Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Құрмалас сөйлемнің түрлерін ажырата алмауы
ҚАЗАҚ ТІЛІ ПӘНІНЕН 8-СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ІІІ ТОҚСАНДЫҚ БАҚЫЛАУ ЖҰМЫСЫ
1.Мұғалімнің аты-жөні: Мирманова Лағыл Балтабекқызы
2.Мектеп, сынып, пән: Качир ауданы, Октябрь ЖОББМ, 8 сынып, қазақ тілі, оқыту орыс тілінде
3.Тапсырмалардың құрылымы:
Тапсырмалар ІІІ критерийлер бойынша дайындалған
а) <<Тырна>> тақырыбына диктант жазады, кейін критерийлер арқылы жұмыс жасайды.
ә) ІІІ. (А критерийі) білу, түсіну, қолдану
ІІ. (В критерийі) талдау, жинақтау
І. (С критерийі) сын тұрғысынан ойлау және зерттеу
Мақсаты: Оқушылардың мемлекеттік білім стандартына сай білім-білік дағдылары мен сауаттылықтарын тексеру.
Міндеті:
oo мәтінге күрделі сұрақ құрастыра алуы;
oo тұйық етістікті дұрыс ажыратып, тәуелдей алуы;
oo құрмалас сөйлемдерді дұрыс ажырата алуы;
oo күрделі сөздерді топтастыра алуы;
oo морфологиялық талдау жасай алуы;
oo шағын әңгіме жаза білуі.
Тырна
Қар еріп, сай-сала бұлақ сылдырына толғанда, көгілдір көктемнің көктегі жаршысындай болып тырналар келеді. Оның алыстан талып жеткен үнін естігеніңмен, көзіңе бірден шалына қоймайды.
Көк аспандағы әсем үн бірте-бірте айқындала түседі. Сонау көз ұшында тізбектеле ұшқан тырналарды сонда ған көресің. Олар өткен күзде тастап кеткен мекндеріне бір-бірімен тыраулай, қалықтап бара жатады.
Күн ұясына қона тырналар аялдама жасайды. Ұзақ жолдан шаршаған олар түні бойы қонақтап, ертеңгі сапарға күш жинайды.
Тырна -өте сақ құс. Күзетте тұрған жақындап келе жатқан адамды сезіп қалса болды, тыраулап, қатер белгісін бере қояды.
(Интернет желісінен) (85 сөз)
Грамматикалық тапсырмалар:
І нұсқа ІІ нұсқа
ІІІ. (А критерийі) білу, түсіну, қолдану
1. 1. 1, 2 -ші абзац бойынша 3,4-ші абзац бойынша
сұрақ дайындаңыздар.
2. Мына етістіктерді тұйық етістікке айналдырып, тәуелдеп жазу.
Келеді, қояды Жатады, түседі
3 .Күрделі сөздердің түрін анықтап, топтастырыңыз
І-нұсқа. Тасбақа, қараторғай, үлкен-кішілі, бәйшешек, аққу, белбеу, көк ала,қарақұс.
ІІ-нұсқа.Түйеқұс, қырықаяқ, көлбақа, биыл, орман-тоғай, бүгін,түлкі тымақ, қоңыр ала.
ІІ. (В критериі) талдау, жинақтау
1. Берілген құрмалас сөйлемдердің жалғасын тауып, түрін ажырату
І-нұсқа. Күз түсіп,..................... әкемнен сұрандым.
Меруерт кешке қаладан қайтқанда,................... құстар ұшып кете бастады.
Стадионға бармақ болып,.............. шешесі үйде болмады.
ІІ-нұсқа. Сәкен ауылға ертерек келсе, .............. кеше белі ауырды.
Атам көп жүргендіктен,................ ........сынып сағаты болмады
Сынып жеткші келмегендіктен,........... .шөп шабуды бастаймыз..
2. Берілген сөздерге морфологиялық талдау жасаңыздар.
І-нұсқа. Көк аспандағы әсем үн бірте-бірте айқындала түседі.
ІІ-нұсқа. Күн ұясына қона тырналар аялдама жасайды.
І. (С критериі) сын тұрғысынан ойлау және зерттеу
<<Табиғат - туған бесігің>> тақырыбына шағын әңгіме жазу.
Грамматикалық тапсырма бойынша қойылатын талаптар:
Критерий
Жетістік деңгейі
Дескрипторлар
Мәтіндегі сөйлемдерге күрделі сұрақ қоюы
А
Білу, түсіну және қолдану
0
Сұрақты құрастыра алмауы.
3
Дұрыс сұрақ құрастыра алып, орынды қоя алмауы.
4
Сұрақты сауатты жазуы.
