Блум таксономиясы

«Блум таксономиясы» коучинг сабақ

Жалпы мақсаты
Блум таксономиясы туралы түсік беру
Жалпы мақсаты: Күтілетін нәтиже
Блум таксономиясы туралы түсік беру: Блум таксономиясыоқу үдерісінде қолдана алады.
Жалпы мақсаты: Табыс критерийлері
Блум таксономиясы туралы түсік беру:
  1. Блум таксономиясы тармақтарын ажырата білу.
  2. Блум таксономиясы сұрақтарын қоя білу.
  3. Блум таксономиясын пайдалана білу.
Жалпы мақсаты: Дерек көздер
Блум таксономиясы туралы түсік беру: Презентация, ғаламтор, МАН
Жалпы мақсаты: Сабақта қоданылатын материалдар
Блум таксономиясы туралы түсік беру: Флипчарттар, маркерлер, стикерлер(түрлі түсті), тапсырма орындайтын қағаздар, бейнетаспа, экран, ноутбук, проектор

Сабақ барысы:

Коучинг сабақты өткізу кезеңдері
уақыты
Тәлімгердің іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері:

Сәлемдесу

Топтарға бөлу, топ ережесін құру

уақыты: 3 мин
Тәлімгердің іс-әрекеті: Кеспе қағаздарға блум таксаномиясының тармақтарын жазу арқылы яғни, білу, түсіну-бір топ. Қолдану, талдау-бір топ. Жинақтау, бағалау -бір топ.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер топтарға бөлініп отырады, әр топ өз ережесін және рөлдерін анықтайды
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері: Ой шақыру
уақыты: 10 мин
Тәлімгердің іс-әрекеті:

Сұрақтар:

1) Білу дегеніміз не?

2) Түсіну дегеніміз не?

3) Қолдану дегеніміз не?

4) Талдау (Анализ) дегеніміз не?

5) Жинақтау ( Синтездеу) дегеніміз не?

6) Бағалау дегеніміз не?

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Топтар ақылдаса отырып, стикерлерге түйінді сөздерді (қайталанбауы тиіс) жазып айтады.
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері: Ақпарат материалы
уақыты: 2 мин
Тәлімгердің іс-әрекеті: Блум таксономиясы
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Блум таксономиясы туралы түсінік алады.
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері: Ақпаратты тану
уақыты: 25 мин
Тәлімгердің іс-әрекеті: Джигсо әдісі бойынша өз бетінше Блум таксономиясы туралы түсінік алады.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер өз бетінше материалды меңгеріп тақырып туралы өз ойларын ортаға салады.
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері: Теориялық материал
уақыты: 5 мин
Тәлімгердің іс-әрекеті:

Білімді игеруге бағытталған 6 қадам

Туралы толық түсіндірме жұмыстарын жүргізу

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Блум таксономиясы туралы толық мағлұмат алады
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері:

Топтық жұмыс

және кері байланыс

уақыты: 10 мин
Тәлімгердің іс-әрекеті:

Блум моделі бойынша сұрақтарды классификациялау(флипчартта орындау)

Сұрақтар : Бұл тапсырманы орындауда қандай қиындықтарға ұшырастыңыз? Дағды мен машықты дамыту үшін сіз осындай сұрақтар мен тапсырмаларды қолданар ма едіңіз?

Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Мұғалімдер флипчарттар жасайды, түсіндіреді.

Сұрақтарға жауап береді.

Коучинг сабақты өткізу кезеңдері: Сергіту
уақыты: 2 мин
Тәлімгердің іс-әрекеті: Дене мүшелерімен 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 цифрларын жазу
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер қимылды қайталайды.
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері: Топтық жұмыс
уақыты: 15 мин
Тәлімгердің іс-әрекеті: «Қызыл телпек » ертегісі бойынша тапсырма беру
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер тапсырманы блум таксаномиясы бойынша өз топтарында талқылайды.
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері: Бағалау
уақыты: 5мин
Тәлімгердің іс-әрекеті: Блум баспалдағы бойынша бағалау
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер өз ойларын айтады
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері: Қосымша
уақыты: 10 мин
Тәлімгердің іс-әрекеті: Сабақтың құрылымы және деңгейлік тапсырмаларды орындау
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер керек жерін жазп алады.
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері: Коучинг сабақтың қорытындысы
уақыты: 3 мин
Тәлімгердің іс-әрекеті:

Рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек»әдісі

✰-жағымды әсерін жазады

✰-ұнаған жайттарды жазады

🖎-ұсыныс немесе бір жаксы тілек

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер стикерлерге жазып, тақтаға іледі.

Тәлімгер: Бекеева Гүлдана


Ұқсас жұмыстар
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Топтардың өзара бағалауы
Сабақтас құрмалас сөйлем
Сабақ үрдісінде Блум таксономиясы арқылы оқыту үшін бағалау мен оқудағы бағалауды тиімді ұйымдастыру
Коучинг "блум таксономиясындағы түрткі сұрақтар"
Ана тілінен өткен сабаққа рефлексивтік есеп
Оқыту мен оқудағы Блум таксономиясын қолданудың маңызы
Блум таксономиясы бойынша топқа тапсырма беру
Биология мамандығының студенттеріне Анатомия пәні бойынша Сабақтың тақырыбы ретінде
Оқушылар бағалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz