Мұғалімдерге арналған Блум таксономиясы бойынша коучинг сабақ жоспары

«Блум таксономиясы» коучинг сабақ

Жалпы мақсаты
Блум таксономиясы туралы түсік беру
Жалпы мақсаты: Күтілетін нәтиже
Блум таксономиясы туралы түсік беру: Блум таксономиясыоқу үдерісінде қолдана алады.
Жалпы мақсаты: Табыс критерийлері
Блум таксономиясы туралы түсік беру:
  1. Блум таксономиясы тармақтарын ажырата білу.
  2. Блум таксономиясы сұрақтарын қоя білу.
  3. Блум таксономиясын пайдалана білу.
Жалпы мақсаты: Дерек көздер
Блум таксономиясы туралы түсік беру: Презентация, ғаламтор, МАН
Жалпы мақсаты: Сабақта қоданылатын материалдар
Блум таксономиясы туралы түсік беру: Флипчарттар, маркерлер, стикерлер(түрлі түсті), тапсырма орындайтын қағаздар, бейнетаспа, экран, ноутбук, проектор

Сабақ барысы:

Коучинг сабақты өткізу кезеңдері
уақыты
Тәлімгердің іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері:

Сәлемдесу

Топтарға бөлу, топ ережесін құру

уақыты: 3 мин
Тәлімгердің іс-әрекеті: Кеспе қағаздарға блум таксаномиясының тармақтарын жазу арқылы яғни, білу, түсіну-бір топ. Қолдану, талдау-бір топ. Жинақтау, бағалау -бір топ.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер топтарға бөлініп отырады, әр топ өз ережесін және рөлдерін анықтайды
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері: Ой шақыру
уақыты: 10 мин
Тәлімгердің іс-әрекеті:

Сұрақтар:

1) Білу дегеніміз не?

2) Түсіну дегеніміз не?

3) Қолдану дегеніміз не?

4) Талдау (Анализ) дегеніміз не?

5) Жинақтау ( Синтездеу) дегеніміз не?

6) Бағалау дегеніміз не?

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Топтар ақылдаса отырып, стикерлерге түйінді сөздерді (қайталанбауы тиіс) жазып айтады.
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері: Ақпарат материалы
уақыты: 2 мин
Тәлімгердің іс-әрекеті: Блум таксономиясы
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Блум таксономиясы туралы түсінік алады.
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері: Ақпаратты тану
уақыты: 25 мин
Тәлімгердің іс-әрекеті: Джигсо әдісі бойынша өз бетінше Блум таксономиясы туралы түсінік алады.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер өз бетінше материалды меңгеріп тақырып туралы өз ойларын ортаға салады.
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері: Теориялық материал
уақыты: 5 мин
Тәлімгердің іс-әрекеті:

Білімді игеруге бағытталған 6 қадам

Туралы толық түсіндірме жұмыстарын жүргізу

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Блум таксономиясы туралы толық мағлұмат алады
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері:

Топтық жұмыс

және кері байланыс

уақыты: 10 мин
Тәлімгердің іс-әрекеті:

Блум моделі бойынша сұрақтарды классификациялау(флипчартта орындау)

Сұрақтар : Бұл тапсырманы орындауда қандай қиындықтарға ұшырастыңыз? Дағды мен машықты дамыту үшін сіз осындай сұрақтар мен тапсырмаларды қолданар ма едіңіз?

Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Мұғалімдер флипчарттар жасайды, түсіндіреді.

Сұрақтарға жауап береді.

Коучинг сабақты өткізу кезеңдері: Сергіту
уақыты: 2 мин
Тәлімгердің іс-әрекеті: Дене мүшелерімен 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 цифрларын жазу
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер қимылды қайталайды.
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері: Топтық жұмыс
уақыты: 15 мин
Тәлімгердің іс-әрекеті: «Қызыл телпек » ертегісі бойынша тапсырма беру
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер тапсырманы блум таксаномиясы бойынша өз топтарында талқылайды.
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері: Бағалау
уақыты: 5мин
Тәлімгердің іс-әрекеті: Блум баспалдағы бойынша бағалау
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер өз ойларын айтады
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері: Қосымша
уақыты: 10 мин
Тәлімгердің іс-әрекеті: Сабақтың құрылымы және деңгейлік тапсырмаларды орындау
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер керек жерін жазп алады.
Коучинг сабақты өткізу кезеңдері: Коучинг сабақтың қорытындысы
уақыты: 3 мин
Тәлімгердің іс-әрекеті:

Рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек»әдісі

✰-жағымды әсерін жазады

✰-ұнаған жайттарды жазады

🖎-ұсыныс немесе бір жаксы тілек

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер стикерлерге жазып, тақтаға іледі.

Тәлімгер: Бекеева Гүлдана


Ұқсас жұмыстар
Блум таксономиясы: сабақ сапасын арттырудың жүйесі - коучинг сабақ жоспары
Формативті бағалау, Блум таксономиясы және диалогтік оқыту: коучинг жоспары
Блум таксономиясының оқыту мен оқудағы маңызы: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары
Мұғалімдерге арналған Блум таксономиясы негізінде түрткі сұрақтар мен бағалау критерийлерін құру
Сабақта Блум таксономиясы арқылы оқыту мен оқудағы бағалауды тиімді ұйымдастыру: коучинг жоспары мен рефлексивтік есеп
Блум таксономиясы негізінде 6-сыныпқа арналған Жақшаларды ашу тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
Оқушы сұранысы мен Блум таксономиясын ескере отырып білім мазмұнын жаңарту: мұғалімдерге арналған коучинг сессиясы
6-сынып математика: Рационал сандарды бөлу - сабақ жоспары (Блум таксономиясы бойынша тапсырмалар)
Мұғалімдерге арналған Сын тұрғысынан ойлау технологиясы бойынша коучинг жоспары (Қазан 2014)
Мұғалімдерге арналған АКТ қолдану бойынша коучинг-сессиясының жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz