістік деңгейі: Етістік шағында дұрыс қоя алуы
Критерий: 1
Жетістік деңгейі: 1-2 етістікті шақта қоюы
Критерий: 0
Жетістік деңгейі: Етістікті шақта қоя алмауы
Критерий: Барлығы
Жетістік деңгейі: 17
Критерий: Берілген сөздерге дыбыстық талдау жасаңдар
Критерий:

В

Талдау және жинақтау

Жетістік деңгейі: 1
Дескрипторлар: Екпінді дұрыс қоюы
Критерий: 1
Жетістік деңгейі: Транскрипцияға сөзді дұрыс жазуы
Критерий: 3
Жетістік деңгейі: Сөзді буынға дұрыс бөлуі, түрін анықтауы
Критерий: 5
Жетістік деңгейі: Дауысты дыбыстардың жіктелуі
Критерий: 5
Жетістік деңгейі: Дауыссыздар үннің қатысына қарай жіктелуі
Критерий: 1
Жетістік деңгейі: Дауысты және дауыссыз дыбыстардың жіктелуінде қате жіберуі
Критерий: 0
Жетістік деңгейі: Дыбыстық талдау жасай алмауы
Критерий: Берілген сөйлемге морфологиялық талдау жасаңдар
Критерий: 2
Жетістік деңгейі: Сөз табын анықтай білу
Критерий: 2
Жетістік деңгейі: Мағыналық түрлерін ажырата білу
Критерий: 3
Жетістік деңгейі: Грамматикалық, лексикалық мағыналарын анықтап алуы
Критерий: 5

Ұқсас жұмыстар
Құрмалас сөйлемнің түрлерін ажырата алмауы
Шығыс шынары. Ә.Нұрмаханова
Сөйлемді сөйлем мүшесіне талдауы
Жергілікті жердің жоспарын құрастыру
Сөздерді сипаттау
Формативті және суммативті бағалау
Менің оқулықтарым
Етістік
Синоним сөздерді ажырата білу
Ұлттық біріңғай тестілеуге психологиялық тұрғысынан дайындаудың жолдары мен шешімі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz