Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Блум таксономиясы

<<Блум таксономиясы>> коучинг сабақ
Жалпы мақсаты
Блум таксономиясы туралы түсік беру
Күтілетін нәтиже
Блум таксономиясыоқу үдерісінде қолдана алады.
Табыс критерийлері
1. Блум таксономиясы тармақтарын ажырата білу.
2. Блум таксономиясы сұрақтарын қоя білу.
3. Блум таксономиясын пайдалана білу.

Дерек көздер
Презентация,ғаламтор, МАН
Сабақта қоданылатын материалдар
Флипчарттар, маркерлер, стикерлер(түрлі түсті), тапсырма орындайтын қағаздар, бейнетаспа, экран, ноутбук, проектор
Сабақ барысы:
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері
уақыты
Тәлімгердің іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Сәлемдесу
Топтарға бөлу,топ ережесін құру
3 мин
Кеспе қағаздарға блум таксаномиясының тармақтарын жазу арқылы яғни, білу, түсіну-бір топ. Қолдану, талдау-бір топ. Жинақтау, бағалау -бір топ.
Мұғалімдер топтарға бөлініп отырады,әр топ өз ережесін және рөлдерін анықтайды
Ой шақыру
10 мин
Сұрақтар:
1) Білу дегеніміз не?
2) Түсіну дегеніміз не?
3) Қолдану дегеніміз не?
4) Талдау (Анализ)дегеніміз не?
5) Жинақтау ( Синтездеу)дегеніміз не?
6) Бағалау дегеніміз не?

Топтар ақылдаса отырып, стикерлерге түйінді сөздерді (қайталанбауы тиіс) жазып айтады.
Ақпарат материалы
2 мин
Блум таксономиясы
Блум таксономиясы туралы түсінік алады.
Ақпаратты тану
25 мин
Джигсо әдісі бойынша өз бетінше Блум таксономиясы туралы түсінік алады.
Мұғалімдер өз бетінше материалды меңгеріп тақырып туралы өз ойларын ортаға салады.
Теориялық материал

5 мин
Білімді игеруге бағытталған 6 қадам
Туралы толық түсіндірме жұмыстарын жүргізу
Блум таксономиясы туралы толық мағлұмат алады
Топтық жұмыс
және кері байланыс
10 мин
Блум моделі бойынша сұрақтарды классификациялау(флипчартта орындау)
Сұрақтар : Бұл тапсырманы орындауда қандай қиындықтарға ұшырастыңыз? Дағды мен машықты дамыту үшін сіз осындай сұрақтар мен тапсырмаларды қолданар ма едіңіз?
Мұғалімдер флипчарттар жасайды, түсіндіреді.
Сұрақтарға жауап береді.
Сергіту
2 мин
Дене мүшелерімен 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 цифрларын жазу
Мұғалімдер қимылды қайталайды.
Топтық жұмыс
15 мин
<<Қызыл телпек >> ертегісі бойынша тапсырма беру
Мұғалімдер тапсырманы блум таксаномиясы бойынша өз топтарында талқылайды.
Бағалау
5мин
Блум баспалдағы бойынша бағалау
Мұғалімдер өз ойларын айтады
Қосымша
10 мин
Сабақтың құрылымы және деңгейлік тапсырмаларды орындау
Мұғалімдер керек жерін жазп алады.
Коучинг сабақтың қорытындысы
3 мин
Рефлексия <<Екі жұлдыз, бір тілек>>әдісі
-жағымды әсерін жазады
-ұнаған жайттарды жазады
-ұсыныс немесе бір жаксы тілек
Мұғалімдер стикерлерге жазып, тақтаға іледі.

Тәлімгер: Бекеева Гүлдана

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Топтардың өзара бағалауы
Сабақтас құрмалас сөйлем
Сабақ үрдісінде Блум таксономиясы арқылы оқыту үшін бағалау мен оқудағы бағалауды тиімді ұйымдастыру
Коучинг "блум таксономиясындағы түрткі сұрақтар"
Ана тілінен өткен сабаққа рефлексивтік есеп
Оқыту мен оқудағы Блум таксономиясын қолданудың маңызы
Блум таксономиясы бойынша топқа тапсырма беру
Биология мамандығының студенттеріне Анатомия пәні бойынша Сабақтың тақырыбы ретінде
Оқушылар бағалау
Пәндер