5
Сұрақ құрастырғанда сөйлемдегі сөздің орын тәртібін сақтау.
Тұйық етістікті дұрыс ажыратуы
0
Тұйық етістікті дұрыс ажырата алмауы
2
Сөздің негізгі түбірін тауып,тұйық етістіктің жұрнақғын білуі.
3
Іс-әрекеттің қай мезгілде орындалып жатқанын анықтау.
5
Тәуелдік жалғаудың мағынасына қарай бөлінуіне мән беріп, дұрыс ажырата алуы.
Күрделі сөздердің түрін анықтап, топтастыруы
0
Күрделі сөздерді ажырата алмауы.
3
Күрделі сөздерді жасалу жолына қарай дұрыс ажырата алуы.
5
Күрделі сөздердің түбірін анықтап, қосымшаларын ажырату.
Барлығы
30
Құрмалас сөйлемді талдауы
В
Талдау және жинақтау
5
Құрмалас сөйлемнің түрлерін ажырату
5
Екі құрамды құрмаластардың құрамындағы компоненттердің бір-бірімен грамматикалық байланысу тәсіліне қарай дұрыс ажыратып, толықтыру.
5
Сөйлем мүшелері қызметінде сөйлемнің дұрыс құрылуының, әр сөздің өз орнында жұмсалуы мен ой желісін дұрыс ажыратып, сұрақ қоя алуы.
0
Құрмалас сөйлемнің түрлерін ажырата алмауы.
Морфологиялық талдау жасауы
1
Сөз табын дұрыс анықтауы
1
Бастапқы формасын анықтауы
3
Тұрақты белгілерін анықтауы
4
Тұрақсыз белгілерін анықтауы
5
Синтаксистік рөлін анықтауы
0
Талдауды жасай алмауы
Барлығы
30
Шағын әңгімі жазуы
С
Сын тұрғысынан ойлау және зерттеу
5
Мазмұнында қате болмауы керек
5
Сауаттылығында орфографиялық және пунктуациялық қатенің жоқтығы
5
Мәтіннің негізгі түйінін ашу
Барлығы
0
Шағын әңгімені мүлде жаза алмауы
15
80
Балдарды бағаға айналдыру шкаласы
85-100% - <<5>> (65-80 ұпай)
64-84% - <<4>> (50-65 ұпай)
53-68% - <<3>> (34-49 ұпай)
52% және төмен - <<2>> (33 ұпай және одан төмен)
1.Мұғалімнің аты-жөні: Мирманова Лағыл Балтабекқызы
2.Мектеп, сынып, пән: Качир ауданы, Октябрь ЖОББМ, 8 сынып, қазақ тілі, оқыту орыс тілінде
3.Тапсырмалардың құрылымы:
Тапсырмалар ІІІ критерийлер бойынша дайындалған
а) <<Тырна>> тақырыбына диктант жазады, кейін критерийлер арқылы жұмыс жасайды.
ә) ІІІ. (А критерийі) білу, түсіну, қолдану
ІІ. (В критерийі) талдау, жинақтау
І. (С критерийі) сын тұрғысынан ойлау және зерттеу
Мақсаты: Оқушылардың мемлекеттік білім стандартына сай білім-білік дағдылары мен сауаттылықтарын тексеру.
Міндеті:
oo мәтінге күрделі сұрақ құрастыра алуы;
oo тұйық етістікті дұрыс ажыратып, тәуелдей алуы;
oo құрмалас сөйлемдерді дұрыс ажырата алуы;
oo күрделі сөздерді топтастыра алуы;
oo морфологиялық талдау жасай алуы;
oo шағын әңгіме жаза білуі.
Тырна
Қар еріп, сай-сала бұлақ сылдырына толғанда, көгілдір көктемнің көктегі жаршысындай болып тырналар келеді. Оның алыстан талып жеткен үнін естігеніңмен, көзіңе бірден шалына қоймайды.
Көк аспандағы әсем үн бірте-бірте айқындала түседі. Сонау көз ұшында тізбектеле ұшқан тырналарды сонда ған көресің. Олар өткен күзде тастап кеткен мекндеріне бір-бірімен тыраулай, қалықтап бара жатады.
Күн ұясына қона тырналар аялдама жасайды. Ұзақ жолдан шаршаған олар түні бойы қонақтап, ертеңгі сапарға күш жинайды.
Тырна -өте сақ құс. Күзетте тұрған жақындап келе жатқан адамды сезіп қалса болды, тыраулап, қатер белгісін бере қояды.
