Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сұрақ құрастыра алмауы

Қазақ тілі пәнінен 7-сыныпқа арналған ІІІ тоқсандық бақылау жұмысы
0-2015 жылы
1. Мұғалімнің аты-жөні:Есмагамбетова Мейрамгуль Газизовна
2.Мектеп, сынып, пән:Май ауданының Майтүбек жалпы орта білім беретін мектебі, 7 сынып, қазақ тілі, оқыту орыс тілінде
3.Тапсырмалардың құрылымы:
Тапсырмалар ІІІ критерийлер бойынша дайындалған
а) <<Салауатты өмір салты>> тақырыбына диктант жазады, кейін критерийлер арқылы жұмыс жасайды.
ә) ІІІ. (А критериі) білу, түсіну, қолдану
ІІ. (В критериі) талдау, жинақтау
І. (С критериі) сын тұрғысынан ойлау және зерттеу

Мақсаты: Оқушылардың мемлекеттік білім стандартына сай білім-білік дағдылары мен сауаттылықтарын тексеру.
Міндеті:
oo дұрыс сұрақ құрастыра алуы;
oo дыбыстық талдау жасай алуы;
oo сөйлемдегі сөз тәртібін сақтауы;
oo етістіктің шақтарын ажырата алуы;
oo Морфологиялық талдауды жасай білу;Қорытынды жасап, эссе жаза білуі.

Салауатты өмір салты
Салауатты өмір салты - бұл, ең бірінші, адамның денсаулығын сақтау мен нығайтуға бағытталған адамның белсенді әрекеті.
Салауатты өмір салты аурудың алдын алу және денсаулықты нығайтудың негізі болып табылады. Салауатты өмір сүру үшін әрбір жасөспірім дене шынықтырумен айналысуы қажет. Шылым шекпеу, уақытында тамақ ішу, әдепті болу, үлкенге ізет, кішіге қамқорлық жасау - осының бәрі салауатты өмір деген ұғымға жатады. Әрбір адамның міндеті - өзінің денсаулығына көңіл бөліп, оны нығайту.

Грамматикалық тапсырмалар:
І нұсқа
ІІ нұсқа
ІІІ. (А критериі) білу, түсіну, қолдану
Мәтінге 2-3 сұрақ құрастыру
1. 1,2 сөйлемге
1.4-5 сөйлемге
Берілген етістіктерді келер, өткен шақта қойыңдар
2. Табу, жасау
2. нығайту, бөлу
ІІ. (В критериі) талдау, жинақтау
Берілген сөздерге дыбыстық талдау жасаңдар
1. жасөспірім, ұғымға
1. қамқорлық, ізет
Берілген сөйлемге морфологиялық талдау жасаңдар
2. Салауатты өмір салты аурудың алдын алу және денсаулықты нығайтудың негізі болып табылады.
2. Әрбір адамның міндеті - өзінің денсаулығына көңіл бөліп, оны нығайту.
І. (С критериі) сын тұрғысынан ойлау және зерттеу
<<Саулық - байлық негізі>> тақырыбына эссе жазыңдар.

Диктант бойынша қойылатын талаптар:
Бағалау нормалары.
Дескрипторлар
Баға
Емле мен тыныс белгілерінің әрқайсысына 5-тен 9-ға дейін қатесі болса;
<<2>> деген баға
Емле мен тыныс белгілерінен 4-5-тен қатесі болса немесе 5 емле, тыныс белгісінен 6 қатесі болса немесе емледен 3, тыныс белгісінен 8 қатесі болса;
<<3>> деген баға
Емле және тыныс белгілерінен 3 қате жіберілсе немесе емледен 2, тыныс белгісінен 4 қатесі бар немесе емледен 1, тыныс белгісінен 5 қате жіберілсе;
<<4>> деген баға:
Ескерту:

Ешбір қатесі болмаса немесе емле, тыныс белгілерінен бір-бірден қате жіберілсе.
<<5>> деген баға:

Грамматикалық тапсырма бойынша қойылатын талаптар:
Критерий
Жетістік деңгейі
Дескрипторлар
Мәтіндегі сөйлемдерге сұрақ қою.
А
Білу, түсіну және қолдану
5
Дұрыс сұрақ құрастыра алуы(1-2 сұрақ құрастыра алуы)

5
Сұрақты орынды қою

5
Сұрақты сауатты жазуы

0
Сұрақ құрастыра алмауы

Берілген етістіктерді келер, өткен шақта қойыңдар

1
Етістіктің шақ жұрнақтарын білуі

5
Етістік шағында дұрыс қоя алуы

1
1-2 етістікті шақта қоюы

0
Етістікті шақта қоя алмауы
Барлығы
17
Берілген сөздерге дыбыстық талдау жасаңдар
В
Талдау және жинақтау
1
Екпінді дұрыс қоюы

1
Транскрипцияға сөзді дұрыс жазуы

3
Сөзді буынға дұрыс бөлуі, түрін анықтауы

5
Дауысты дыбыстардың жіктелуі

5
Дауыссыздар үннің қатысына қарай жіктелуі

1
Дауысты және дауыссыз дыбыстардың жіктелуінде қате жіберуі

0
Дыбыстық талдау жасай алмауы

Берілген сөйлемге морфологиялық талдау жасаңдар

2
Сөз табын анықтай білу

2
Мағыналық түрлерін ажырата білу

3
Грамматикалық, лексикалық мағыналарын анықтап алуы

5
Сөйлемдегі қызметін анықтап алуы

0
Морфологиялық талдауды жасай алмауы
Барлығы
28
<<Саулық - байлық негізі>> тақырыбына эссе жазыңдар.
С
Сын тұрғысынан ойлау және зерттеу
1
Стилдің түрін анықтап, оның негізгі белгілерін таба білуі

2
4 аргумент мысал келтіре отырып, түсініктерді анық және толық қарастыра алуы

2
Қолданған түсініктері тақырыпқа сай болуы

2
Қаралатын мәселеге өзіндік көзқарасының болуы

2
Тақырыпты ашылуы, ой тұжырымдалуы

2
Лексикалық, фразеологиялық, грамматикалық, стилистикалық нормаларға сәйкес болуы

2
орфографиялық және пунктуациялық талаптарға сәйкес болуы

5
тақырып бойынша сөйлемдердің көлемі (8 сөйлемнен кем болмауы керек)

0
Эссе жаза алмауы
Барлығы
18
Жалпы ұпай саны
63

Балдарды бағаға айналдыру шкаласы
85-100% - <<5>> (53 -63 балл)
70-84% - <<4>> (40-52 балл)
50-69% - <<3>> (25-39 балл)
49% және төмен - <<2>> (24балл және одан төмен)

Ұқсас жұмыстар
Құрмалас сөйлемнің түрлерін ажырата алмауы
Шығыс шынары. Ә.Нұрмаханова
Сөйлемді сөйлем мүшесіне талдауы
Жергілікті жердің жоспарын құрастыру
Сөздерді сипаттау
Формативті және суммативті бағалау
Менің оқулықтарым
Етістік
Синоним сөздерді ажырата білу
Ұлттық біріңғай тестілеуге психологиялық тұрғысынан дайындаудың жолдары мен шешімі
Пәндер