(Интернет желісінен) (85 сөз)
Грамматикалық тапсырмалар:
І нұсқа ІІ нұсқа
ІІІ. (А критерийі) білу, түсіну, қолдану
1. 1. 1, 2 -ші абзац бойынша 3,4-ші абзац бойынша
сұрақ дайындаңыздар.
2. Мына етістіктерді тұйық етістікке айналдырып, тәуелдеп жазу.
Келеді, қояды Жатады, түседі
3 .Күрделі сөздердің түрін анықтап, топтастырыңыз
І-нұсқа. Тасбақа, қараторғай, үлкен-кішілі, бәйшешек, аққу, белбеу, көк ала,қарақұс.
ІІ-нұсқа.Түйеқұс, қырықаяқ, көлбақа, биыл, орман-тоғай, бүгін,түлкі тымақ, қоңыр ала.
ІІ. (В критериі) талдау, жинақтау
1. Берілген құрмалас сөйлемдердің жалғасын тауып, түрін ажырату
І-нұсқа. Күз түсіп,..................... әкемнен сұрандым.
Меруерт кешке қаладан қайтқанда,................... құстар ұшып кете бастады.
Стадионға бармақ болып,.............. шешесі үйде болмады.
ІІ-нұсқа. Сәкен ауылға ертерек келсе, .............. кеше белі ауырды.
Атам көп жүргендіктен,................ ........сынып сағаты болмады
Сынып жеткші келмегендіктен,........... .шөп шабуды бастаймыз..
2. Берілген сөздерге морфологиялық талдау жасаңыздар.
І-нұсқа. Көк аспандағы әсем үн бірте-бірте айқындала түседі.
ІІ-нұсқа. Күн ұясына қона тырналар аялдама жасайды.
І. (С критериі) сын тұрғысынан ойлау және зерттеу
<<Табиғат - туған бесігің>> тақырыбына шағын әңгіме жазу.
Грамматикалық тапсырма бойынша қойылатын талаптар:
Критерий
Жетістік деңгейі
Дескрипторлар
Мәтіндегі сөйлемдерге күрделі сұрақ қоюы
А
Білу, түсіну және қолдану
0
Сұрақты құрастыра алмауы.
3
Дұрыс сұрақ құрастыра алып, орынды қоя алмауы.
4
Сұрақты сауатты жазуы.
5
Сұрақ құрастырғанда сөйлемдегі сөздің орын тәртібін сақтау.
Тұйық етістікті дұрыс ажыратуы
0
Тұйық етістікті дұрыс ажырата алмауы
2
Сөздің негізгі түбірін тауып,тұйық етістіктің жұрнақғын білуі.
3
Іс-әрекеттің қай мезгілде орындалып жатқанын анықтау.
5
Тәуелдік жалғаудың мағынасына қарай бөлінуіне мән беріп, дұрыс ажырата алуы.
Күрделі сөздердің түрін анықтап, топтастыруы
0
Күрделі сөздерді ажырата алмауы.
3
Күрделі сөздерді жасалу жолына қарай дұрыс ажырата алуы.
5
Күрделі сөздердің түбірін анықтап, қосымшаларын ажырату.
Барлығы
30
Құрмалас сөйлемді талдауы
В
Талдау және жинақтау
5
Құрмалас сөйлемнің түрлерін ажырату
5
Екі құрамды құрмаластардың құрамындағы компоненттердің бір-бірімен грамматикалық байланысу тәсіліне қарай дұрыс ажыратып, толықтыру.
5
Сөйлем мүшелері қызметінде сөйлемнің дұрыс құрылуының, әр сөздің өз орнында жұмсалуы мен ой желісін дұрыс ажыратып, сұрақ қоя алуы.
0
Құрмалас сөйлемнің түрлерін ажырата алмауы.
Морфологиялық талдау жасауы
1
Сөз табын дұрыс анықтауы
1
Бастапқы формасын анықтауы
3
Тұрақты белгілерін анықтауы
4
Тұрақсыз белгілерін анықтауы
5
Синтаксистік рөлін анықтауы
0
Талдауды жасай алмауы
Барлығы
30
Шағын әңгімі жазуы
С
Сын тұрғысынан ойлау және зерттеу
5
Мазмұнында қате болмауы керек
5
Сауаттылығында орфографиялық және пунктуациялық қатенің жоқтығы
5
Мәтіннің негізгі түйінін ашу
Барлығы
0
Шағын әңгімені мүлде жаза алмауы
15
80
Балдарды бағаға айналдыру шкаласы
85-100% - <<5>> (65-80 ұпай)
64-84% - <<4>> (50-65 ұпай)
53-68% - <<3>> (34-49 ұпай)
52% және төмен - <<2>> (33 ұпай және одан төмен)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz